Ik denk dat het allemaal een beetje overdreven is en de kraai al lang weer stiekem buiten rondvliegtquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:19 schreef zeehond. het volgende:
Ik lees net dit topic en ik krijg een zwaar ontoepasselijk gevoel![]()
Klacht: vogel die onder je bureau gaat zitten
Ze was 's avonds nog binnen.. maar we hebben een kattenluikje..quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef MissBliss het volgende:
Maar haal je dr dan 's avonds normaal niet binnen? Omdat je dr eigenlijk 's ochtends pas kwijt was..
en zij heeft het ook heel goed bij jullie gehadquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:57 schreef Morretje het volgende:
Jullie zijn lief!
Ik heb Nok een pm gestuurd inderdaad.
Ik blijf ook maar huilen, ze ligt nu nog hier en elke keer als ik haar kant op kijk...![]()
Ergens wisten we natuurlijk wel dat het niet goed was, maar gisteravond hadden we nog weer een rondje door de buurt gedaan en geroepen, in de hoop dat...
We houden ons ook maar vast aan het idee dat ze ons in elk geval heel lief vond, graag wilde knuffelen en dat maandagavond ook nog heeft gedaan.. Maar verdorie, 1 jaar en 3 maanden samen is veeeeeels te kort.. We hadden zoveel zin in de verhuizing deze kant op, grote tuin, meer ruimte voor d'r. Te veel ruimte dus, stomme auto's!
Idd, dat mag wel ff gezegd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en zij heeft het ook heel goed bij jullie gehad
Te laat...maar zal het nr. idd ff pben. Mss dat ze later zelf nog wil bellen ofzo....quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:Of pb ff het nr naar Mor iemand, zoiets kan Nok toch beter via Mor zelf horen?
heb je haar nieuwe nummer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb haar nr. nog, doe wel ff berichtje dat ze hier moet kijken
Kweenie?quote:
heb ik al gedaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie?
Ik ga geen nummers op Fok! gooien, maar doe jij anders ook ff 1.
Dit nummer heb ik al een hele tijd, dus kan best zijn dat iemand anders nu denkt WTF?![]()
Moet nu weg....
Dat was wel een domper voor haar na al die huwelijksvreugdequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef Morretje het volgende:
Nok net gesproken. We zijn het er over eens dat het goed is zo, ze heeft een paar fijne jaren gehad.
Ze kon nog niet op internet voorlopig zei ze, dus het was maar goed dat ik haar even smste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |