Jij gaat naar Muse!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef CarOnline het volgende:
Dikke poep allemaal, ik ga naar Muse en ik fiets zo maar even nach de Volksbank om te zahlen
maar ik heb geen gras meer staat erbijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor Liesje
http://link.marktplaats.nl/257912626
Zahlen, dat kan ik ook weer, kreeg vanorgen de blauwe envelop binnen met de mededeling dat er een mooi bedrag gestort is/gaat wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef CarOnline het volgende:
Dikke poep allemaal, ik ga naar Muse en ik fiets zo maar even nach de Volksbank om te zahlen
Tja,"Kaal of Baal" hèquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik heb geen gras meer staat erbij![]()
wel een koopje
Muse? doe 's een muziekkie ofzo kan ik ook effe mijn mening gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef CarOnline het volgende:
Wij ook, 250 euro en dat gaat in maandelijkse termijnen gestort worden vanaf Juni!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zahlen, dat kan ik ook weer, kreeg vanorgen de blauwe envelop binnen met de mededeling dat er een mooi bedrag gestort is/gaat worden
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:51 schreef CarOnline het volgende:
3:32![]()
Ik ga een Muse tattoo nemen. En parfum. En ook zo'n trainingsjasje. En mn haar weer zwart.
En en en een wafel zonder slagroom
een wafel zonder ijs....you go girlquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je ook gewoon doen, maar ik blijf liever thuis als je het niet errug vindt,
sjesus....
zo is dat !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
Mooi zo, hoe meer haters, hoe minder volk in Keulen![]()
Aufrotzen bitte
nouwwwwww haten is een groot woord maar ik schrok me wel ff de touwtyffus ...ik had de muziek nogal hard staanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
Aufrotzen bitte
Ik ben een nieuwe liefhebberquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
Aufrotzen bitte
Dat is balenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij ook, 250 euro en dat gaat in maandelijkse termijnen gestort worden vanaf Juni!
Das ff 41 euro per maand![]()
Onnodig om te zeggen dat er iets niet goed is gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |