omdat het al jaren nergens naar toe gaat, en het ws ook nooit zal doen. Prima als je daar mee kunt leven, maar je kunt er geen toekomst aan ophangen of mee opbouwen. Daar kom je vanzelf achter als je ouder wordt, sprak opa kwaak, als de jaren wat harder gaan wegen dan dat ze nu doen. Je een leven wilt, een toekomst die uit meer bestaat dan iemand die zegt je leuk te vinden, sex met je heeft maar voor de rest vrij wil zijn en geen vastigheid aan zijn broek wil hebben. Geloof me... over een jaar of 10 denk je hier echt heel anders overquote:
jij moet ook maar eens naar de volgende fase..een leuke knul tegenkomen voor een leuke relatiequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, verwarrend. Nu is het weer duidelijk
.
"Knul"... Dat zei alleen mijn oma.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij moet ook maar eens naar de volgende fase..een leuke knul tegenkomen voor een leuke relatie
Beetje erg kortzichtig meisquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.
ik zal het niet meer doen knulquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Knul"... Dat zei alleen mijn oma.
Ik heb hem vaak genoeg die kans gegeven, en ik weet nu zeker, dat die gevoelens er niet zijn bij hem, of iig dat hij er niets mee wil. Contact verbreken is voor mij (en voor hem) gewoon heel lastig, ik mis hem echt heel erg, zelfs nu al. We zijn beide zo gelukkig. Ik wil veel veel liever dit dan geen contact. En hij ook. Ookal hebben we allebei andere redenen. We hebben bepaalde grenzen overlegt van wat wel en wat niet mag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat je, in mijn ogen, beter verdient. Hij komt bij je voor de seks. Door afstand te nemen geef je allereerst hem de kans om erachter te komen of hij toch gevoelens voor je heeft en geef je jezelf de kans om verder te gaan.
Toendertijd was het enkel twee mensen die elkaar wel erg leuk vonden, om zulke dingen mee te experimenteren, de liefde van mijn kant en het gescharrel kwam pas veel later.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
One of you didn't move on after this relationship. I wonder who that might be
Als ik er anders over ga denken dan gaat het toch over. Ik ga nu niet iets afbreken omdat ik misschien over een jaar iets anders wil. Ik stop ook niet met mijn baan omdat ik het misschien volgend jaar saai ga vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
deze zat nog in de paste buffer.. doe er iets leuks mee![]()
[..]
omdat het al jaren nergens naar toe gaat, en het ws ook nooit zal doen. Prima als je daar mee kunt leven, maar je kunt er geen toekomst aan ophangen of mee opbouwen. Daar kom je vanzelf achter als je ouder wordt, sprak opa kwaak, als de jaren wat harder gaan wegen dan dat ze nu doen. Je een leven wilt, een toekomst die uit meer bestaat dan iemand die zegt je leuk te vinden, sex met je heeft maar voor de rest vrij wil zijn en geen vastigheid aan zijn broek wil hebben. Geloof me... over een jaar of 10 denk je hier echt heel anders over
Uiteraard gaat bovenstaande alleen maar op als de aanwezigheid van scharrel 1.0 verhindert dat Tegan nog openstaat voor wat anders. Wat uiteraard heel goed mogelijk is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
omdat het al jaren nergens naar toe gaat, en het ws ook nooit zal doen. Prima als je daar mee kunt leven, maar je kunt er geen toekomst aan ophangen of mee opbouwen. Daar kom je vanzelf achter als je ouder wordt, sprak opa kwaak, als de jaren wat harder gaan wegen dan dat ze nu doen. Je een leven wilt, een toekomst die uit meer bestaat dan iemand die zegt je leuk te vinden, sex met je heeft maar voor de rest vrij wil zijn en geen vastigheid aan zijn broek wil hebben. Geloof me... over een jaar of 10 denk je hier echt heel anders over
die van mij overschredenquote:
Wat een enorme jeukreactie. Jij hebt idd een schop onder je kont nodig, want je laat je gewoon gebruiken. Alsof jij je volwassen gedraagt als je een lieve sms van je scharrel eist want anders is het over. Je houd jezelf voor de gek. Je hebt te weinig ervaring met relaties en kunt het hebben van een scharrel blijkbaar niet aan. Je hebt nog niet eens een jongen van je eigen leeftijd een kans gegeven?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.
Je ex was een heroineverslaafde hockeykakker en je huidige vriend is een transseksuele kindermoordenaar?quote:
Op die manier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aww. Knuffel.quote:
Ik vind dat jij en hij elkaar gewoon aan het voorliegen zijn en aan iets blijven hangen wat er niet is en ook nooit zal zijn. Daardoor bestaat dus ook de kans dat als er wel een keer iemand leuks voorbij komt jij het niet ziet en dat laat schieten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb hem vaak genoeg die kans gegeven, en ik weet nu zeker, dat die gevoelens er niet zijn bij hem, of iig dat hij er niets mee wil. Contact verbreken is voor mij (en voor hem) gewoon heel lastig, ik mis hem echt heel erg, zelfs nu al. We zijn beide zo gelukkig. Ik wil veel veel liever dit dan geen contact. En hij ook. Ookal hebben we allebei andere redenen. We hebben bepaalde grenzen overlegt van wat wel en wat niet mag.
[..]
Toendertijd was het enkel twee mensen die elkaar wel erg leuk vonden, om zulke dingen mee te experimenteren, de liefde van mijn kant en het gescharrel kwam pas veel later.
Dank je.quote:
Ik wacht rustig af tot de knul komt die niet zo is en wel van mijn leeftijd. Tot nu toe is het nog niet ervan gekomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje erg kortzichtig meisZelfde als ik zeg dat alle meisjes onder de 21 toch alleen maar je hart breken omdat ze niet klaar zijn voor een relatie... Generaliseren, er zijn altijd uitzonderingen
Ik kijk rond, maar daarvoor ga ik scharrel niet dumpen. Dat komt als ik daadwerkelijk iets heb gevonden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij moet ook maar eens naar de volgende fase..een leuke knul tegenkomen voor een leuke relatie
uhu.. maar als tegan zo verstandig is, als zij hier beweert te zijn weet ze ook dat scharrel 1.0 nooit geliefde 2.0 gaat worden omdat scharrel 1.0 net dat ene bitje wat noodzakelijk is voor verliefdheid mist.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard gaat bovenstaande alleen maar op als de aanwezigheid van scharrel 1.0 verhindert dat Tegan nog openstaat voor wat anders. Wat uiteraard heel goed mogelijk is.
Beantwoord je wel vaker je eigen vragen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
ik ken zelf een aantal meisjes in de leeftijd 19-21 waarvan ik het idee heb dat ze heel volwassen willen zijn
Ik verbaas me er wel eens over waarom ze dat doen.
Ik kan heel beschouwend zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beantwoord je wel vaker je eigen vragen?.
Om overheen te gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef ArTiC het volgende:
grenzen zijn er toch juist om te verleggen?
klinkt zwaarder dan het is hoor... ben alleen mijn emotie achtbaan goed zat... Ga denk ik maar tot na de zomer in een kelder zitten ofzo. Lekker rustig en geen last van prikkels, emoties, mensen en andere dingen die mij gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd makenquote:
Dat heeft ze meermaals aangegeven. Dat ze vervolgens andere redenen heeft om niet los te laten, tja, de tijd gaat leren of dat een goede beslissing was.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
uhu.. maar als tegan zo verstandig is, als zij hier beweert te zijn weet ze ook dat scharrel 1.0 nooit geliefde 2.0 gaat worden omdat scharrel 1.0 net dat ene bitje wat noodzakelijk is voor verliefdheid mist.
Ik kan jou natuurlijk niet de enige opa laten uithangenquote:(dat is ook ongeveer wat ik vanavond ook weer ff moest leren te begrijpen enzo)
sowieso is scharrel nooit compatible met geliefde, of je moet er heel veel uren ontwikkeling in steken om door middel van maatwerk scharrel te migreren naar geliefde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu.. maar als tegan zo verstandig is, als zij hier beweert te zijn weet ze ook dat scharrel 1.0 nooit geliefde 2.0 gaat worden omdat scharrel 1.0 net dat ene bitje wat noodzakelijk is voor verliefdheid mist.
(dat is ook ongeveer wat ik vanavond ook weer ff moest leren te begrijpen enzo)
soms wel... soms ook niet.. hangt beetje van grens tot grens af...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef ArTiC het volgende:
grenzen zijn er toch juist om te verleggen?
Ik eis niets. Ik heb gewoon een kloteavond, en dat uit ik door zulke absurde dingen te zeggen. Frustraties uiten heet dat. Ik heb helemaal niet te intentie om consequenties te stellen aan een al dan niet lief smsje terug.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat een enorme jeukreactie. Jij hebt idd een schop onder je kont nodig, want je laat je gewoon gebruiken. Alsof jij je volwassen gedraagt als je een lieve sms van je scharrel eist want anders is het over. Je houd jezelf voor de gek. Je hebt te weinig ervaring met relaties en kunt het hebben van een scharrel blijkbaar niet aan. Je hebt nog niet eens een jongen van je eigen leeftijd een kans gegeven?
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef mrbox het volgende:
Ben ik nu de enige die de scharrel wel kan begrijpen bij Tegan en het niet nu echt een heel slecht iets vind ?
Dat zeg ik al de hele avond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
(dat is ook ongeveer wat ik vanavond ook weer ff moest leren te begrijpen enzo)
Nee. Ik denk niet dat het op de lange duur stabiel is, maar zoals Tegan zelf al zegt, waarom zou je daar nu al voor plannen als je er nu plezier mee hebt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef mrbox het volgende:
Ben ik nu de enige die de scharrel wel kan begrijpen bij Tegan en het niet nu echt een heel slecht iets vind ?
en zelfs dan blijf je met oude legacy scharrel data zitten, en hou je een crash gevoelig product over. Kun je beter scharrel bevriezen en een nieuwe geliefde installeren en enkel de data die je belangrijk vond over nemen van scharrel naar geliefde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sowieso is scharrel nooit compatible met geliefde, of je moet er heel veel uren ontwikkeling in steken om door middel van maatwerk scharrel te migreren naar geliefde.
quote:
Daarom have funquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Ik denk niet dat het op de lange duur stabiel is, maar zoals Tegan zelf al zegt, waarom zou je daar nu al voor plannen als je er nu plezier mee hebt?
Hier gaan we het niet over eens worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef ArTiC het volgende:
sowieso is scharrel nooit compatible met geliefde, of je moet er heel veel uren ontwikkeling in steken om door middel van maatwerk scharrel te migreren naar geliefde.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en zelfs dan blijf je met oude legacy scharrel data zitten, en hou je een crash gevoelig product over. Kun je beter scharrel bevriezen en een nieuwe geliefde installeren en enkel de data die je belangrijk vond over nemen van scharrel naar geliefde.
Het spreekt alleen boekdelen. Je schat je eigen volwassenheid te hoog in. De weg die je nu bewandelt is een prachtig recept voor veel drama en uiteindelijk spijt achteraf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik eis niets. Ik heb gewoon een kloteavond, en dat uit ik door zulke absurde dingen te zeggen. Frustraties uiten heet dat. Ik heb helemaal niet te intentie om consequenties te stellen aan een al dan niet lief smsje terug.
Soms is niks een stap verder en blijven hangen ergens in een stap terugquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Daarom have funbeter een scharrel dan helemaal niets
je bent nerd of nietquote:
Trusten kippetje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef ArTiC het volgende:
ik ga in mijn bed scharrelen...ben benieuwd of er morgen eieren in mijn bed liggen
Vertel maar eens tegen een roker of alcoholist dat ze verslaafd zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het spreekt alleen boekdelen. Je schat je eigen volwassenheid te hoog in. De weg die je nu bewandelt is een prachtig recept voor veel drama en uiteindelijk spijt achteraf.
Helemaal niet, morgen ben ik alles vergeten. En tof dat je denkt dat je me beter kent adhv deze posts dan dat ik mezelf all mijn hele leven ken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het spreekt alleen boekdelen. Je schat je eigen volwassenheid te hoog in. De weg die je nu bewandelt is een prachtig recept voor veel drama en uiteindelijk spijt achteraf.
zijn het dan scharrel eieren of vrije uitloop eieren vraag ik mij dan weer afquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef ArTiC het volgende:
ik ga in mijn bed scharrelen...ben benieuwd of er morgen eieren in mijn bed liggen
Dus, en over een week is het weer hetzelfde? Wat een aantal al zeiden, zoek een leuke knul op die je verdient.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helemaal niet, morgen ben ik alles vergeten. En tof dat je denkt dat je me beter kent adhv deze posts dan dat ik mezelf all mijn hele leven ken.
En jij bent een rasechte.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je bent nerd of nietalles is code en software... de wereld is een grote relationele database, alles heeft dependencies met alles. Alleen zitten er soms wat iteraties tussen en een paar koppel tabelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |