abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70081555

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een Plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even Een grande note: het is hier geen Slowchat.

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een Nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Nogmaals, dit Is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] Stays in [Singles].
  • Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .

De newbie vragen
  • Hoe oud ben je?
  • Sekse?
  • Woonplaats/ regio?
  • Interesses?
  • Seksuele voorkeur?
  • Lengte en postuur?
  • Hoe lang single?

Agenda:
    28 juni: Parkpop in Den Haag, apart topic volgt

Single Muziek:

De OP is hier te vinden.
  • The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
    pi_70081569
    FiPo. En mijn eerste OP. Wat een avond.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 17 juni 2009 @ 00:24:59 #3
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081574
    deze zat nog in de paste buffer.. doe er iets leuks mee
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

En waarom precies?
    omdat het al jaren nergens naar toe gaat, en het ws ook nooit zal doen. Prima als je daar mee kunt leven, maar je kunt er geen toekomst aan ophangen of mee opbouwen. Daar kom je vanzelf achter als je ouder wordt, sprak opa kwaak, als de jaren wat harder gaan wegen dan dat ze nu doen. Je een leven wilt, een toekomst die uit meer bestaat dan iemand die zegt je leuk te vinden, sex met je heeft maar voor de rest vrij wil zijn en geen vastigheid aan zijn broek wil hebben. Geloof me... over een jaar of 10 denk je hier echt heel anders over
    Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
    pi_70081579
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:

[..]

Owja, verwarrend . Nu is het weer duidelijk .
    jij moet ook maar eens naar de volgende fase..een leuke knul tegenkomen voor een leuke relatie
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_70081590
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef ArTiC het volgende:

[..]

jij moet ook maar eens naar de volgende fase..een leuke knul tegenkomen voor een leuke relatie
    "Knul"... Dat zei alleen mijn oma.

pi_70081595
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.
    Beetje erg kortzichtig meis Zelfde als ik zeg dat alle meisjes onder de 21 toch alleen maar je hart breken omdat ze niet klaar zijn voor een relatie... Generaliseren, er zijn altijd uitzonderingen
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_70081613
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Knul"... Dat zei alleen mijn oma.
    ik zal het niet meer doen knul
    pi_70081614
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Omdat je, in mijn ogen, beter verdient. Hij komt bij je voor de seks. Door afstand te nemen geef je allereerst hem de kans om erachter te komen of hij toch gevoelens voor je heeft en geef je jezelf de kans om verder te gaan.
    Ik heb hem vaak genoeg die kans gegeven, en ik weet nu zeker, dat die gevoelens er niet zijn bij hem, of iig dat hij er niets mee wil. Contact verbreken is voor mij (en voor hem) gewoon heel lastig, ik mis hem echt heel erg, zelfs nu al. We zijn beide zo gelukkig. Ik wil veel veel liever dit dan geen contact. En hij ook. Ookal hebben we allebei andere redenen. We hebben bepaalde grenzen overlegt van wat wel en wat niet mag.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

One of you didn't move on after this relationship. I wonder who that might be
    Toendertijd was het enkel twee mensen die elkaar wel erg leuk vonden, om zulke dingen mee te experimenteren, de liefde van mijn kant en het gescharrel kwam pas veel later.
    pi_70081637
    Mijn grenzen zijn al bereikt.
    Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
    Sinceria is de liefste user van FOK!
    pi_70081653
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
    deze zat nog in de paste buffer.. doe er iets leuks mee
    [..]

omdat het al jaren nergens naar toe gaat, en het ws ook nooit zal doen. Prima als je daar mee kunt leven, maar je kunt er geen toekomst aan ophangen of mee opbouwen. Daar kom je vanzelf achter als je ouder wordt, sprak opa kwaak, als de jaren wat harder gaan wegen dan dat ze nu doen. Je een leven wilt, een toekomst die uit meer bestaat dan iemand die zegt je leuk te vinden, sex met je heeft maar voor de rest vrij wil zijn en geen vastigheid aan zijn broek wil hebben. Geloof me... over een jaar of 10 denk je hier echt heel anders over
    Als ik er anders over ga denken dan gaat het toch over. Ik ga nu niet iets afbreken omdat ik misschien over een jaar iets anders wil. Ik stop ook niet met mijn baan omdat ik het misschien volgend jaar saai ga vinden.
    pi_70081657
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
    Uiteraard gaat bovenstaande alleen maar op als de aanwezigheid van scharrel 1.0 verhindert dat Tegan nog openstaat voor wat anders. Wat uiteraard heel goed mogelijk is.
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:27:45 #12
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081658
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Sinceria het volgende:
    die van mij overschreden
    Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:28:01 #13
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70081665
    quote:

[..]

Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.
    Wat een enorme jeukreactie. Jij hebt idd een schop onder je kont nodig, want je laat je gewoon gebruiken. Alsof jij je volwassen gedraagt als je een lieve sms van je scharrel eist want anders is het over. Je houd jezelf voor de gek. Je hebt te weinig ervaring met relaties en kunt het hebben van een scharrel blijkbaar niet aan. Je hebt nog niet eens een jongen van je eigen leeftijd een kans gegeven?
    Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
    pi_70081679
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Sinceria het volgende:
    Je ex was een heroineverslaafde hockeykakker en je huidige vriend is een transseksuele kindermoordenaar?

Netjes!

woensdag 17 juni 2009 @ 00:28:31 #15
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70081680
    quote:

[..]

Op die manier.

Vroeg het me gewoon af. Niet om iets over jou te zeggen, want ik ken je verder niet. Maar ik ken zelf een aantal meisjes in de leeftijd 19-21 waarvan ik het idee heb dat ze heel volwassen willen zijn, en ineens heel erg naar oudere mensen trekken en zich zo gaan gedragen terwijl ze eigenlijk zelf nog best jong en onzeker zijn (en zichzelf zo regelmatig voor lul zetten en laten gebruiken).
    Ik verbaas me er wel eens over waarom ze dat doen.

Maar zoals ik al zei, verder niet op jou gericht.
    pi_70081682
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

die van mij overschreden
    Aww. Knuffel.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:28:59 #17
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081694
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik heb hem vaak genoeg die kans gegeven, en ik weet nu zeker, dat die gevoelens er niet zijn bij hem, of iig dat hij er niets mee wil. Contact verbreken is voor mij (en voor hem) gewoon heel lastig, ik mis hem echt heel erg, zelfs nu al. We zijn beide zo gelukkig. Ik wil veel veel liever dit dan geen contact. En hij ook. Ookal hebben we allebei andere redenen. We hebben bepaalde grenzen overlegt van wat wel en wat niet mag.
    [..]

Toendertijd was het enkel twee mensen die elkaar wel erg leuk vonden, om zulke dingen mee te experimenteren, de liefde van mijn kant en het gescharrel kwam pas veel later.
    Ik vind dat jij en hij elkaar gewoon aan het voorliegen zijn en aan iets blijven hangen wat er niet is en ook nooit zal zijn. Daardoor bestaat dus ook de kans dat als er wel een keer iemand leuks voorbij komt jij het niet ziet en dat laat schieten.
    pi_70081701
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Netjes!
    Dank je.
    pi_70081708
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef mrbox het volgende:

[..]

Beetje erg kortzichtig meis Zelfde als ik zeg dat alle meisjes onder de 21 toch alleen maar je hart breken omdat ze niet klaar zijn voor een relatie... Generaliseren, er zijn altijd uitzonderingen
    Ik wacht rustig af tot de knul komt die niet zo is en wel van mijn leeftijd. Tot nu toe is het nog niet ervan gekomen.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ik kijk rond, maar daarvoor ga ik scharrel niet dumpen. Dat komt als ik daadwerkelijk iets heb gevonden.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:29:56 #20
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081719
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Litpho het volgende:

[..]

Uiteraard gaat bovenstaande alleen maar op als de aanwezigheid van scharrel 1.0 verhindert dat Tegan nog openstaat voor wat anders. Wat uiteraard heel goed mogelijk is.
    uhu.. maar als tegan zo verstandig is, als zij hier beweert te zijn weet ze ook dat scharrel 1.0 nooit geliefde 2.0 gaat worden omdat scharrel 1.0 net dat ene bitje wat noodzakelijk is voor verliefdheid mist.

(dat is ook ongeveer wat ik vanavond ook weer ff moest leren te begrijpen enzo)
    pi_70081724
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
    ik ken zelf een aantal meisjes in de leeftijd 19-21 waarvan ik het idee heb dat ze heel volwassen willen zijn
    Ik verbaas me er wel eens over waarom ze dat doen.
    Beantwoord je wel vaker je eigen vragen? .
    pi_70081728
    grenzen zijn er toch juist om te verleggen?
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:30:42 #23
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70081740
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Litpho het volgende:

[..]

Beantwoord je wel vaker je eigen vragen? .
    Ik kan heel beschouwend zijn.

Edit: En het is meer dat ik het ook wel eens van een meisje wil horen, en niet alleen mijn eigen invulling.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:30:57 #24
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081744
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef ArTiC het volgende:
    Om overheen te gaan
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:31:17 #25
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081751
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Aww. Knuffel.
    klinkt zwaarder dan het is hoor... ben alleen mijn emotie achtbaan goed zat... Ga denk ik maar tot na de zomer in een kelder zitten ofzo. Lekker rustig en geen last van prikkels, emoties, mensen en andere dingen die mij gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd maken
    pi_70081755
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
    uhu.. maar als tegan zo verstandig is, als zij hier beweert te zijn weet ze ook dat scharrel 1.0 nooit geliefde 2.0 gaat worden omdat scharrel 1.0 net dat ene bitje wat noodzakelijk is voor verliefdheid mist.
    Dat heeft ze meermaals aangegeven. Dat ze vervolgens andere redenen heeft om niet los te laten, tja, de tijd gaat leren of dat een goede beslissing was.
    quote:
    Ik kan jou natuurlijk niet de enige opa laten uithangen .
    pi_70081766
    quote:

[..]

sowieso is scharrel nooit compatible met geliefde, of je moet er heel veel uren ontwikkeling in steken om door middel van maatwerk scharrel te migreren naar geliefde.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:32:07 #28
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_70081770
    Ben ik nu de enige die de scharrel wel kan begrijpen bij Tegan en het niet nu echt een heel slecht iets vind ?
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:32:22 #29
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081777
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef ArTiC het volgende:
    soms wel... soms ook niet.. hangt beetje van grens tot grens af...
    pi_70081778
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef kingmob het volgende:

[..]

Wat een enorme jeukreactie. Jij hebt idd een schop onder je kont nodig, want je laat je gewoon gebruiken. Alsof jij je volwassen gedraagt als je een lieve sms van je scharrel eist want anders is het over. Je houd jezelf voor de gek. Je hebt te weinig ervaring met relaties en kunt het hebben van een scharrel blijkbaar niet aan. Je hebt nog niet eens een jongen van je eigen leeftijd een kans gegeven?
    Ik eis niets. Ik heb gewoon een kloteavond, en dat uit ik door zulke absurde dingen te zeggen. Frustraties uiten heet dat. Ik heb helemaal niet te intentie om consequenties te stellen aan een al dan niet lief smsje terug.
    pi_70081802
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef mrbox het volgende:
    Ben ik nu de enige die de scharrel wel kan begrijpen bij Tegan en het niet nu echt een heel slecht iets vind ?
    Nee.
    pi_70081814
    quote:

[..]

Dat zeg ik al de hele avond.
    pi_70081822
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef mrbox het volgende:
    Nee. Ik denk niet dat het op de lange duur stabiel is, maar zoals Tegan zelf al zegt, waarom zou je daar nu al voor plannen als je er nu plezier mee hebt?
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:34:01 #34
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081826
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef ArTiC het volgende:

[..]

sowieso is scharrel nooit compatible met geliefde, of je moet er heel veel uren ontwikkeling in steken om door middel van maatwerk scharrel te migreren naar geliefde.
    en zelfs dan blijf je met oude legacy scharrel data zitten, en hou je een crash gevoelig product over. Kun je beter scharrel bevriezen en een nieuwe geliefde installeren en enkel de data die je belangrijk vond over nemen van scharrel naar geliefde.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:34:40 #35
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_70081839
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Nee.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee. Ik denk niet dat het op de lange duur stabiel is, maar zoals Tegan zelf al zegt, waarom zou je daar nu al voor plannen als je er nu plezier mee hebt?
    Daarom have fun beter een scharrel dan helemaal niets
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:34:54 #36
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70081843
    Tijd om even te douchen. Hier is iets voor jullie om aan me te denken tijdens mijn afwezigheid:

pi_70081848
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef ArTiC het volgende:
    Hier gaan we het niet over eens worden.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:35:09 #38
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70081854
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

en zelfs dan blijf je met oude legacy scharrel data zitten, en hou je een crash gevoelig product over. Kun je beter scharrel bevriezen en een nieuwe geliefde installeren en enkel de data die je belangrijk vond over nemen van scharrel naar geliefde.
    Leuke omschrijving.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:35:57 #39
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70081871
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik eis niets. Ik heb gewoon een kloteavond, en dat uit ik door zulke absurde dingen te zeggen. Frustraties uiten heet dat. Ik heb helemaal niet te intentie om consequenties te stellen aan een al dan niet lief smsje terug.
    Het spreekt alleen boekdelen. Je schat je eigen volwassenheid te hoog in. De weg die je nu bewandelt is een prachtig recept voor veel drama en uiteindelijk spijt achteraf.
    pi_70081872
    Ik snap heus wel dat ik niet zo blijf doorscharrelen tot ik 50 ben. Het is tijdelijk, dat het nu al 2,5 jaar goed gaat is gewoon mooi meegenomen. Liever, veel liever dit dan aan mijn trekken komen met iedere week een ander. Ben er best trots op dat mijn eerste bijzonder/speciaal is, en dat mijn teller sowieso op 1 staat itt de teller van de meeste van mijn leeftijdsgenoten.
    pi_70081876
    ik ga in mijn bed scharrelen...ben benieuwd of er morgen eieren in mijn bed liggen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:36:18 #42
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081879
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef mrbox het volgende:

[..]

[..]

Daarom have fun beter een scharrel dan helemaal niets
    Soms is niks een stap verder en blijven hangen ergens in een stap terug
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:36:59 #43
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081895
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Leuke omschrijving.
    je bent nerd of niet alles is code en software... de wereld is een grote relationele database, alles heeft dependencies met alles. Alleen zitten er soms wat iteraties tussen en een paar koppel tabelletjes
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:37:20 #44
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70081898
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef ArTiC het volgende:
    ik ga in mijn bed scharrelen...ben benieuwd of er morgen eieren in mijn bed liggen
    Trusten kippetje.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:37:26 #45
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081900
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het spreekt alleen boekdelen. Je schat je eigen volwassenheid te hoog in. De weg die je nu bewandelt is een prachtig recept voor veel drama en uiteindelijk spijt achteraf.
    Vertel maar eens tegen een roker of alcoholist dat ze verslaafd zijn
    pi_70081901
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:

[..]

Helemaal niet, morgen ben ik alles vergeten. En tof dat je denkt dat je me beter kent adhv deze posts dan dat ik mezelf all mijn hele leven ken.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:37:52 #47
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_70081911
    /disclaimer
    Is trouwens oprecht goed bedoelt Tegan. Mijn ervaring vertelt me dat vrouwen dit soort tips vaak wat anders opvatten.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:37:58 #48
    198059 kwaakvaak
    kwik kwek en kwaak..
    pi_70081915
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef ArTiC het volgende:
    zijn het dan scharrel eieren of vrije uitloop eieren vraag ik mij dan weer af
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:38:23 #49
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_70081928
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

Helemaal niet, morgen ben ik alles vergeten. En tof dat je denkt dat je me beter kent adhv deze posts dan dat ik mezelf all mijn hele leven ken.
    Dus, en over een week is het weer hetzelfde? Wat een aantal al zeiden, zoek een leuke knul op die je verdient.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:38:38 #50
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70081934
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

je bent nerd of niet alles is code en software... de wereld is een grote relationele database, alles heeft dependencies met alles. Alleen zitten er soms wat iteraties tussen en een paar koppel tabelletjes
    En jij bent een rasechte.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')