Gadver dat klinkt niet goed !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en als ik er nu overheen glijd met mijn vinger dan hoor je gekraak. Echt super!
Ik weet niet hoe ik er kom want de buren zijn weg en meneer is te ver weg en paps en mams ook.
Vriendin gebeld maar die pakt niet op dus..Hopelijk kan ik net als vroeger fietsen met één been. Ik heb nog een half uurtje en ik heb net koffie kunnen kruipen. Daar knapt een mens van op.
heb jij die dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige die z'n hersens aan pijnigen is
Ik heb een paar hersencellen jah, en als je dan een oplossing zoekt moeten die paar cellen natuurlijk veel harder werken dan bij iemand die er heel erg veel heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij die dan?
sorry ben in een vrolijke bui
![]()
hoeveel hercencellen heb jij denk je?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb een paar hersencellen jah, en als je dan een oplossing zoekt moeten die paar cellen natuurlijk veel harder werken dan bij iemand die er heel erg veel heeft.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
hoeveel hercencellen heb jij denk je?![]()
weet je dat ik bij mijn laatste IQ test 112 punten scoorde?
ik kon het zelluf ook niet geloven![]()
is wel het dubbele als ''Bonnie kom je buiten spelen" St. Clair
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je bent dus een VMBO typetje, met enige moeite kun je de theoretische leerweg volgen
What else is new
Het zit er een beetje tussenin hè. 't Kan net niet koken en net niet een puzzeltje afmakenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet onder welk ''typenummer'' ik val
![]()
Is dat goed VMBO type of juist weer helemaal fout, ik heb geen flauw idee...
maar ik vin het wel best
etter...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zit er een beetje tussenin hè. 't Kan net niet koken en net niet een puzzeltje afmaken
Ik ga niet pimpen, maar ondanks mijn hoger getal, maak ik op veel gebieden toch vervelende fouten, mijn hele leven al. En daar gaat het een beetje om denk ik? Het gaat er niet om wat je hebt, het gaat er om wat je er mee doet!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
etter...![]()
gemiddelde ligt toch bij 100 punten ofzo? nah, vin ik het nog best meevallen![]()
wat heb jij dan?
psies.........quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga niet pimpen, maar ondanks mijn hoger getal, maak ik op veel gebieden toch vervelende fouten, mijn hele leven al. En daar gaat het een beetje om denk ik? Het gaat er niet om wat je hebt, het gaat er om wat je er mee doet!
Als je moeder lager zit, dan begrijpt ze er sowieso niets vanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef FANN het volgende:
Hé !!!
![]()
![]()
Tabel IQ-waarden
IQ omschrijving
90-110 gemiddeld
110-120 boven gemiddeld
ik ben boven gemiddeld
dat ga ik mijn moeder morgen vertellen die geloofd dat nooooooooooooooooit
Join the club!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Jeetje Noek, dat klinkt heftig! Sterkte met de pijn!![]()
Goedemorgen
Ik ben al uren aan het rennen en vliegen want mijn ouders komen deze week naar kijkduin en ze hebben mijn huisje nog niet gezien dus alles moet schoon, en glimmend enzo.
En toen stond ik net in de keuken he? en toen liep mijn hele wasmachine leeg, het stroomde er gewoon uit.
Doordat ik zo de kalmte zelve ben heb ik iets te hard de was erin gepropt, en daar houden rubbers niet zo van
Let je in het vervolg een beetje op met "hard", "rubbers" en "erin stoppen"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Ik ben al uren aan het rennen en vliegen want mijn ouders komen deze week naar kijkduin en ze hebben mijn huisje nog niet gezien dus alles moet schoon, en glimmend enzo.
En toen stond ik net in de keuken he? en toen liep mijn hele wasmachine leeg, het stroomde er gewoon uit.
Doordat ik zo de kalmte zelve ben heb ik iets te hard de was erin gepropt, en daar houden rubbers niet zo van
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je moeder lager zit, dan begrijpt ze er sowieso niets van
hé heb je al reacties op [GEZ] Grasmaaierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Ja tuurlijk, Einstein is er niets bijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:00 schreef FANN het volgende:
nee die is zo pienter en helder als de neten ondanks dat ze de 80 jaar is gepasseerd, dus zal we
meevallen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Let je in het vervolg een beetje op met "hard", "rubbers" en "erin stoppen"
Oh noeksel, peesschede-ontstekingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en als ik er nu overheen glijd met mijn vinger dan hoor je gekraak. Echt super!
Ik weet niet hoe ik er kom want de buren zijn weg en meneer is te ver weg en paps en mams ook.
Vriendin gebeld maar die pakt niet op dus..Hopelijk kan ik net als vroeger fietsen met één been. Ik heb nog een half uurtje en ik heb net koffie kunnen kruipen. Daar knapt een mens van op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |