abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70081555

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een Plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even Een grande note: het is hier geen Slowchat.

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een Nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Nogmaals, dit Is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] Stays in [Singles].
  • Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .

De newbie vragen
  • Hoe oud ben je?
  • Sekse?
  • Woonplaats/ regio?
  • Interesses?
  • Seksuele voorkeur?
  • Lengte en postuur?
  • Hoe lang single?

Agenda:
    28 juni: Parkpop in Den Haag, apart topic volgt

Single Muziek:

De OP is hier te vinden.
  • The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
    pi_70081569
    FiPo. En mijn eerste OP. Wat een avond.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 17 juni 2009 @ 00:24:59 #3
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081574
    deze zat nog in de paste buffer.. doe er iets leuks mee
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

En waarom precies?
    omdat het al jaren nergens naar toe gaat, en het ws ook nooit zal doen. Prima als je daar mee kunt leven, maar je kunt er geen toekomst aan ophangen of mee opbouwen. Daar kom je vanzelf achter als je ouder wordt, sprak opa kwaak, als de jaren wat harder gaan wegen dan dat ze nu doen. Je een leven wilt, een toekomst die uit meer bestaat dan iemand die zegt je leuk te vinden, sex met je heeft maar voor de rest vrij wil zijn en geen vastigheid aan zijn broek wil hebben. Geloof me... over een jaar of 10 denk je hier echt heel anders over
    Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
    pi_70081579
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:

[..]

Owja, verwarrend . Nu is het weer duidelijk .
    jij moet ook maar eens naar de volgende fase..een leuke knul tegenkomen voor een leuke relatie
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_70081590
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef ArTiC het volgende:

[..]

jij moet ook maar eens naar de volgende fase..een leuke knul tegenkomen voor een leuke relatie
    "Knul"... Dat zei alleen mijn oma.

pi_70081595
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.
    Beetje erg kortzichtig meis Zelfde als ik zeg dat alle meisjes onder de 21 toch alleen maar je hart breken omdat ze niet klaar zijn voor een relatie... Generaliseren, er zijn altijd uitzonderingen
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_70081613
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Knul"... Dat zei alleen mijn oma.
    ik zal het niet meer doen knul
    pi_70081614
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Omdat je, in mijn ogen, beter verdient. Hij komt bij je voor de seks. Door afstand te nemen geef je allereerst hem de kans om erachter te komen of hij toch gevoelens voor je heeft en geef je jezelf de kans om verder te gaan.
    Ik heb hem vaak genoeg die kans gegeven, en ik weet nu zeker, dat die gevoelens er niet zijn bij hem, of iig dat hij er niets mee wil. Contact verbreken is voor mij (en voor hem) gewoon heel lastig, ik mis hem echt heel erg, zelfs nu al. We zijn beide zo gelukkig. Ik wil veel veel liever dit dan geen contact. En hij ook. Ookal hebben we allebei andere redenen. We hebben bepaalde grenzen overlegt van wat wel en wat niet mag.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

One of you didn't move on after this relationship. I wonder who that might be
    Toendertijd was het enkel twee mensen die elkaar wel erg leuk vonden, om zulke dingen mee te experimenteren, de liefde van mijn kant en het gescharrel kwam pas veel later.
    pi_70081637
    Mijn grenzen zijn al bereikt.
    Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
    Sinceria is de liefste user van FOK!
    pi_70081653
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
    deze zat nog in de paste buffer.. doe er iets leuks mee
    [..]

omdat het al jaren nergens naar toe gaat, en het ws ook nooit zal doen. Prima als je daar mee kunt leven, maar je kunt er geen toekomst aan ophangen of mee opbouwen. Daar kom je vanzelf achter als je ouder wordt, sprak opa kwaak, als de jaren wat harder gaan wegen dan dat ze nu doen. Je een leven wilt, een toekomst die uit meer bestaat dan iemand die zegt je leuk te vinden, sex met je heeft maar voor de rest vrij wil zijn en geen vastigheid aan zijn broek wil hebben. Geloof me... over een jaar of 10 denk je hier echt heel anders over
    Als ik er anders over ga denken dan gaat het toch over. Ik ga nu niet iets afbreken omdat ik misschien over een jaar iets anders wil. Ik stop ook niet met mijn baan omdat ik het misschien volgend jaar saai ga vinden.
    pi_70081657
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
    Uiteraard gaat bovenstaande alleen maar op als de aanwezigheid van scharrel 1.0 verhindert dat Tegan nog openstaat voor wat anders. Wat uiteraard heel goed mogelijk is.
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:27:45 #12
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081658
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Sinceria het volgende:
    die van mij overschreden
    Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:28:01 #13
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70081665
    quote:

[..]

Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.
    Wat een enorme jeukreactie. Jij hebt idd een schop onder je kont nodig, want je laat je gewoon gebruiken. Alsof jij je volwassen gedraagt als je een lieve sms van je scharrel eist want anders is het over. Je houd jezelf voor de gek. Je hebt te weinig ervaring met relaties en kunt het hebben van een scharrel blijkbaar niet aan. Je hebt nog niet eens een jongen van je eigen leeftijd een kans gegeven?
    Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
    pi_70081679
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Sinceria het volgende:
    Je ex was een heroineverslaafde hockeykakker en je huidige vriend is een transseksuele kindermoordenaar?

Netjes!

woensdag 17 juni 2009 @ 00:28:31 #15
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70081680
    quote:

[..]

Op die manier.

Vroeg het me gewoon af. Niet om iets over jou te zeggen, want ik ken je verder niet. Maar ik ken zelf een aantal meisjes in de leeftijd 19-21 waarvan ik het idee heb dat ze heel volwassen willen zijn, en ineens heel erg naar oudere mensen trekken en zich zo gaan gedragen terwijl ze eigenlijk zelf nog best jong en onzeker zijn (en zichzelf zo regelmatig voor lul zetten en laten gebruiken).
    Ik verbaas me er wel eens over waarom ze dat doen.

Maar zoals ik al zei, verder niet op jou gericht.
    pi_70081682
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

die van mij overschreden
    Aww. Knuffel.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:28:59 #17
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081694
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik heb hem vaak genoeg die kans gegeven, en ik weet nu zeker, dat die gevoelens er niet zijn bij hem, of iig dat hij er niets mee wil. Contact verbreken is voor mij (en voor hem) gewoon heel lastig, ik mis hem echt heel erg, zelfs nu al. We zijn beide zo gelukkig. Ik wil veel veel liever dit dan geen contact. En hij ook. Ookal hebben we allebei andere redenen. We hebben bepaalde grenzen overlegt van wat wel en wat niet mag.
    [..]

Toendertijd was het enkel twee mensen die elkaar wel erg leuk vonden, om zulke dingen mee te experimenteren, de liefde van mijn kant en het gescharrel kwam pas veel later.
    Ik vind dat jij en hij elkaar gewoon aan het voorliegen zijn en aan iets blijven hangen wat er niet is en ook nooit zal zijn. Daardoor bestaat dus ook de kans dat als er wel een keer iemand leuks voorbij komt jij het niet ziet en dat laat schieten.
    pi_70081701
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Netjes!
    Dank je.
    pi_70081708
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef mrbox het volgende:

[..]

Beetje erg kortzichtig meis Zelfde als ik zeg dat alle meisjes onder de 21 toch alleen maar je hart breken omdat ze niet klaar zijn voor een relatie... Generaliseren, er zijn altijd uitzonderingen
    Ik wacht rustig af tot de knul komt die niet zo is en wel van mijn leeftijd. Tot nu toe is het nog niet ervan gekomen.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ik kijk rond, maar daarvoor ga ik scharrel niet dumpen. Dat komt als ik daadwerkelijk iets heb gevonden.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:29:56 #20
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081719
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Litpho het volgende:

[..]

Uiteraard gaat bovenstaande alleen maar op als de aanwezigheid van scharrel 1.0 verhindert dat Tegan nog openstaat voor wat anders. Wat uiteraard heel goed mogelijk is.
    uhu.. maar als tegan zo verstandig is, als zij hier beweert te zijn weet ze ook dat scharrel 1.0 nooit geliefde 2.0 gaat worden omdat scharrel 1.0 net dat ene bitje wat noodzakelijk is voor verliefdheid mist.

(dat is ook ongeveer wat ik vanavond ook weer ff moest leren te begrijpen enzo)
    pi_70081724
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
    ik ken zelf een aantal meisjes in de leeftijd 19-21 waarvan ik het idee heb dat ze heel volwassen willen zijn
    Ik verbaas me er wel eens over waarom ze dat doen.
    Beantwoord je wel vaker je eigen vragen? .
    pi_70081728
    grenzen zijn er toch juist om te verleggen?
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:30:42 #23
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70081740
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Litpho het volgende:

[..]

Beantwoord je wel vaker je eigen vragen? .
    Ik kan heel beschouwend zijn.

Edit: En het is meer dat ik het ook wel eens van een meisje wil horen, en niet alleen mijn eigen invulling.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:30:57 #24
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081744
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef ArTiC het volgende:
    Om overheen te gaan
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:31:17 #25
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081751
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Aww. Knuffel.
    klinkt zwaarder dan het is hoor... ben alleen mijn emotie achtbaan goed zat... Ga denk ik maar tot na de zomer in een kelder zitten ofzo. Lekker rustig en geen last van prikkels, emoties, mensen en andere dingen die mij gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd maken
    pi_70081755
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
    uhu.. maar als tegan zo verstandig is, als zij hier beweert te zijn weet ze ook dat scharrel 1.0 nooit geliefde 2.0 gaat worden omdat scharrel 1.0 net dat ene bitje wat noodzakelijk is voor verliefdheid mist.
    Dat heeft ze meermaals aangegeven. Dat ze vervolgens andere redenen heeft om niet los te laten, tja, de tijd gaat leren of dat een goede beslissing was.
    quote:
    Ik kan jou natuurlijk niet de enige opa laten uithangen .
    pi_70081766
    quote:

[..]

sowieso is scharrel nooit compatible met geliefde, of je moet er heel veel uren ontwikkeling in steken om door middel van maatwerk scharrel te migreren naar geliefde.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:32:07 #28
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_70081770
    Ben ik nu de enige die de scharrel wel kan begrijpen bij Tegan en het niet nu echt een heel slecht iets vind ?
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:32:22 #29
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081777
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef ArTiC het volgende:
    soms wel... soms ook niet.. hangt beetje van grens tot grens af...
    pi_70081778
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef kingmob het volgende:

[..]

Wat een enorme jeukreactie. Jij hebt idd een schop onder je kont nodig, want je laat je gewoon gebruiken. Alsof jij je volwassen gedraagt als je een lieve sms van je scharrel eist want anders is het over. Je houd jezelf voor de gek. Je hebt te weinig ervaring met relaties en kunt het hebben van een scharrel blijkbaar niet aan. Je hebt nog niet eens een jongen van je eigen leeftijd een kans gegeven?
    Ik eis niets. Ik heb gewoon een kloteavond, en dat uit ik door zulke absurde dingen te zeggen. Frustraties uiten heet dat. Ik heb helemaal niet te intentie om consequenties te stellen aan een al dan niet lief smsje terug.
    pi_70081802
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef mrbox het volgende:
    Ben ik nu de enige die de scharrel wel kan begrijpen bij Tegan en het niet nu echt een heel slecht iets vind ?
    Nee.
    pi_70081814
    quote:

[..]

Dat zeg ik al de hele avond.
    pi_70081822
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef mrbox het volgende:
    Nee. Ik denk niet dat het op de lange duur stabiel is, maar zoals Tegan zelf al zegt, waarom zou je daar nu al voor plannen als je er nu plezier mee hebt?
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:34:01 #34
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081826
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef ArTiC het volgende:

[..]

sowieso is scharrel nooit compatible met geliefde, of je moet er heel veel uren ontwikkeling in steken om door middel van maatwerk scharrel te migreren naar geliefde.
    en zelfs dan blijf je met oude legacy scharrel data zitten, en hou je een crash gevoelig product over. Kun je beter scharrel bevriezen en een nieuwe geliefde installeren en enkel de data die je belangrijk vond over nemen van scharrel naar geliefde.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:34:40 #35
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_70081839
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Nee.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee. Ik denk niet dat het op de lange duur stabiel is, maar zoals Tegan zelf al zegt, waarom zou je daar nu al voor plannen als je er nu plezier mee hebt?
    Daarom have fun beter een scharrel dan helemaal niets
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:34:54 #36
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70081843
    Tijd om even te douchen. Hier is iets voor jullie om aan me te denken tijdens mijn afwezigheid:

pi_70081848
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef ArTiC het volgende:
    Hier gaan we het niet over eens worden.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:35:09 #38
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70081854
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

en zelfs dan blijf je met oude legacy scharrel data zitten, en hou je een crash gevoelig product over. Kun je beter scharrel bevriezen en een nieuwe geliefde installeren en enkel de data die je belangrijk vond over nemen van scharrel naar geliefde.
    Leuke omschrijving.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:35:57 #39
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70081871
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik eis niets. Ik heb gewoon een kloteavond, en dat uit ik door zulke absurde dingen te zeggen. Frustraties uiten heet dat. Ik heb helemaal niet te intentie om consequenties te stellen aan een al dan niet lief smsje terug.
    Het spreekt alleen boekdelen. Je schat je eigen volwassenheid te hoog in. De weg die je nu bewandelt is een prachtig recept voor veel drama en uiteindelijk spijt achteraf.
    pi_70081872
    Ik snap heus wel dat ik niet zo blijf doorscharrelen tot ik 50 ben. Het is tijdelijk, dat het nu al 2,5 jaar goed gaat is gewoon mooi meegenomen. Liever, veel liever dit dan aan mijn trekken komen met iedere week een ander. Ben er best trots op dat mijn eerste bijzonder/speciaal is, en dat mijn teller sowieso op 1 staat itt de teller van de meeste van mijn leeftijdsgenoten.
    pi_70081876
    ik ga in mijn bed scharrelen...ben benieuwd of er morgen eieren in mijn bed liggen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:36:18 #42
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081879
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef mrbox het volgende:

[..]

[..]

Daarom have fun beter een scharrel dan helemaal niets
    Soms is niks een stap verder en blijven hangen ergens in een stap terug
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:36:59 #43
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081895
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Leuke omschrijving.
    je bent nerd of niet alles is code en software... de wereld is een grote relationele database, alles heeft dependencies met alles. Alleen zitten er soms wat iteraties tussen en een paar koppel tabelletjes
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:37:20 #44
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70081898
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef ArTiC het volgende:
    ik ga in mijn bed scharrelen...ben benieuwd of er morgen eieren in mijn bed liggen
    Trusten kippetje.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:37:26 #45
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081900
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het spreekt alleen boekdelen. Je schat je eigen volwassenheid te hoog in. De weg die je nu bewandelt is een prachtig recept voor veel drama en uiteindelijk spijt achteraf.
    Vertel maar eens tegen een roker of alcoholist dat ze verslaafd zijn
    pi_70081901
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:

[..]

Helemaal niet, morgen ben ik alles vergeten. En tof dat je denkt dat je me beter kent adhv deze posts dan dat ik mezelf all mijn hele leven ken.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:37:52 #47
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70081911
    /disclaimer
    Is trouwens oprecht goed bedoelt Tegan. Mijn ervaring vertelt me dat vrouwen dit soort tips vaak wat anders opvatten.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:37:58 #48
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081915
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef ArTiC het volgende:
    zijn het dan scharrel eieren of vrije uitloop eieren vraag ik mij dan weer af
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:38:23 #49
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081928
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

Helemaal niet, morgen ben ik alles vergeten. En tof dat je denkt dat je me beter kent adhv deze posts dan dat ik mezelf all mijn hele leven ken.
    Dus, en over een week is het weer hetzelfde? Wat een aantal al zeiden, zoek een leuke knul op die je verdient.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:38:38 #50
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70081934
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

je bent nerd of niet alles is code en software... de wereld is een grote relationele database, alles heeft dependencies met alles. Alleen zitten er soms wat iteraties tussen en een paar koppel tabelletjes
    En jij bent een rasechte.
    pi_70081940
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef kingmob het volgende:
    /disclaimer
    Is trouwens oprecht goed bedoelt Tegan. Mijn ervaring vertelt me dat vrouwen dit soort tips vaak wat anders opvatten.
    Ik vind het juist goed dat je zegt wat je denkt. Ik ben het er alleen niet mee eens.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:39:25 #52
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081954
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef Ofresca het volgende:

[..]

En jij bent een rasechte.
    uh ja... maar geen introverte Ja ja die bestaan ook tegenwoordig
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:39:32 #53
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70081955
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat je het nu geloofd. Denk er over een week nog eens over na en geef wat men hier zegt eens een echte kans. Je zult verbaasd zijn hoe goed we adhv een paar posts zo'n situatie kunnen inschatten, zo uniek is het allemaal niet namelijk.
    pi_70081970
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dus, en over een week is het weer hetzelfde? Wat een aantal al zeiden, zoek een leuke knul op die je verdient.
    Het is alleen hetzelfde als weer een hoop mis gaat, maar dat hoef dan niet te liggen aan scharrel, wat het vandaag dus ook niet was.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:40:56 #55
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70081981
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:39 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

uh ja... maar geen introverte Ja ja die bestaan ook tegenwoordig
    Mag ik je aanraken?
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:41:02 #56
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081987
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het is alleen hetzelfde als weer een hoop mis gaat, maar dat hoef dan niet te liggen aan scharrel, wat het vandaag dus ook niet was.
    Nee ok, maar het is zeker al een stuk of 10 keer ter sprake gekomen hier inmiddels. En dan gaat het weer een tijdje goed en is het weer hetzelfde.
    pi_70082001
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee ok, maar het is zeker al een stuk of 10 keer ter sprake gekomen hier inmiddels.
    Tien klotebuien in 2,5 jaar. Vind ik eigenlijk wel een ok aantal.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:41:56 #58
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70082012
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?
    ja hoor.. ik bijt niet... althans niet altijd.. maar daar werkt mijn reclasseringsambtenaar nog aan met mij
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:42:08 #59
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70082018
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef Tegan het volgende:

[..]

Tien klotebuien in 2,5 jaar. Vind ik eigenlijk wel een ok aantal.
    Niet klotebuien, i.c.m scharrel doelde ik op.
    pi_70082023
    Ik ben iemand van extremen, of het gaat geweldig, of het gaat onwijs klote, er zit niets tussen. Dat is hoe ik ben. Ik ben dus ook sneller pissed dan anderen.
    pi_70082026
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?
    Dat is dan wel weer heel extrovert .
    pi_70082027
    Hallo

# Hoe oud ben je? 23
    # Sekse? Man
    # Woonplaats/ regio? Bergen op Zoom (daaro in Noord brabant)
    # Interesses? Gitaren, muziek in het algemeen, kunst, filosofie, psychedelica en het menselijke brein.
    # Seksuele voorkeur? hetero
    # Lengte en postuur? 1.82m en 75kg
    # Hoe lang single? zo'n 2 jaar
    pi_70082045
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet klotebuien, i.c.m scharrel doelde ik op.
    Alleen dat er nu helemaal geen probleem is met scharrel, maar jullie vinden van wel, alleen omdat ik een slechte dag avond had.
    pi_70082050
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Fredmeister het volgende:
    Hallo

# Hoe oud ben je? 23
    # Sekse? Man
    # Interesses? Gitaren, muziek in het algemeen, kunst, filosofie, psychedelica en het menselijke brein.
    Welkom.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:43:18 #65
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70082055
    quote:
    Hallo

# Hoe oud ben je? 23
    # Sekse? Man
    Welkom
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:43:54 #66
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70082069
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

ja hoor.. ik bijt niet... althans niet altijd.. maar daar werkt mijn reclasseringsambtenaar nog aan met mij
    Alleen nog als je schrikt?
    pi_70082080
    quote:
    Hallo

# Hoe oud ben je? 23
    # Sekse? Man
    Auto_ !
    Dit is wat voor jou
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:45:12 #68
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_70082104
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:44 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Auto_ !
    Dit is wat voor jou
    filosofie, psychedelica en het menselijke brein. Perfecte kandidaat ja voor auto
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:45:18 #69
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082106
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is het punt. Je wilt nu graag getroost worden door je scharrel. Dat gaat dus niet gebeuren zoals je het graag ziet, want je hebt geen relatie. Rationeel weet je dat ook, want je hebt je hele scharrel onder het mom van wederzijds belang weggerationaliseert. Je emoties zeggen je iets anders alleen, want je bent steeds intiem met iemand waar je blijkbaar meer mee wilt, je behoeftes passen zich daar op aan. Je creeert een afhankelijkheid voor jezelf die ook nog eens niet ingevuld wordt.
    /filosofiemode
    Je niet rationele brein leeft namelijk wel in de indruk dat je een relatie hebt. Een conflict tussen je rationele en niet rationele behoeften is de grootste bron van ongeluk.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:45:23 #70
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70082110
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Alleen nog als je schrikt?
    uhu.. als je mij aanraakt en ik heb het niet door.. Soort paniek reactie,, uit zich meestal in bijten rondom de oor/nek omgeving van meestal vrouwelijke slachtoffers vreemd genoeg.
    pi_70082137
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Trusten kippetje.
    Kom je ook?
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:46:43 #72
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082152
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Tegan het volgende:
    Ik ben iemand van extremen, of het gaat geweldig, of het gaat onwijs klote, er zit niets tussen. Dat is hoe ik ben. Ik ben dus ook sneller pissed dan anderen.
    Borderline
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:47:46 #73
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70082185
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

uhu.. als je mij aanraakt en ik heb het niet door.. Soort paniek reactie,, uit zich meestal in bijten rondom de oor/nek omgeving van meestal vrouwelijke slachtoffers vreemd genoeg.
    Oeh. Laat dan maar.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Kom je ook?
    Mag dat dan?
    pi_70082193
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat is het punt. Je wilt nu graag getroost worden door je scharrel. Dat gaat dus niet gebeuren zoals je het graag ziet, want je hebt geen relatie. Rationeel weet je dat ook, want je hebt je hele scharrel onder het mom van wederzijds belang weggerationaliseert. Je emoties zeggen je iets anders alleen, want je bent steeds intiem met iemand waar je blijkbaar meer mee wilt, je behoeftes passen zich daar op aan. Je creeert een afhankelijkheid voor jezelf die ook nog eens niet ingevuld wordt.
    /filosofiemode
    Je niet rationele brein leeft namelijk wel in de indruk dat je een relatie hebt. Een conflict tussen je rationele en niet rationele behoeften is de grootste bron van ongeluk.
    Je hebt wellicht wel een punt. Iets om morgen nog ff na te gaan lezen. Maar dit gaat ervanuit dat scharrel 0,0 gevoelens voor me heeft. En hetgeen ik wil, getroost worden door hem omdat ik me klote voelde, ga ik zeker van hem krijgen. Het ligt wat genuanceerder dan jij zegt. Wat niet wegneemt dat we alsnog geen relatie hebben en dat hij dat niet zou willen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:49:32 #75
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70082224
    Vrouwen...pff, zijn en blijven apart
    pi_70082228
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Oeh. Laat dan maar.
    [..]

Mag dat dan?
    Gewoon tegen niemand zeggen...ssst
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:49:54 #77
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70082234
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:48 schreef Tegan het volgende:

[..]
    Wat niet wegneemt dat we alsnog geen relatie hebben omdat hij dat niet zou willen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:50:08 #78
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082243
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Je hebt wellicht wel een punt. Iets om morgen nog ff na te gaan lezen. Maar dit gaat ervanuit dat scharrel 0,0 gevoelens voor me heeft. En hetgeen ik wil, getroost worden door hem omdat ik me klote voelde, ga ik zeker van hem krijgen. Het ligt wat genuanceerder dan jij zegt. Wat niet wegneemt dat we alsnog geen relatie hebben en dat hij dat niet zou willen.
    Het ligt ongetwijfeld allemaal wat anders, maar ik ben blij dat je het iig in overweging wil nemen . In mijn ervaring bestaan pure scharrels ook bijna niet, daarom bestaan ze normaal dus ook nooit zo lang. Er speelt altijd wel iets meer dan lust, maar blijkbaar niet genoeg voor een echte relatie.
    maar hulde
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:50:52 #79
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70082261
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Oeh. Laat dan maar.
    Daarom werken mijn reclasseringsambtenaar en ik nog aan mijn probleem
    pi_70082264
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef kingmob het volgende:

[..]

Borderline
    Voordat je zulke diagnoses gaat stellen, moet je mijn hele geschiedenis ook weten, there is more to the story.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:51:30 #81
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082270
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:50 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Daarom werken mijn reclasseringsambtenaar en ik nog aan mijn probleem
    Ik zeg altijd dat ik er voor ben behandeld
    pi_70082279
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Eh, dat zei ik hoor.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:52:07 #83
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082286
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Tegan het volgende:

[..]

Voordat je zulke diagnoses gaat stellen, moet je mijn hele geschiedenis ook weten, there is more to the story.
    Vooruit; dramaqueen dan?
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:52:21 #84
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70082294
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik er voor ben behandeld
    ik ben liever eerlijk dan dat ik achter te horen krijg dat ik gelogen heb over mijn verleden
    pi_70082315
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

ik ben liever eerlijk dan dat ik achter te horen krijg dat ik gelogen heb over mijn verleden
    Dat dus. Maar helaas zit niet iedereen zo in elkaar.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:53:39 #86
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70082328
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Tegan het volgende:

[..]

Eh, dat zei ik hoor.
    Voor mij is het niet hetzelfde.

Voel je je alweer wat beter?
    pi_70082336
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:54:01 #88
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082338
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een grapje maakte
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:56:34 #89
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70082382
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Dat dus. Maar helaas zit niet iedereen zo in elkaar.
    dat... is helaas waar ja.. mensen liegen graag, dat is makkelijker dan de waarheid vertellen.
    pi_70082396
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef kingmob het volgende:

[..]

Vooruit; dramaqueen dan?
    Ik bedoelde meer te zeggen dat er gewoon erg veel is gebeurd dat mij heeft gemaakt zoals ik nu ben, het zijn te lange verhalen voor nu (als je het echt wilt weten kun je Singles teruglezen).
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Voor mij is het niet hetzelfde.

Voel je je alweer wat beter?
    Voor mij wel. En ik ben idd wat rustiger .
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:57:52 #91
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70082410
    oh ja slapen.. goed plan... mijn kop is nu ook weer wat rustiger... kan ik nu wel gaan slapen
    pi_70082412
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

dat... is helaas waar ja.. mensen liegen graag, dat is makkelijker dan de waarheid vertellen.
    Ja en het is kennelijk een manier om confrontaties te vermijden.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:58:03 #93
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70082413
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

I bedoelde meer te zeggen dat er gewoon erg veel is gebeurd dat mij heeft gemaakt zoals ik nu ben, het zijn te lange verhalen voor nu (als je het echt wilt weten kun je Singles teruglezen).
    Ik vind nog steeds dat je een schop nodig hebt
    pi_70082423
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
    oh ja slapen.. goed plan... mijn kop is nu ook weer wat rustiger... kan ik nu wel gaan slapen
    Slaap lekker kwaak!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:59:00 #95
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70082432
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Dat hoeft natuurlijk niet altijd de rede te zijn natuurlijk.
    pi_70082451
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat je een schop nodig hebt
    Dat vind jij altijd, heb niet zoveel aan enkel dat constant aanhoren.
    pi_70082462
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wanneer is dit dan niet de reden? Ik bedoel, kun je een voorbeeld noemen?
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:00:21 #98
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70082470
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Tegan het volgende:
    [..]

Voor mij wel. En ik ben idd wat rustiger .
    Gelukkig.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
    Trusten
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:00:25 #99
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70082473
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:

[..]

tuurlijk je doet je voor als iets wat je niet bent, en niets is makkelijker dan in je eigen fantasie jezelf creeeren zoals jij zou willen dat mensen je graag zien. Helaas komt het een keertje uit, en dan zijn ze verder van huis dan dat ze in eerste instantie gewoon de waarheid verteld hadden.

Precies de reden waarom ik dus eerlijk ben, vooraf.. Je weet wat je krijgt, en dan kies je er voor om dat in je leven toe te laten of niet. Of dat nu een relatie is, werk of gewoon een vriendschap.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:00:53 #100
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70082485
    maar ik ging slapen ja... trusten iedereen
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:00:54 #101
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082486
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Meestal is liegen schaamte lijkt me idd.
    Ik lieg vooral als ik iets voor elkaar moet krijgen
    pi_70082504
    Ik ga denk ik morgen maar douchen.
    pi_70082589
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:01 schreef Tegan het volgende:
    Ik ga denk ik morgen maar douchen.
    Goed idee.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:07:03 #104
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70082593
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:

[..]

Meestal is liegen schaamte lijkt me idd.
    Ik lieg vooral als ik iets voor elkaar moet krijgen
    Ik denk ik vooral als het dingen makkelijker maakt.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:08:31 #105
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082628
    Topic is dying
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:09:03 #106
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70082637
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:08 schreef kingmob het volgende:
    Topic is dying
    Was even wat eten
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:09:44 #107
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082650
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Was even wat eten
    Gelukkig, dan kunnen we weer losgaan
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:11:19 #108
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70082680
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:08 schreef kingmob het volgende:
    Topic is dying
    Get a crashcart! Stat!
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:11:24 #109
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70082681
    ik heb net wel gelogen dat ik slapen en dat mijn hoofd rustig was. Dat eerste is deels waar lig al in bed Dat tweede was mjjzelf foppen in de hoop dat ik het zou geloven. En zo bewijs ik mijn eigen stelling
    pi_70082691
    Ik had me nooit zo verdiept in Borderline, maar.
    quote:
    1. De persoon probeert verwoed werkelijke of ingebeelde verlating te voorkomen. (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.) Check.
    2. De persoon vertoont een patroon van instabiele en intense persoonlijke relaties, waarbij idealisatie en minachting elkaar afwisselen. Check.
    3. De persoon heeft een identiteitsprobleem: een aanhoudend sterk instabiel zelfbeeld of een sterk negatieve eigenwaarde. Nope.
    4. De persoon is impulsief op minimaal twee terreinen die mogelijk zelfbeschadigend zijn (bijvoorbeeld met geld smijten, seks, drugs- of alcoholmisbruik, gevaarlijk rijden, te veel of te weinig eten). (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.) Nope.
    5. De persoon vertoont regelmatig suïcidaal of automutilerend gedrag of dreigt hiermee. Nope.
    6. De persoon is affectief instabiel door wisselende stemmingen (bijvoorbeeld intense episoden van woede, irritatie of stress, die meestal enkele uren duren en zelden langer dan een paar dagen). Check.
    7. De persoon heeft chronische gevoelens van leegheid. Check.
    8. De persoon heeft intense woedeaanvallen of problemen om de woede te beheersen (bijvoorbeeld regelmatige driftbuien, aanhoudende woede of herhaaldelijke vechtpartijen). Check.
    9. De persoon heeft door stress veroorzaakte paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve verschijnselen. Check.
    Maarja, bij jezelf ga je natuurlijk sneller dingen zien dan dat ze er echt zijn.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:12:31 #111
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082693
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:11 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Get a crashcart! Stat!
    Minder House kijken
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:14:05 #112
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70082718
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef kingmob het volgende:

[..]

Minder House Scrubs kijken
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:14:27 #113
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70082725
    Ik mis de f5 toets op mijn telefoon.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:16:39 #114
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082758
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef Tegan het volgende:
    [..]

Maarja, bij jezelf ga je natuurlijk sneller dingen zien dan dat ze er echt zijn.
    Tja er zitten natuurlijk in zo'n lijst veel dingen waar je jezelf zomaar in kan stoppen. Gelijk aan ADHD en hoogbegaafd. Maar het kan ook inzicht verschaffen. Toen mijn psychiater destijds vertelde dat m'n ex wel erg veel op een borderliner leek ging er een wereld voor mij open. Allerlei randgedrag werd er door verklaard. Niet dat het veel helpt, maar ergens was het 'troostend'.
    Voor iemand die er zelf last van heeft zou het eventueel kunnen helpen, maar ik zou er voorzichtig mee zijn. Verder zijn er natuurlijk altijd veel gradaties van dergelijke aandoeningen en hoeven ze niet allemaal perse aangepakt te worden.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:16:50 #115
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70082760
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef Tegan het volgende:
    [..]

Klopt als een bus. En testjes op internet verergeren dit alleen maar.

Iedereen heeft in meer of mindere mate trekjes van psychische "afwijkingen". OCS, Narcisme, Asperger, AD(H)D, Borderline, noem maar op. Het wordt pas een probleem zodra het je belemmert in je dagelijkse doen en laten.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:19:56 #116
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70082803
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:14 schreef Ofresca het volgende:
    Ik mis de f5 toets op mijn telefoon.
    Ik ook en ik weet niet wat de move is op mijn aaifoon om te refreshen dus ik scroll wat op en neer nu
    pi_70082806
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:16 schreef kingmob het volgende:

[..]

Tja er zitten natuurlijk in zo'n lijst veel dingen waar je jezelf zomaar in kan stoppen. Gelijk aan ADHD en hoogbegaafd. Maar het kan ook inzicht verschaffen. Toen mijn psychiater destijds vertelde dat m'n ex wel erg veel op een borderliner leek ging er een wereld voor mij open. Allerlei randgedrag werd er door verklaard. Niet dat het veel helpt, maar ergens was het 'troostend'.
    Voor iemand die er zelf last van heeft zou het eventueel kunnen helpen, maar ik zou er voorzichtig mee zijn. Verder zijn er natuurlijk altijd veel gradaties van dergelijke aandoeningen en hoeven ze niet allemaal perse aangepakt te worden.
    Ik kan goed functioneren, dus ik ga niets aanpakken. En ik denk nu niet dat ik Borderline heb, maar het is interessant te lezen dat alle 'dingen' waarmee ik zit terug eigenlijk samenhangen met elkaar, terwijl ze zo verschillend zijn.
    pi_70082816
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Klopt als een bus. En testjes op internet verergeren dit alleen maar.

Iedereen heeft in meer of mindere mate trekjes van psychische "afwijkingen". OCS, Narcisme, Asperger, AD(H)D, Borderline, noem maar op. Het wordt pas een probleem zodra het je belemmert in je dagelijkse doen en laten.
    Ja, en iedereen die die Mensa-thuis-test doet is hoogbegaafd .
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:21:14 #119
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082825
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik kan goed functioneren, dus ik ga niets aanpakken. En ik denk nu niet dat ik Borderline heb, maar het is interessant te lezen dat alle 'dingen' waarmee ik zit terug eigenlijk samenhangen met elkaar, terwijl ze zo verschillend zijn.
    Nee, dat lijkt me ook niet nodig. Alle 'gevaarlijke' kenmerken mis je, je hebt blijkbaar vooral moeite met relaties. Tja wie niet
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:22:14 #120
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082838
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja, en iedereen die die Mensa-thuis-test doet is hoogbegaafd .
    Mensen die daarin geloven zijn natuurlijk gewoon naief
    pi_70082867
    Mijn IQ is bij de nationale IQtest ook altijd ~130 . Right.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:26:49 #122
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70082881
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:22 schreef kingmob het volgende:

[..]

Mensen die daarin geloven zijn natuurlijk gewoon naief
    Wat was het ook alweer? "U score is hoger dan 95% van alle participanten. Om meer inzicht te krijgen in uw intelligentie is echter een persoonlijke test gewenst. U kunt contact opnemen bla bla bla."
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:26:56 #123
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082885
    Ik heb nooit zin om mee te doen, ben benieuwd wat dat voor uitslag oplevert
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:26:58 #124
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70082886
    Toch maar slapen. Slaap lief iedereen!

En tegan, sterkte mocht je hem wel gesmst hebben.
    pi_70082891
    Ik ga slapen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:27:46 #126
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082893
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Wat was het ook alweer? "U score is hoger dan 95% van alle participanten. Om meer inzicht te krijgen in uw intelligentie is echter een persoonlijke test gewenst. U kunt contact opnemen bla bla bla."
    Op zich is de oprichter wel hoogbegaafd. Exclusiviteit verkopen op deze manier is best brilliant
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:27:56 #127
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70082897
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:

quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:27 schreef Sinceria het volgende:
    Ik ga slapen.
    Slaap lekker!
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:28:22 #128
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082903
    quote:

Weltrusten!

Ik ga maar de gitaar erbij pakken denk ik dan.
    pi_70082904
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ludootje het volgende:

[..]

En dat kost dan 50 euro ofzo . Best slim van Mensa .
    pi_70082910
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef kingmob het volgende:
    Ik heb nooit zin om mee te doen, ben benieuwd wat dat voor uitslag oplevert
    Je kunt hem dacht ik nog online maken achteraf .
    pi_70082918
    quote:

Thanks en trusten, komt goed. Ik heb (nog) niet gesmst.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:29:54 #132
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082925
    Een van de leukste reldingen die je kan doen is een stel mensa-leden vertellen dat ze echt dom zijn om lid te worden
    pi_70082968
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:27 schreef kingmob het volgende:

[..]

Op zich is de oprichter wel hoogbegaafd. Exclusiviteit verkopen op deze manier is best brilliant
    Ik had laatst een gesprek met iemand, dat ik vond dat er zoveel mensen bij Mensa zitten die ik eigenlijk te dom ervoor vind. Mensa is voor mij meer iets voor de Einsteins en Newtons van de wereld. Maar Mensa is er voor de slimste 2% van de bevolking, wat dus inhoudt, Newton, Einstein en 0,02*6000000000 = 120000000 gewone normale mensen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:36:16 #134
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70082989
    Het hele nut van die club als je echt slim bent ontgaat me eigenlijk.
    pi_70083013
    Hetzelfde als iedere andere vereniging, samenhorigheid etc.
    pi_70083099
    Nu poging tot slapen .
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:53:42 #137
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70083143

woensdag 17 juni 2009 @ 02:31:07 #138
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_70083326
    Weer een nieuwe tent wezen verkennen. Ditmaal vol met spanjaarden. Niet slecht, maar ik had net zin in een leuke hollandse meid.
    pi_70083627
    tvp... can't get no sleep...
    pi_70083637
    Goede Morgen ,
    Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
    pi_70083652
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 05:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
    Goede Morgen ,
    mogguh, jij bent er ook vroeg bij..
    pi_70083653
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 05:12 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

mogguh, jij bent er ook vroeg bij..
    Was niet bepaald de planning, om 4:45 een storing door gekregen en kan niet meer slapen
    Van middag, maar lekker vroeg naar huis
    Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
      woensdag 17 juni 2009 @ 05:47:12 #143
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70083667
    nog 10min, al die tijd barstende koppijn
    pi_70083669
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 05:47 schreef kingmob het volgende:
    nog 10min, al die tijd barstende koppijn
    Koppijn is een goed teken, dat er iets in hoofd zit (hersens) dat werkt
    pi_70083678
    mogge
    pi_70083708
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

kan je misschien wat strategische INSERT's uitvoeren aub ?

als je dan toch bezig bent, upgrade gelijk ff user 104877 met wat algemene sociale vaardigheden enz

[ Bericht 11% gewijzigd door erikje14 op 17-06-2009 06:29:00 ]
      woensdag 17 juni 2009 @ 06:47:47 #147
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70083753
    Morge.

Ik ga mij weer voor langere tijd afmelden hier Fok heeft mij de afgelopen maanden een hoop plezier gebracht. Maar dat is nu even goed kwijt. Dat moet ik eerst terug vinden maar niet hier daarvoor lopen de lijnen teveel door elkaar nu.

Mensen die mij om wat voor reden dan ook missen Ik lees nog enkel pm

Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal
    pi_70083759
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 06:47 schreef kwaakvaak het volgende:
    Morge.

Ik ga mij weer voor langere tijd afmelden hier Fok heeft mij de afgelopen maanden een hoop plezier gebracht. Maar dat is nu even goed kwijt. Dat moet ik eerst terug vinden maar niet hier daarvoor lopen de lijnen teveel door elkaar nu.

Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal :w
    Suc6 en sterkte daarmee kwaak en uiteraard hopelijk tot ziens
      woensdag 17 juni 2009 @ 06:52:06 #149
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_70083763
    quote:
    Morge.

jeetje gaat hard hier met de afmeldingen... Maar kwaak suc6 gast ! Vind het geluk weer terug !
    pi_70083979
    kwaak

wat was de soap met tegan gisteravond?
      woensdag 17 juni 2009 @ 07:49:25 #151
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70084012
    Goedemorgen! Het is weer veelste vroeg. *gaap*
    R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
    Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
      woensdag 17 juni 2009 @ 07:51:21 #152
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_70084027
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 06:52 schreef mrbox het volgende:
    jeetje gaat hard hier met de afmeldingen... Maar kwaak suc6 gast ! Vind het geluk weer terug !
    Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      woensdag 17 juni 2009 @ 07:56:44 #153
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_70084070
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...
    Het is te vroeg voor dat soort observaties, waarde Air.
    For great justice!
    pi_70084072
    bijna bedtijd
      woensdag 17 juni 2009 @ 07:57:42 #155
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70084076
    quote:

[..]

Daar dacht ik net ook aan. Ik vind het heel apart dat mensen fok in connectie leggen met gelukkig zijn.
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:00:36 #156
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_70084100
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 07:56 schreef Q. het volgende:
    Het is te vroeg voor dat soort observaties, waarde Air.
    Mijn ervaring met jou is dat er nooit ruimte is voor enige vorm van diepgang, ongeacht het tijdstip.
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:01:46 #157
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70084106
    quote:

Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:04:06 #158
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_70084122
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:
    Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.
    Ik vermoed eerder dat er al sprake was van 'tijd over' en dat die tijd volledig is gevuld met FOK!ken.
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:05:26 #159
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70084132
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:04 schreef AirwiN het volgende:

Ik vermoed eerder dat er al sprake was van 'tijd over' en dat die tijd volledig is gevuld met FOK!ken.
    Klopt, dat speelt ook mee.
    En als je fok tijd laat innemen van andere zaken dan wordt het lastig.
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
    pi_70084157
    Ik heb geen grenzen

moggû

Het leven is fijn
    compact en kleverig.
    pi_70084159
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
    Ik heb geen grenzen
    ik wel
    quote:
    moggû
    goeie mogge
    quote:
    Het leven is fijn
    pi_70084197
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:09 schreef erikje14 het volgende:

[..]

ik wel
    [..]

goeie mogge
    [..]

Ik ook, maar om die nu zo vroeg op de morgen te gaan opsommen...
    compact en kleverig.
    pi_70084202
    Buikpijn trouwens, gisteren ook al
    compact en kleverig.
    pi_70084205
    vroeg is relatief
    pi_70084225
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
    Buikpijn trouwens, gisteren ook al
    aah, wil je een koppie thee?
    pi_70084284
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:12 schreef erikje14 het volgende:
    vroeg is relatief
    Ja, het valt el mee op zich, maar geen tijd om dat te doen
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:14 schreef erikje14 het volgende:

[..]

aah, wil je een koppie thee?
    moet zo weg
    compact en kleverig.
    pi_70084303
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, het valt el mee op zich, maar geen tijd om dat te doen
    [..]

moet zo weg
    icetea dan?
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:33:24 #168
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_70084378
    Goedemorgen! Hebben jullie ook zo lekker geslapen in de tijd dat je wekker aan het snoozen was?

Ik had vanmorgen een heel grote opluchting, gisteren zag ik, toen ik bijna thuis was, op de RDS van mijn radio, dat op de weg waar ik net (veel te hard natuurlijk) gereden had, geflitst werd. Vanmorgen reed ik daar weer en toen zag ik dat tussen de plek waar geflitst werd en waar ik reed minstens 5 km zat
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_70084399
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
    Goedemorgen! Hebben jullie ook zo lekker geslapen in de tijd dat je wekker aan het snoozen was?

Ik had vanmorgen een heel grote opluchting, gisteren zag ik, toen ik bijna thuis was, op de RDS van mijn radio, dat op de weg waar ik net (veel te hard natuurlijk) gereden had, geflitst werd. Vanmorgen reed ik daar weer en toen zag ik dat tussen de plek waar geflitst werd en waar ik reed minstens 5 km zat
    nou, 't helpt als je de wekker op 3.42 zet dat je 't alarm ook aanzet gelukkig deed de biologische wekker 't nog en was ik om 4.00 wakker
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:37:16 #170
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70084423
    Goedemorgen !

Lag er 3:30 in en er 5:30 weer uit
    Was gisteren best naar de klote, maar het was echt super tof

Mijn ex deed wel bitchy tegen me alleen
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:37:41 #171
    220609 Nouk84
    pi_70084428
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef erikje14 het volgende:
    nou, 't helpt als je de wekker op 3.42 zet dat je 't alarm ook aanzet gelukkig deed de biologische wekker 't nog en was ik om 4.00 wakker
    Das niet handig, maar jouw biologische wekker moet je ook even laten nakijken hoor, dat is niet gezond
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:38:06 #172
    220609 Nouk84
    pi_70084433
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
    Goedemorgen !

Lag er 3:30 in en er 5:30 weer uit
    Was gisteren best naar de klote, maar het was echt super tof

Mijn ex deed wel bitchy tegen me alleen
    Goedemorgen!

Wat heb je gedaan dan?
    pi_70084465
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Das niet handig, maar jouw biologische wekker moet je ook even laten nakijken hoor, dat is niet gezond
    mwah, om de een of andere reden loopt ie aardig gelijk met waar ik m'n wekker op instel
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:41:48 #174
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70084481
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:38 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Goedemorgen!

Wat heb je gedaan dan?
    Haar vader ging trouwen met zijn vriendin
    Was echt heel gezellig heel veel oude bekenden

Ik had alleen weer eens een praatjes bui, dus was iedereen een beetje aan het enterainen iedereen moest lachen, behalve mijn ex, zegt ze: "Wat is hij toch grappig heh, lach allemaal even "
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:43:57 #175
    244451 Carooltje79
    Papi, dame lo que quiero!
    pi_70084510
    Goedemorgen singles
    The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:45:23 #176
    220609 Nouk84
    pi_70084541
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef KudFokker het volgende:
    Haar vader ging trouwen met zijn vriendin
    Was echt heel gezellig heel veel oude bekenden

Ik had alleen weer eens een praatjes bui, dus was iedereen een beetje aan het enterainen iedereen moest lachen, behalve mijn ex, zegt ze: "Wat is hij toch grappig heh, lach allemaal even "
    Ooh ja dat had ik gelezen, tof!

Tja ach, ik zou me er niks van aantrekken

Ik kreeg gisteren het verzoek van mijn ex of ik niet meer wilde smsen in verband met zijn nieuwe vriendin. Dacht het even niet
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:46:50 #177
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70084564
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ooh ja dat had ik gelezen, tof!

Tja ach, ik zou me er niks van aantrekken

Ik kreeg gisteren het verzoek van mijn ex of ik niet meer wilde smsen in verband met zijn nieuwe vriendin. Dacht het even niet
    Haha doe ik ook niet hoor maar het was echt heel tof gisteren nu alleen spijt dat ik het zo laat heb gemaakt, hou mijn ogen amper open en ze branden

Dus de nieuwe vriendin van je ex is zo'n jaloers type ?
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:49:14 #178
    244451 Carooltje79
    Papi, dame lo que quiero!
    pi_70084599
    sow en weer weg

fijne dag

The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:50:07 #179
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70084620
    Zo, op kantoor.

Is het alweer 5 uur?
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:50:19 #180
    220609 Nouk84
    pi_70084623
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef KudFokker het volgende:
    Haha doe ik ook niet hoor maar het was echt heel tof gisteren nu alleen spijt dat ik het zo laat heb gemaakt, hou mijn ogen amper open en ze branden

Dus de nieuwe vriendin van je ex is zo'n jaloers type ?
    Eigen schuld, lekker blijven zitten dus

Geen idee, ik ken haar niet. Maar ik ben het grootste gevaar in hun relatie omdat hij nog steeds gek op mij is En dat terwijl het inmiddels 3 jaar uit is..
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:50:34 #181
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70084632
    Fijne dag carooltje
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:51:28 #182
    220609 Nouk84
    pi_70084655
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:50 schreef Belsezar het volgende:
    Zo, op kantoor.

Is het alweer 5 uur?
    Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...
    pi_70084682
    Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:54:44 #184
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70084722
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
    Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordster
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:55:16 #185
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70084737
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...
    Dus weer lekker middagje vrij nemen?
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:55:28 #186
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70084742
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
    Die heeft er duidelijk zin in

Geef mij eens een beetje van jouw zin ?
    pi_70084781
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordster
    Ik ben vrolijk!

En sorry. Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
      woensdag 17 juni 2009 @ 08:58:30 #188
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70084809
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben vrolijk!

Zo belangrijk ben je dus Bels
    pi_70084817
    Goedemorgen.
    pi_70084833
    nummer tig
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:00:13 #191
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70084840
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben vrolijk!

En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:01:25 #192
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70084856
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:58 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Zo belangrijk ben je dus Bels
    Ja vreemd he, hoe dat zo verschilt van vrouw tot vrouw
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:58 schreef Bengeltje het volgende:
    Goedemorgen.
    Bengeltjelief!
    pi_70084858
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef erikje14 het volgende:
    nummer tig
    Wakkermaakkoffie?
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hoi Rebel.

Ik begrijp jou echt niet.
    pi_70084886
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Wakkermaakkoffie?
    [..]

Hoi Rebel.

Ik begrijp jou echt niet.
    wakkerblijf koffie

d'r kunnen precies 4 extra sterke expresso's in 1 mok hier
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:03:13 #195
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70084898
    Ik snap niets van het weer .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_70084905
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef erikje14 het volgende:

[..]

wakkerblijf koffie

d'r kunnen precies 4 extra sterke expresso's in 1 mok hier
    Met espresso springen je ogen wel open ja. Dat spul is erg.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:04:11 #197
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70084918
    Dat spul heet Espresso .
    Get woke, go broke!
    pi_70084936
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
    Dat spul heet Espresso .
    knopje 3 van boven
    pi_70084947
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Caiparina.
    Of hoe je dat ook schrijft.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:06:23 #200
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70084968
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:04 schreef erikje14 het volgende:

[..]

knopje 3 van boven
    Das ook goed .
    Get woke, go broke!
    pi_70084973
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:03 schreef HeatWave het volgende:
    Ik snap niets van het weer .
    Je hebt de zon mijn kant op gestuurd, dank je.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:09:16 #202
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70085035
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :

Radikaal?? ja ongetwijfeld, maar ook verstandig. Murmeli is een te lief persoon die ik te graag mag om kwijt te raken door een boze bui op internet. Stukje zelfbescherming zeg maar...

pi_70085071
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :

[ afbeelding ]

Radikaal?? ja ongetwijfeld, maar ook verstandig. Murmeli is een te lief persoon die ik te graag mag om kwijt te raken door een boze bui op internet. Stukje zelfbescherming zeg maar...

Sterkte kwaak. Je moet natuurlijk doen wat voor jou het beste is.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:11:34 #204
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70085091
    .
    Get woke, go broke!
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:11:51 #205
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70085096
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Caiparina.
    Of hoe je dat ook schrijft.
    Dat roep je al veelste lang
    pi_70085110
    quote:

[..]

[ afbeelding ]

mjah, localhost verwijzing in de host file is nou ook nog niet echt doeltreffend, althans die zou er bij mij zo weer uitliggen routeer 'm dan op je router en wijzig je password naar iets wat je niet weet
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:13:53 #207
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70085155
    Goedemorgen!

Heeft iemand de pminbox-link voor op je mobiel voor mij?
    pi_70085160
    Hoi.
    pi_70085165
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:11 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat roep je al veelste lang
    Het is het toch niet helemaal, in de winter.
    pi_70085183
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef Ofresca het volgende:
    Goedemorgen!

Heeft iemand de pminbox-link voor op je mobiel voor mij?
    http://messages.fok.nl/pda .
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:15:24 #211
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70085196
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:14 schreef Tegan het volgende:
    Hoi.
    Hey! Beetje kunnen slapen?
    pi_70085220
    quote:

[..]

http://messages.fok.nl/pda .
    http://messages.fok.nl/pda/

zonder slash wilde ie niet hier
    pi_70085222
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:15 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Hey! Beetje kunnen slapen?
    Ja hoor, mooi zeven uur slaap gekregen . En u?
    pi_70085240
    Goeiemorgen allemaal

Mijn grens is bereikt
    pi_70085248
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef erikje14 het volgende:

[..]

http://messages.fok.nl/pda/

zonder slash wilde ie niet hier
    Raar, want dat komt op hetzelfde neer. In mijn telefoon staat gewoon een bookmark, geen idee of hij daar ook moeilijk over doet dus.
    pi_70085251
    quote:
    Hoi.
    Hoi.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:17:18 #217
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_70085253
    quote:

[ afbeelding ]

Ik snap je keuze hoor
    En natuurlijk sterkte, hoop dat je gaat vinden wat je zoekt *knuffel*
    pi_70085261
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Raar, want dat komt op hetzelfde neer.
    noouu, niet helemaal, maar dat word een wel heel technisch verhaal
    pi_70085286
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef heksehiel het volgende:
    Goeiemorgen allemaal

Mijn grens is bereikt
    Waarom?

En goeiemorgen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:18:42 #220
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70085289
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja hoor, mooi zeven uur slaap gekregen . En u?
    Ik ook. En bedankt voor de link!
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:18:43 #221
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70085290
    quote:
    Goeiemorgen allemaal

Mijn grens is bereikt
    Hoi Heksje

Grens van wat?

@ Tegan: goedemorgen!
    pi_70085292
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef erikje14 het volgende:

[..]

noouu, niet helemaal, maar dat word een wel heel technisch verhaal
    Zonder extentie wordt het toch gewoon aangezien als een map? Waar dan een index.*** in wordt gezocht?
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:19:11 #223
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70085303
    Er zitten nu al mensen op het terras .
    Get woke, go broke!
    pi_70085317
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Ik ook. En bedankt voor de link!
    Graag gedaan.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hoi Heksje

Grens van wat?

Hej B . Hoe is het?
    pi_70085330
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:19 schreef HeatWave het volgende:
    Er zitten nu al mensen op het terras .
    Zij wel. W
    pi_70085338
    quote:
    Morge.

Sterkte Kwaak Hoop dat je rust en antwoorden vindt.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:20:21 #227
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70085341
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zij wel. W
    En ik kan ze zien .
    Get woke, go broke!
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:20:51 #228
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70085352
    Ik ga ff douchen bij de buren. Op aanraden van hun op slippers.
    pi_70085355
    Shit. MIjn pakketje is nu "Chauffeur is onderweg" maar ik ben voor 10:00 weg, dus dan is hij er vast nog niet.
    pi_70085359
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zonder extentie wordt het toch gewoon aangezien als een map? Waar dan een index.*** in wordt gezocht?
    beetje afhankelijk van de webserver, je mag ook nog getvariabelen doorgeven in het pad enz
    pi_70085369
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
    Hoi Heksje

Grens van wat?

Je weet wel
    pi_70085376
    quote:
    Goeiemorgen allemaal

Mijn grens is bereikt
    Goedemorgen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:22:25 #233
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70085389
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:19 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hej B . Hoe is het?
    Beetje te weinig geslapen maar voor de rest prima! Morgen lekker naar de bios

En hoe is het met jou?
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:23:20 #234
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70085410
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Je weet wel
    pi_70085427
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef erikje14 het volgende:

[..]

beetje afhankelijk van de webserver, je mag ook nog getvariabelen doorgeven in het pad enz
    Die zou je toch zien in de link dan, dus nu is dat nvt en wordt het gezien als een map? Of is mijn programming skill zo roestig tegenwoordig dat ik het niet meer snap.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:24:25 #236
    220609 Nouk84
    pi_70085441
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
    Dus weer lekker middagje vrij nemen?
    Nee, zeker niet
    pi_70085460
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Beetje te weinig geslapen maar voor de rest prima! Morgen lekker naar de bios

En hoe is het met jou?
    Goed hoor. Zometeen werken, verder niets bijzonders. En dan vanavond mijn pakketje ophalen bij de buren, en dan, miniweekend tot vrijdag .
    pi_70085461
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef Tegan het volgende:

[..]

Die zou je toch zien in de link dan, dus nu is dat nvt en wordt het gezien als een map? Of is mijn programming skill zo roestig tegenwoordig dat ik het niet meer snap.
    http://1/a

kan zowel het bestand a.* zijn of de map a met daarin de default index die in de webserver geconfigureerd is
    pi_70085475
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef Tegan het volgende:
    Shit. MIjn pakketje is nu "Chauffeur is onderweg" maar ik ben voor 10:00 weg, dus dan is hij er vast nog niet.
    Pakketje? Iets leuks besteld?
    pi_70085506
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Nee, zeker niet
    Nouk! Heb aan je gedacht gister met lopen Hoe is je examen gegaan?
    pi_70085509
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef erikje14 het volgende:

[..]

http://1/a

kan zowel het bestand a.* zijn of de map a met daarin de default index die in de webserver geconfigureerd is
    Maar je kan die a.* toch niet bereiken zonder .* in de link?
    pi_70085524
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Pakketje? Iets leuks besteld?
    Wat zomershirtjes en rokje bij de H&Mshop .
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:29:11 #243
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_70085566
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mijn ervaring met jou is dat er nooit ruimte is voor enige vorm van diepgang, ongeacht het tijdstip.
    Dat zal ik zeker niet ontkennen. Mijn leven is veel te lang te diepgaand geweest en daar werd ik niet gelukkig van, van de huidige oppervlakkigheid wel. Of zo laat ik het tenminste overkomen.
    For great justice!
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:29:44 #244
    220609 Nouk84
    pi_70085586
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:26 schreef heksehiel het volgende:
    Nouk! Heb aan je gedacht gister met lopen Hoe is je examen gegaan?
    Hey!
    Top! Examen ging goed Nog een cijfer terug gehad van een examen van vorige week en dat was een 8,6. Ik vermoed dus dat het met dit examen ook wel goed komt Docente vroeg nog of ik het Cambridge Exam ook een keer ging doen, omdat ze zeker wist dat ik zou slagen!
    Lekker gelopen? Welke grens?
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:30:17 #245
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70085597
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Nee, zeker niet
    En het is nog wel heerlijk weer om vrij te nemen
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef Tegan het volgende:

[..]

Goed hoor. Zometeen werken, verder niets bijzonders. En dan vanavond mijn pakketje ophalen bij de buren, en dan, miniweekend tot vrijdag .
    Klinkt goed!
    pi_70085600
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat zal ik zeker niet ontkennen. Mijn leven is veel te lang te diepgaand geweest en daar werd ik niet gelukkig van, van de huidige oppervlakkigheid wel. Of zo laat ik het tenminste overkomen.
    Dus je doet alsof je gelukkig bent
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:30:26 #247
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_70085603
    Oh. En ik ben ziek aan het worden. Niet tof. Zolang het maar geen mexicaanse griep is, ik zit namelijk volop in de risicogroep...
    For great justice!
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:31:27 #248
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_70085628
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Dus je doet alsof je gelukkig bent
    Nee, ik ben het ook echt. Of ik heb iig mezelf er van overtuigd dat ik dat ben.
    For great justice!
    pi_70085650
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar je kan die a.* toch niet bereiken zonder .* in de link?
    dat is de grap, apache kijkt eerst of a bestaat, bestaat a niet gaat ie kijken of a als directory bestaat of als bestand met een andere extentie
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:32:49 #250
    220609 Nouk84
    pi_70085669
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
    En het is nog wel heerlijk weer om vrij te nemen
    Absoluut waar, maar ik moet een beetje rekening houden met mijn dagen enz
    pi_70085673
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
    Hey!
    Top! Examen ging goed Nog een cijfer terug gehad van een examen van vorige week en dat was een 8,6. Ik vermoed dus dat het met dit examen ook wel goed komt Docente vroeg nog of ik het Cambridge Exam ook een keer ging doen, omdat ze zeker wist dat ik zou slagen!
    Lekker gelopen? Welke grens?
    Damn girl, een 8,6?! Slimmie En ga je dat andere examen ook doen?
    Heb heeeeeeeeeeeerlijk gelopen, het was zo mooi en rustig daar, konijntjes over het pad en vogeltjes die floten. Werd er echt blij van. Beetje kut, dat ik vandaag amper kan lopen. Er is iets verkeerds met mijn heup, maar heb geen zin om naar de fysio te gaan.
    pi_70085677
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef erikje14 het volgende:

[..]

dat is de grap, apache kijkt eerst of a bestaat, bestaat a niet gaat ie kijken of a als directory bestaat of als bestand met een andere extentie
    Oh, alsof dat lang duurt .
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:33:16 #253
    220609 Nouk84
    pi_70085688
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:31 schreef Q. het volgende:
    Gek genoeg klinkt het herkenbaar...
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:33:18 #254
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70085690
    Ik ben net terug van vakantie en heb nog 32 dagen over .
    Get woke, go broke!
    pi_70085732
    Mijn baas gaat donderdag op vakantie, dus vanaf dan is het tot 7 juli ofzo feest .
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:34:36 #256
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70085744
    Stress stress stress !

Net een storing geweest door mijn fout waardoor het halve bedrijf niet kon werken
    Ik was bezig met een script voor een tijd synchronisatie.
    Maar daar zat een fout in met de datum, waardoor die pc's niet meer inlogde
    Ik heb het eerst wel 3 dagen op een lossstaande pc getest, toen werkte het wel
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:35:07 #257
    220609 Nouk84
    pi_70085755
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef heksehiel het volgende:
    Damn girl, een 8,6?! Slimmie En ga je dat andere examen ook doen?
    Heb heeeeeeeeeeeerlijk gelopen, het was zo mooi en rustig daar, konijntjes over het pad en vogeltjes die floten. Werd er echt blij van. Beetje kut, dat ik vandaag amper kan lopen. Er is iets verkeerds met mijn heup, maar heb geen zin om naar de fysio te gaan.
    Was lang niet het hoogste dus dat zegt ook wel iets over het niveau
    Tof! Ik vind omgeving Arnhem zo rustgevend, volgende keer dat ik er ben trek ik ook even de bossen in, heerlijk..
    Ik zou toch even naar de fysio gaan...
    pi_70085758
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:31 schreef Q. het volgende:

[..]

Dan hoop ik voor je dat je dat ook echt bent. Liegen tegen jezelf en er ook nog heilig in geloven komt altijd uit en dan zijn de rapen pas echt gaar.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:35:38 #259
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70085764
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Absoluut waar, maar ik moet een beetje rekening houden met mijn dagen enz
    Ook dat is waar
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:35:51 #260
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70085780
    Dat heb ik echt netjes opgelost

Ik was ook de eerste die dacht dat het probleem zou veroorzaakt worden door dat scriptje mijn baas helemaal trots
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:36:24 #261
    220609 Nouk84
    pi_70085792
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef HeatWave het volgende:
    Ik ben net terug van vakantie en heb nog 32 dagen over .
    Tot 1 augustus heb ik nog 10 dagen. Of 9,5 maar áls ik hier eerder weg ga, moet ik er wel rekening mee houden
    Damn, 32 is wel veel!
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:38:14 #262
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70085849
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Tot 1 augustus heb ik nog 10 dagen. Of 9,5 maar áls ik hier eerder weg ga, moet ik er wel rekening mee houden
    Damn, 32 is wel veel!
    Achterlijk he? Ik heb dan ook wel een paar daagjes geplannend, maar moet ook nog ergens gewoon 3 weken vrij nemen ofzo. Heb alleen nog geen idee wanneer .
    Get woke, go broke!
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:39:28 #263
    220609 Nouk84
    pi_70085878
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef HeatWave het volgende:
    Achterlijk he? Ik heb dan ook wel een paar daagjes geplannend, maar moet ook nog ergens gewoon 3 weken vrij nemen ofzo. Heb alleen nog geen idee wanneer .
    Iig wanneer het mooi weer is
    pi_70085880
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wat zomershirtjes en rokje bij de H&Mshop .
    Leuk, je post ook in het H&M topic?
    Staan vaak leuke dingen tussen.
    pi_70085910
    Ik ga alleen 3 dagen naar Solarfestival en dan neem ik een week vrij, that's it.
    pi_70085923
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef KudFokker het volgende:
    Dat heb ik echt netjes opgelost

Ik was ook de eerste die dacht dat het probleem zou veroorzaakt worden door dat scriptje mijn baas helemaal trots
    *schouderklopje geeft*
    Goed gedaan jongen.
    pi_70085924
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Tof! Ik vind omgeving Arnhem zo rustgevend, volgende keer dat ik er ben trek ik ook even de bossen in, heerlijk..
    Hey Niet jezelf omlaag halen

Heb de fysio maar even braaf gebeld. Is wel een leuke fysio trouwens
    pi_70085934
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Leuk, je post ook in het H&M topic?
    Staan vaak leuke dingen tussen.
    Ik heb daar wel enkele keren gepost, maar eigenlijk een hele tijd al niet meer . H&Mshop is idd tof .
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:41:21 #269
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70085938
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef Kluts het volgende:
    Ik ga alleen 3 dagen naar Solarfestival en dan neem ik een week vrij, that's it.

En natuurlijk die 5 weken Australie samen .
    Get woke, go broke!
    pi_70085977
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
    Stress stress stress !

Net een storing geweest door mijn fout waardoor het halve bedrijf niet kon werken
    Ik was bezig met een script voor een tijd synchronisatie.
    Maar daar zat een fout in met de datum, waardoor die pc's niet meer inlogde
    Ik heb het eerst wel 3 dagen op een lossstaande pc getest, toen werkte het wel
    KF veroorzaakt millennium probleem in 2009
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:43:29 #271
    220609 Nouk84
    pi_70085991
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef heksehiel het volgende:
    Hey Niet jezelf omlaag halen

Heb de fysio maar even braaf gebeld. Is wel een leuke fysio trouwens
    Haha, doe ik niet hoor Ik had 27 uit 30 dus ik mag echt niet klagen

Heel goed! Nog meer reden om erheen te gaan!
    pi_70086009
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En natuurlijk die 5 weken Australie samen .
    O ja?

Als het maar geen actieve vakantie is.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:45:11 #273
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70086030
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

O ja?

Vakantie, actief, kan dat? .
    Get woke, go broke!
    pi_70086037
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

O ja?

Dan zit je wel goed in Australië, ze hebben daar voornamelijk strand, strand en strand
    pi_70086056
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Dat natuurgebied waarin het Kroller Muller museum staat is erg mooi . ( weet zo de naam even niet )
    Existing in dimensions of addictive obsession
    Your script will run short of ideas
    The story will soon end itself
    People to trust come short in number
    pi_70086078
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Dat natuurgebied waarin het Kroller Muller museum staat is erg mooi . ( weet zo de naam even niet )
    Hoge Veluwe
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:49:14 #277
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_70086156
    Hoi allemaal
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:49:53 #278
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086174
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

KF veroorzaakt millennium probleem in 2009
    Echt heh hahaha

Wat is witbrood toch eigenlijk goor als je al 3 weken alleen maar bruin eet
    pi_70086183
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef automatic_ het volgende:
    Hoi allemaal
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:50:20 #280
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086188
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Dan zit je wel goed in Australië, ze hebben daar voornamelijk strand, strand en strand
    En haaien !
    pi_70086193
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vakantie, actief, kan dat? .
    pi_70086207
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Echt heh hahaha

En het vult voor geen moer
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:51:00 #283
    220609 Nouk84
    pi_70086213
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef automatic_ het volgende:
    Hoi allemaal
    Hoi!!
    pi_70086219
    witbrood is voor tosti's
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:51:32 #285
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086231
    quote:

[..]

Ik vind die beeldentuin mooi

Die puzzels en raadsels zijn wel leuk
    Ik was geloof ik de enige op school die het leuk vond maar wat verwacht je dan op het VMBO
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:51:49 #286
    240240 Howl
    Find me in the future
    pi_70086241
    Morgen
    quote:
    Wat is witbrood toch eigenlijk goor als je al 3 weken10 jaar alleen maar bruin eet
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:52:09 #287
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_70086248
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hoi!!
    Hey Hoe is het?
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:52:16 #288
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086250
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:50 schreef heksehiel het volgende:

[..]

En het vult voor geen moer
    Normaal eet ik per dag een heel bruin brood en heb nu maar een halfje wit mee

Alles lekker trouwens Auto ?
    Al een tijdje niet gesproken
    pi_70086255
    quote:

[..]

Ben dat hele pleuriseind ooit met school vanaf Apeldoorn gefietst.
    En dan kom je bij een museum met abstracte kunst.
    Denk aan een tafel met 4 poten, en dat heet dan: "Paard dat ten strijde trekt". Ofzo.

Niet mijn ding.
    pi_70086263
    quote:

[..]

Echt heh hahaha

Witbrood is eigenlijk alleen goed voor het maken van wentelteefjes.
    pi_70086264
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
    witbrood is voor tosti's
    True that!
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:52:50 #292
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70086265
    En weer schoon.
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:52:56 #293
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_70086269
    quote:

[..]

Echt heh hahaha

Witte boterham met hagelslag, heeeerlijk
    Sommige dingen vind ik sowieso lekkerder met wit brood
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:53:22 #294
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086284
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Denk aan een tafel met 4 poten, en dat heet dan: "Paard dat ten strijde trekt". Ofzo.

Niet mijn ding.
    Stoned is dat best grappig denk ik
    pi_70086299
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Normaal eet ik per dag een heel bruin brood en heb nu maar een halfje wit mee

WTF?! Een HEEL bruin brood per dag
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:53:52 #296
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_70086301
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:

[..]
    Mja, gaat wel goed hoor. Vandaag naar ziekenhuis geweest om een moedervlek weg te halen en het ging wel goed eigenlijk Ik heb nu nog wel wat hoofdpijn & ik moet vanmiddag gaan werken, dus ff aankijken hoe het gaat.

En klopt, ik ben niet meer zoveel in Singles
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:55:02 #297
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086341
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef heksehiel het volgende:

[..]

WTF?! Een HEEL bruin brood per dag
    En 's middags pasta of witte rijst
    pi_70086347
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Niet mijn ding.
    Ze hebben daar toch niet enkel abstracte kunst? Is even een tijd geleden, maar ik vond het wel interessant.
    Existing in dimensions of addictive obsession
    Your script will run short of ideas
    The story will soon end itself
    People to trust come short in number
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:57:11 #299
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086389
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mja, gaat wel goed hoor. Vandaag naar ziekenhuis geweest om een moedervlek weg te halen en het ging wel goed eigenlijk Ik heb nu nog wel wat hoofdpijn & ik moet vanmiddag gaan werken, dus ff aankijken hoe het gaat.

En klopt, ik ben niet meer zoveel in Singles
    Aah dat had ik laatst ook maar laat gelukkig bijna geen litteken achter

Zat die van jou op een lastige plek ?
    Die van mij zat op mijn onder rug en was gehecht, toen tijdens het werken scheurde dat gehechte stuk open
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:57:38 #300
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086408
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:55 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ze hebben daar toch niet enkel abstracte kunst? Is even een tijd geleden, maar ik vond het wel interessant.
    Ze hebben ook normale schilderijen enzo

Musea
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:58:46 #301
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70086440
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:50 schreef KudFokker het volgende:

[..]

En haaien !
    Haaien Ik MOET nog een keertje met die beesten gaan zwemmen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')