Oh Cat, heel herkenbaar, 4 honden vinden ze bij ons ook echt absurd.
Nou, ze zijn minder aanwezig dan de kids van mijn zusje en ik verwacht niet van mn ouders dat ze dr ooit ook maar naar om kijken, terwijl ze echt heel vaak met de kids van mijn zusje opgezadeld zitten en er wel van hun verwacht wordt dat ze voor elke scheet in Utrecht staan binnen no time.
Ik zie aan mn ouders dat ze t amper trekken, die kids zijn heel druk en veeleisend en mn ouders worden gewoon wat ouder. Laatst waren ze bij mij met de meisjes, hadden ze ze net 1 dag en ze "moesten" nog een week.
Ik ging ff met de meiden en de honden 2 uurtjes wandelen, kom terug , liggen mn ouders compleet in coma te slapen, dood en dood moe worden ze van die kinderen.
En mijn zusje vraagt niet of ze willen, nee nee, het wordt echt gewoon verwacht.
Zo zei ik laatst tegen mn zusje dat de oudste een weekend bij mij wilde komen als ze weer es een week bij opa en oma was.Zegt mn zusje oh dat is heel praktisch, nog een logeeradres erbij, we hebben nog wat vakanties waarmee we in de knel zitten!
Dus ik zeg nou ik had t over een weekend hoor, 1 nachtje vind ik plenty!
Ik ga toch zeker geen vrij nemen voor haar kinderen die zij zo graag wilde baren allemaal?
Ik heb maar 20 verlofdagen per jaar met een 40 urige werkweek, ik kom al amper uit hoor...
En ik vind het superleuk om de kids als ze jarig zijn een grote doos vol kadootjes te sturen en zo, dat verwachten ze nu ook al echt. Maar denk je dat ik ooit al es een foto of tekening of wat dan ook van de kids gehad heb?
Nee joh, daar hebben ze t allemaal te druk voor en zo.
In de 4 jaar dat ze ze heeft is ze zelf geloof ik 2 keer hier geweest ermee...
Alleen met de oudste maar trouwens, de jongste is hier 2 keer met opa en oma geweest en heb ik verder bij mijn ouders gezien en bij hun, want als ik ergens ben en langs Utrecht kom ga ik wel altijd ff langs en als dr iets is springt deze gek wel meteen in de trein.
Ik vond het sneu dat mijn tante vertelde dat mijn ouders zo teleurgesteld waren vandaag hoor.
Ik ben heel benieuwd naar hoe het morgen allemaal zal gaan.
Maar ik heb me wel echt voorgenomen om niet meer zoveel moeite te doen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )