quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, dat kunnen mijn hersenen nog net aan. Thanks!
Al maanden niet meer! Wel jammer eik, maar ik kom er gewoon niet meer aan toe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het? Nog steeds bezig met WoW?
Nice!quote:
Oh!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Buuv als je alsnog wil:
Gratis kaartje!
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al maanden niet meer! Wel jammer eik, maar ik kom er gewoon niet meer aan toe.
Hoestie bij jou? Ik las dat je naar Den Haag ging verhuizen? Mooie stad.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Versabommie is van de twitterpage gelazerd?
neuh,,,quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:08 schreef Deisyy het volgende:
Is het heel voorbarig dat ik al een Geslaagd!-taart voor mij dochter heb besteld?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:08 schreef Deisyy het volgende:
Hebben we ons daarom een muisarm zitten klikken
Ja..en dan doe je er gewoon een ander plaatje op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Neuh.... dan is feliciteren ook niet voorbarig![]()
En als ze dan toch gezakt is vreet ik gewoon het marsepeinenplaatje met Geslaagd! erop er eerst af
Hey wat leuk! Heb je hier een bedrijf gevonden waar je aan de slag kunt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Is wel de planning, komende weken even kijken of het allemaal door kan gaan
Dat meen je niet, heb ik voor niks zitten plussen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Versabommie is van de twitterpage gelazerd?
Mwoah, alvast gefeliciteerd danquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:08 schreef Deisyy het volgende:
Is het heel voorbarig dat ik al een Geslaagd!-taart voor mij dochter heb besteld?
Beton!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
Ik word echt gek van beton. Ik ga dadelijk voor straf tegen een betonnen muur schoppen.
Je weet wat ze zeggen (of niet natuurlijk), je kunt er beter over schrijven dan er op vallen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Beton is kut. Zwaar kut. Om over te schrijven. Wervend en deskundigheid veinzend.
Dat is waar. Ik ben er gelukkig klaar mee. Morgen mag ik me fijn op computerprogramma's richten. Daar heb ik ook al zoveel verstand vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:29 schreef Dementor het volgende:
Je weet wat ze zeggen (of niet natuurlijk), je kunt er beter over schrijven dan er op vallen.
Of niet dan?! que.
Ga eens praten met die psycholoogquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Beton is kut. Zwaar kut. Om over te schrijven. Wervend en deskundigheid veinzend.
Robert is lievquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga eens praten met die psycholoog![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Robert is lievOok zonder make-upje
Ik wil wel psycholoog zijn voor een gereduceerd tarief in Bunker IIquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Robert is lievOok zonder make-upje
Dan moet je geld toegeven, Robert deed het toch vrijwillig??quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil wel psycholoog zijn voor een gereduceerd tarief in Bunker II
Ja, maar dat was een amateur en hij zag nogal bleekjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan moet je geld toegeven, Robert deed het toch vrijwillig??
ik wil je wel een beeld zien met wat advies voor de bunkerbewonersquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een amateur en hij zag nogal bleekjes
Wat je wil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
Mag ik dan de Dottey spelen? Of Nmns?
Of mezelf.
Zal ik een scriptje schrijven dat willekeurig ja of nee antwoordt op je vragen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Nou nee, ik ben meer voor een online psycholoog.
http://www.telegraaf.nl/t(...)uvuzela__.html?p=2,1quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een getoeter bij de confederations cup, zou dat volgend jaar WK bij alle wedstrijden zo zijn?
Zou ook een leuke zijn om ze helemaal over de zeik te krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik een scriptje schrijven dat willekeurig ja of nee antwoordt op hun vragen?
Ah, dat wordt een stadionverbodquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)uvuzela__.html?p=2,1
Ik ben bang dat het nog wel wat voeten in de aarde heeft maar dat het daar op uit al draaienquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, dat wordt een stadionverbod.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
Ik heb een serieuse bruiloft morgen das pas erg...Fuck sport
Ga liever werkenquote:
Het kind is gisteravond weer terug gekeerd op het nest, dus ik heb gisteravond 791 vakantiefoto's uit Lloret zitten kijken, echt he 791!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat je wil.
Flexibel!![]()
En Deisyy, weet je al iets of duurt het nog even? En is dochterlief al uitgeslet aan de Costa?![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kind is gisteravond weer terug gekeerd op het nest, dus ik heb gisteravond 791 vakantiefoto's uit Lloret zitten kijken, echt he 791!![]()
De uitslag is morgen pas, de champagne ligt al koud en de taart is besteld
Dat is juist topquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Het kind is gisteravond weer terug gekeerd op het nest, dus ik heb gisteravond 791 vakantiefoto's uit Lloret zitten kijken, echt he 791!![]()
Heb je nog koorts?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...ben zelfs weer terug naar bed geweest vandaag
En je kan het halveren vanwegen de zelfde zwembad/strand foto's !!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De uitslag is morgen pas, de champagne ligt al koud en de taart is besteld
Uh wat wattjequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb ondertussen pijn in mijn buik, heb geprobeerd om een pizza van 42 cm op te eten (met z'n tweeën) maar 't is niet gelukt
ja doet ik....en als ik wat nodig heb komt mn grote broer ff langs.....kumt goequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog koorts?
Je moet wel goed voor jezelf (laten) zorgen, vitamineshotjes enzo
Het was ook topquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb ondertussen pijn in mijn buik, heb geprobeerd om een pizza van 42 cm op te eten (met z'n tweeën) maar 't is niet gelukt
Jaaa!!! het gaat weer over etenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slim, zo weet ze zeker dat ze nog een keer weg magquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Het was ook top![]()
Echt van alles had ze foto's gemaakt
Das lief van je broerquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja doet ik....en als ik wat nodig heb komt mn grote broer ff langs.....kumt goe
ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa!!! het gaat weer over eten![]()
Maar ik ben deze keer niet begonnen![]()
De hele lieve echtgenoot van een collega kwam vandaag haring langs brengen, ik heb er 2 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |