Moet ik nog een dagje komen helpen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
In huis natuurlijk!![]()
Ja, over vijf weken Spanje maar dat houdt in dat ik over negen weken alweer terug ben.
Mooi verhaal.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ohwja dat lijkt mij geen pretje om bij hem in huis te moeten klussen
Nee alleen nog de hal en de binnenkant van het kozijn in de douche en een paar deuren. Maar die zijn nieuw dus een kwestie van alleen maar verven. Na de vakantie ga ik toch ook het trappenhuis nog maar doen en in oktober als ik stop met roken de woonkamer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet ik nog een dagje komen helpen?![]()
Ja en dan is het hartje zomer en dan kan je tot oktober op het strand liggen![]()
(Ja dat is wisfullthinking)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Mooi verhaal.
Bij mij in de keuken zitten nu wel tien stopcontacten. Martin die natuurlijk regelmatig kwam kijken was dat niet ontgaan. Hij kwam zelfs foto's maken. Toen ze bij hem maar drie stopcontacten wilde aanleggen is ie naar die uitvoerder gegaan en heeft een partij stampij staan maken.Uitvoerig!!
Resultaat al zijn wensen zijn in vervulling gegaan.
![]()
Maar die lul van een uitvoerder kijkt mij er op aan.Maar daar heb ik schijt aan.
Hij gaat steeds psychotischer uit z'n ogen kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahaha arme arme uitvoerder, die zijn toe aan vakantie straks
Verbouwen is gaafquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij gaat steeds psychotischer uit z'n ogen kijken.![]()
Van mij wordt ie ook gek. Ik zeg alles zonder enig voorbehoud en daar kunnen die boeren toch niet goed tegen.Vandaag kwam ie het schadeformulier brengen ivm die lekkage. Hij zei dat ie mijn formele aansprakelijkheidsstelling had gelezen en daar niet blij mee was.
Nee, dat snap ik. Hij zei we hadden toch een mondelinge afspraak. Ik zei alleen maar ik dek me in. Doen jullie toch ook.
dus tis nog écht gelukt ook? knap...... denk dat die man van je dochter ofzo beter de achterkant effe kan doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Alleen aan de achterkant nog een paar, en de rest zit er nog steeds in![]()
ik ben goed he,, lijk wel een kapster.
ieder winkel waar je ooit bij hebt gekocht, bombardeerd je tegenwoordig met spam,quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo dat was goed mis .
Had iets gekocht bij Marktplaats en krijg nu ook emails van Marktplaats, je kan je afmelden
maar wanneer ik het aanklik wordt het afgebroken, nou dan maar via
afzender blokkeren, makkelijk hoor.
Damn wat een tijd, in hemelsnaam, waaromquote:
Ja kon me ogen niet meer open houden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:05 schreef FANN het volgende:ik kom een beetje laat binnenvallen volgens mij is iedereen al naar zijn nest....
Was weer vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn wat een tijd, in hemelsnaam, waarom?
Zie alleen een rood kruis...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:14 schreef Kaat38 het volgende:
Smorgens hier ook, zit naar de laatste uil te staren, hoe erg kan ik zijn! http://www.beleefdelente.nl/steenuil
Alkmaar: beetje zon maar nog niet geweldig, wel droog.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:47 schreef Manu82 het volgende:
Het is hier niet echt bewolkt, maar ik zie ook geen zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |