abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:11:25 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70389344
Die foto is echt heel erg lief.
Bah , ook heel naar weer eigenlijk, maar vooral erg mooi...
Ik ga morgen ff naar Bodi kijken, maar dat wordt echt maar heel kort aangezien de chihuahua's niet mee mogen en ik buikpijn krijg als ik die in het weekend ook al de hele dag alleen binnen laat zitten.
En de reis is langer want den Bosch - Utrecht moet met de bus
Dus dat wordt ff uurtje beeb kijken en weer terug racen
Maar dan heb ik mijn plicht weer gedaan
En ik zal het wel onthouden want voortaan vind ik 3 kinderen tegelijk op visite ook veeeeel te druk ( die zijn een ziljoen keer luidruchtiger en aanweziger dan mijn kleine brave hondjes die netjes in de tuin zouden gaan liggen daar ).
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 juni 2009 @ 11:26:47 #227
163650 Greys
pi_70389929
En als je nog eens duidelijk zegt dat ze niet binnen komen maar alleen in de tuin blijven, dan mag het ook echt niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:30:04 #228
176471 oh-oh
pi_70390058
Mijn zusje haat honden
En t oudste kind zat zelfs te huilen dat de kleine hondjes niet mee komen
Nja, ik ben dus echt zo weg, de reis alleen gaat me nu al 6 uur kosten, dus zelfs 2 uur babykijken vind ik al te lang voor de kleine hondjes
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 juni 2009 @ 11:33:48 #229
163650 Greys
pi_70390198
Nou ja zeg. Ik wil niet stoken ofzo Maar daar moet ze zich dan maar even overheen zetten hoor. Kan haar kind lekker in de tuin met de hondjes spelen. Ik vind het echt een beetje belachelijk Jij zes uur reizen en zij niet een beetje water bij de wijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:42:09 #230
176471 oh-oh
pi_70390495
Mijn zusje is zeer zeker niet van de water bij de wijn.
Maar afhankelijk van hoe lullig ze morgen doet als ik na een uur alweer weg ga ( en wellicht ook de hele tijd op de klok ga kijken al ik daar ben ) mag ze wellicht op zoek naar een andere oplossing voor 22 augustus, want het komt in haar niet op dat 4 honden en 3 kinderen voor mij alleen een hele dag lang mss ook wel wat veel is
De toon is weer gezet hoor, tis zo typisch iets van haar ook weer he.
Iedereen moet zich altijd maar naar haar voegen.
We noemen haar niet voor niks als sinds haar 4e jaar "de directrice".
Maar goed, ik doe die consessies niet meer inmiddels.
Ik kom morgen ff kijken, foto's maken van dat kind ( want daar ben ik wel heel goed voor, ze maken zelf geen foto's want "daar hebben we echt geen tijd voor") kadoos afleveren en toedels.
Als ik om 16.00 of zo thuis ben hebben Frits en Kareltje ook nog iets aan de dag
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:18:06 #231
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70391741
Kinderachtig zeg
Als je nou 4 bouviers had die over banken en kasten rennen...
Die honden kunnen toch gewoon lekker buiten? Het weer schijnt ook goed te worden

Mijn zusje verschijnt tegenwoordig ook overal met de honden (hier neemt ze alleen de kleinste mee naar toe ivm de katten). Die zegt gewoon keihard " jullie laten de kinderen toch ook niet thuis?"
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:22:40 #232
176471 oh-oh
pi_70391903
Naja, voor de zaterdag kan ik geen oppas regelen , en zondag kregen ze al bezoek dus morgen kwam beter uit.
Dus ik pas me maar aan he
Ik kan eerlijk gezegd wel iets leukers bedenken op een mooie zonnige zaterdag dan 6 uur in de trein plakken , maar goed, ik wil dat kind wel ff checken hoor.
En het stomme is, de oudste twee meisjes, die zijn zooooo dol op de hondjes, maar ja , mijn zusje vindt ze smerig
Oh well, na morgen heb ik t weer voorlopig gehad met dr gebaas
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:25:13 #233
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70391995
Misschien word je morgen wel wakker met een enorrrrme diarree-aanval die zo rond het middaguur als sneeuw voor de zon verdwijnt
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 juni 2009 @ 12:27:20 #234
163650 Greys
pi_70392077
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Naja, voor de zaterdag kan ik geen oppas regelen , en zondag kregen ze al bezoek dus morgen kwam beter uit.
Dus ik pas me maar aan he
Ik kan eerlijk gezegd wel iets leukers bedenken op een mooie zonnige zaterdag dan 6 uur in de trein plakken , maar goed, ik wil dat kind wel ff checken hoor.
En het stomme is, de oudste twee meisjes, die zijn zooooo dol op de hondjes, maar ja , mijn zusje vindt ze smerig
Oh well, na morgen heb ik t weer voorlopig gehad met dr gebaas
Ik zou denk ik als ik jou was toch mijn zin doordrammen
Dan leert ze het misschien eens, ipv altijd maar haar zin te krijgen. Gewoon zeggen dat je heel graag het kind wilt zien, maar dat je niet zo lang je hondjes alleen kunt laten. Dus dat jullie dan samen toch maar even tot een oplossing moet komen en dat je er van uit gaat dat ze het dan goed vindt dat ze in de tuin blijven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:28:05 #235
176471 oh-oh
pi_70392106
Nou daar heb ik ook alleen mezelf mee want dan "moet" ik volgend weekend en dan heb ik veel leukere plannen
Ik ga maar morgen, en echt KORT, maar aan mij zal het niet liggen, ik heb mn best gedaan dan hoor

( oh en echt Fritsje en Kareltje die vinden het zoooooo leuk als ze mee mogen met de trein, die hondjes doe ik geen groter plezier dan 6 uur treinen en schootzitten bij mammie , mss moet ik ze maar op het station in een kluisje douwen een uurtje zodat ze wel mee in de trein kunnen )
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:29:02 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70392150
Gewoon lekker aanbellen met die honden om je heen....als ze je dan wegstuurt weet je direct waar je aan toe bent

Nu was ophangen en boodschapjes doen...BBQ-weer!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 juni 2009 @ 12:30:55 #237
163650 Greys
pi_70392218
Oh-oh, gewoon bellen dat ze je moet helpen, dat ze onmogelijk zo lang alleen kunt laten.
Dus jouw laatste hoop is bij haar in de tuin.

Hondjes blij in de trein.
Kindjes van je zus blij.
Zus moet niet zo zeuren.
Oh-oh blij.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:31:42 #238
176471 oh-oh
pi_70392244
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou denk ik als ik jou was toch mijn zin doordrammen
Dan leert ze het misschien eens, ipv altijd maar haar zin te krijgen. Gewoon zeggen dat je heel graag het kind wilt zien, maar dat je niet zo lang je hondjes alleen kunt laten. Dus dat jullie dan samen toch maar even tot een oplossing moet komen en dat je er van uit gaat dat ze het dan goed vindt dat ze in de tuin blijven.
Ik vroeg dus "vind je het goed als ik de honden meeneem"
"Alle 4, nee dat vind ik echt helemaal niks"
"Oh dan kan ik wel maar even komen, want ik kan F & K niet zo lang alleen laten en de reis duurt ook al lang natuurlijk, als ik ze nou gewoon in de tuin zet meteen, dan heb je er geen last van toch?".
"Nou, je vroeg het , en je kreeg je antwoord, dus nee is nee".
Einde discussie he?
En ik hou de eer ook liever aan mezelf.
Ik maak dr morgen geen woorden aan vuil.
Als de nichtjes gaan huilebuilen om F & K zal ik zeggen "dat mocht niet van mama die zitten nu helemaal alleen thuis te wachten op mij ".
En ik zeg verder niks, maar stap gewoon na een uur resoluut op omdat de chihuahua's op me wachten.
Klaar hoor!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 juni 2009 @ 12:31:49 #239
163650 Greys
pi_70392251
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon lekker aanbellen met die honden om je heen....als ze je dan wegstuurt weet je direct waar je aan toe bent

Nu was ophangen en boodschapjes doen...BBQ-weer!
Ja ik wil ook bbq-en.
Maar Heer G is net gisteravond terug gekomen uit Schotland (daar zat hij sinds zondag) en nu komt ie alweer niet thuis om te eten omdat hij moet spelen vanavond. Arghhhhhh. Gezellig allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:32:34 #240
176471 oh-oh
pi_70392278
En pauze
( Groucho Marx )
pi_70392834
Wat heb jij een stomme zus oh-oh! Als de hondjes toch lekker in de tuin kunnen bij haar is het toch geen probleem? En jouw kerels zijn heel schoon en lief en schattig.
'Apart'dat ze haar kinderen (zijn de hare toch?) wel aan jou en je honden toevertrouwt als ze oppas nodig heeft. Zo vies vindt ze ze blijkbaar ook weer niet.

Het is officieel: het systeem suckt.

Per 1 juli ben ik dus werkeloos. Deze week heb ik dat gesprek gehad met een zorginstelling waar ik vakantiewerk zou kunnen doen. Omdat ik nu 'universitair geschoold' werk doe en dat een HBO functie is, is er natuurlijk verschil in salaris.
Als ik dat werk zou aanemen zou ik netto uitkomen op minder dan ik met mijn uitkering krijg. Is te snappen.
Dus ik ben bij het CWI gaan informeren hoe het zit met aanvulling in uitkering. Ik wíl immers graag werken.

En nu blijkt dat ze alleen uren aanvullen. Met andere woorden; ik raak werkeloos voor 32 uur, ik ga 32 tot 36 uur tijdelijk werk doen en kom netto dan lager uit in inkomsten maar krijg geen cent erbij van het CWI!

Zoals de man van het CWI letterlijk zei:
'Wij moeten mensen stimuleren om aan het werk te gaan, maar in jouw geval zou ik je aanraden het werk niet te accepteren'.

Da's toch te gek voor woorden!? Maar inderdaad, ik heb het werk net afgezegd, ik ga niet midden in de zomer 36 uur zitten sloven (wel leuk werk trouwens, maar fysiek zwaar en onregelmatige diensten) als ik met niks doen (behalve solliciteren uiteraard) meer betaald krijg. Dan betaalt de overheid me maar 100% van mijn uitkering in plaats van de 5 of 10% die ze hadden moeten aanvullen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:12:31 #242
176471 oh-oh
pi_70393535
Jezus Cat, dat is echt van de gekke he?
Groot gelijk dat je t niet doet hoor
Ik ben net treinkaartjes gaan kopen voor Chico Billy en mij voor een heerlijk dagje Utrecht morgen
Wat een hitte buiten zeg!!!!
Ik ga nu es ff kijken hoe laat ik de trein naar huis wil hebben morgen
( Groucho Marx )
pi_70393900
Weet je wat het stomste is? Als ik een jaar werkeloos ben moet ik elke aangeboden baan accepteren.
En dan vullen ze mijn uitkering netto wél aan! (tot de eindduur van de uitkering uiteraard)

Ik ga morgen caca-en! Caca heeft warmte nodig he?
Ik denk dat ik met mijn handdoekhoofd in het zonnetje ga zitten.
Nu even een hapje eten en dan op de fiets naar mijn moeder. Lekker bijkletsen in het zonnetje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70397845
Poeh wat warm hier. Ik ga zo mijn rapporten schrijven daar ik tot 19:00 hier blijf omdat we een afscheidsborrel van een collega hebben. Aangezien mijn reiskosten vergoeding niet zo hoog is, is heen en weer rijden niet echt een optie. En ik heb echt geen zin. Morgen naar de tt in assen en zondag katje kijken. Iemand nog een naam suggestie?

@cat je hebt wel ergens gelijk. Veel plezier in je verplichtte vakantie.
  † In Memoriam † vrijdag 26 juni 2009 @ 16:01:57 #245
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_70399567
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Poeh wat warm hier. Ik ga zo mijn rapporten schrijven daar ik tot 19:00 hier blijf omdat we een afscheidsborrel van een collega hebben. Aangezien mijn reiskosten vergoeding niet zo hoog is, is heen en weer rijden niet echt een optie. En ik heb echt geen zin. Morgen naar de tt in assen en zondag katje kijken. Iemand nog een naam suggestie?

@cat je hebt wel ergens gelijk. Veel plezier in je verplichtte vakantie.
Rossi

Ik heb ook een titelsuggestie voor het volgende topic: "waar het een stuk frisser maar nog steeds lekker is"... 't is nu wel weer leuk geweest met de hitte
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:03:50 #246
176471 oh-oh
pi_70399635
Bodi is een leuke naam voor een kitten
Pfffffffff ja, ik kan amper nog bewegen van de hitte hier op kantoor op mn zolderkamertje en nadenken lukt echt helemaal niet meer
( Groucho Marx )
pi_70399843
Ik had ook al aan rossi zitten denken. Bij Fire hadden we die optie ook. En aan foxy maar die k** mascotte van psv heet phoxy uitgesproken als foxy vind mijn vriend wel leuk maar ik minder. ben op de helft met de rapporten en heb echt geen zin meer. Stond vanmorgen ook op met barstende koppijn en moet nog zolang.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:37:19 #248
176471 oh-oh
pi_70400687
Mn tante belde me net , die was vandaag met mn ouders mee op kraamvisite.
Uren in de trein gezeten die drie ouwtjes.
Hebben t kind 5 minuten gezien of zo.
Nu heb ik NOG meer zin in morgen.
Serieus, zeg dan dat je nog geen bezoek wil of zo, even goede vrienden, ik ga veel liever over 3 weken of zo pas hoor.
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 juni 2009 @ 16:58:48 #249
163650 Greys
pi_70401300
Gewoon zeggen dat het je niet uitkomt oh-oh, als je de honden niet mee mag nemen.
Dat je die met deze temperaturen niet uren binnen kunt opsluiten. Dus dan mag ze het zeggen: mee of niet komen. Dan laat je de keuze aan haar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:04:54 #250
176471 oh-oh
pi_70401495
Oh joh , ik ga gewoon maar mn plicht voldoen morgen, anders blijf ik dr ook zo tegaan hikken.
Volgens mijn tante is het een klein Molukkertje trouwens , cool , die hadden we nog niet
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')