Zo, ik ben net thuis. Vraag mij maar iets over dendrieten en killer cellen en hoe je ze kunt inzetten om kanker bij kinderen te bestrijden, ik weet het allemaal! En anders bel ik neefje, die is daar vanmiddag in gepromoveerd. Hij in een slipjas (net als zijn paranymfen) en de commissie met toga's. Maar in zijn proefschrift schreef hij al dat zijn meest geslaagde experiment zijn dochtertje was.
Gefeliciteerd met je nichtje oh-oh!
Heb jij ook al zo'n turbo zus? Mijn schoonzus werpt precies hetzelfde. Nummer 1 is nog net door de verloskundige opgevangen, nummertje 2 idem dito, waarbij de oudste haast letterlijk bij de buren gedropt is omdat het opeens van 1 pijntje naar volledige ontsluiting ging en mijn ouders nog onderweg waren, nummer drie is ingeleid omdat mevrouwtje 2 weken langer bleef zitten dan de planning: infuus aangezet, 45 minuten later was het kind er al.
En nummer 4 komt in augustus. Mijn ouders vangen de andere kinderen op. Ze gaan de hele maand een tentje opzetten in de tuin denk ik.Groenland zal het niet worden; ze hadden toch recente verpleegkundige ervaring nodig.
Maar nu ben ik dus aan het denken aan een omscholing tot OK assistent. En ik ben nog in de race voor een vacature op mijn huidige vakgebied en ben een brief aan het schrijven voor een andere, soortgelijke functie.
Greys: prachtige vakantiefoto's! Ik wil oohook!