quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Einstein is er niets bij![]()
je moet ook een oproep neerzetten daar doos...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
@Fan ja gezien, thanks, alleen de omegeving is een beetje beperkt, ik kan moeilijk naar Friesland fietsen ofzo
Dat is helemaal niet moeilijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
@Fan ja gezien, thanks, alleen de omegeving is een beetje beperkt, ik kan moeilijk naar Friesland fietsen ofzo
Ok, hier een paar tips voor Liesjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
geef dat kind is een paar tips met die hersenscellen van je...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk.Als je kan fietsen kan je overal naartoe.
Ja okquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk.Als je kan fietsen kan je overal naartoe.
nou wil ik nummertje 5 wel even weten...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, hier een paar tips voor Liesje
1. Ga uit met Remlof of een paar andere moderators
2. Zuip veel, net iets teveel breezers
3. Ga lopend naar huis
4. Kijk in tuintjes van nette burgers
5. .........![]()
6. Vertel het niet op Fok!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, hier een paar tips voor Liesje
1. Ga uit met Remlof of een paar andere moderators
3. Ga lopend naar huis
4. Kijk in tuintjes van nette burgers
5. .........![]()
6. Vertel het niet op Fok!
Nasi goreng extra speciaalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nou wil ik nummertje 5 wel even weten...
Liesje is volgens mij verre van een Breezerstypje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij jou zeker... met sambal bij...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nasi goreng extra speciaal![]()
oh.. nee dan is het ook niks voor mij, wijntje dan maar..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Breezers zijn vooral mierzoet. Ik vind ze dan ook niet te zuipen.
Het schijnt na de vijfde beter te worden. Je moet wel een beetje doorzettenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Breezers zijn vooral mierzoet. Ik vind ze dan ook niet te zuipen.
hoeveel alcohol zit er in die troep?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het schijnt na de vijfde beter te worden. Je moet wel een beetje doorzetten
zo'n 5 procent, nah zelfs ik kan dat nog wel hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=acoholpercentage+breezers
lekker koud pilsie op een terasje met die bloedhitte....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb nog nooit een breezer gehad, in mijn tijd () Deden we passoa-justjes enzo
En BessenEn Apfelcorn enzo. Meuk!
Nu doe ik wijn soms een keer een vodkaatje en een biertje op zijn tijd gaat er ook wel in.
ook een goed idee !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:28 schreef Coos het volgende:
Lies ga eens bij de kringloopwinkel op de hoek van de Neherkade kijken? Misschien hebben ze daar wel iets.
Mijn vodka smaakt vanaf de eerste slok prima. Meer value for money, dus. En daar ben ik helemaal voorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het schijnt na de vijfde beter te worden. Je moet wel een beetje doorzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |