omdat het al jaren nergens naar toe gaat, en het ws ook nooit zal doen. Prima als je daar mee kunt leven, maar je kunt er geen toekomst aan ophangen of mee opbouwen. Daar kom je vanzelf achter als je ouder wordt, sprak opa kwaak, als de jaren wat harder gaan wegen dan dat ze nu doen. Je een leven wilt, een toekomst die uit meer bestaat dan iemand die zegt je leuk te vinden, sex met je heeft maar voor de rest vrij wil zijn en geen vastigheid aan zijn broek wil hebben. Geloof me... over een jaar of 10 denk je hier echt heel anders overquote:
jij moet ook maar eens naar de volgende fase..een leuke knul tegenkomen voor een leuke relatiequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, verwarrend. Nu is het weer duidelijk
.
"Knul"... Dat zei alleen mijn oma.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij moet ook maar eens naar de volgende fase..een leuke knul tegenkomen voor een leuke relatie
Beetje erg kortzichtig meisquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.
ik zal het niet meer doen knulquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Knul"... Dat zei alleen mijn oma.
Ik heb hem vaak genoeg die kans gegeven, en ik weet nu zeker, dat die gevoelens er niet zijn bij hem, of iig dat hij er niets mee wil. Contact verbreken is voor mij (en voor hem) gewoon heel lastig, ik mis hem echt heel erg, zelfs nu al. We zijn beide zo gelukkig. Ik wil veel veel liever dit dan geen contact. En hij ook. Ookal hebben we allebei andere redenen. We hebben bepaalde grenzen overlegt van wat wel en wat niet mag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat je, in mijn ogen, beter verdient. Hij komt bij je voor de seks. Door afstand te nemen geef je allereerst hem de kans om erachter te komen of hij toch gevoelens voor je heeft en geef je jezelf de kans om verder te gaan.
Toendertijd was het enkel twee mensen die elkaar wel erg leuk vonden, om zulke dingen mee te experimenteren, de liefde van mijn kant en het gescharrel kwam pas veel later.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
One of you didn't move on after this relationship. I wonder who that might be
Als ik er anders over ga denken dan gaat het toch over. Ik ga nu niet iets afbreken omdat ik misschien over een jaar iets anders wil. Ik stop ook niet met mijn baan omdat ik het misschien volgend jaar saai ga vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
deze zat nog in de paste buffer.. doe er iets leuks mee![]()
[..]
omdat het al jaren nergens naar toe gaat, en het ws ook nooit zal doen. Prima als je daar mee kunt leven, maar je kunt er geen toekomst aan ophangen of mee opbouwen. Daar kom je vanzelf achter als je ouder wordt, sprak opa kwaak, als de jaren wat harder gaan wegen dan dat ze nu doen. Je een leven wilt, een toekomst die uit meer bestaat dan iemand die zegt je leuk te vinden, sex met je heeft maar voor de rest vrij wil zijn en geen vastigheid aan zijn broek wil hebben. Geloof me... over een jaar of 10 denk je hier echt heel anders over
Uiteraard gaat bovenstaande alleen maar op als de aanwezigheid van scharrel 1.0 verhindert dat Tegan nog openstaat voor wat anders. Wat uiteraard heel goed mogelijk is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
omdat het al jaren nergens naar toe gaat, en het ws ook nooit zal doen. Prima als je daar mee kunt leven, maar je kunt er geen toekomst aan ophangen of mee opbouwen. Daar kom je vanzelf achter als je ouder wordt, sprak opa kwaak, als de jaren wat harder gaan wegen dan dat ze nu doen. Je een leven wilt, een toekomst die uit meer bestaat dan iemand die zegt je leuk te vinden, sex met je heeft maar voor de rest vrij wil zijn en geen vastigheid aan zijn broek wil hebben. Geloof me... over een jaar of 10 denk je hier echt heel anders over
die van mij overschredenquote:
Wat een enorme jeukreactie. Jij hebt idd een schop onder je kont nodig, want je laat je gewoon gebruiken. Alsof jij je volwassen gedraagt als je een lieve sms van je scharrel eist want anders is het over. Je houd jezelf voor de gek. Je hebt te weinig ervaring met relaties en kunt het hebben van een scharrel blijkbaar niet aan. Je hebt nog niet eens een jongen van je eigen leeftijd een kans gegeven?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.
Je ex was een heroineverslaafde hockeykakker en je huidige vriend is een transseksuele kindermoordenaar?quote:
Op die manier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aww. Knuffel.quote:
Ik vind dat jij en hij elkaar gewoon aan het voorliegen zijn en aan iets blijven hangen wat er niet is en ook nooit zal zijn. Daardoor bestaat dus ook de kans dat als er wel een keer iemand leuks voorbij komt jij het niet ziet en dat laat schieten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb hem vaak genoeg die kans gegeven, en ik weet nu zeker, dat die gevoelens er niet zijn bij hem, of iig dat hij er niets mee wil. Contact verbreken is voor mij (en voor hem) gewoon heel lastig, ik mis hem echt heel erg, zelfs nu al. We zijn beide zo gelukkig. Ik wil veel veel liever dit dan geen contact. En hij ook. Ookal hebben we allebei andere redenen. We hebben bepaalde grenzen overlegt van wat wel en wat niet mag.
[..]
Toendertijd was het enkel twee mensen die elkaar wel erg leuk vonden, om zulke dingen mee te experimenteren, de liefde van mijn kant en het gescharrel kwam pas veel later.
Dank je.quote:
Ik wacht rustig af tot de knul komt die niet zo is en wel van mijn leeftijd. Tot nu toe is het nog niet ervan gekomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje erg kortzichtig meisZelfde als ik zeg dat alle meisjes onder de 21 toch alleen maar je hart breken omdat ze niet klaar zijn voor een relatie... Generaliseren, er zijn altijd uitzonderingen
Ik kijk rond, maar daarvoor ga ik scharrel niet dumpen. Dat komt als ik daadwerkelijk iets heb gevonden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij moet ook maar eens naar de volgende fase..een leuke knul tegenkomen voor een leuke relatie
uhu.. maar als tegan zo verstandig is, als zij hier beweert te zijn weet ze ook dat scharrel 1.0 nooit geliefde 2.0 gaat worden omdat scharrel 1.0 net dat ene bitje wat noodzakelijk is voor verliefdheid mist.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard gaat bovenstaande alleen maar op als de aanwezigheid van scharrel 1.0 verhindert dat Tegan nog openstaat voor wat anders. Wat uiteraard heel goed mogelijk is.
Beantwoord je wel vaker je eigen vragen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
ik ken zelf een aantal meisjes in de leeftijd 19-21 waarvan ik het idee heb dat ze heel volwassen willen zijn
Ik verbaas me er wel eens over waarom ze dat doen.
Ik kan heel beschouwend zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beantwoord je wel vaker je eigen vragen?.
Om overheen te gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef ArTiC het volgende:
grenzen zijn er toch juist om te verleggen?
klinkt zwaarder dan het is hoor... ben alleen mijn emotie achtbaan goed zat... Ga denk ik maar tot na de zomer in een kelder zitten ofzo. Lekker rustig en geen last van prikkels, emoties, mensen en andere dingen die mij gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd makenquote:
Dat heeft ze meermaals aangegeven. Dat ze vervolgens andere redenen heeft om niet los te laten, tja, de tijd gaat leren of dat een goede beslissing was.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
uhu.. maar als tegan zo verstandig is, als zij hier beweert te zijn weet ze ook dat scharrel 1.0 nooit geliefde 2.0 gaat worden omdat scharrel 1.0 net dat ene bitje wat noodzakelijk is voor verliefdheid mist.
Ik kan jou natuurlijk niet de enige opa laten uithangenquote:(dat is ook ongeveer wat ik vanavond ook weer ff moest leren te begrijpen enzo)
sowieso is scharrel nooit compatible met geliefde, of je moet er heel veel uren ontwikkeling in steken om door middel van maatwerk scharrel te migreren naar geliefde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu.. maar als tegan zo verstandig is, als zij hier beweert te zijn weet ze ook dat scharrel 1.0 nooit geliefde 2.0 gaat worden omdat scharrel 1.0 net dat ene bitje wat noodzakelijk is voor verliefdheid mist.
(dat is ook ongeveer wat ik vanavond ook weer ff moest leren te begrijpen enzo)
soms wel... soms ook niet.. hangt beetje van grens tot grens af...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef ArTiC het volgende:
grenzen zijn er toch juist om te verleggen?
Ik eis niets. Ik heb gewoon een kloteavond, en dat uit ik door zulke absurde dingen te zeggen. Frustraties uiten heet dat. Ik heb helemaal niet te intentie om consequenties te stellen aan een al dan niet lief smsje terug.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat een enorme jeukreactie. Jij hebt idd een schop onder je kont nodig, want je laat je gewoon gebruiken. Alsof jij je volwassen gedraagt als je een lieve sms van je scharrel eist want anders is het over. Je houd jezelf voor de gek. Je hebt te weinig ervaring met relaties en kunt het hebben van een scharrel blijkbaar niet aan. Je hebt nog niet eens een jongen van je eigen leeftijd een kans gegeven?
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef mrbox het volgende:
Ben ik nu de enige die de scharrel wel kan begrijpen bij Tegan en het niet nu echt een heel slecht iets vind ?
Dat zeg ik al de hele avond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
(dat is ook ongeveer wat ik vanavond ook weer ff moest leren te begrijpen enzo)
Nee. Ik denk niet dat het op de lange duur stabiel is, maar zoals Tegan zelf al zegt, waarom zou je daar nu al voor plannen als je er nu plezier mee hebt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef mrbox het volgende:
Ben ik nu de enige die de scharrel wel kan begrijpen bij Tegan en het niet nu echt een heel slecht iets vind ?
en zelfs dan blijf je met oude legacy scharrel data zitten, en hou je een crash gevoelig product over. Kun je beter scharrel bevriezen en een nieuwe geliefde installeren en enkel de data die je belangrijk vond over nemen van scharrel naar geliefde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sowieso is scharrel nooit compatible met geliefde, of je moet er heel veel uren ontwikkeling in steken om door middel van maatwerk scharrel te migreren naar geliefde.
quote:
Daarom have funquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Ik denk niet dat het op de lange duur stabiel is, maar zoals Tegan zelf al zegt, waarom zou je daar nu al voor plannen als je er nu plezier mee hebt?
Hier gaan we het niet over eens worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef ArTiC het volgende:
sowieso is scharrel nooit compatible met geliefde, of je moet er heel veel uren ontwikkeling in steken om door middel van maatwerk scharrel te migreren naar geliefde.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en zelfs dan blijf je met oude legacy scharrel data zitten, en hou je een crash gevoelig product over. Kun je beter scharrel bevriezen en een nieuwe geliefde installeren en enkel de data die je belangrijk vond over nemen van scharrel naar geliefde.
Het spreekt alleen boekdelen. Je schat je eigen volwassenheid te hoog in. De weg die je nu bewandelt is een prachtig recept voor veel drama en uiteindelijk spijt achteraf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik eis niets. Ik heb gewoon een kloteavond, en dat uit ik door zulke absurde dingen te zeggen. Frustraties uiten heet dat. Ik heb helemaal niet te intentie om consequenties te stellen aan een al dan niet lief smsje terug.
Soms is niks een stap verder en blijven hangen ergens in een stap terugquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Daarom have funbeter een scharrel dan helemaal niets
je bent nerd of nietquote:
Trusten kippetje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef ArTiC het volgende:
ik ga in mijn bed scharrelen...ben benieuwd of er morgen eieren in mijn bed liggen
Vertel maar eens tegen een roker of alcoholist dat ze verslaafd zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het spreekt alleen boekdelen. Je schat je eigen volwassenheid te hoog in. De weg die je nu bewandelt is een prachtig recept voor veel drama en uiteindelijk spijt achteraf.
Helemaal niet, morgen ben ik alles vergeten. En tof dat je denkt dat je me beter kent adhv deze posts dan dat ik mezelf all mijn hele leven ken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het spreekt alleen boekdelen. Je schat je eigen volwassenheid te hoog in. De weg die je nu bewandelt is een prachtig recept voor veel drama en uiteindelijk spijt achteraf.
zijn het dan scharrel eieren of vrije uitloop eieren vraag ik mij dan weer afquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef ArTiC het volgende:
ik ga in mijn bed scharrelen...ben benieuwd of er morgen eieren in mijn bed liggen
Dus, en over een week is het weer hetzelfde? Wat een aantal al zeiden, zoek een leuke knul op die je verdient.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helemaal niet, morgen ben ik alles vergeten. En tof dat je denkt dat je me beter kent adhv deze posts dan dat ik mezelf all mijn hele leven ken.
En jij bent een rasechte.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je bent nerd of nietalles is code en software... de wereld is een grote relationele database, alles heeft dependencies met alles. Alleen zitten er soms wat iteraties tussen en een paar koppel tabelletjes
Ik vind het juist goed dat je zegt wat je denkt. Ik ben het er alleen niet mee eens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef kingmob het volgende:
/disclaimer
Is trouwens oprecht goed bedoelt Tegan. Mijn ervaring vertelt me dat vrouwen dit soort tips vaak wat anders opvatten.
uh ja... maar geen introvertequote:
Ik verwacht niet dat je het nu geloofd. Denk er over een week nog eens over na en geef wat men hier zegt eens een echte kans. Je zult verbaasd zijn hoe goed we adhv een paar posts zo'n situatie kunnen inschatten, zo uniek is het allemaal niet namelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helemaal niet, morgen ben ik alles vergeten. En tof dat je denkt dat je me beter kent adhv deze posts dan dat ik mezelf all mijn hele leven ken.
Het is alleen hetzelfde als weer een hoop mis gaat, maar dat hoef dan niet te liggen aan scharrel, wat het vandaag dus ook niet was.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus, en over een week is het weer hetzelfde? Wat een aantal al zeiden, zoek een leuke knul op die je verdient.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh ja... maar geen introverteJa ja die bestaan ook tegenwoordig
Nee ok, maar het is zeker al een stuk of 10 keer ter sprake gekomen hier inmiddels. En dan gaat het weer een tijdje goed en is het weer hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is alleen hetzelfde als weer een hoop mis gaat, maar dat hoef dan niet te liggen aan scharrel, wat het vandaag dus ook niet was.
Tien klotebuien in 2,5 jaar. Vind ik eigenlijk wel een ok aantal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ok, maar het is zeker al een stuk of 10 keer ter sprake gekomen hier inmiddels.
ja hoor.. ik bijt niet... althans niet altijd.. maar daar werkt mijn reclasseringsambtenaar nog aan met mijquote:
Niet klotebuien, i.c.m scharrel doelde ik op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tien klotebuien in 2,5 jaar. Vind ik eigenlijk wel een ok aantal.
Dat is dan wel weer heel extrovertquote:
Alleen dat er nu helemaal geen probleem is met scharrel, maar jullie vinden van wel, alleen omdat ik een slechte dag avond had.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet klotebuien, i.c.m scharrel doelde ik op.
Welkom.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Fredmeister het volgende:
Hallo![]()
# Hoe oud ben je? 23
# Sekse? Man
# Woonplaats/ regio? Bergen op Zoom (daaro in Noord brabant)
# Interesses? Gitaren, muziek in het algemeen, kunst, filosofie, psychedelica en het menselijke brein.
# Seksuele voorkeur? hetero
# Lengte en postuur? 1.82m en 75kg
# Hoe lang single? zo'n 2 jaar
Welkomquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Fredmeister het volgende:
Hallo![]()
# Hoe oud ben je? 23
# Sekse? Man
# Interesses? Gitaren, muziek in het algemeen, kunst, filosofie, psychedelica en het menselijke brein.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja hoor.. ik bijt niet... althans niet altijd.. maar daar werkt mijn reclasseringsambtenaar nog aan met mij
Auto_ !quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Fredmeister het volgende:
Hallo![]()
# Hoe oud ben je? 23
# Sekse? Man
filosofie, psychedelica en het menselijke brein. Perfecte kandidaat ja voor autoquote:
Dat is het punt. Je wilt nu graag getroost worden door je scharrel. Dat gaat dus niet gebeuren zoals je het graag ziet, want je hebt geen relatie. Rationeel weet je dat ook, want je hebt je hele scharrel onder het mom van wederzijds belang weggerationaliseert. Je emoties zeggen je iets anders alleen, want je bent steeds intiem met iemand waar je blijkbaar meer mee wilt, je behoeftes passen zich daar op aan. Je creeert een afhankelijkheid voor jezelf die ook nog eens niet ingevuld wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is alleen hetzelfde als weer een hoop mis gaat, maar dat hoef dan niet te liggen aan scharrel, wat het vandaag dus ook niet was.
uhu.. als je mij aanraakt en ik heb het niet door.. Soort paniek reactie,, uit zich meestal in bijten rondom de oor/nek omgeving van meestal vrouwelijke slachtoffers vreemd genoeg.quote:
Borderlinequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Tegan het volgende:
Ik ben iemand van extremen, of het gaat geweldig, of het gaat onwijs klote, er zit niets tussen. Dat is hoe ik ben. Ik ben dus ook sneller pissed dan anderen.
Oeh. Laat dan maar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu.. als je mij aanraakt en ik heb het niet door.. Soort paniek reactie,, uit zich meestal in bijten rondom de oor/nek omgeving van meestal vrouwelijke slachtoffers vreemd genoeg.
Mag dat dan?quote:
Je hebt wellicht wel een punt. Iets om morgen nog ff na te gaan lezen. Maar dit gaat ervanuit dat scharrel 0,0 gevoelens voor me heeft. En hetgeen ik wil, getroost worden door hem omdat ik me klote voelde, ga ik zeker van hem krijgen. Het ligt wat genuanceerder dan jij zegt. Wat niet wegneemt dat we alsnog geen relatie hebben en dat hij dat niet zou willen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is het punt. Je wilt nu graag getroost worden door je scharrel. Dat gaat dus niet gebeuren zoals je het graag ziet, want je hebt geen relatie. Rationeel weet je dat ook, want je hebt je hele scharrel onder het mom van wederzijds belang weggerationaliseert. Je emoties zeggen je iets anders alleen, want je bent steeds intiem met iemand waar je blijkbaar meer mee wilt, je behoeftes passen zich daar op aan. Je creeert een afhankelijkheid voor jezelf die ook nog eens niet ingevuld wordt.
/filosofiemode
Je niet rationele brein leeft namelijk wel in de indruk dat je een relatie hebt. Een conflict tussen je rationele en niet rationele behoeften is de grootste bron van ongeluk.
Gewoon tegen niemand zeggen...ssstquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oeh. Laat dan maar.![]()
[..]
Mag dat dan?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat we alsnog geen relatie hebben omdat hij dat niet zou willen.
Het ligt ongetwijfeld allemaal wat anders, maar ik ben blij dat je het iig in overweging wil nemenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt wellicht wel een punt. Iets om morgen nog ff na te gaan lezen. Maar dit gaat ervanuit dat scharrel 0,0 gevoelens voor me heeft. En hetgeen ik wil, getroost worden door hem omdat ik me klote voelde, ga ik zeker van hem krijgen. Het ligt wat genuanceerder dan jij zegt. Wat niet wegneemt dat we alsnog geen relatie hebben en dat hij dat niet zou willen.
Daarom werken mijn reclasseringsambtenaar en ik nog aan mijn probleemquote:
Voordat je zulke diagnoses gaat stellen, moet je mijn hele geschiedenis ook weten, there is more to the story.quote:
Ik zeg altijd dat ik er voor ben behandeldquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daarom werken mijn reclasseringsambtenaar en ik nog aan mijn probleem
Vooruit; dramaqueen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voordat je zulke diagnoses gaat stellen, moet je mijn hele geschiedenis ook weten, there is more to the story.
ik ben liever eerlijk dan dat ik achter te horen krijg dat ik gelogen heb over mijn verledenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik er voor ben behandeld
Dat dus. Maar helaas zit niet iedereen zo in elkaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben liever eerlijk dan dat ik achter te horen krijg dat ik gelogen heb over mijn verleden
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben liever eerlijk dan dat ik achter te horen krijg dat ik gelogen heb over mijn verleden
dat... is helaas waar ja.. mensen liegen graag, dat is makkelijker dan de waarheid vertellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat dus. Maar helaas zit niet iedereen zo in elkaar.
Ik bedoelde meer te zeggen dat er gewoon erg veel is gebeurd dat mij heeft gemaakt zoals ik nu ben, het zijn te lange verhalen voor nu (als je het echt wilt weten kun je Singles teruglezen).quote:
Voor mij wel. En ik ben idd wat rustigerquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Voor mij is het niet hetzelfde.
Voel je je alweer wat beter?
Ja en het is kennelijk een manier om confrontaties te vermijden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat... is helaas waar ja.. mensen liegen graag, dat is makkelijker dan de waarheid vertellen.
Ik vind nog steeds dat je een schop nodig hebtquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
I bedoelde meer te zeggen dat er gewoon erg veel is gebeurd dat mij heeft gemaakt zoals ik nu ben, het zijn te lange verhalen voor nu (als je het echt wilt weten kun je Singles teruglezen).
Slaap lekker kwaak!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
oh ja slapen.. goed plan... mijn kop is nu ook weer wat rustiger... kan ik nu wel gaan slapen
Dat hoeft natuurlijk niet altijd de rede te zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja en het is kennelijk een manier om confrontaties te vermijden.
Dat vind jij altijd, heb niet zoveel aan enkel dat constant aanhoren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je een schop nodig hebt
Wanneer is dit dan niet de reden? Ik bedoel, kun je een voorbeeld noemen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet altijd de rede te zijn natuurlijk.
Gelukkig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij wel. En ik ben idd wat rustiger.
Trustenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
oh ja slapen.. goed plan... mijn kop is nu ook weer wat rustiger... kan ik nu wel gaan slapen
tuurlijk je doet je voor als iets wat je niet bent, en niets is makkelijker dan in je eigen fantasie jezelf creeeren zoals jij zou willen dat mensen je graag zien. Helaas komt het een keertje uit, en dan zijn ze verder van huis dan dat ze in eerste instantie gewoon de waarheid verteld hadden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja en het is kennelijk een manier om confrontaties te vermijden.
Meestal is liegen schaamte lijkt me idd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet altijd de rede te zijn natuurlijk.
Goed idee.quote:
Ik denk ik vooral als het dingen makkelijker maakt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Meestal is liegen schaamte lijkt me idd.
Ik lieg vooral als ik iets voor elkaar moet krijgen
Maarja, bij jezelf ga je natuurlijk sneller dingen zien dan dat ze er echt zijn.quote:1. De persoon probeert verwoed werkelijke of ingebeelde verlating te voorkomen. (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.) Check.
2. De persoon vertoont een patroon van instabiele en intense persoonlijke relaties, waarbij idealisatie en minachting elkaar afwisselen. Check.
3. De persoon heeft een identiteitsprobleem: een aanhoudend sterk instabiel zelfbeeld of een sterk negatieve eigenwaarde. Nope.
4. De persoon is impulsief op minimaal twee terreinen die mogelijk zelfbeschadigend zijn (bijvoorbeeld met geld smijten, seks, drugs- of alcoholmisbruik, gevaarlijk rijden, te veel of te weinig eten). (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.) Nope.
5. De persoon vertoont regelmatig suïcidaal of automutilerend gedrag of dreigt hiermee. Nope.
6. De persoon is affectief instabiel door wisselende stemmingen (bijvoorbeeld intense episoden van woede, irritatie of stress, die meestal enkele uren duren en zelden langer dan een paar dagen). Check.
7. De persoon heeft chronische gevoelens van leegheid. Check.
8. De persoon heeft intense woedeaanvallen of problemen om de woede te beheersen (bijvoorbeeld regelmatige driftbuien, aanhoudende woede of herhaaldelijke vechtpartijen). Check.
9. De persoon heeft door stress veroorzaakte paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve verschijnselen. Check.
Tja er zitten natuurlijk in zo'n lijst veel dingen waar je jezelf zomaar in kan stoppen. Gelijk aan ADHD en hoogbegaafd. Maar het kan ook inzicht verschaffen. Toen mijn psychiater destijds vertelde dat m'n ex wel erg veel op een borderliner leek ging er een wereld voor mij open. Allerlei randgedrag werd er door verklaard. Niet dat het veel helpt, maar ergens was het 'troostend'.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef Tegan het volgende:
Ik had me nooit zo verdiept in Borderline, maar.
[..]
Maarja, bij jezelf ga je natuurlijk sneller dingen zien dan dat ze er echt zijn.
Klopt als een bus. En testjes op internet verergeren dit alleen maar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef Tegan het volgende:
Ik had me nooit zo verdiept in Borderline, maar.
[..]
Maarja, bij jezelf ga je natuurlijk sneller dingen zien dan dat ze er echt zijn.
Ik ook en ik weet niet wat de move is op mijn aaifoon om te refreshen dus ik scroll wat op en neer nuquote:
Ik kan goed functioneren, dus ik ga niets aanpakken. En ik denk nu niet dat ik Borderline heb, maar het is interessant te lezen dat alle 'dingen' waarmee ik zit terug eigenlijk samenhangen met elkaar, terwijl ze zo verschillend zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja er zitten natuurlijk in zo'n lijst veel dingen waar je jezelf zomaar in kan stoppen. Gelijk aan ADHD en hoogbegaafd. Maar het kan ook inzicht verschaffen. Toen mijn psychiater destijds vertelde dat m'n ex wel erg veel op een borderliner leek ging er een wereld voor mij open. Allerlei randgedrag werd er door verklaard. Niet dat het veel helpt, maar ergens was het 'troostend'.
Voor iemand die er zelf last van heeft zou het eventueel kunnen helpen, maar ik zou er voorzichtig mee zijn. Verder zijn er natuurlijk altijd veel gradaties van dergelijke aandoeningen en hoeven ze niet allemaal perse aangepakt te worden.
Ja, en iedereen die die Mensa-thuis-test doet is hoogbegaafdquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt als een bus. En testjes op internet verergeren dit alleen maar.
Iedereen heeft in meer of mindere mate trekjes van psychische "afwijkingen". OCS, Narcisme, Asperger, AD(H)D, Borderline, noem maar op. Het wordt pas een probleem zodra het je belemmert in je dagelijkse doen en laten.
Nee, dat lijkt me ook niet nodig. Alle 'gevaarlijke' kenmerken mis je, je hebt blijkbaar vooral moeite met relaties. Tja wie nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan goed functioneren, dus ik ga niets aanpakken. En ik denk nu niet dat ik Borderline heb, maar het is interessant te lezen dat alle 'dingen' waarmee ik zit terug eigenlijk samenhangen met elkaar, terwijl ze zo verschillend zijn.
Mensen die daarin geloven zijn natuurlijk gewoon naiefquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, en iedereen die die Mensa-thuis-test doet is hoogbegaafd.
Wat was het ook alweer? "U score is hoger dan 95% van alle participanten. Om meer inzicht te krijgen in uw intelligentie is echter een persoonlijke test gewenst. U kunt contact opnemen bla bla bla."quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mensen die daarin geloven zijn natuurlijk gewoon naief
Op zich is de oprichter wel hoogbegaafd. Exclusiviteit verkopen op deze manier is best brilliantquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? "U score is hoger dan 95% van alle participanten. Om meer inzicht te krijgen in uw intelligentie is echter een persoonlijke test gewenst. U kunt contact opnemen bla bla bla."
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:
Toch maar slapen. Slaap lief iedereen!
En tegan, sterkte mocht je hem wel gesmst hebben.
Slaap lekker!quote:
Weltrusten!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:
En dat kost dan 50 euro ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? "U score is hoger dan 95% van alle participanten. Om meer inzicht te krijgen in uw intelligentie is echter een persoonlijke test gewenst. U kunt contact opnemen bla bla bla."
Je kunt hem dacht ik nog online maken achterafquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nooit zin om mee te doen, ben benieuwd wat dat voor uitslag oplevert
Thanks en trusten, komt goed. Ik heb (nog) niet gesmst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:
Ik had laatst een gesprek met iemand, dat ik vond dat er zoveel mensen bij Mensa zitten die ik eigenlijk te dom ervoor vind. Mensa is voor mij meer iets voor de Einsteins en Newtons van de wereld. Maar Mensa is er voor de slimste 2% van de bevolking, wat dus inhoudt, Newton, Einstein en 0,02*6000000000 = 120000000 gewone normale mensen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Op zich is de oprichter wel hoogbegaafd. Exclusiviteit verkopen op deze manier is best brilliant
Was niet bepaald de planning, om 4:45 een storing door gekregen en kan niet meer slapenquote:Op woensdag 17 juni 2009 05:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mogguh, jij bent er ook vroeg bij..
Koppijn is een goed teken, dat er iets in hoofd zit (hersens) dat werktquote:Op woensdag 17 juni 2009 05:47 schreef kingmob het volgende:
nog 10min, al die tijd barstende koppijn![]()
kan je misschien wat strategische INSERT's uitvoeren aub ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je bent nerd of nietalles is code en software... de wereld is een grote relationele database, alles heeft dependencies met alles. Alleen zitten er soms wat iteraties tussen en een paar koppel tabelletjes
Suc6 en sterkte daarmee kwaak en uiteraard hopelijk tot ziensquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Morge.
Ik ga mij weer voor langere tijd afmelden hier Fok heeft mij de afgelopen maanden een hoop plezier gebracht. Maar dat is nu even goed kwijt. Dat moet ik eerst terug vinden maar niet hier daarvoor lopen de lijnen teveel door elkaar nu.
Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal:w
jeetje gaat hard hier met de afmeldingen... Maar kwaak suc6 gast ! Vind het geluk weer terug !quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Morge.
Ik ga mij weer voor langere tijd afmelden hier Fok heeft mij de afgelopen maanden een hoop plezier gebracht. Maar dat is nu even goed kwijt. Dat moet ik eerst terug vinden maar niet hier daarvoor lopen de lijnen teveel door elkaar nu.
Mensen die mij om wat voor reden dan ook missen Ik lees nog enkel pm
Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal![]()
Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:52 schreef mrbox het volgende:
jeetje gaat hard hier met de afmeldingen... Maar kwaak suc6 gast ! Vind het geluk weer terug !
Het is te vroeg voor dat soort observaties, waarde Air.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...
Daar dacht ik net ook aan. Ik vind het heel apart dat mensen fok in connectie leggen met gelukkig zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...
Mijn ervaring met jou is dat er nooit ruimte is voor enige vorm van diepgang, ongeacht het tijdstip.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:56 schreef Q. het volgende:
Het is te vroeg voor dat soort observaties, waarde Air.
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
Ik vermoed eerder dat er al sprake was van 'tijd over' en dat die tijd volledig is gevuld met FOK!ken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.
Klopt, dat speelt ook mee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:04 schreef AirwiN het volgende:
Ik vermoed eerder dat er al sprake was van 'tijd over' en dat die tijd volledig is gevuld met FOK!ken.
aah, wil je een koppie thee?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Buikpijn trouwens, gisteren ook al
Ja, het valt el mee op zich, maar geen tijd om dat te doenquote:
moet zo wegquote:
icetea dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, het valt el mee op zich, maar geen tijd om dat te doen
[..]
moet zo weg
nou, 't helpt als je de wekker op 3.42 zet dat je 't alarm ook aanzetquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Hebben jullie ook zo lekker geslapen in de tijd dat je wekker aan het snoozen was?![]()
Ik had vanmorgen een heel grote opluchting, gisteren zag ik, toen ik bijna thuis was, op de RDS van mijn radio, dat op de weg waar ik net (veel te hard natuurlijk) gereden had, geflitst werd. Vanmorgen reed ik daar weer en toen zag ik dat tussen de plek waar geflitst werd en waar ik reed minstens 5 km zat
Das niet handig, maar jouw biologische wekker moet je ook even laten nakijken hoor, dat is niet gezondquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef erikje14 het volgende:
nou, 't helpt als je de wekker op 3.42 zet dat je 't alarm ook aanzetgelukkig deed de biologische wekker 't nog en was ik om 4.00 wakker
Goedemorgen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen!
Lag er 3:30 in en er 5:30 weer uit
Was gisteren best naar de klote, maar het was echt super tof
Mijn ex deed wel bitchy tegen me alleen
mwah, om de een of andere reden loopt ie aardig gelijk met waar ik m'n wekker op instelquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Das niet handig, maar jouw biologische wekker moet je ook even laten nakijken hoor, dat is niet gezond
Haar vader ging trouwen met zijn vriendinquote:
Ooh ja dat had ik gelezen, tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef KudFokker het volgende:
Haar vader ging trouwen met zijn vriendin
Was echt heel gezelligheel veel oude bekenden
Ik had alleen weer eens een praatjes bui, dus was iedereen een beetje aan het enteraineniedereen moest lachen, behalve mijn ex, zegt ze: "Wat is hij toch grappig heh, lach allemaal even
"
Haha doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja dat had ik gelezen, tof!![]()
Tja ach, ik zou me er niks van aantrekken![]()
Ik kreeg gisteren het verzoek van mijn ex of ik niet meer wilde smsen in verband met zijn nieuwe vriendin. Dacht het even niet
Eigen schuld, lekker blijven zitten dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef KudFokker het volgende:
Haha doe ik ook niet hoormaar het was echt heel tof gisteren
nu alleen spijt dat ik het zo laat heb gemaakt, hou mijn ogen amper open en ze branden
Dus de nieuwe vriendin van je ex is zo'n jaloers type?
Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...quote:
Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordsterquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
Dus weer lekker middagje vrij nemen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...
Die heeft er duidelijk zin inquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
Ik ben vrolijk!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordster
Zo belangrijk ben je dus Belsquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk!
En sorry.Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk!
En sorry.Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
Ja vreemd he, hoe dat zo verschilt van vrouw tot vrouwquote:
Bengeltjelief!quote:
Wakkermaakkoffie?quote:
Hoi Rebel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
wakkerblijf koffiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wakkermaakkoffie?
[..]
Hoi Rebel.
Ik begrijp jou echt niet.
Met espresso springen je ogen wel open ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef erikje14 het volgende:
[..]
wakkerblijf koffie
d'r kunnen precies 4 extra sterke expresso's in 1 mok hier
Caiparina.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
Je hebt de zon mijn kant op gestuurd, dank je.quote:
Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.
Sterkte kwaak.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :
[ afbeelding ]
Radikaal?? ja ongetwijfeld, maar ook verstandig. Murmeli is een te lief persoon die ik te graag mag om kwijt te raken door een boze bui op internet. Stukje zelfbescherming zeg maar...
Dat roep je al veelste langquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Caiparina.
Of hoe je dat ook schrijft.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :
[ afbeelding ]
Radikaal?? ja ongetwijfeld, maar ook verstandig. Murmeli is een te lief persoon die ik te graag mag om kwijt te raken door een boze bui op internet. Stukje zelfbescherming zeg maar...
Het is het toch niet helemaal, in de winter.quote:
http://messages.fok.nl/pda .quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Heeft iemand de pminbox-link voor op je mobiel voor mij?
Raar, want dat komt op hetzelfde neer. In mijn telefoon staat gewoon een bookmark, geen idee of hij daar ook moeilijk over doet dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef erikje14 het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/pda/
zonder slash wilde ie niet hier
Ik snap je keuze hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
noouu, niet helemaal, maar dat word een wel heel technisch verhaalquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Raar, want dat komt op hetzelfde neer.
Waarom?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Mijn grens is bereikt
Ik ook. En bedankt voor de link!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja hoor, mooi zeven uur slaap gekregen. En u?
Hoi Heksjequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef heksehiel het volgende:
Mijn grens is bereikt
Zonder extentie wordt het toch gewoon aangezien als een map? Waar dan een index.*** in wordt gezocht?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
noouu, niet helemaal, maar dat word een wel heel technisch verhaal
Graag gedaan.quote:
Hej Bquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi Heksje
Grens van wat?
@ Tegan: goedemorgen!
Sterkte Kwaakquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Morge.
Mensen die mij om wat voor reden dan ook missen Ik lees nog enkel pm
Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal![]()
beetje afhankelijk van de webserver, je mag ook nog getvariabelen doorgeven in het pad enzquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zonder extentie wordt het toch gewoon aangezien als een map? Waar dan een index.*** in wordt gezocht?
Je weet welquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
Hoi Heksje
Grens van wat?
@ Tegan: goedemorgen!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef heksehiel het volgende:
Mijn grens is bereikt
Beetje te weinig geslapen maar voor de rest prima! Morgen lekker naar de biosquote:
quote:
Die zou je toch zien in de link dan, dus nu is dat nvt en wordt het gezien als een map? Of is mijn programming skill zo roestig tegenwoordig dat ik het niet meer snap.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef erikje14 het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van de webserver, je mag ook nog getvariabelen doorgeven in het pad enz
Nee, zeker nietquote:
Goed hoor. Zometeen werken, verder niets bijzonders. En dan vanavond mijn pakketje ophalen bij de buren, en dan, miniweekend tot vrijdagquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beetje te weinig geslapen maar voor de rest prima! Morgen lekker naar de bios
En hoe is het met jou?
http://1/aquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die zou je toch zien in de link dan, dus nu is dat nvt en wordt het gezien als een map? Of is mijn programming skill zo roestig tegenwoordig dat ik het niet meer snap.
Pakketje? Iets leuks besteld?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef Tegan het volgende:
Shit. MIjn pakketje is nu "Chauffeur is onderweg" maar ik ben voor 10:00 weg, dus dan is hij er vast nog niet.
Maar je kan die a.* toch niet bereiken zonder .* in de link?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
http://1/a
kan zowel het bestand a.* zijn of de map a met daarin de default index die in de webserver geconfigureerd is
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Mijn leven is veel te lang te diepgaand geweest en daar werd ik niet gelukkig van, van de huidige oppervlakkigheid wel. Of zo laat ik het tenminste overkomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring met jou is dat er nooit ruimte is voor enige vorm van diepgang, ongeacht het tijdstip.
Hey!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:26 schreef heksehiel het volgende:
Nouk! Heb aan je gedacht gister met lopenHoe is je examen gegaan?
En het is nog wel heerlijk weer om vrij te nemenquote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed hoor. Zometeen werken, verder niets bijzonders. En dan vanavond mijn pakketje ophalen bij de buren, en dan, miniweekend tot vrijdag.
Dus je doet alsof je gelukkig bentquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Mijn leven is veel te lang te diepgaand geweest en daar werd ik niet gelukkig van, van de huidige oppervlakkigheid wel. Of zo laat ik het tenminste overkomen.
Nee, ik ben het ook echt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus je doet alsof je gelukkig bent
dat is de grap, apache kijkt eerst of a bestaat, bestaat a niet gaat ie kijken of a als directory bestaat of als bestand met een andere extentiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar je kan die a.* toch niet bereiken zonder .* in de link?
Absoluut waar, maar ik moet een beetje rekening houden met mijn dagen enzquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
En het is nog wel heerlijk weer om vrij te nemen
Damn girl, een 8,6?! Slimmiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Hey!![]()
Top!Examen ging goed
Nog een cijfer terug gehad van een examen van vorige week en dat was een 8,6. Ik vermoed dus dat het met dit examen ook wel goed komt
Docente vroeg nog of ik het Cambridge Exam ook een keer ging doen, omdat ze zeker wist dat ik zou slagen!
Lekker gelopen? Welke grens?
Oh, alsof dat lang duurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat is de grap, apache kijkt eerst of a bestaat, bestaat a niet gaat ie kijken of a als directory bestaat of als bestand met een andere extentie
Gek genoeg klinkt het herkenbaar...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:31 schreef Q. het volgende:
Nee, ik ben het ook echt.Of ik heb iig mezelf er van overtuigd dat ik dat ben.
Was lang niet het hoogste dus dat zegt ook wel iets over het niveauquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef heksehiel het volgende:
Damn girl, een 8,6?! SlimmieEn ga je dat andere examen ook doen?
Heb heeeeeeeeeeeerlijk gelopen, het was zo mooi en rustig daar, konijntjes over het pad en vogeltjes die floten. Werd er echt blij van. Beetje kut, dat ik vandaag amper kan lopen. Er is iets verkeerds met mijn heup, maar heb geen zin om naar de fysio te gaan.
Dan hoop ik voor je dat je dat ook echt bent. Liegen tegen jezelf en er ook nog heilig in geloven komt altijd uit en dan zijn de rapen pas echt gaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik ben het ook echt.Of ik heb iig mezelf er van overtuigd dat ik dat ben.
Ook dat is waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar ik moet een beetje rekening houden met mijn dagen enz
Tot 1 augustus heb ik nog 10 dagen. Of 9,5 maar áls ik hier eerder weg ga, moet ik er wel rekening mee houdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben net terug van vakantie en heb nog 32 dagen over.
Achterlijk he? Ik heb dan ook wel een paar daagjes geplannend, maar moet ook nog ergens gewoon 3 weken vrij nemen ofzo. Heb alleen nog geen idee wanneerquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tot 1 augustus heb ik nog 10 dagen. Of 9,5 maar áls ik hier eerder weg ga, moet ik er wel rekening mee houden![]()
Damn, 32 is wel veel!
Iig wanneer het mooi weer isquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Achterlijk he? Ik heb dan ook wel een paar daagjes geplannend, maar moet ook nog ergens gewoon 3 weken vrij nemen ofzo. Heb alleen nog geen idee wanneer.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat zomershirtjes en rokjebij de H&Mshop
.
*schouderklopje geeft*quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef KudFokker het volgende:
Dat heb ik echt netjes opgelost![]()
![]()
Ik was ook de eerste die dacht dat het probleem zou veroorzaakt worden door dat scriptjemijn baas helemaal trots
Heyquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was lang niet het hoogste dus dat zegt ook wel iets over het niveau![]()
Tof! Ik vind omgeving Arnhem zo rustgevend, volgende keer dat ik er ben trek ik ook even de bossen in, heerlijk..
Ik zou toch even naar de fysio gaan...
Ik heb daar wel enkele keren gepost, maar eigenlijk een hele tijd al niet meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Leuk, je post ook in het H&M topic?
Staan vaak leuke dingen tussen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef Kluts het volgende:
Ik ga alleen 3 dagen naar Solarfestival en dan neem ik een week vrij, that's it.
KF veroorzaakt millennium probleem in 2009quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
Stress stress stress!
Net een storing geweest door mijn fout waardoor het halve bedrijf niet kon werken
Ik was bezig met een script voor een tijd synchronisatie.
Maar daar zat een fout in met de datum, waardoor die pc's niet meer inlogde
Ik heb het eerst wel 3 dagen op een lossstaande pc getest, toen werkte het wel
Haha, doe ik niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef heksehiel het volgende:
HeyNiet jezelf omlaag halen
![]()
Heb de fysio maar even braaf gebeld. Is wel een leuke fysio trouwens
O ja?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En natuurlijk die 5 weken Australie samen.
Vakantie, actief, kan dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
O ja?
Als het maar geen actieve vakantie is.
Dan zit je wel goed in Australië, ze hebben daar voornamelijk strand, strand en strandquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
O ja?
Als het maar geen actieve vakantie is.
Dat natuurgebied waarin het Kroller Muller museum staat is erg mooi . ( weet zo de naam even niet )quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was lang niet het hoogste dus dat zegt ook wel iets over het niveau![]()
Tof! Ik vind omgeving Arnhem zo rustgevend, volgende keer dat ik er ben trek ik ook even de bossen in, heerlijk..
Ik zou toch even naar de fysio gaan...
Hoge Veluwequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat natuurgebied waarin het Kroller Muller museum staat is erg mooi . ( weet zo de naam even niet )
Echt hehquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
KF veroorzaakt millennium probleem in 2009
En haaienquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan zit je wel goed in Australië, ze hebben daar voornamelijk strand, strand en strand
En het vult voor geen moerquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt hehhahaha
Wat is witbrood toch eigenlijk goor als je al 3 weken alleen maar bruin eet
Hoi!!quote:
Ik vind die beeldentuin mooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat natuurgebied waarin het Kroller Muller museum staat is erg mooi . ( weet zo de naam even niet )
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
Wat is witbrood toch eigenlijk goor als je al 3 weken10 jaar alleen maar bruin eet
Normaal eet ik per dag een heel bruin brood en heb nu maar een halfje wit meequote:
Ben dat hele pleuriseind ooit met school vanaf Apeldoorn gefietst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Witbrood is eigenlijk alleen goed voor het maken van wentelteefjes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt hehhahaha
Witte boterham met hagelslag, heeeerlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt hehhahaha
Stoned is dat best grappig denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben dat hele pleuriseind ooit met school vanaf Apeldoorn gefietst.
En dan kom je bij een museum met abstracte kunst.
Denk aan een tafel met 4 poten, en dat heet dan: "Paard dat ten strijde trekt". Ofzo.
Niet mijn ding.
WTF?! Een HEEL bruin brood per dagquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal eet ik per dag een heel bruin brood en heb nu maar een halfje wit mee
Alles lekker trouwens Auto ?
Al een tijdje niet gesproken
Mja, gaat wel goed hoor. Vandaag naar ziekenhuis geweest om een moedervlek weg te halen en het ging wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alles lekker trouwens Auto ?
Al een tijdje niet gesproken
En 's middags pasta of witte rijstquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
WTF?! Een HEEL bruin brood per dag
Ze hebben daar toch niet enkel abstracte kunst? Is even een tijd geleden, maar ik vond het wel interessant.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben dat hele pleuriseind ooit met school vanaf Apeldoorn gefietst.
En dan kom je bij een museum met abstracte kunst.
Denk aan een tafel met 4 poten, en dat heet dan: "Paard dat ten strijde trekt". Ofzo.
Niet mijn ding.
Aah dat had ik laatst ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, gaat wel goed hoor. Vandaag naar ziekenhuis geweest om een moedervlek weg te halen en het ging wel goed eigenlijkIk heb nu nog wel wat hoofdpijn & ik moet vanmiddag gaan werken, dus ff aankijken hoe het gaat.
En klopt, ik ben niet meer zoveel in Singles
Ze hebben ook normale schilderijen enzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch niet enkel abstracte kunst? Is even een tijd geleden, maar ik vond het wel interessant.
Haaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |