Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...quote:
Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordsterquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
Dus weer lekker middagje vrij nemen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...
Die heeft er duidelijk zin inquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
Ik ben vrolijk!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordster
Zo belangrijk ben je dus Belsquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk!
En sorry.Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk!
En sorry.Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
Ja vreemd he, hoe dat zo verschilt van vrouw tot vrouwquote:
Bengeltjelief!quote:
Wakkermaakkoffie?quote:
Hoi Rebel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
wakkerblijf koffiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wakkermaakkoffie?
[..]
Hoi Rebel.
Ik begrijp jou echt niet.
Met espresso springen je ogen wel open ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef erikje14 het volgende:
[..]
wakkerblijf koffie
d'r kunnen precies 4 extra sterke expresso's in 1 mok hier
Caiparina.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
Je hebt de zon mijn kant op gestuurd, dank je.quote:
Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.
Sterkte kwaak.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :
[ afbeelding ]
Radikaal?? ja ongetwijfeld, maar ook verstandig. Murmeli is een te lief persoon die ik te graag mag om kwijt te raken door een boze bui op internet. Stukje zelfbescherming zeg maar...
Dat roep je al veelste langquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Caiparina.
Of hoe je dat ook schrijft.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :
[ afbeelding ]
Radikaal?? ja ongetwijfeld, maar ook verstandig. Murmeli is een te lief persoon die ik te graag mag om kwijt te raken door een boze bui op internet. Stukje zelfbescherming zeg maar...
Het is het toch niet helemaal, in de winter.quote:
http://messages.fok.nl/pda .quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Heeft iemand de pminbox-link voor op je mobiel voor mij?
Raar, want dat komt op hetzelfde neer. In mijn telefoon staat gewoon een bookmark, geen idee of hij daar ook moeilijk over doet dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef erikje14 het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/pda/
zonder slash wilde ie niet hier
Ik snap je keuze hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
noouu, niet helemaal, maar dat word een wel heel technisch verhaalquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Raar, want dat komt op hetzelfde neer.
Waarom?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Mijn grens is bereikt
Ik ook. En bedankt voor de link!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja hoor, mooi zeven uur slaap gekregen. En u?
Hoi Heksjequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef heksehiel het volgende:
Mijn grens is bereikt
Zonder extentie wordt het toch gewoon aangezien als een map? Waar dan een index.*** in wordt gezocht?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
noouu, niet helemaal, maar dat word een wel heel technisch verhaal
Graag gedaan.quote:
Hej Bquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi Heksje
Grens van wat?
@ Tegan: goedemorgen!
Sterkte Kwaakquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Morge.
Ik ga mij weer voor langere tijd afmelden hier Fok heeft mij de afgelopen maanden een hoop plezier gebracht. Maar dat is nu even goed kwijt. Dat moet ik eerst terug vinden maar niet hier daarvoor lopen de lijnen teveel door elkaar nu.
Mensen die mij om wat voor reden dan ook missen Ik lees nog enkel pm
Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal![]()
beetje afhankelijk van de webserver, je mag ook nog getvariabelen doorgeven in het pad enzquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zonder extentie wordt het toch gewoon aangezien als een map? Waar dan een index.*** in wordt gezocht?
Je weet welquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
Hoi Heksje
Grens van wat?
@ Tegan: goedemorgen!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef heksehiel het volgende:
Mijn grens is bereikt
Beetje te weinig geslapen maar voor de rest prima! Morgen lekker naar de biosquote:
quote:
Die zou je toch zien in de link dan, dus nu is dat nvt en wordt het gezien als een map? Of is mijn programming skill zo roestig tegenwoordig dat ik het niet meer snap.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef erikje14 het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van de webserver, je mag ook nog getvariabelen doorgeven in het pad enz
Nee, zeker nietquote:
Goed hoor. Zometeen werken, verder niets bijzonders. En dan vanavond mijn pakketje ophalen bij de buren, en dan, miniweekend tot vrijdagquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beetje te weinig geslapen maar voor de rest prima! Morgen lekker naar de bios
En hoe is het met jou?
http://1/aquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die zou je toch zien in de link dan, dus nu is dat nvt en wordt het gezien als een map? Of is mijn programming skill zo roestig tegenwoordig dat ik het niet meer snap.
Pakketje? Iets leuks besteld?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef Tegan het volgende:
Shit. MIjn pakketje is nu "Chauffeur is onderweg" maar ik ben voor 10:00 weg, dus dan is hij er vast nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |