Je hebt de zon mijn kant op gestuurd, dank je.quote:
Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.
Sterkte kwaak.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :
[ afbeelding ]
Radikaal?? ja ongetwijfeld, maar ook verstandig. Murmeli is een te lief persoon die ik te graag mag om kwijt te raken door een boze bui op internet. Stukje zelfbescherming zeg maar...
Dat roep je al veelste langquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Caiparina.
Of hoe je dat ook schrijft.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar mijn laatste ex en deel van haar/gezamelijk online vriendenkringt leest hier ook mee. Er zit het een en ander niet lekker in mijn hoofd op dit moment. Stukje onbegrepen voelen, en geheel onterecht ook richting haar en om nu te voorkomen dat ik in een boze bui hier allemaal dingen ga lopen roepen die onterecht zijn en ik meer dingen sloop dan ik ooit goed kan maken heb ik het volgende zojuist in mijn machine gestopt :
[ afbeelding ]
Radikaal?? ja ongetwijfeld, maar ook verstandig. Murmeli is een te lief persoon die ik te graag mag om kwijt te raken door een boze bui op internet. Stukje zelfbescherming zeg maar...
Het is het toch niet helemaal, in de winter.quote:
http://messages.fok.nl/pda .quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Heeft iemand de pminbox-link voor op je mobiel voor mij?
Raar, want dat komt op hetzelfde neer. In mijn telefoon staat gewoon een bookmark, geen idee of hij daar ook moeilijk over doet dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef erikje14 het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/pda/
zonder slash wilde ie niet hier
Ik snap je keuze hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
noouu, niet helemaal, maar dat word een wel heel technisch verhaalquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Raar, want dat komt op hetzelfde neer.
Waarom?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Mijn grens is bereikt
Ik ook. En bedankt voor de link!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja hoor, mooi zeven uur slaap gekregen. En u?
Hoi Heksjequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef heksehiel het volgende:
Mijn grens is bereikt
Zonder extentie wordt het toch gewoon aangezien als een map? Waar dan een index.*** in wordt gezocht?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
noouu, niet helemaal, maar dat word een wel heel technisch verhaal
Graag gedaan.quote:
Hej Bquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi Heksje
Grens van wat?
@ Tegan: goedemorgen!
Sterkte Kwaakquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Morge.
Ik ga mij weer voor langere tijd afmelden hier Fok heeft mij de afgelopen maanden een hoop plezier gebracht. Maar dat is nu even goed kwijt. Dat moet ik eerst terug vinden maar niet hier daarvoor lopen de lijnen teveel door elkaar nu.
Mensen die mij om wat voor reden dan ook missen Ik lees nog enkel pm
Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal![]()
beetje afhankelijk van de webserver, je mag ook nog getvariabelen doorgeven in het pad enzquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zonder extentie wordt het toch gewoon aangezien als een map? Waar dan een index.*** in wordt gezocht?
Je weet welquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
Hoi Heksje
Grens van wat?
@ Tegan: goedemorgen!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:16 schreef heksehiel het volgende:
Mijn grens is bereikt
Beetje te weinig geslapen maar voor de rest prima! Morgen lekker naar de biosquote:
quote:
Die zou je toch zien in de link dan, dus nu is dat nvt en wordt het gezien als een map? Of is mijn programming skill zo roestig tegenwoordig dat ik het niet meer snap.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef erikje14 het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van de webserver, je mag ook nog getvariabelen doorgeven in het pad enz
Nee, zeker nietquote:
Goed hoor. Zometeen werken, verder niets bijzonders. En dan vanavond mijn pakketje ophalen bij de buren, en dan, miniweekend tot vrijdagquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beetje te weinig geslapen maar voor de rest prima! Morgen lekker naar de bios
En hoe is het met jou?
http://1/aquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die zou je toch zien in de link dan, dus nu is dat nvt en wordt het gezien als een map? Of is mijn programming skill zo roestig tegenwoordig dat ik het niet meer snap.
Pakketje? Iets leuks besteld?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef Tegan het volgende:
Shit. MIjn pakketje is nu "Chauffeur is onderweg" maar ik ben voor 10:00 weg, dus dan is hij er vast nog niet.
Maar je kan die a.* toch niet bereiken zonder .* in de link?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
http://1/a
kan zowel het bestand a.* zijn of de map a met daarin de default index die in de webserver geconfigureerd is
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Mijn leven is veel te lang te diepgaand geweest en daar werd ik niet gelukkig van, van de huidige oppervlakkigheid wel. Of zo laat ik het tenminste overkomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring met jou is dat er nooit ruimte is voor enige vorm van diepgang, ongeacht het tijdstip.
Hey!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:26 schreef heksehiel het volgende:
Nouk! Heb aan je gedacht gister met lopenHoe is je examen gegaan?
En het is nog wel heerlijk weer om vrij te nemenquote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed hoor. Zometeen werken, verder niets bijzonders. En dan vanavond mijn pakketje ophalen bij de buren, en dan, miniweekend tot vrijdag.
Dus je doet alsof je gelukkig bentquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Mijn leven is veel te lang te diepgaand geweest en daar werd ik niet gelukkig van, van de huidige oppervlakkigheid wel. Of zo laat ik het tenminste overkomen.
Nee, ik ben het ook echt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus je doet alsof je gelukkig bent
dat is de grap, apache kijkt eerst of a bestaat, bestaat a niet gaat ie kijken of a als directory bestaat of als bestand met een andere extentiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar je kan die a.* toch niet bereiken zonder .* in de link?
Absoluut waar, maar ik moet een beetje rekening houden met mijn dagen enzquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
En het is nog wel heerlijk weer om vrij te nemen
Damn girl, een 8,6?! Slimmiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Hey!![]()
Top!Examen ging goed
Nog een cijfer terug gehad van een examen van vorige week en dat was een 8,6. Ik vermoed dus dat het met dit examen ook wel goed komt
Docente vroeg nog of ik het Cambridge Exam ook een keer ging doen, omdat ze zeker wist dat ik zou slagen!
Lekker gelopen? Welke grens?
Oh, alsof dat lang duurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat is de grap, apache kijkt eerst of a bestaat, bestaat a niet gaat ie kijken of a als directory bestaat of als bestand met een andere extentie
Gek genoeg klinkt het herkenbaar...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:31 schreef Q. het volgende:
Nee, ik ben het ook echt.Of ik heb iig mezelf er van overtuigd dat ik dat ben.
Was lang niet het hoogste dus dat zegt ook wel iets over het niveauquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef heksehiel het volgende:
Damn girl, een 8,6?! SlimmieEn ga je dat andere examen ook doen?
Heb heeeeeeeeeeeerlijk gelopen, het was zo mooi en rustig daar, konijntjes over het pad en vogeltjes die floten. Werd er echt blij van. Beetje kut, dat ik vandaag amper kan lopen. Er is iets verkeerds met mijn heup, maar heb geen zin om naar de fysio te gaan.
Dan hoop ik voor je dat je dat ook echt bent. Liegen tegen jezelf en er ook nog heilig in geloven komt altijd uit en dan zijn de rapen pas echt gaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik ben het ook echt.Of ik heb iig mezelf er van overtuigd dat ik dat ben.
Ook dat is waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar ik moet een beetje rekening houden met mijn dagen enz
Tot 1 augustus heb ik nog 10 dagen. Of 9,5 maar áls ik hier eerder weg ga, moet ik er wel rekening mee houdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben net terug van vakantie en heb nog 32 dagen over.
Achterlijk he? Ik heb dan ook wel een paar daagjes geplannend, maar moet ook nog ergens gewoon 3 weken vrij nemen ofzo. Heb alleen nog geen idee wanneerquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tot 1 augustus heb ik nog 10 dagen. Of 9,5 maar áls ik hier eerder weg ga, moet ik er wel rekening mee houden![]()
Damn, 32 is wel veel!
Iig wanneer het mooi weer isquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Achterlijk he? Ik heb dan ook wel een paar daagjes geplannend, maar moet ook nog ergens gewoon 3 weken vrij nemen ofzo. Heb alleen nog geen idee wanneer.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat zomershirtjes en rokjebij de H&Mshop
.
*schouderklopje geeft*quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef KudFokker het volgende:
Dat heb ik echt netjes opgelost![]()
![]()
Ik was ook de eerste die dacht dat het probleem zou veroorzaakt worden door dat scriptjemijn baas helemaal trots
Heyquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was lang niet het hoogste dus dat zegt ook wel iets over het niveau![]()
Tof! Ik vind omgeving Arnhem zo rustgevend, volgende keer dat ik er ben trek ik ook even de bossen in, heerlijk..
Ik zou toch even naar de fysio gaan...
Ik heb daar wel enkele keren gepost, maar eigenlijk een hele tijd al niet meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Leuk, je post ook in het H&M topic?
Staan vaak leuke dingen tussen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef Kluts het volgende:
Ik ga alleen 3 dagen naar Solarfestival en dan neem ik een week vrij, that's it.
KF veroorzaakt millennium probleem in 2009quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
Stress stress stress!
Net een storing geweest door mijn fout waardoor het halve bedrijf niet kon werken
Ik was bezig met een script voor een tijd synchronisatie.
Maar daar zat een fout in met de datum, waardoor die pc's niet meer inlogde
Ik heb het eerst wel 3 dagen op een lossstaande pc getest, toen werkte het wel
Haha, doe ik niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef heksehiel het volgende:
HeyNiet jezelf omlaag halen
![]()
Heb de fysio maar even braaf gebeld. Is wel een leuke fysio trouwens
O ja?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En natuurlijk die 5 weken Australie samen.
Vakantie, actief, kan dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
O ja?
Als het maar geen actieve vakantie is.
Dan zit je wel goed in Australië, ze hebben daar voornamelijk strand, strand en strandquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
O ja?
Als het maar geen actieve vakantie is.
Dat natuurgebied waarin het Kroller Muller museum staat is erg mooi . ( weet zo de naam even niet )quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was lang niet het hoogste dus dat zegt ook wel iets over het niveau![]()
Tof! Ik vind omgeving Arnhem zo rustgevend, volgende keer dat ik er ben trek ik ook even de bossen in, heerlijk..
Ik zou toch even naar de fysio gaan...
Hoge Veluwequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat natuurgebied waarin het Kroller Muller museum staat is erg mooi . ( weet zo de naam even niet )
Echt hehquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
KF veroorzaakt millennium probleem in 2009
En haaienquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan zit je wel goed in Australië, ze hebben daar voornamelijk strand, strand en strand
En het vult voor geen moerquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt hehhahaha
Wat is witbrood toch eigenlijk goor als je al 3 weken alleen maar bruin eet
Hoi!!quote:
Ik vind die beeldentuin mooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat natuurgebied waarin het Kroller Muller museum staat is erg mooi . ( weet zo de naam even niet )
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
Wat is witbrood toch eigenlijk goor als je al 3 weken10 jaar alleen maar bruin eet
Normaal eet ik per dag een heel bruin brood en heb nu maar een halfje wit meequote:
Ben dat hele pleuriseind ooit met school vanaf Apeldoorn gefietst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Witbrood is eigenlijk alleen goed voor het maken van wentelteefjes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt hehhahaha
Witte boterham met hagelslag, heeeerlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt hehhahaha
Stoned is dat best grappig denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben dat hele pleuriseind ooit met school vanaf Apeldoorn gefietst.
En dan kom je bij een museum met abstracte kunst.
Denk aan een tafel met 4 poten, en dat heet dan: "Paard dat ten strijde trekt". Ofzo.
Niet mijn ding.
WTF?! Een HEEL bruin brood per dagquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal eet ik per dag een heel bruin brood en heb nu maar een halfje wit mee
Alles lekker trouwens Auto ?
Al een tijdje niet gesproken
Mja, gaat wel goed hoor. Vandaag naar ziekenhuis geweest om een moedervlek weg te halen en het ging wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alles lekker trouwens Auto ?
Al een tijdje niet gesproken
En 's middags pasta of witte rijstquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
WTF?! Een HEEL bruin brood per dag
Ze hebben daar toch niet enkel abstracte kunst? Is even een tijd geleden, maar ik vond het wel interessant.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben dat hele pleuriseind ooit met school vanaf Apeldoorn gefietst.
En dan kom je bij een museum met abstracte kunst.
Denk aan een tafel met 4 poten, en dat heet dan: "Paard dat ten strijde trekt". Ofzo.
Niet mijn ding.
Aah dat had ik laatst ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, gaat wel goed hoor. Vandaag naar ziekenhuis geweest om een moedervlek weg te halen en het ging wel goed eigenlijkIk heb nu nog wel wat hoofdpijn & ik moet vanmiddag gaan werken, dus ff aankijken hoe het gaat.
En klopt, ik ben niet meer zoveel in Singles
Ze hebben ook normale schilderijen enzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch niet enkel abstracte kunst? Is even een tijd geleden, maar ik vond het wel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |