hier ook maar zo eens opstaan,quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Prima hoor, ik ga zo eens een bakkie thee pakken en ontbijten, als ik klaar ben met de post.
Oh ja, als er een nieuw topic is heb ik nog leuke fotootjes van de pups van mijn vriendin die nu alweer 9 dagen oud zijn
ik dacht echt dat ie al dicht wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou vooruit dan maar!
quote:
Hoezo?quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 @ 12:01 schreef oh-oh het volgende:Oh echt sommige mensen waar ik niet goed van word kom ik helaas echt telkens overal tegen, nu hebben ze me hier ook alweer gevonden zeg.
Waardeloos.
Da's toch duidelijk? Ze is achter mijn ware identiteit gekomen.quote:
Oh.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:25 pagina's, holy shit!
Ik heb nog een bodempje karma, een kwart pot simpathy for the skin en een bijna volle pot dream cream dus ik mag echt nog geen cocoslotion bestellen.![]()
Pesies. Op de momenten waarop ik weemoedig denk dat ze er zo van had genoten (liggen in het zonnetje, bij het naar bed gaan naar boven glippen en daar op mij liggen wachten tot ik haar buikje had gekriebeld) dan weet ik ook dat, als ze er nu nog was geweest, er in haar conditie ook geen lol aan had beleefd.quote:Ik snap heel goed wat je bedoelt met dat je al een poos afscheid hebt kunnen nemen van Siets, als ze zo langzaam aftakelen en je weet dat het voor het dier echt beter is voelt het anders, goed ergens, dus dan kan je er veel beter vrede mee hebben.
Nope.quote:Tis nog geen half 6 he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |