abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70147958
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en Draakje nog bedankt he?

En mocht mijn onbekende sms-ontvanger toch ff komen lezen; sorry dan
da's het minste wat ik nu kon doen

fijn dat je nok gesproken hebt, al klinkt fijn niet goed in deze zin, maar jullie hebben het in ieder geval samen kunnen delen
pi_70215815
Het is stil hier....

In mijn huis is het herrie: Naartjie mist zijn 'zus' toch wel. Gisteren was ik laat thuis en hij stond me luid miauwend op te wachten aan het tuinhek. En vanmorgen werd ik ook wakker gegild.
Gisteren heb ik me dus weer aangemeld gastgezin voor Redcat, en ik verwacht ergens volgende week wel weer een nestje te krijgen. Jong leven in huis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 juni 2009 @ 11:56:29 #103
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70216417
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
Het is stil hier....

In mijn huis is het herrie: Naartjie mist zijn 'zus' toch wel. Gisteren was ik laat thuis en hij stond me luid miauwend op te wachten aan het tuinhek. En vanmorgen werd ik ook wakker gegild.
Gisteren heb ik me dus weer aangemeld gastgezin voor Redcat, en ik verwacht ergens volgende week wel weer een nestje te krijgen. Jong leven in huis.
Goed van je!
En ook gezellig voor Naartjie

Tis hier klote-weer; valt met bakken uit de lucht.
En uitgerekend vandaag is de jaarlijkse dorpsbraderie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_70216882
Da's balen Ingetje! Ik ben vanmiddag ook de hort op. Maar sta dan op het podium in een tent waar 6000 man in kunnen. Alleen parkeren in de wei wordt een uitdaging als het soppig is. Ik ben blij dat ik niet rij.

Maar wellicht valt het hier nog mee: nu schijnt de zon in ieder geval.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 juni 2009 @ 12:16:57 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70216912
Oh Cat wat fijn!
Mor en Ravage, hoe gaat ie daar?

Hier ook niks als regen, ik ben dan ook pas net een uur op, ik hoorde het vanaf 8 uur keihard regenen en aangezien het eerste wat ik doe als ik uit de douche kom een rondje met de honden is ben ik maar lekker zo lang mogelijk blijven liggen.
Ik heb Frits en Karel gisteren gewassen en nu stinken ze potverdikkeme alweer naar natte hond
Maar stiekem komt het me wel goed uit, ik moet heeeeeeeel veel saai huishoudelijk werk doen en als het mooi weer is zoals gisteren en vrijdagavond ga ik liever gewoon de hele dag met de honden het veld in.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70217432
typen met 1 hand is verrekte lastig, maar mijn andere hand is bezet door Naartjie, ligt al 15 minuten te kroelen op schoot.
pi_70218689
Onze logeerkatten zijn er sinds gisteren. En dikkie doet niks anders dan blazen. Dat beestje is zo bang zo zielig.
pi_70219271
Acherrum! Heb je een apart kamertje voor hem, war hij zich veilig voelt? Niet alle katten doorstaan een logeerpartij even goed. En ik zou Feliway gaan spuiten. Dat helpt ze vaak om iets rustiger te worden. Bach Rescue werkt ook heel goed. Paar druppeltjes in het bekje of in het water en het haalt de scherpe kantjes van de angst af.

Waar komen ze vandaan en hoe lang blijven ze?
pi_70221407
De feliway stekker zit al in het stopcontact. Het zijn de katten van mijn ouders. Amigo is hier al vaker geweest. Dikkie bleef altijd thuis maar die vereenzaamde daar. Hij is officieel van mijn oma maar die is al een aantal jaren geleden overleden. Het is altijd een bang beestje geweest. Hij blaast zolang hij bij mijn ouders woont al om het minste of geringste. Druppels in zijn bek begin ik niet aan. Hij blijft 14 dagen mits het gaat anders breng ik hem terug naar mijn ouders huis en past de buurman op.

edit een foto van dikkie ook wel sir adolf genoemd

Hier is hij achter het schoenenkastje gaan zitten nadat mijn vriend hem achter de eetkamer tafel geplukt had. Als hij echt in de bank kruipt komt hij vast te zitten.

[ Bericht 23% gewijzigd door F_r op 21-06-2009 16:52:38 ]
pi_70231976
Hitlerpoes Heb je deze link al eens gezien?

Wat zielig dat hij zo bangig is, Bach in zijn bakje water doen is geen optie? Succes met de logee.

Ook zo geweldig, we zouden vandaag optreden, maar omdat andere deelnemers ruim over de tijd gingen is ons optreden afgelast. Nu hadden we gisteren wel al de tent vol gehad en toen de hele avond gezongen en liep de tent nu al bijna leeg, maar evengoed zuur dat je daar een paar uur rondhangt... voor niks. We zijn maar patat gaan eten met een paar mensen. Die nog vies vettig was ook nog

Dus nu heb ik als compensatie maar een kwart watermeloen geschild.
pi_70232128
Ik kende de naam van de site wel. De DA zei het hij lijkt op A.H. er was daar ooit een documentaire van. Qua gedrag komt hij ook wel in de buurt. Druppels in het bakje weet niet of het voor de rest ook goed is. Ik ben al blij als hij wat eet en drinkt. Ik heb hem maar een klein beetje zien eten. Wel nat voer gelukkig. Toen hij bij mijn ouders kwam lag hij 3maanden achter de bank en daarna nog een hele poos onder het bed. 's nachts at hij dan alle bakjes leeg. Hier betrapte ik heb vanmorgen al los in de woonkamer.

Wat vervelend dat je optreden niet door gegaan is. Watermeloen is dan maar een schrale troost.

[ Bericht 31% gewijzigd door F_r op 21-06-2009 21:23:43 ]
pi_70233376
en anders een drupje bach gewoon op zn koppie? al is inslikken natuurlijk wel beter

en cat weer opvanggezin! mooi hoor!

ik heb nu trouwens zin in meloen
pi_70233396
Bach Rescue kan absoluut geen kwaad voor je andere beestjes. Het is homeopatisch en grijpt aan op de gebieden waar het nodig is. Ik heb het gebruikt toen Naartjie klein was en Siets de tent uit klierde. Hij werd er net dat beetje rustiger van, maar bleef evengoed een speels, pittig opgroeiend kitten.

Watermeloen is inmiddels op en ik ben erachter gekomen dat Naartjie het ook heerlijk vindt. Dus we hebben samen gesmikkeld, ik wat meer dan hij.
pi_70233706
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Bach Rescue kan absoluut geen kwaad voor je andere beestjes. Het is homeopatisch en grijpt aan op de gebieden waar het nodig is. Ik heb het gebruikt toen Naartjie klein was en Siets de tent uit klierde. Hij werd er net dat beetje rustiger van, maar bleef evengoed een speels, pittig opgroeiend kitten.

Watermeloen is inmiddels op en ik ben erachter gekomen dat Naartjie het ook heerlijk vindt. Dus we hebben samen gesmikkeld, ik wat meer dan hij.
oe gezellig samen smikkelen!
  maandag 22 juni 2009 @ 08:48:34 #115
176471 oh-oh
pi_70243439
Karel is ook zo dol op watermeloen, die eet echt door tot ie ploft dan!
Wat lomp van dat optreden zeg!
En f-r, wat een komische hitlerpoes zeg!
Hier noemt iedereen Frits Fuhrer, omdat ie ook met van die stramme poten marcheert.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70243890
goede morgen allemaal
gaat weer eindelijk lekker weer worden deze week!
pi_70243952
Goedemorgen!

Ik heb net de rommelkamer ontrommeld en klaargemaakt voor mijn toekomstige logees. Kattebak staat nog in de chloor maar daarna kunnen ze komen. Nu maar afwachten tot ze bellen dat er een moederpoes is. En hopelijk eentje die nog niet is bevallen, dat heb ik nog niet meegemaakt en lijkt me heel bijzonder.
pi_70243985
laat ze maar komen cat, jullie zijn er klaar voor
lijkt me ook bijzonder om zo'n bevalling mee te maken, heb het ook nog nooit meegemaakt
pi_70248378
@oh-oh kijk vanavond even na de lush deal
vanmorgen lag dikkie beneden tot hij mij zag. Ik kan hem wel even aaien mijn vriend kan niet in de buurt komen.

@cat wat goed weer een redcat nestje als ik ruimte had deed ik het ook. Je woont toch in de buurt van weert? vind het wel apart dat je dan patat als woord gebruikt. Als ik dat hier zeg kijken ze mij aan of ze water zien branden.

Wij gaan as zondag een katje uitzoeken nu nog een naam dus suggesties zijn welkom
pi_70248534
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh kijk vanavond even na de lush deal
vanmorgen lag dikkie beneden tot hij mij zag. Ik kan hem wel even aaien mijn vriend kan niet in de buurt komen.

@cat wat goed weer een redcat nestje als ik ruimte had deed ik het ook. Je woont toch in de buurt van weert? vind het wel apart dat je dan patat als woord gebruikt. Als ik dat hier zeg kijken ze mij aan of ze water zien branden.

Wij gaan as zondag een katje uitzoeken nu nog een naam dus suggesties zijn welkom
Grappig, ik wilde friet typen, maar dat vond ik zo plat klinken. In spreektaal zul je mij nooit over patat horen praten. Want ik kom inderdaad uit Weert.

Leuk dat jullie een poesje gaan uitzoeken! Heel veel plezier! En dan de weken aftellen tot hij bij jullie mag wonen.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:28:47 #121
176471 oh-oh
pi_70248595
Hier ook altijd friet, maar ik type meestal patat of frites
( Groucho Marx )
pi_70248936
Ach, die vette hap die ik gisteren had verdiende de naam patat / friet / frites niet. Het vet spoot er zowat uit bij elke hap, ik heb een half puntzakje opgegeten maar toen was ik er echt klaar mee. Te koud vet gebruikt... bleurgh!

Ik heb net twee boterhammen met verse aarbeitjes op en een kopje white pear thee. Da's het betere voedsel.
pi_70248948
Ik ben een geboren Haagse dus leerde patat. Ik zeg nu ook wel friet omdat ik al heel lang in braboland woon. Maar toch is het voor mijn gevoel patat. Ik denk dan ook aan dat liedje van kinderen voor kinderen kip, patat en appelmoes.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 15:41:05 #124
163650 Greys
pi_70255254
Hoi allemaal!

Morrie en Ravage, hoe gaat het nu?

Ik zag gister me toch een leuk hondje in het bos! Toen ik vroeg wat het voor ras was en de man 'Mevrouw, da's nou een echte Hollandse Smoushond!' zei dacht ik dat ie me in de maling nam, maar het ras bestaat gewoon! Mocht ik er ooit een hondje bij nemen (of, over heeeeeeel lang, als Bink er niet meer is) dan wordt het een Smousje. Klein en toch heul stoer!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 juni 2009 @ 15:53:58 #125
176471 oh-oh
pi_70255725
Oh bah, niks aan!

Hoe gaat het met ons Greysje?
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 16:28:41 #126
163650 Greys
pi_70257077
Nee vind je het niets?
Nou dat mag hoor, dan hoef jij tenminste niet op de wachtlijst van meer dan een jaar

Hier gaat het wel hoor! Ben deze week allenig thuis dus ik zal wel weer vaak op FOK! te vinden zijn
Ben aan het bedenken wat ik zal gaan eten vanavond. Iets decadents denk ik. Sushi ofzo!
En misschien even navragen of ik alweer in bad mag? Want zo kom ik niet aan de Lush toe natuurlijk
En hoe gaat het daar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 juni 2009 @ 16:32:17 #127
176471 oh-oh
pi_70257218
Sushi had ik vandaag nog bijna als lunch genomen!
Tis uiteindelijk een subway tonijn geworden.
Ik hou niet zo van ruwharig , ik vind ze dr een beetje als vullisbakkies uit zien
En ze doen me ook aan cairnterriers denken, gruwelijke hondjes vind ik dat
Hebben ze niet gezegd hoe lang je niet mocht badderen?
Oh heb je nu uiteindelijk wel nog aan je ma verteld hoe en wat?
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 16:36:17 #128
163650 Greys
pi_70257383
Ja, ik heb het uiteindelijk de avond ervoor verteld! Dan had ik het toch verteld, maar dan kon ze zich niet te lang zorgen maken want de volgende ochtend vroeg moest ik al Ze vond het heel fijn dat ik het tóch verteld had!

Ik hou van hondjes die er uit zien als vullisbakkies
Vandaar dat toen die man lachend iets over Hollandse Smoushond riep, dacht ik dat hij eigenlijk vullisbakkie bedoelde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 juni 2009 @ 16:38:35 #129
176471 oh-oh
pi_70257481
Ja zo klinkt het wel he?
Ik zie dat ze in dezelfde groep als schnautzers vallen, nou, als ik ergens nik aan vind dan zijn dat schnautzers en bouviers wel
Ik had een pupje waar ik flieft op was en dat ik eerst zou nemen en toen toch maar niet.
En nu zag ik m vrijdag op de webcam.
En nu wil ik m toch weer wel
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 16:53:42 #130
163650 Greys
pi_70258031
Hihi wat voor pupje? Een nakie pupje of een Chiwalli?
Ik vind schnautzers ook niet zo leuk, maar Border Terriërs vind ik weer enig en daar lijkt de smous veel meer op dan op een Schnautzer vind ik eigenlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70258032
Hoe lang is het nu geleden dat je geopereerd bent Greys? Een week of twee? Volgens mij mag je dan wel weer in bad hoor. Maar vraag het voor de zekerheid maar even na bij de doktermeneer. Of mevrouw natuurlijk.

En ik vind die smous wel lief uitzien hoor. Honden met haar erop vind ik net wat schattiger.

Oh-oh, wat doe je jezelf aan met al dat getwijfel!? Je Wil Hem Niet! Zo, klaar, beslist.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 16:55:48 #132
163650 Greys
pi_70258113
Cat, morgen alweer vier weken geleden! Gaat hard!
Ik denk ook dat het eigenlijk wel zou kunnen, maar ze zei in eerste instantie 'een week of zes niet zwemmen, baden, sex e.d.'. Maar ik geloof dat ik een badje met Lush ga proberen vanavond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70258256
Vier weken alweer! Jeetje, wat vliegt de tijd.

Het ligt er denk ik ook aan waar je hechtingen hebt zitten. Al zouden die met een week of drie toch ook opgelost/eruitgehaald/genezen moeten zijn.

Heb ik een heerlijke pan koninginnesoep opstaan, als een havik in de gaten gehouden wanneer die begon te koken, want het is immers gebonden soep, gas lager gezet en de pan een minuut de rug toegedraaid: gaat dat stomme ding heel stilletjes en geniepig alsnog overkoken. M'n hele fornuis smerig.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:01:39 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70258315
Oh, leuk hondje Greys

Ik ben komende week ook allenig thuis, amar ik heb jammer genoeg geen bad om uren in te gaan weken dan Naja, lekker op de bank met een chickflick is ook leuk!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 17:05:35 #135
163650 Greys
pi_70258428
Geen hechtingen Cat! Dat kan niet goed 'daar'. Dus ze hebben de bloedvaten dichtgebrand en daarom moet je daarna zo rustig aan doen, omdat er dus veel grotere kans is dat het weer open gaat en gaat bloeden. Dat heb ik dus een paar keer gehad, o.a. door het tillen van een tasje met 2 flessen cola
Maar nu heb ik het gevoel dat alles helemaal dicht is en blijft!

MB, waar is Re heen? Ik hoop dat er een beetje wat leuks voor ons komt deze week op tievie en anders weet ik zo gauw geen leuke chickflicks die een beetje van de laatste tijd zijn. Jij nog ideetjes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 juni 2009 @ 17:08:32 #136
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70258542
quote:
Op maandag 22 juni 2009 @ 17:05 schreef Greys het volgende:
Geen hechtingen Cat! Dat kan niet goed 'daar'. Dus ze hebben de bloedvaten dichtgebrand en daarom moet je daarna zo rustig aan doen, omdat er dus veel grotere kans is dat het weer open gaat en gaat bloeden. Dat heb ik dus een paar keer gehad, o.a. door het tillen van een tasje met 2 flessen cola
Maar nu heb ik het gevoel dat alles helemaal dicht is en blijft!

MB, waar is Re heen? Ik hoop dat er een beetje wat leuks voor ons komt deze week op tievie en anders weet ik zo gauw geen leuke chickflicks die een beetje van de laatste tijd zijn. Jij nog ideetjes?
Hij gaat morgen naar New Jersey T/m zaterdag.
Leuke chickflicks, mwa ik weet er ook niet zoveel. Confessions of a Shopaholic is wel leuk... Verder (nog) geen idee, ik zal morgen eens kijken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 22 juni 2009 @ 17:43:53 #137
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70259679
Greys, zullen we een minimeet doen en van de week naar die film met Sandra Bullock gaan?

Zo'n smaushondje loopt hier in de buurt. Ze heet Tessa en is eigenlijk a grumpy old lady van 13 jaar. Bob vind haar niks want ze wil niet spelen.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_70260956
Hello meisjes.
Hier even een vluggertje vanuit het internetcafe.

Allereerst heeeeel erg bedankt voor de lieve felicitaties. Maes, het was heel leuk om een lief kaartje te vinden toen we hier in Schiedam thuis kwamen.

@oh/oh> Wat weet jij een leuke dingen cadeau te doen >D
Superrrrrr. We hebben elkaars rug heeeerlijk gewassen inmiddels en het ofilantje heeft een plekje gekregen.

@Mor, dank je wel voor je berichtje. Gelukkig had je mijn telefoonnummer en hebben we contact kunnen hebben. Sterkte. Chip is zeker weten heel gelukkig geweest en er is veel van haar gehouden.

Nu weer weg want mijn tijd is op. Ik hoop vandeweek weer internet te hebben, maar ik zal er niet veel tijd voor hebben tot minstens volgende week.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_70264283
Kom ik thuis denk ik wat stinkt het toch in huis, Heeft er een kat voor de kattenbak gepoept en geplast. Wij verdenken dikkie/adolf ervan. We hebben nu maar de luikjes uit de kattenbak gehaald. Vertelt vriend lief vanmorgen lag er ook al wat in de huiskamer er daar stond ik in. Morgen mag ik op schoolreisje. Hopelijk gedraagd mijn klas zich een beetje.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:20:42 #140
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70266298
Wat is het hier weer gesjellig!

Wat een schattig hondje Greys
Als ik een hondje zou nemen wil ik wel zo eentje!

Morgen ga ik bij/met zusje hun woonkamer behangen (dat zou ik in ons eigen huis niet toevertrouwen aan ons ) en zij heeft ook 2 hondjes; een jack en een kruising border collie/ kelpie.
Zoooo gezellig met die 2 om je heen te springen

Hoi Maes! Hoestie daar?

Nokje! Getrouwde vrouw...wie had toch oooooooit verwacht?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 20:32:20 #141
163650 Greys
pi_70266799
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:43 schreef Maes het volgende:
Greys, zullen we een minimeet doen en van de week naar die film met Sandra Bullock gaan?

Zo'n smaushondje loopt hier in de buurt. Ze heet Tessa en is eigenlijk a grumpy old lady van 13 jaar. Bob vind haar niks want ze wil niet spelen.
Oh dat lijkt me wel wat ja! Maar dat zou dan eigenlijk al morgenavond moeten omdat ik de beestjes niet 's avonds alleen wil laten als ze overdag ook al alleen gezeten hebben

Ja loopt er bij jou ook een smousje? Het lijkt best veel op een Border Terriër (daar werd ook mee gefokt zag ik vroeger om een smousje te maken!) dus dat zou het ook nog kunnen zijn. Of is die bij jou echt een smous?

Dit is een Border Terriër. Om eerlijk te zijn zie ik eigenlijk amper verschil
Maar dat moet ik niet te hard zeggen, anders kom ik nooit op die smousjeswachtlijst natuurlijk

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 juni 2009 @ 21:22:00 #142
176471 oh-oh
pi_70268724
Nokkie
Ik heb net samen met Karel mn eerste zelfgeteelde radijsjes geoogst en opgegeten op mn balkon
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:36:36 #143
176471 oh-oh
pi_70287657
Een van de pups heeft de oogjes al open en ze speelt al echt
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 juni 2009 @ 13:59:49 #144
163650 Greys
pi_70288404
Hihi! Wat een liefje! En dat hoofd (en tandjes!) van mams!
Ik ben een n00b, maar wat is dat voor pup dan? Of heb ik ergens gruwelijk overheen gelezen? Ja zeker?
*terugzoeken gaat* Is dat zo'n Puff hondje?

Maes en ik hebben een filmdate voor vanavond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:01:21 #145
176471 oh-oh
pi_70288449
Vriendin van me heeft een nestje, twee pupjes. En dat andere hondje is niet de mama maar een andere hond van haar die met de pup speelt. Ze zijn volgens mij 2 weken oud vandaag of zo
En idd, chineesjes.
Welke film?
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 juni 2009 @ 14:06:12 #146
163650 Greys
pi_70288636
Oh dan begin ik het al te leren! Chineesjes zijn dus een soort nakies maar dan met fluffy haar all over, toch?
Liefffff!

We gaan haar The Proposal, die met Sandra Bullock waar nu reclame voor op tv is af en toe.
Die lijkt me leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:12:18 #147
176471 oh-oh
pi_70288875
Volgens mij zag k laatst een interview met haar over die film maar dr is niet meer blijven hangen dan dat
Haha, je hebt t bijna goed, deze pup is naakt hoor, maar dan een hairy hairless, zoals Billy ( veel scheerwerk ).
T andere pupje is een stuk kaler, die zal tussen true hairless en medium hairless inzitten.
De hele behaarde zijn powder puffjes
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 juni 2009 @ 14:14:56 #148
163650 Greys
pi_70288962
Ohhhhhh
En ik keek naar dat haar van de moeder (da's zeker een heel ander merk dan, of is dat wel een Puff?) en toen trok ik de verkeerde conclusie! Maar weet je al of je er voor gaat, voor de pup?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:24:40 #149
176471 oh-oh
pi_70289279
Das niet dat pupje waar ik flieft op ben, dies helemaal kaal , zonder stamboom en al 10 weken nu...
En dat hondje bij de pup is idd een puffje, maar niet de mama van de pup.
De mama van de pup is wel ook een puffje, de papa is kaal.
Snapjetnog?
( Groucho Marx )
pi_70297992
Blegh. Moe.
Hele dag van overleg naar overleg door de hele provincie, vergezeld van een schattige dame die helaas over 10.000 dingen blijft doorkletsen en dan hot naar her springt in het gesprek. Erg vermoeiend als je in totaal zo'n drie uur met elkaar in de auto zit.

Geklukkig heb ik gisteren al gekookt en hoef ik nu alleen iets op te warmen. En da's dan ook meteen de enige activiteit van vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')