abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 16:28:41 #126
163650 Greys
pi_70257077
Nee vind je het niets?
Nou dat mag hoor, dan hoef jij tenminste niet op de wachtlijst van meer dan een jaar

Hier gaat het wel hoor! Ben deze week allenig thuis dus ik zal wel weer vaak op FOK! te vinden zijn
Ben aan het bedenken wat ik zal gaan eten vanavond. Iets decadents denk ik. Sushi ofzo!
En misschien even navragen of ik alweer in bad mag? Want zo kom ik niet aan de Lush toe natuurlijk
En hoe gaat het daar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 juni 2009 @ 16:32:17 #127
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70257218
Sushi had ik vandaag nog bijna als lunch genomen!
Tis uiteindelijk een subway tonijn geworden.
Ik hou niet zo van ruwharig , ik vind ze dr een beetje als vullisbakkies uit zien
En ze doen me ook aan cairnterriers denken, gruwelijke hondjes vind ik dat
Hebben ze niet gezegd hoe lang je niet mocht badderen?
Oh heb je nu uiteindelijk wel nog aan je ma verteld hoe en wat?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 16:36:17 #128
163650 Greys
pi_70257383
Ja, ik heb het uiteindelijk de avond ervoor verteld! Dan had ik het toch verteld, maar dan kon ze zich niet te lang zorgen maken want de volgende ochtend vroeg moest ik al Ze vond het heel fijn dat ik het tóch verteld had!

Ik hou van hondjes die er uit zien als vullisbakkies
Vandaar dat toen die man lachend iets over Hollandse Smoushond riep, dacht ik dat hij eigenlijk vullisbakkie bedoelde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 juni 2009 @ 16:38:35 #129
176471 oh-oh
pi_70257481
Ja zo klinkt het wel he?
Ik zie dat ze in dezelfde groep als schnautzers vallen, nou, als ik ergens nik aan vind dan zijn dat schnautzers en bouviers wel
Ik had een pupje waar ik flieft op was en dat ik eerst zou nemen en toen toch maar niet.
En nu zag ik m vrijdag op de webcam.
En nu wil ik m toch weer wel
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 16:53:42 #130
163650 Greys
pi_70258031
Hihi wat voor pupje? Een nakie pupje of een Chiwalli?
Ik vind schnautzers ook niet zo leuk, maar Border Terriërs vind ik weer enig en daar lijkt de smous veel meer op dan op een Schnautzer vind ik eigenlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70258032
Hoe lang is het nu geleden dat je geopereerd bent Greys? Een week of twee? Volgens mij mag je dan wel weer in bad hoor. Maar vraag het voor de zekerheid maar even na bij de doktermeneer. Of mevrouw natuurlijk.

En ik vind die smous wel lief uitzien hoor. Honden met haar erop vind ik net wat schattiger.

Oh-oh, wat doe je jezelf aan met al dat getwijfel!? Je Wil Hem Niet! Zo, klaar, beslist.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 16:55:48 #132
163650 Greys
pi_70258113
Cat, morgen alweer vier weken geleden! Gaat hard!
Ik denk ook dat het eigenlijk wel zou kunnen, maar ze zei in eerste instantie 'een week of zes niet zwemmen, baden, sex e.d.'. Maar ik geloof dat ik een badje met Lush ga proberen vanavond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70258256
Vier weken alweer! Jeetje, wat vliegt de tijd.

Het ligt er denk ik ook aan waar je hechtingen hebt zitten. Al zouden die met een week of drie toch ook opgelost/eruitgehaald/genezen moeten zijn.

Heb ik een heerlijke pan koninginnesoep opstaan, als een havik in de gaten gehouden wanneer die begon te koken, want het is immers gebonden soep, gas lager gezet en de pan een minuut de rug toegedraaid: gaat dat stomme ding heel stilletjes en geniepig alsnog overkoken. M'n hele fornuis smerig.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 juni 2009 @ 17:01:39 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70258315
Oh, leuk hondje Greys

Ik ben komende week ook allenig thuis, amar ik heb jammer genoeg geen bad om uren in te gaan weken dan Naja, lekker op de bank met een chickflick is ook leuk!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 17:05:35 #135
163650 Greys
pi_70258428
Geen hechtingen Cat! Dat kan niet goed 'daar'. Dus ze hebben de bloedvaten dichtgebrand en daarom moet je daarna zo rustig aan doen, omdat er dus veel grotere kans is dat het weer open gaat en gaat bloeden. Dat heb ik dus een paar keer gehad, o.a. door het tillen van een tasje met 2 flessen cola
Maar nu heb ik het gevoel dat alles helemaal dicht is en blijft!

MB, waar is Re heen? Ik hoop dat er een beetje wat leuks voor ons komt deze week op tievie en anders weet ik zo gauw geen leuke chickflicks die een beetje van de laatste tijd zijn. Jij nog ideetjes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 juni 2009 @ 17:08:32 #136
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70258542
quote:
Op maandag 22 juni 2009 @ 17:05 schreef Greys het volgende:
Geen hechtingen Cat! Dat kan niet goed 'daar'. Dus ze hebben de bloedvaten dichtgebrand en daarom moet je daarna zo rustig aan doen, omdat er dus veel grotere kans is dat het weer open gaat en gaat bloeden. Dat heb ik dus een paar keer gehad, o.a. door het tillen van een tasje met 2 flessen cola
Maar nu heb ik het gevoel dat alles helemaal dicht is en blijft!

MB, waar is Re heen? Ik hoop dat er een beetje wat leuks voor ons komt deze week op tievie en anders weet ik zo gauw geen leuke chickflicks die een beetje van de laatste tijd zijn. Jij nog ideetjes?
Hij gaat morgen naar New Jersey T/m zaterdag.
Leuke chickflicks, mwa ik weet er ook niet zoveel. Confessions of a Shopaholic is wel leuk... Verder (nog) geen idee, ik zal morgen eens kijken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 22 juni 2009 @ 17:43:53 #137
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70259679
Greys, zullen we een minimeet doen en van de week naar die film met Sandra Bullock gaan?

Zo'n smaushondje loopt hier in de buurt. Ze heet Tessa en is eigenlijk a grumpy old lady van 13 jaar. Bob vind haar niks want ze wil niet spelen.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_70260956
Hello meisjes.
Hier even een vluggertje vanuit het internetcafe.

Allereerst heeeeel erg bedankt voor de lieve felicitaties. Maes, het was heel leuk om een lief kaartje te vinden toen we hier in Schiedam thuis kwamen.

@oh/oh> Wat weet jij een leuke dingen cadeau te doen >D
Superrrrrr. We hebben elkaars rug heeeerlijk gewassen inmiddels en het ofilantje heeft een plekje gekregen.

@Mor, dank je wel voor je berichtje. Gelukkig had je mijn telefoonnummer en hebben we contact kunnen hebben. Sterkte. Chip is zeker weten heel gelukkig geweest en er is veel van haar gehouden.

Nu weer weg want mijn tijd is op. Ik hoop vandeweek weer internet te hebben, maar ik zal er niet veel tijd voor hebben tot minstens volgende week.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_70264283
Kom ik thuis denk ik wat stinkt het toch in huis, Heeft er een kat voor de kattenbak gepoept en geplast. Wij verdenken dikkie/adolf ervan. We hebben nu maar de luikjes uit de kattenbak gehaald. Vertelt vriend lief vanmorgen lag er ook al wat in de huiskamer er daar stond ik in. Morgen mag ik op schoolreisje. Hopelijk gedraagd mijn klas zich een beetje.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:20:42 #140
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70266298
Wat is het hier weer gesjellig!

Wat een schattig hondje Greys
Als ik een hondje zou nemen wil ik wel zo eentje!

Morgen ga ik bij/met zusje hun woonkamer behangen (dat zou ik in ons eigen huis niet toevertrouwen aan ons ) en zij heeft ook 2 hondjes; een jack en een kruising border collie/ kelpie.
Zoooo gezellig met die 2 om je heen te springen

Hoi Maes! Hoestie daar?

Nokje! Getrouwde vrouw...wie had toch oooooooit verwacht?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 20:32:20 #141
163650 Greys
pi_70266799
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:43 schreef Maes het volgende:
Greys, zullen we een minimeet doen en van de week naar die film met Sandra Bullock gaan?

Zo'n smaushondje loopt hier in de buurt. Ze heet Tessa en is eigenlijk a grumpy old lady van 13 jaar. Bob vind haar niks want ze wil niet spelen.
Oh dat lijkt me wel wat ja! Maar dat zou dan eigenlijk al morgenavond moeten omdat ik de beestjes niet 's avonds alleen wil laten als ze overdag ook al alleen gezeten hebben

Ja loopt er bij jou ook een smousje? Het lijkt best veel op een Border Terriër (daar werd ook mee gefokt zag ik vroeger om een smousje te maken!) dus dat zou het ook nog kunnen zijn. Of is die bij jou echt een smous?

Dit is een Border Terriër. Om eerlijk te zijn zie ik eigenlijk amper verschil
Maar dat moet ik niet te hard zeggen, anders kom ik nooit op die smousjeswachtlijst natuurlijk

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 juni 2009 @ 21:22:00 #142
176471 oh-oh
pi_70268724
Nokkie
Ik heb net samen met Karel mn eerste zelfgeteelde radijsjes geoogst en opgegeten op mn balkon
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:36:36 #143
176471 oh-oh
pi_70287657
Een van de pups heeft de oogjes al open en ze speelt al echt
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 juni 2009 @ 13:59:49 #144
163650 Greys
pi_70288404
Hihi! Wat een liefje! En dat hoofd (en tandjes!) van mams!
Ik ben een n00b, maar wat is dat voor pup dan? Of heb ik ergens gruwelijk overheen gelezen? Ja zeker?
*terugzoeken gaat* Is dat zo'n Puff hondje?

Maes en ik hebben een filmdate voor vanavond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:01:21 #145
176471 oh-oh
pi_70288449
Vriendin van me heeft een nestje, twee pupjes. En dat andere hondje is niet de mama maar een andere hond van haar die met de pup speelt. Ze zijn volgens mij 2 weken oud vandaag of zo
En idd, chineesjes.
Welke film?
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 juni 2009 @ 14:06:12 #146
163650 Greys
pi_70288636
Oh dan begin ik het al te leren! Chineesjes zijn dus een soort nakies maar dan met fluffy haar all over, toch?
Liefffff!

We gaan haar The Proposal, die met Sandra Bullock waar nu reclame voor op tv is af en toe.
Die lijkt me leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:12:18 #147
176471 oh-oh
pi_70288875
Volgens mij zag k laatst een interview met haar over die film maar dr is niet meer blijven hangen dan dat
Haha, je hebt t bijna goed, deze pup is naakt hoor, maar dan een hairy hairless, zoals Billy ( veel scheerwerk ).
T andere pupje is een stuk kaler, die zal tussen true hairless en medium hairless inzitten.
De hele behaarde zijn powder puffjes
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 juni 2009 @ 14:14:56 #148
163650 Greys
pi_70288962
Ohhhhhh
En ik keek naar dat haar van de moeder (da's zeker een heel ander merk dan, of is dat wel een Puff?) en toen trok ik de verkeerde conclusie! Maar weet je al of je er voor gaat, voor de pup?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:24:40 #149
176471 oh-oh
pi_70289279
Das niet dat pupje waar ik flieft op ben, dies helemaal kaal , zonder stamboom en al 10 weken nu...
En dat hondje bij de pup is idd een puffje, maar niet de mama van de pup.
De mama van de pup is wel ook een puffje, de papa is kaal.
Snapjetnog?
( Groucho Marx )
pi_70297992
Blegh. Moe.
Hele dag van overleg naar overleg door de hele provincie, vergezeld van een schattige dame die helaas over 10.000 dingen blijft doorkletsen en dan hot naar her springt in het gesprek. Erg vermoeiend als je in totaal zo'n drie uur met elkaar in de auto zit.

Geklukkig heb ik gisteren al gekookt en hoef ik nu alleen iets op te warmen. En da's dan ook meteen de enige activiteit van vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')