Ooh ja dat had ik gelezen, tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef KudFokker het volgende:
Haar vader ging trouwen met zijn vriendin
Was echt heel gezelligheel veel oude bekenden
Ik had alleen weer eens een praatjes bui, dus was iedereen een beetje aan het enteraineniedereen moest lachen, behalve mijn ex, zegt ze: "Wat is hij toch grappig heh, lach allemaal even
"
Haha doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja dat had ik gelezen, tof!![]()
Tja ach, ik zou me er niks van aantrekken![]()
Ik kreeg gisteren het verzoek van mijn ex of ik niet meer wilde smsen in verband met zijn nieuwe vriendin. Dacht het even niet
Eigen schuld, lekker blijven zitten dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef KudFokker het volgende:
Haha doe ik ook niet hoormaar het was echt heel tof gisteren
nu alleen spijt dat ik het zo laat heb gemaakt, hou mijn ogen amper open en ze branden
Dus de nieuwe vriendin van je ex is zo'n jaloers type?
Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...quote:
Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordsterquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
Dus weer lekker middagje vrij nemen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...
Die heeft er duidelijk zin inquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
Ik ben vrolijk!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordster
Zo belangrijk ben je dus Belsquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk!
En sorry.Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk!
En sorry.Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
Ja vreemd he, hoe dat zo verschilt van vrouw tot vrouwquote:
Bengeltjelief!quote:
Wakkermaakkoffie?quote:
Hoi Rebel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
wakkerblijf koffiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wakkermaakkoffie?
[..]
Hoi Rebel.
Ik begrijp jou echt niet.
Met espresso springen je ogen wel open ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef erikje14 het volgende:
[..]
wakkerblijf koffie
d'r kunnen precies 4 extra sterke expresso's in 1 mok hier
Caiparina.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |