da's het minste wat ik nu kon doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en Draakje nog bedankt he?
En mocht mijn onbekende sms-ontvanger toch ff komen lezen; sorry dan![]()
Goed van je!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
Het is stil hier....
In mijn huis is het herrie: Naartjie mist zijn 'zus' toch wel. Gisteren was ik laat thuis en hij stond me luid miauwend op te wachten aan het tuinhek. En vanmorgen werd ik ook wakker gegild.
Gisteren heb ik me dus weer aangemeld gastgezin voor Redcat, en ik verwacht ergens volgende week wel weer een nestje te krijgen. Jong leven in huis.
oe gezellig samen smikkelen!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Bach Rescue kan absoluut geen kwaad voor je andere beestjes. Het is homeopatisch en grijpt aan op de gebieden waar het nodig is. Ik heb het gebruikt toen Naartjie klein was en Siets de tent uit klierde. Hij werd er net dat beetje rustiger van, maar bleef evengoed een speels, pittig opgroeiend kitten.
Watermeloen is inmiddels open ik ben erachter gekomen dat Naartjie het ook heerlijk vindt. Dus we hebben samen gesmikkeld, ik wat meer dan hij.
Grappig, ik wilde friet typen, maar dat vond ik zo plat klinken.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh kijk vanavond even na de lush deal
vanmorgen lag dikkie beneden tot hij mij zag. Ik kan hem wel even aaien mijn vriend kan niet in de buurt komen.
@cat wat goed weer een redcat nestje als ik ruimte had deed ik het ook. Je woont toch in de buurt van weert? vind het wel apart dat je dan patat als woord gebruikt. Als ik dat hier zeg kijken ze mij aan of ze water zien branden.
Wij gaan as zondag een katje uitzoekennu nog een naam dus suggesties zijn welkom
Hij gaat morgen naar New Jerseyquote:Op maandag 22 juni 2009 @ 17:05 schreef Greys het volgende:
Geen hechtingen Cat! Dat kan niet goed 'daar'. Dus ze hebben de bloedvaten dichtgebrand en daarom moet je daarna zo rustig aan doen, omdat er dus veel grotere kans is dat het weer open gaat en gaat bloeden. Dat heb ik dus een paar keer gehad, o.a. door het tillen van een tasje met 2 flessen cola
Maar nu heb ik het gevoel dat alles helemaal dicht is en blijft!
MB, waar is Re heen? Ik hoop dat er een beetje wat leuks voor ons komt deze week op tievie en anders weet ik zo gauw geen leuke chickflicks die een beetje van de laatste tijd zijn. Jij nog ideetjes?
Oh dat lijkt me wel wat ja! Maar dat zou dan eigenlijk al morgenavond moeten omdat ik de beestjes niet 's avonds alleen wil laten als ze overdag ook al alleen gezeten hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:43 schreef Maes het volgende:
Greys, zullen we een minimeet doen en van de week naar die film met Sandra Bullock gaan?
Zo'n smaushondje loopt hier in de buurt. Ze heet Tessa en is eigenlijk a grumpy old lady van 13 jaar. Bob vind haar niks want ze wil niet spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |