Op zich is de oprichter wel hoogbegaafd. Exclusiviteit verkopen op deze manier is best brilliantquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? "U score is hoger dan 95% van alle participanten. Om meer inzicht te krijgen in uw intelligentie is echter een persoonlijke test gewenst. U kunt contact opnemen bla bla bla."
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:
Toch maar slapen. Slaap lief iedereen!
En tegan, sterkte mocht je hem wel gesmst hebben.
Slaap lekker!quote:
Weltrusten!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:
En dat kost dan 50 euro ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? "U score is hoger dan 95% van alle participanten. Om meer inzicht te krijgen in uw intelligentie is echter een persoonlijke test gewenst. U kunt contact opnemen bla bla bla."
Je kunt hem dacht ik nog online maken achterafquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nooit zin om mee te doen, ben benieuwd wat dat voor uitslag oplevert
Thanks en trusten, komt goed. Ik heb (nog) niet gesmst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:
Ik had laatst een gesprek met iemand, dat ik vond dat er zoveel mensen bij Mensa zitten die ik eigenlijk te dom ervoor vind. Mensa is voor mij meer iets voor de Einsteins en Newtons van de wereld. Maar Mensa is er voor de slimste 2% van de bevolking, wat dus inhoudt, Newton, Einstein en 0,02*6000000000 = 120000000 gewone normale mensen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Op zich is de oprichter wel hoogbegaafd. Exclusiviteit verkopen op deze manier is best brilliant
Was niet bepaald de planning, om 4:45 een storing door gekregen en kan niet meer slapenquote:Op woensdag 17 juni 2009 05:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mogguh, jij bent er ook vroeg bij..
Koppijn is een goed teken, dat er iets in hoofd zit (hersens) dat werktquote:Op woensdag 17 juni 2009 05:47 schreef kingmob het volgende:
nog 10min, al die tijd barstende koppijn![]()
kan je misschien wat strategische INSERT's uitvoeren aub ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je bent nerd of nietalles is code en software... de wereld is een grote relationele database, alles heeft dependencies met alles. Alleen zitten er soms wat iteraties tussen en een paar koppel tabelletjes
Suc6 en sterkte daarmee kwaak en uiteraard hopelijk tot ziensquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Morge.
Ik ga mij weer voor langere tijd afmelden hier Fok heeft mij de afgelopen maanden een hoop plezier gebracht. Maar dat is nu even goed kwijt. Dat moet ik eerst terug vinden maar niet hier daarvoor lopen de lijnen teveel door elkaar nu.
Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal:w
jeetje gaat hard hier met de afmeldingen... Maar kwaak suc6 gast ! Vind het geluk weer terug !quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Morge.
Ik ga mij weer voor langere tijd afmelden hier Fok heeft mij de afgelopen maanden een hoop plezier gebracht. Maar dat is nu even goed kwijt. Dat moet ik eerst terug vinden maar niet hier daarvoor lopen de lijnen teveel door elkaar nu.
Mensen die mij om wat voor reden dan ook missen Ik lees nog enkel pm
Ik vond en vind het tof hier en welicht tot later allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |