Meestal is liegen schaamte lijkt me idd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet altijd de rede te zijn natuurlijk.
Goed idee.quote:
Ik denk ik vooral als het dingen makkelijker maakt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Meestal is liegen schaamte lijkt me idd.
Ik lieg vooral als ik iets voor elkaar moet krijgen
Maarja, bij jezelf ga je natuurlijk sneller dingen zien dan dat ze er echt zijn.quote:1. De persoon probeert verwoed werkelijke of ingebeelde verlating te voorkomen. (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.) Check.
2. De persoon vertoont een patroon van instabiele en intense persoonlijke relaties, waarbij idealisatie en minachting elkaar afwisselen. Check.
3. De persoon heeft een identiteitsprobleem: een aanhoudend sterk instabiel zelfbeeld of een sterk negatieve eigenwaarde. Nope.
4. De persoon is impulsief op minimaal twee terreinen die mogelijk zelfbeschadigend zijn (bijvoorbeeld met geld smijten, seks, drugs- of alcoholmisbruik, gevaarlijk rijden, te veel of te weinig eten). (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.) Nope.
5. De persoon vertoont regelmatig suïcidaal of automutilerend gedrag of dreigt hiermee. Nope.
6. De persoon is affectief instabiel door wisselende stemmingen (bijvoorbeeld intense episoden van woede, irritatie of stress, die meestal enkele uren duren en zelden langer dan een paar dagen). Check.
7. De persoon heeft chronische gevoelens van leegheid. Check.
8. De persoon heeft intense woedeaanvallen of problemen om de woede te beheersen (bijvoorbeeld regelmatige driftbuien, aanhoudende woede of herhaaldelijke vechtpartijen). Check.
9. De persoon heeft door stress veroorzaakte paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve verschijnselen. Check.
Tja er zitten natuurlijk in zo'n lijst veel dingen waar je jezelf zomaar in kan stoppen. Gelijk aan ADHD en hoogbegaafd. Maar het kan ook inzicht verschaffen. Toen mijn psychiater destijds vertelde dat m'n ex wel erg veel op een borderliner leek ging er een wereld voor mij open. Allerlei randgedrag werd er door verklaard. Niet dat het veel helpt, maar ergens was het 'troostend'.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef Tegan het volgende:
Ik had me nooit zo verdiept in Borderline, maar.
[..]
Maarja, bij jezelf ga je natuurlijk sneller dingen zien dan dat ze er echt zijn.
Klopt als een bus. En testjes op internet verergeren dit alleen maar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef Tegan het volgende:
Ik had me nooit zo verdiept in Borderline, maar.
[..]
Maarja, bij jezelf ga je natuurlijk sneller dingen zien dan dat ze er echt zijn.
Ik ook en ik weet niet wat de move is op mijn aaifoon om te refreshen dus ik scroll wat op en neer nuquote:
Ik kan goed functioneren, dus ik ga niets aanpakken. En ik denk nu niet dat ik Borderline heb, maar het is interessant te lezen dat alle 'dingen' waarmee ik zit terug eigenlijk samenhangen met elkaar, terwijl ze zo verschillend zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja er zitten natuurlijk in zo'n lijst veel dingen waar je jezelf zomaar in kan stoppen. Gelijk aan ADHD en hoogbegaafd. Maar het kan ook inzicht verschaffen. Toen mijn psychiater destijds vertelde dat m'n ex wel erg veel op een borderliner leek ging er een wereld voor mij open. Allerlei randgedrag werd er door verklaard. Niet dat het veel helpt, maar ergens was het 'troostend'.
Voor iemand die er zelf last van heeft zou het eventueel kunnen helpen, maar ik zou er voorzichtig mee zijn. Verder zijn er natuurlijk altijd veel gradaties van dergelijke aandoeningen en hoeven ze niet allemaal perse aangepakt te worden.
Ja, en iedereen die die Mensa-thuis-test doet is hoogbegaafdquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt als een bus. En testjes op internet verergeren dit alleen maar.
Iedereen heeft in meer of mindere mate trekjes van psychische "afwijkingen". OCS, Narcisme, Asperger, AD(H)D, Borderline, noem maar op. Het wordt pas een probleem zodra het je belemmert in je dagelijkse doen en laten.
Nee, dat lijkt me ook niet nodig. Alle 'gevaarlijke' kenmerken mis je, je hebt blijkbaar vooral moeite met relaties. Tja wie nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan goed functioneren, dus ik ga niets aanpakken. En ik denk nu niet dat ik Borderline heb, maar het is interessant te lezen dat alle 'dingen' waarmee ik zit terug eigenlijk samenhangen met elkaar, terwijl ze zo verschillend zijn.
Mensen die daarin geloven zijn natuurlijk gewoon naiefquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, en iedereen die die Mensa-thuis-test doet is hoogbegaafd.
Wat was het ook alweer? "U score is hoger dan 95% van alle participanten. Om meer inzicht te krijgen in uw intelligentie is echter een persoonlijke test gewenst. U kunt contact opnemen bla bla bla."quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mensen die daarin geloven zijn natuurlijk gewoon naief
Op zich is de oprichter wel hoogbegaafd. Exclusiviteit verkopen op deze manier is best brilliantquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? "U score is hoger dan 95% van alle participanten. Om meer inzicht te krijgen in uw intelligentie is echter een persoonlijke test gewenst. U kunt contact opnemen bla bla bla."
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:
Toch maar slapen. Slaap lief iedereen!
En tegan, sterkte mocht je hem wel gesmst hebben.
Slaap lekker!quote:
Weltrusten!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:
En dat kost dan 50 euro ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? "U score is hoger dan 95% van alle participanten. Om meer inzicht te krijgen in uw intelligentie is echter een persoonlijke test gewenst. U kunt contact opnemen bla bla bla."
Je kunt hem dacht ik nog online maken achterafquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nooit zin om mee te doen, ben benieuwd wat dat voor uitslag oplevert
Thanks en trusten, komt goed. Ik heb (nog) niet gesmst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:
Ik had laatst een gesprek met iemand, dat ik vond dat er zoveel mensen bij Mensa zitten die ik eigenlijk te dom ervoor vind. Mensa is voor mij meer iets voor de Einsteins en Newtons van de wereld. Maar Mensa is er voor de slimste 2% van de bevolking, wat dus inhoudt, Newton, Einstein en 0,02*6000000000 = 120000000 gewone normale mensen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Op zich is de oprichter wel hoogbegaafd. Exclusiviteit verkopen op deze manier is best brilliant
Was niet bepaald de planning, om 4:45 een storing door gekregen en kan niet meer slapenquote:Op woensdag 17 juni 2009 05:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mogguh, jij bent er ook vroeg bij..
Koppijn is een goed teken, dat er iets in hoofd zit (hersens) dat werktquote:Op woensdag 17 juni 2009 05:47 schreef kingmob het volgende:
nog 10min, al die tijd barstende koppijn![]()
kan je misschien wat strategische INSERT's uitvoeren aub ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je bent nerd of nietalles is code en software... de wereld is een grote relationele database, alles heeft dependencies met alles. Alleen zitten er soms wat iteraties tussen en een paar koppel tabelletjes
Suc6 en sterkte daarmee kwaak en uiteraard hopelijk tot ziensquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Morge.
Ik ga mij weer voor langere tijd afmelden hier Fok heeft mij de afgelopen maanden een hoop plezier gebracht. Maar dat is nu even goed kwijt. Dat moet ik eerst terug vinden maar niet hier daarvoor lopen de lijnen teveel door elkaar nu.
Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal:w
jeetje gaat hard hier met de afmeldingen... Maar kwaak suc6 gast ! Vind het geluk weer terug !quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Morge.
Ik ga mij weer voor langere tijd afmelden hier Fok heeft mij de afgelopen maanden een hoop plezier gebracht. Maar dat is nu even goed kwijt. Dat moet ik eerst terug vinden maar niet hier daarvoor lopen de lijnen teveel door elkaar nu.
Mensen die mij om wat voor reden dan ook missen Ik lees nog enkel pm
Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal![]()
Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:52 schreef mrbox het volgende:
jeetje gaat hard hier met de afmeldingen... Maar kwaak suc6 gast ! Vind het geluk weer terug !
Het is te vroeg voor dat soort observaties, waarde Air.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...
Daar dacht ik net ook aan. Ik vind het heel apart dat mensen fok in connectie leggen met gelukkig zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...
Mijn ervaring met jou is dat er nooit ruimte is voor enige vorm van diepgang, ongeacht het tijdstip.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:56 schreef Q. het volgende:
Het is te vroeg voor dat soort observaties, waarde Air.
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
Ik vermoed eerder dat er al sprake was van 'tijd over' en dat die tijd volledig is gevuld met FOK!ken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.
Klopt, dat speelt ook mee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:04 schreef AirwiN het volgende:
Ik vermoed eerder dat er al sprake was van 'tijd over' en dat die tijd volledig is gevuld met FOK!ken.
aah, wil je een koppie thee?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Buikpijn trouwens, gisteren ook al
Ja, het valt el mee op zich, maar geen tijd om dat te doenquote:
moet zo wegquote:
icetea dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, het valt el mee op zich, maar geen tijd om dat te doen
[..]
moet zo weg
nou, 't helpt als je de wekker op 3.42 zet dat je 't alarm ook aanzetquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Hebben jullie ook zo lekker geslapen in de tijd dat je wekker aan het snoozen was?![]()
Ik had vanmorgen een heel grote opluchting, gisteren zag ik, toen ik bijna thuis was, op de RDS van mijn radio, dat op de weg waar ik net (veel te hard natuurlijk) gereden had, geflitst werd. Vanmorgen reed ik daar weer en toen zag ik dat tussen de plek waar geflitst werd en waar ik reed minstens 5 km zat
Das niet handig, maar jouw biologische wekker moet je ook even laten nakijken hoor, dat is niet gezondquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef erikje14 het volgende:
nou, 't helpt als je de wekker op 3.42 zet dat je 't alarm ook aanzetgelukkig deed de biologische wekker 't nog en was ik om 4.00 wakker
Goedemorgen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen!
Lag er 3:30 in en er 5:30 weer uit
Was gisteren best naar de klote, maar het was echt super tof
Mijn ex deed wel bitchy tegen me alleen
mwah, om de een of andere reden loopt ie aardig gelijk met waar ik m'n wekker op instelquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Das niet handig, maar jouw biologische wekker moet je ook even laten nakijken hoor, dat is niet gezond
Haar vader ging trouwen met zijn vriendinquote:
Ooh ja dat had ik gelezen, tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef KudFokker het volgende:
Haar vader ging trouwen met zijn vriendin
Was echt heel gezelligheel veel oude bekenden
Ik had alleen weer eens een praatjes bui, dus was iedereen een beetje aan het enteraineniedereen moest lachen, behalve mijn ex, zegt ze: "Wat is hij toch grappig heh, lach allemaal even
"
Haha doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja dat had ik gelezen, tof!![]()
Tja ach, ik zou me er niks van aantrekken![]()
Ik kreeg gisteren het verzoek van mijn ex of ik niet meer wilde smsen in verband met zijn nieuwe vriendin. Dacht het even niet
Eigen schuld, lekker blijven zitten dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef KudFokker het volgende:
Haha doe ik ook niet hoormaar het was echt heel tof gisteren
nu alleen spijt dat ik het zo laat heb gemaakt, hou mijn ogen amper open en ze branden
Dus de nieuwe vriendin van je ex is zo'n jaloers type?
Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...quote:
Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordsterquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
Dus weer lekker middagje vrij nemen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...
Die heeft er duidelijk zin inquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
Ik ben vrolijk!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordster
Zo belangrijk ben je dus Belsquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk!
En sorry.Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk!
En sorry.Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
Ja vreemd he, hoe dat zo verschilt van vrouw tot vrouwquote:
Bengeltjelief!quote:
Wakkermaakkoffie?quote:
Hoi Rebel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
wakkerblijf koffiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wakkermaakkoffie?
[..]
Hoi Rebel.
Ik begrijp jou echt niet.
Met espresso springen je ogen wel open ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef erikje14 het volgende:
[..]
wakkerblijf koffie
d'r kunnen precies 4 extra sterke expresso's in 1 mok hier
Caiparina.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |