Ik vond het al een zeer gedetailleerde-waar-gaat-dit-over post.
Denk bij Naartjie in het vervolg maar aan mandarijn. Heb je meteen wat zuid-afrikaans geleerd.
Met ons gaat het wel goed. Ik heb kunnen afscheid nemen en rouwen toen Siets nog leefde, en dat scheelt een hoop. Ik kan er zelfs gewoon over praten zonder meteen te janken.

Dat kon ik dus gewoon echt een week lang niet, toen mijn vorige kat overleed. Maar dan moet ik natuurlijk niet mijn in memoriam gaan herlezen.

Vanavond komt een vriendin foto's kijken van haar begrafenis.
Meneer Naartjie gaat zijn eigen gangetje. Vanmorgen was hij veel op en neer aan het lopen en aan het klagen, maar dat had volgens mij meer te maken met het voerderpeil in zijn bakje, dan met rouwverwerking.

Nu ligt hij lekker op de bank te slapen.
Bodem van potten Lush in zicht!

Ik ben heel goed bezig met restjes lotion op te maken. Nog een paar daagjes voor de coco arriveert.

Ik ben trouwens al een poos op zoek naar zo'n veger met lange steel, bukken is zoooo vermoeiend.

HEMA it is dus.
Vanavond de laatste gewone repetitie voor onze grote uitvoering van zaterdag. Ik ben benieuwd of de muziek er bij iedereen in zit. Vrijdag en zaterdag generale en dan knallen maar! Het draaiboek is 25 pagina's lang.