hier ook maar zo eens opstaan,quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Prima hoor, ik ga zo eens een bakkie thee pakken en ontbijten, als ik klaar ben met de post.
Oh ja, als er een nieuw topic is heb ik nog leuke fotootjes van de pups van mijn vriendin die nu alweer 9 dagen oud zijn
ik dacht echt dat ie al dicht wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou vooruit dan maar!
quote:
Hoezo?quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 @ 12:01 schreef oh-oh het volgende:Oh echt sommige mensen waar ik niet goed van word kom ik helaas echt telkens overal tegen, nu hebben ze me hier ook alweer gevonden zeg.
Waardeloos.
Da's toch duidelijk? Ze is achter mijn ware identiteit gekomen.quote:
Oh.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:25 pagina's, holy shit!
Ik heb nog een bodempje karma, een kwart pot simpathy for the skin en een bijna volle pot dream cream dus ik mag echt nog geen cocoslotion bestellen.![]()
Pesies. Op de momenten waarop ik weemoedig denk dat ze er zo van had genoten (liggen in het zonnetje, bij het naar bed gaan naar boven glippen en daar op mij liggen wachten tot ik haar buikje had gekriebeld) dan weet ik ook dat, als ze er nu nog was geweest, er in haar conditie ook geen lol aan had beleefd.quote:Ik snap heel goed wat je bedoelt met dat je al een poos afscheid hebt kunnen nemen van Siets, als ze zo langzaam aftakelen en je weet dat het voor het dier echt beter is voelt het anders, goed ergens, dus dan kan je er veel beter vrede mee hebben.
Nope.quote:Tis nog geen half 6 he?
Ik denk dat het allemaal een beetje overdreven is en de kraai al lang weer stiekem buiten rondvliegtquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:19 schreef zeehond. het volgende:
Ik lees net dit topic en ik krijg een zwaar ontoepasselijk gevoel![]()
Klacht: vogel die onder je bureau gaat zitten
Ze was 's avonds nog binnen.. maar we hebben een kattenluikje..quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef MissBliss het volgende:
Maar haal je dr dan 's avonds normaal niet binnen? Omdat je dr eigenlijk 's ochtends pas kwijt was..
en zij heeft het ook heel goed bij jullie gehadquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:57 schreef Morretje het volgende:
Jullie zijn lief!
Ik heb Nok een pm gestuurd inderdaad.
Ik blijf ook maar huilen, ze ligt nu nog hier en elke keer als ik haar kant op kijk...![]()
Ergens wisten we natuurlijk wel dat het niet goed was, maar gisteravond hadden we nog weer een rondje door de buurt gedaan en geroepen, in de hoop dat...
We houden ons ook maar vast aan het idee dat ze ons in elk geval heel lief vond, graag wilde knuffelen en dat maandagavond ook nog heeft gedaan.. Maar verdorie, 1 jaar en 3 maanden samen is veeeeeels te kort.. We hadden zoveel zin in de verhuizing deze kant op, grote tuin, meer ruimte voor d'r. Te veel ruimte dus, stomme auto's!
Idd, dat mag wel ff gezegd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en zij heeft het ook heel goed bij jullie gehad
Te laat...maar zal het nr. idd ff pben. Mss dat ze later zelf nog wil bellen ofzo....quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:Of pb ff het nr naar Mor iemand, zoiets kan Nok toch beter via Mor zelf horen?
heb je haar nieuwe nummer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb haar nr. nog, doe wel ff berichtje dat ze hier moet kijken
Kweenie?quote:
heb ik al gedaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie?
Ik ga geen nummers op Fok! gooien, maar doe jij anders ook ff 1.
Dit nummer heb ik al een hele tijd, dus kan best zijn dat iemand anders nu denkt WTF?![]()
Moet nu weg....
Dat was wel een domper voor haar na al die huwelijksvreugdequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef Morretje het volgende:
Nok net gesproken. We zijn het er over eens dat het goed is zo, ze heeft een paar fijne jaren gehad.
Ze kon nog niet op internet voorlopig zei ze, dus het was maar goed dat ik haar even smste..
da's het minste wat ik nu kon doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en Draakje nog bedankt he?
En mocht mijn onbekende sms-ontvanger toch ff komen lezen; sorry dan![]()
Goed van je!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
Het is stil hier....
In mijn huis is het herrie: Naartjie mist zijn 'zus' toch wel. Gisteren was ik laat thuis en hij stond me luid miauwend op te wachten aan het tuinhek. En vanmorgen werd ik ook wakker gegild.
Gisteren heb ik me dus weer aangemeld gastgezin voor Redcat, en ik verwacht ergens volgende week wel weer een nestje te krijgen. Jong leven in huis.
oe gezellig samen smikkelen!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Bach Rescue kan absoluut geen kwaad voor je andere beestjes. Het is homeopatisch en grijpt aan op de gebieden waar het nodig is. Ik heb het gebruikt toen Naartjie klein was en Siets de tent uit klierde. Hij werd er net dat beetje rustiger van, maar bleef evengoed een speels, pittig opgroeiend kitten.
Watermeloen is inmiddels open ik ben erachter gekomen dat Naartjie het ook heerlijk vindt. Dus we hebben samen gesmikkeld, ik wat meer dan hij.
Grappig, ik wilde friet typen, maar dat vond ik zo plat klinken.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh kijk vanavond even na de lush deal
vanmorgen lag dikkie beneden tot hij mij zag. Ik kan hem wel even aaien mijn vriend kan niet in de buurt komen.
@cat wat goed weer een redcat nestje als ik ruimte had deed ik het ook. Je woont toch in de buurt van weert? vind het wel apart dat je dan patat als woord gebruikt. Als ik dat hier zeg kijken ze mij aan of ze water zien branden.
Wij gaan as zondag een katje uitzoekennu nog een naam dus suggesties zijn welkom
Hij gaat morgen naar New Jerseyquote:Op maandag 22 juni 2009 @ 17:05 schreef Greys het volgende:
Geen hechtingen Cat! Dat kan niet goed 'daar'. Dus ze hebben de bloedvaten dichtgebrand en daarom moet je daarna zo rustig aan doen, omdat er dus veel grotere kans is dat het weer open gaat en gaat bloeden. Dat heb ik dus een paar keer gehad, o.a. door het tillen van een tasje met 2 flessen cola
Maar nu heb ik het gevoel dat alles helemaal dicht is en blijft!
MB, waar is Re heen? Ik hoop dat er een beetje wat leuks voor ons komt deze week op tievie en anders weet ik zo gauw geen leuke chickflicks die een beetje van de laatste tijd zijn. Jij nog ideetjes?
Oh dat lijkt me wel wat ja! Maar dat zou dan eigenlijk al morgenavond moeten omdat ik de beestjes niet 's avonds alleen wil laten als ze overdag ook al alleen gezeten hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:43 schreef Maes het volgende:
Greys, zullen we een minimeet doen en van de week naar die film met Sandra Bullock gaan?
Zo'n smaushondje loopt hier in de buurt. Ze heet Tessa en is eigenlijk a grumpy old lady van 13 jaar. Bob vind haar niks want ze wil niet spelen.
Eventjes vanaf mijn moeders compje:quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis gewoon ronduit platgezegd haske zwaar kut en kloten...bah.![]()
Nok is momenteel druk met verhuizen en leest geloof ik pas dit weekend of maandag weer mee, dus mss is een smsje toch handiger.
Bellen wordt ongetwijfeld 1 grote jankpartij
Joa...een stuk of 30 slanktopics geleden...maar mss wil ze ze hier ook wel ff neergooien?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:Vakantiepics van Greys???
Met Senna gaat het boven verwachting goed, volgens de berichten van haar tante.
Ze zit wel nog in een rolstoel en ze moet nog flink revalideren.
Ja, Madeira is dan ook heel erg fijn!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Ben je vrij ofzo?![]()
Wat zagen je vakantiepics er overigens heeeeeeerlijk uit (hoezo lurkertje?)
Oef! Nog steeds in een rolstoel? Arm kippie....quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Vakantiepics van Greys???
Met Senna gaat het boven verwachting goed, volgens de berichten van haar tante.
Ze zit wel nog in een rolstoel en ze moet nog flink revalideren.
Het is daar wel zo mooi en leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ooooooooooh.
Dat ziet er uit of het zonder sex en zonder zwemmen niet eens echt een drama was hoor
Texel is leuk!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:Nog meer dan 3 maanden en ik ga 5 dagen naar Texel
![]()
Wel dus...en over het strand loopt het ook wat lastigerquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:38 schreef oh-oh het volgende:Ik wist niet eens dat Texel egroot genoeg was om 3 uur op te lopen
![]()
Ik ben er vroeger wel geweest als kind, nu ga ik met een vriendin, in een huis met 6 hondjes en ik heb er echt reuzeveel zin in.
Gewoon elke dag strandwandelen, terrasjes pikken, veel lezen, spelletjes doen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:Mn zusje heeft daarjuist weer in recordtempo een kind gebaard, ik ben weer tante geworden
![]()
Hij heet Bodi.
deed mijn zus ook steeds!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond?
Ik ga van t weekend wel kijken hoor, ze woont in Utrecht![]()
Alles was prima. Mijn zus werpt altijd als een tierelier
jeetje ze lijkt echt op mijn zusquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje had t bij de eerste al niet door, de verlos was dr net op tijd voor de eerste check up.
Zij reageerde echt heel nuchter zo van ja ik wachtte op helse pijnen maar die kwamen maar niet hoor!
De kraam zei dat deze nog sneller kwam dan die andere twee.
jij ook een fijne middag!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gooi de laptop uit en ga de tuin in....kereltje zal zo ook wel komen en dan moet er gegeten worden![]()
Fijne middag allemaal!
quote:
jij bent lekker bezig geweest!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:Kheb net zulke leuke kleertjes gekocht bij name it
![]()
Echt jongens maar toch heel leuk.
Zal zo wel ff foto's maken![]()
Schilderij heb ik dinsdag al gemaakt, dus daar hoeft alleen zn naam nog op.
En dan maak ik nog een leuke knuffel voor hem denk ik.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent lekker bezig geweest!
klinkt goed en vooral leuk! Bodi en zn zussen mogen blij zijn om zo'n tante
vind je het ook zo vervelend zo ver van elkaar te wonen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die drie keer per jaar dat ik ze zie doe ik mn best!
Ik zou denk ik als ik jou was toch mijn zin doordrammenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Naja, voor de zaterdag kan ik geen oppas regelen , en zondag kregen ze al bezoek dus morgen kwam beter uit.
Dus ik pas me maar aan he![]()
Ik kan eerlijk gezegd wel iets leukers bedenken op een mooie zonnige zaterdag dan 6 uur in de trein plakken , maar goed, ik wil dat kind wel ff checken hoor.
En het stomme is, de oudste twee meisjes, die zijn zooooo dol op de hondjes, maar ja , mijn zusje vindt ze smerig![]()
Oh well, na morgen heb ik t weer voorlopig gehad met dr gebaas
Ik vroeg dus "vind je het goed als ik de honden meeneem"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou denk ik als ik jou was toch mijn zin doordrammen
Dan leert ze het misschien eens, ipv altijd maar haar zin te krijgen. Gewoon zeggen dat je heel graag het kind wilt zien, maar dat je niet zo lang je hondjes alleen kunt laten. Dus dat jullie dan samen toch maar even tot een oplossing moet komen en dat je er van uit gaat dat ze het dan goed vindt dat ze in de tuin blijven.
Ja ik wil ook bbq-en.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon lekker aanbellen met die honden om je heen....als ze je dan wegstuurt weet je direct waar je aan toe bent![]()
Nu was ophangen en boodschapjes doen...BBQ-weer!![]()
Rossiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Poeh wat warm hier. Ik ga zo mijn rapporten schrijven daar ik tot 19:00 hier blijf omdat we een afscheidsborrel van een collega hebben. Aangezien mijn reiskosten vergoeding niet zo hoog is, is heen en weer rijden niet echt een optie. En ik heb echt geen zin. Morgen naar de tt in assen en zondag katje kijken. Iemand nog een naam suggestie?
@cat je hebt wel ergens gelijk. Veel plezier in je verplichtte vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .
Ik heb nog ff snel met de nichtjes de honden voor uitgelaten en om half 2 ging ik weer terug, om 17.00 waren we thuis.
Al met al heb ik Frits en Karel wel een groot plezier gedaan, Chico en Billy vinden treinhangen heerlijk, Karel had het in deze drukte en hitte minder fijn gevonden.
Oh nog eentje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel echt bek af nu
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Maar als jij een flinke tuin zou hebben en diegene zou vier uur heen en vier uur terug reizen, dan had je misschien wel de hand over je hart gehaald als diegene had beloofd de honden alleen in de tuin te doen en niet binnenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:38 schreef MissBliss het volgende:
Mooie babyGefeliciteerd oh-oh!
Als iemand bij mij op bezoek zou komen en die wil dan een hond meenemen zeg ik ook nee
Ik hou niet van honden, mijn huis is enorm klein, ik heb geen tuin en ik zie dat niet goed gaan met Ziggy en Spider een heel klein, rustig hondje zou heel misschien wel kunnen.
Gelukkig ken ik niet zoveel mensen met een hond
Oh jawel dan wel natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als jij een flinke tuin zou hebben en diegene zou vier uur heen en vier uur terug reizen, dan had je misschien wel de hand over je hart gehaald als diegene had beloofd de honden alleen in de tuin te doen en niet binnen
Oh nee hoor, dat begrijp ik! Stel nou dat ik zelf heel erg bang voor honden zou zijn, of mijn kind was er allergisch voor of wat dan ook, dan zou ik ook niet willen dat visite de hond(en) mee zou nemenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jawel dan wel natuurlijk
Maar ik wilde wel even kwijt dat ik het niet héél raar vind als iemand geen honden in huis wilt
De zus van oh-oh doet wel héél moelijk
Oh wacht, ik zal even wat foto's doen ja!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor visjes waren het nou geworden?
Hebben ze namen?
Doe es foto's?
En stuur es wat zon deze kant op ???
Ik zal hem binnenkort even van de bodem vissen!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik WIST wel dat je ze namen zou geven
![]()
Oh leuk haha, ik ben fan van McMossel, mag ik een handtekening???
Mooi, dan is de doorstuur-actie gelukt.quote:
Goed plan! Helaas niet uit eigen tuin, maar wel een heerlijk zakje peppermint tea van tea Pigs.quote:Alleen ben ik nog lang niet klaar met poetsen![]()
Ik heb net wel alle kleine dingen gedaan, maar het grove stofzuig en dweilwerk moet nu echt gaan gebeuren...
Maar eerst ff een bakkie thee met munt van eigen balkon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |