deed mijn zus ook steeds!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond?
Ik ga van t weekend wel kijken hoor, ze woont in Utrecht![]()
Alles was prima. Mijn zus werpt altijd als een tierelier
jeetje ze lijkt echt op mijn zusquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje had t bij de eerste al niet door, de verlos was dr net op tijd voor de eerste check up.
Zij reageerde echt heel nuchter zo van ja ik wachtte op helse pijnen maar die kwamen maar niet hoor!
De kraam zei dat deze nog sneller kwam dan die andere twee.
jij ook een fijne middag!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gooi de laptop uit en ga de tuin in....kereltje zal zo ook wel komen en dan moet er gegeten worden![]()
Fijne middag allemaal!
quote:
jij bent lekker bezig geweest!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:Kheb net zulke leuke kleertjes gekocht bij name it
![]()
Echt jongens maar toch heel leuk.
Zal zo wel ff foto's maken![]()
Schilderij heb ik dinsdag al gemaakt, dus daar hoeft alleen zn naam nog op.
En dan maak ik nog een leuke knuffel voor hem denk ik.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent lekker bezig geweest!
klinkt goed en vooral leuk! Bodi en zn zussen mogen blij zijn om zo'n tante
vind je het ook zo vervelend zo ver van elkaar te wonen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die drie keer per jaar dat ik ze zie doe ik mn best!
Ik zou denk ik als ik jou was toch mijn zin doordrammenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Naja, voor de zaterdag kan ik geen oppas regelen , en zondag kregen ze al bezoek dus morgen kwam beter uit.
Dus ik pas me maar aan he![]()
Ik kan eerlijk gezegd wel iets leukers bedenken op een mooie zonnige zaterdag dan 6 uur in de trein plakken , maar goed, ik wil dat kind wel ff checken hoor.
En het stomme is, de oudste twee meisjes, die zijn zooooo dol op de hondjes, maar ja , mijn zusje vindt ze smerig![]()
Oh well, na morgen heb ik t weer voorlopig gehad met dr gebaas
Ik vroeg dus "vind je het goed als ik de honden meeneem"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou denk ik als ik jou was toch mijn zin doordrammen
Dan leert ze het misschien eens, ipv altijd maar haar zin te krijgen. Gewoon zeggen dat je heel graag het kind wilt zien, maar dat je niet zo lang je hondjes alleen kunt laten. Dus dat jullie dan samen toch maar even tot een oplossing moet komen en dat je er van uit gaat dat ze het dan goed vindt dat ze in de tuin blijven.
Ja ik wil ook bbq-en.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon lekker aanbellen met die honden om je heen....als ze je dan wegstuurt weet je direct waar je aan toe bent![]()
Nu was ophangen en boodschapjes doen...BBQ-weer!![]()
Rossiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Poeh wat warm hier. Ik ga zo mijn rapporten schrijven daar ik tot 19:00 hier blijf omdat we een afscheidsborrel van een collega hebben. Aangezien mijn reiskosten vergoeding niet zo hoog is, is heen en weer rijden niet echt een optie. En ik heb echt geen zin. Morgen naar de tt in assen en zondag katje kijken. Iemand nog een naam suggestie?
@cat je hebt wel ergens gelijk. Veel plezier in je verplichtte vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |