Hij gaat morgen naar New Jerseyquote:Op maandag 22 juni 2009 @ 17:05 schreef Greys het volgende:
Geen hechtingen Cat! Dat kan niet goed 'daar'. Dus ze hebben de bloedvaten dichtgebrand en daarom moet je daarna zo rustig aan doen, omdat er dus veel grotere kans is dat het weer open gaat en gaat bloeden. Dat heb ik dus een paar keer gehad, o.a. door het tillen van een tasje met 2 flessen cola
Maar nu heb ik het gevoel dat alles helemaal dicht is en blijft!
MB, waar is Re heen? Ik hoop dat er een beetje wat leuks voor ons komt deze week op tievie en anders weet ik zo gauw geen leuke chickflicks die een beetje van de laatste tijd zijn. Jij nog ideetjes?
Oh dat lijkt me wel wat ja! Maar dat zou dan eigenlijk al morgenavond moeten omdat ik de beestjes niet 's avonds alleen wil laten als ze overdag ook al alleen gezeten hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:43 schreef Maes het volgende:
Greys, zullen we een minimeet doen en van de week naar die film met Sandra Bullock gaan?
Zo'n smaushondje loopt hier in de buurt. Ze heet Tessa en is eigenlijk a grumpy old lady van 13 jaar. Bob vind haar niks want ze wil niet spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |