abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70402712
Klinkt een beetje als mijn familie. Alles moet ook altijd zoals hun het willen. Ik kan geen bruiloft verhaal meer horen van mijn moeder en geen baby verhaal meer van mijn schoonmoeder en schoonzus. Ik gun het ze allemaal van harte maar als ze mij er niet bij willen betrekken hoef ik het gezeur er over ook niet te horen. Mijn schoonzus heeft wel te verstaan 1x geinformeerd naar Snowy maar andersom moet ik wel altijd onformeren naar de ongeboren baby. En nou weet ik wel dat een baby iets anders dan een kat is maar een beetje meer belangstelling had wel gemogen. Mijn vader belde gisteren vanaf vakantie en vroeg hoe het mijn schouder was. Ik was zo verbaasd dat ik even geen antwoord kon geven. Om meteen verder te vragen heb je al een baan?.

oh-oh veel plezier morgen bij je neefje en nichtjes hun kunnen er ook niks aan doen.
pi_70403983
Wat naar als je familie zo met je omgaat! Hoewel ik niet een hele vaste band met mijn familie heb, informeeert iedereen wel naar wat hem of haar bezig houdt. Al heb ik ook een een hartig woordje met mijn broer moeten spreken toen ik nog in Maastricht woonde. Hij was al een jaar niet op bezoek geweest, ik kon elke keer afzakken naar Eindhoven, waar hij woont. Mijn woordje was zo hartig dat hij diezelfde middag nog met z'n gezin op de stoep stond. En nu ik dichterbij woon en een tuin heb om de kinderen in uit te laten komen ze vaker. Minder vaak als dat ik die kant uit ga, maar dat is niet erg. Als ze komen moet ik altijd mijn halve huis verbouwen, dus op bezoek gaan is wel zo makkelijk.

Kinderen zijn niet te vergeljken met huisdieren, maar ik ben nog steeds aardig gepikeerd over mijn moeder: toen ik zei dat ik na de dood van Siets twee katten erbij wilde vond ze het teveel en te druk enzovoort. Over mijn broer met zijn vier kinderen hoor je haar niet! En daar babysitten ze elke week. Ze heeft al meer dan een jaar niet voor mijn katten hoeven zorgen. Bemoei je met je eigen leven, denk ik dan. Vandaag begon ze er weer over. Katten kosten veel en ik word werkeloos, ik kan beter maar eentje erbij nemen. Mijn katten, mijn leven, hou je mond. Ze heeft -logisch- veel meer met haar kleinkinderen dan met katten.
Maar een beetje begrip voor mijn gevoel zou wel prettig zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:56:17 #253
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70407624
Oh Cat, heel herkenbaar, 4 honden vinden ze bij ons ook echt absurd.
Nou, ze zijn minder aanwezig dan de kids van mijn zusje en ik verwacht niet van mn ouders dat ze dr ooit ook maar naar om kijken, terwijl ze echt heel vaak met de kids van mijn zusje opgezadeld zitten en er wel van hun verwacht wordt dat ze voor elke scheet in Utrecht staan binnen no time.
Ik zie aan mn ouders dat ze t amper trekken, die kids zijn heel druk en veeleisend en mn ouders worden gewoon wat ouder. Laatst waren ze bij mij met de meisjes, hadden ze ze net 1 dag en ze "moesten" nog een week.
Ik ging ff met de meiden en de honden 2 uurtjes wandelen, kom terug , liggen mn ouders compleet in coma te slapen, dood en dood moe worden ze van die kinderen.
En mijn zusje vraagt niet of ze willen, nee nee, het wordt echt gewoon verwacht.
Zo zei ik laatst tegen mn zusje dat de oudste een weekend bij mij wilde komen als ze weer es een week bij opa en oma was.Zegt mn zusje oh dat is heel praktisch, nog een logeeradres erbij, we hebben nog wat vakanties waarmee we in de knel zitten!
Dus ik zeg nou ik had t over een weekend hoor, 1 nachtje vind ik plenty!
Ik ga toch zeker geen vrij nemen voor haar kinderen die zij zo graag wilde baren allemaal?
Ik heb maar 20 verlofdagen per jaar met een 40 urige werkweek, ik kom al amper uit hoor...
En ik vind het superleuk om de kids als ze jarig zijn een grote doos vol kadootjes te sturen en zo, dat verwachten ze nu ook al echt. Maar denk je dat ik ooit al es een foto of tekening of wat dan ook van de kids gehad heb?
Nee joh, daar hebben ze t allemaal te druk voor en zo.
In de 4 jaar dat ze ze heeft is ze zelf geloof ik 2 keer hier geweest ermee...
Alleen met de oudste maar trouwens, de jongste is hier 2 keer met opa en oma geweest en heb ik verder bij mijn ouders gezien en bij hun, want als ik ergens ben en langs Utrecht kom ga ik wel altijd ff langs en als dr iets is springt deze gek wel meteen in de trein.
Ik vond het sneu dat mijn tante vertelde dat mijn ouders zo teleurgesteld waren vandaag hoor.
Ik ben heel benieuwd naar hoe het morgen allemaal zal gaan.
Maar ik heb me wel echt voorgenomen om niet meer zoveel moeite te doen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:15:35 #254
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70410029
Oh-Oh ik vind het echt ronduitbelachlijk dat jij je hondjes niet mee mag nemen maar dat ze de kids wel bij jou neerzet,zijn ze dan opeens niet meer vies.Dat zou ik dan dus echt niet doen he!!!
Hopelijk is het morgen toch nog gezellig!

Ik heb hier een compleet opgefokte hond in huis,het regent heel hard energe onweer en dan word Gijs zo kwaad op de onweer!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:48:15 #255
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70432364
En hoe was het bij je zus Oh-Oh?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:08:17 #256
176471 oh-oh
pi_70432814
Ondanks de rotreis 8 uur thuis vetrokken, kwart over 12 pas daar, helse busreis van een uur en drie kwartier etc, de hitte, gillende mensen en kinderen in bus en trein etc etc ben ik natuurlijk een softie en de beeb was onwijs lief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ik heb nog ff snel met de nichtjes de honden voor uitgelaten en om half 2 ging ik weer terug, om 17.00 waren we thuis.
Al met al heb ik Frits en Karel wel een groot plezier gedaan, Chico en Billy vinden treinhangen heerlijk, Karel had het in deze drukte en hitte minder fijn gevonden.
Oh nog eentje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel echt bek af nu
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70432934
Mijn god! Je hebt dus 4 uur heen en 4 uur terug gereisd voor anderhalf uur daar!?
Jij hebt veel voor (de beeb van) je zus over zeg. Hij is wel een scheetje, al weet ik uiteraard zeker dat mijn neefje veel knapper gaat zijn.

Gelukkig dat je de 'juiste' hondjes bij je had en dat de twee hitte mijders lekker thuis konden blijven.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:16:13 #258
176471 oh-oh
pi_70432979
Dit kind lijkt op zijn vader dus ik spreek je niet tegen
Hey, mij kan ze tenminste nooit verwijten dat ik niks voor dr over heb he!

Ze deed zelf de deur open trouwens, vanmiddag wilde ze al ff een rondje gaan wandelen met de meisjes.
Ze merkte niks van het feit dat ze dr net een kind uitgewerkt had
( Groucho Marx )
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:30:13 #259
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70433302
Jeetje ik zou ook echt bekaf zijn
Het is wel een mooie baby hoor al vind ik die foto van die 2 meiden met Billy en Chico het leukst!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:38:31 #260
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70436080
Mooie baby Gefeliciteerd oh-oh!

Als iemand bij mij op bezoek zou komen en die wil dan een hond meenemen zeg ik ook nee
Ik hou niet van honden, mijn huis is enorm klein, ik heb geen tuin en ik zie dat niet goed gaan met Ziggy en Spider een heel klein, rustig hondje zou heel misschien wel kunnen.
Gelukkig ken ik niet zoveel mensen met een hond
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 juni 2009 @ 22:45:38 #261
163650 Greys
pi_70436189
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:38 schreef MissBliss het volgende:
Mooie baby Gefeliciteerd oh-oh!

Als iemand bij mij op bezoek zou komen en die wil dan een hond meenemen zeg ik ook nee
Ik hou niet van honden, mijn huis is enorm klein, ik heb geen tuin en ik zie dat niet goed gaan met Ziggy en Spider een heel klein, rustig hondje zou heel misschien wel kunnen.
Gelukkig ken ik niet zoveel mensen met een hond
Maar als jij een flinke tuin zou hebben en diegene zou vier uur heen en vier uur terug reizen, dan had je misschien wel de hand over je hart gehaald als diegene had beloofd de honden alleen in de tuin te doen en niet binnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:50:04 #262
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70436266
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar als jij een flinke tuin zou hebben en diegene zou vier uur heen en vier uur terug reizen, dan had je misschien wel de hand over je hart gehaald als diegene had beloofd de honden alleen in de tuin te doen en niet binnen
Oh jawel dan wel natuurlijk
Maar ik wilde wel even kwijt dat ik het niet héél raar vind als iemand geen honden in huis wilt
De zus van oh-oh doet wel héél moelijk
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 juni 2009 @ 22:53:47 #263
163650 Greys
pi_70436339
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:50 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh jawel dan wel natuurlijk
Maar ik wilde wel even kwijt dat ik het niet héél raar vind als iemand geen honden in huis wilt
De zus van oh-oh doet wel héél moelijk
Oh nee hoor, dat begrijp ik! Stel nou dat ik zelf heel erg bang voor honden zou zijn, of mijn kind was er allergisch voor of wat dan ook, dan zou ik ook niet willen dat visite de hond(en) mee zou nemen Redenen te over!

Maar oh-oh d'r zus brengt haar kinderen gráág bij haar, terwijl dan ook alle honden er bij zijn, maar ze mag ze niet meenemen terwijl ze ze in de tuin wil doen en zo ver moet reizen. Echt heel lullig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:00:21 #264
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70436477
Ja, dat is gewoon hypocriet.
Ziggy played guitar
pi_70441377
Wij gisteren naar de tt. Om 15:15 zaten we in de auto om te vertrekken om 17:15 stonden we nog op dezelfe plek. Om een of andere reden mocht ons parkeer terrein niet vertrekken. Eindelij kvan jhet parkeer terrein af 3km verder op de snel helemaal stil. Ongeluk gebeurd weg dicht 1,5 later stapvoets verder om 00:31 waren we thuis. Zo vertrekken naar het nieuwe katje. I kben nog een beetje moe.
je neefje is wel een schatje hoor oh-oh
  zondag 28 juni 2009 @ 10:53:01 #266
176471 oh-oh
pi_70442485
Thnx Greys!
Naja MB bij jou zou ik t ook niet in mn hoofd halen om met een hond te komen dan hoor, ik ben zelf ook niet gek.
Maar goed, ik heb t weer overleefd hoor, ik ben dr weer klaar mee, en over dat oppassen op 22 augustus ga ik nog wel es diep met mezelf in beraad...
( Groucho Marx )
  zondag 28 juni 2009 @ 12:36:26 #267
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70444327
Moggel

Wat een leuke foto's ohoh. Jij hebt je iig weer van je goede kant laten zien

Ik = brak vandaag; het hele weekend tot diep in de nacht buiten zitten onder het genot van een paar wijntjes begint zich nu te wreken.
Zo eerst maar es douchen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 12:46:54 #268
163650 Greys
pi_70444553
Wat irritant zeg, het hele weekend al klam en benauwd en bloedverziekend warm, maar geen zonnestraal te zien hier gister en vandaag. Dus bruin worden zit er ook niet in. Wat heb ik dan aan die warmte?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 13:09:57 #269
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70445011
Hier ook zulk weer Greys...potverdepotver....ik wil verder slapen in bikini in de tuin
Nou kan dat wel, maar 't staat zo raar als het niet zonnig is
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 13:19:19 #270
163650 Greys
pi_70445198
Ja potver. Zitten we het hele weekend voor Jan *piep* te zweten!

Ik heb de tuin maar gesproeid net. Ik verveel me een beetje Heer G was vorige zondag t/m donderdag in Schotland. Vrijdag was hij in Ned. maar wel op zijn werk en daarna meteen door om met de band op te treden. Gister moest hij repeteren voor een conservatorium uitvoering van leerlingen - hij heeft aangeboden mee te spelen als begeleiding - en vandaag is ie weer weg. Gezellig deze week!
Kan echt prima op mezelf zijn, maar zo het hele weekend vind ik niets an
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 13:21:44 #271
176471 oh-oh
pi_70445246
Ik ben mijn huishouden aan het doen, maar echt in etappes, tis niet te doen eigenlijk , paar stappen en je hebt t weer gehad.
Zometeen zal ik toch aan de stofzuiger moeten geloven
( Groucho Marx )
pi_70445275
Da's inderdaad niet echt gezellig Greys.

Hier in het zuiden was het gisteren best wel zonnig. Vanmorgen bewolkt maar net nu ik de was heb opgehangen breekt het zonnetje weer door. Inmiddels heb ik mijn huis gepoetst met mijn welbekende franse slag dus nu is het kiezen wat ik eerst ga doen: lunchen, badderen of zonnen.

Ik kan natuurlijk ook een combi doen. De oven staat in ieder geval al aan voor wat afbakbroodjes.
  zondag 28 juni 2009 @ 13:25:06 #273
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70445325
Gezellig Greys
Nou ja, die van mij ligt nog op bed en ik laptopper.

Morgen ga ik wel huishoudelijk doen; mooi vroeg eraf, turbohuishoudrondje en dan hopelijk morgenmiddag lekker in de ZON
  zondag 28 juni 2009 @ 13:27:58 #274
176471 oh-oh
pi_70445390
Frits staat potverpielekes doodleuk mn vergeetmenietjes uit de bakken te vreten op mn balkon!
Mss moet ik ze toch maar weer es eten geven, die honden van me
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 13:31:29 #275
163650 Greys
pi_70445487
Frits!

Oh! Oh! Jongens! Ik zie... ZON!

En mijn visjes ( ) zwemmen zo lief in mijn vijvertje.
Dus misschien dat ik even in de voortuin op het bankje (te kijk...) ga zitten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')