Eventjes vanaf mijn moeders compje:quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis gewoon ronduit platgezegd haske zwaar kut en kloten...bah.![]()
Nok is momenteel druk met verhuizen en leest geloof ik pas dit weekend of maandag weer mee, dus mss is een smsje toch handiger.
Bellen wordt ongetwijfeld 1 grote jankpartij
Joa...een stuk of 30 slanktopics geleden...maar mss wil ze ze hier ook wel ff neergooien?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:Vakantiepics van Greys???
Met Senna gaat het boven verwachting goed, volgens de berichten van haar tante.
Ze zit wel nog in een rolstoel en ze moet nog flink revalideren.
Ja, Madeira is dan ook heel erg fijn!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Ben je vrij ofzo?![]()
Wat zagen je vakantiepics er overigens heeeeeeerlijk uit (hoezo lurkertje?)
Oef! Nog steeds in een rolstoel? Arm kippie....quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Vakantiepics van Greys???
Met Senna gaat het boven verwachting goed, volgens de berichten van haar tante.
Ze zit wel nog in een rolstoel en ze moet nog flink revalideren.
Het is daar wel zo mooi en leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ooooooooooh.
Dat ziet er uit of het zonder sex en zonder zwemmen niet eens echt een drama was hoor
Texel is leuk!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:Nog meer dan 3 maanden en ik ga 5 dagen naar Texel
![]()
Wel dus...en over het strand loopt het ook wat lastigerquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:38 schreef oh-oh het volgende:Ik wist niet eens dat Texel egroot genoeg was om 3 uur op te lopen
![]()
Ik ben er vroeger wel geweest als kind, nu ga ik met een vriendin, in een huis met 6 hondjes en ik heb er echt reuzeveel zin in.
Gewoon elke dag strandwandelen, terrasjes pikken, veel lezen, spelletjes doen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:Mn zusje heeft daarjuist weer in recordtempo een kind gebaard, ik ben weer tante geworden
![]()
Hij heet Bodi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |