Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:52 schreef mrbox het volgende:
jeetje gaat hard hier met de afmeldingen... Maar kwaak suc6 gast ! Vind het geluk weer terug !
Het is te vroeg voor dat soort observaties, waarde Air.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...
Daar dacht ik net ook aan. Ik vind het heel apart dat mensen fok in connectie leggen met gelukkig zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...
Mijn ervaring met jou is dat er nooit ruimte is voor enige vorm van diepgang, ongeacht het tijdstip.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:56 schreef Q. het volgende:
Het is te vroeg voor dat soort observaties, waarde Air.
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
Ik vermoed eerder dat er al sprake was van 'tijd over' en dat die tijd volledig is gevuld met FOK!ken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.
Klopt, dat speelt ook mee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:04 schreef AirwiN het volgende:
Ik vermoed eerder dat er al sprake was van 'tijd over' en dat die tijd volledig is gevuld met FOK!ken.
aah, wil je een koppie thee?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Buikpijn trouwens, gisteren ook al
Ja, het valt el mee op zich, maar geen tijd om dat te doenquote:
moet zo wegquote:
icetea dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, het valt el mee op zich, maar geen tijd om dat te doen
[..]
moet zo weg
nou, 't helpt als je de wekker op 3.42 zet dat je 't alarm ook aanzetquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Hebben jullie ook zo lekker geslapen in de tijd dat je wekker aan het snoozen was?![]()
Ik had vanmorgen een heel grote opluchting, gisteren zag ik, toen ik bijna thuis was, op de RDS van mijn radio, dat op de weg waar ik net (veel te hard natuurlijk) gereden had, geflitst werd. Vanmorgen reed ik daar weer en toen zag ik dat tussen de plek waar geflitst werd en waar ik reed minstens 5 km zat
Das niet handig, maar jouw biologische wekker moet je ook even laten nakijken hoor, dat is niet gezondquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef erikje14 het volgende:
nou, 't helpt als je de wekker op 3.42 zet dat je 't alarm ook aanzetgelukkig deed de biologische wekker 't nog en was ik om 4.00 wakker
Goedemorgen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen!
Lag er 3:30 in en er 5:30 weer uit
Was gisteren best naar de klote, maar het was echt super tof
Mijn ex deed wel bitchy tegen me alleen
mwah, om de een of andere reden loopt ie aardig gelijk met waar ik m'n wekker op instelquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Das niet handig, maar jouw biologische wekker moet je ook even laten nakijken hoor, dat is niet gezond
Haar vader ging trouwen met zijn vriendinquote:
Ooh ja dat had ik gelezen, tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef KudFokker het volgende:
Haar vader ging trouwen met zijn vriendin
Was echt heel gezelligheel veel oude bekenden
Ik had alleen weer eens een praatjes bui, dus was iedereen een beetje aan het enteraineniedereen moest lachen, behalve mijn ex, zegt ze: "Wat is hij toch grappig heh, lach allemaal even
"
Haha doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja dat had ik gelezen, tof!![]()
Tja ach, ik zou me er niks van aantrekken![]()
Ik kreeg gisteren het verzoek van mijn ex of ik niet meer wilde smsen in verband met zijn nieuwe vriendin. Dacht het even niet
Eigen schuld, lekker blijven zitten dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef KudFokker het volgende:
Haha doe ik ook niet hoormaar het was echt heel tof gisteren
nu alleen spijt dat ik het zo laat heb gemaakt, hou mijn ogen amper open en ze branden
Dus de nieuwe vriendin van je ex is zo'n jaloers type?
Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...quote:
Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordsterquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
Dus weer lekker middagje vrij nemen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit wordt echt zo'n dag weer.. Dag nummer weet ik hoeveel op rij vol verveling...
Die heeft er duidelijk zin inquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze geweldig zonnige woensdagmorgen!
Ik ben vrolijk!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrolijk jij sms-niet-beantwoordster
Zo belangrijk ben je dus Belsquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk!
En sorry.Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk!
En sorry.Als ik niet gelijk reageer op een smsje vergeet ik het.
Ja vreemd he, hoe dat zo verschilt van vrouw tot vrouwquote:
Bengeltjelief!quote:
Wakkermaakkoffie?quote:
Hoi Rebel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
wakkerblijf koffiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wakkermaakkoffie?
[..]
Hoi Rebel.
Ik begrijp jou echt niet.
Met espresso springen je ogen wel open ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef erikje14 het volgende:
[..]
wakkerblijf koffie
d'r kunnen precies 4 extra sterke expresso's in 1 mok hier
Caiparina.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe ga je dat goedmaken jongedame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |