Ik vind het juist goed dat je zegt wat je denkt. Ik ben het er alleen niet mee eens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef kingmob het volgende:
/disclaimer
Is trouwens oprecht goed bedoelt Tegan. Mijn ervaring vertelt me dat vrouwen dit soort tips vaak wat anders opvatten.
uh ja... maar geen introvertequote:
Ik verwacht niet dat je het nu geloofd. Denk er over een week nog eens over na en geef wat men hier zegt eens een echte kans. Je zult verbaasd zijn hoe goed we adhv een paar posts zo'n situatie kunnen inschatten, zo uniek is het allemaal niet namelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helemaal niet, morgen ben ik alles vergeten. En tof dat je denkt dat je me beter kent adhv deze posts dan dat ik mezelf all mijn hele leven ken.
Het is alleen hetzelfde als weer een hoop mis gaat, maar dat hoef dan niet te liggen aan scharrel, wat het vandaag dus ook niet was.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus, en over een week is het weer hetzelfde? Wat een aantal al zeiden, zoek een leuke knul op die je verdient.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh ja... maar geen introverteJa ja die bestaan ook tegenwoordig
Nee ok, maar het is zeker al een stuk of 10 keer ter sprake gekomen hier inmiddels. En dan gaat het weer een tijdje goed en is het weer hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is alleen hetzelfde als weer een hoop mis gaat, maar dat hoef dan niet te liggen aan scharrel, wat het vandaag dus ook niet was.
Tien klotebuien in 2,5 jaar. Vind ik eigenlijk wel een ok aantal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ok, maar het is zeker al een stuk of 10 keer ter sprake gekomen hier inmiddels.
ja hoor.. ik bijt niet... althans niet altijd.. maar daar werkt mijn reclasseringsambtenaar nog aan met mijquote:
Niet klotebuien, i.c.m scharrel doelde ik op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tien klotebuien in 2,5 jaar. Vind ik eigenlijk wel een ok aantal.
Dat is dan wel weer heel extrovertquote:
Alleen dat er nu helemaal geen probleem is met scharrel, maar jullie vinden van wel, alleen omdat ik een slechte dag avond had.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet klotebuien, i.c.m scharrel doelde ik op.
Welkom.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Fredmeister het volgende:
Hallo![]()
# Hoe oud ben je? 23
# Sekse? Man
# Woonplaats/ regio? Bergen op Zoom (daaro in Noord brabant)
# Interesses? Gitaren, muziek in het algemeen, kunst, filosofie, psychedelica en het menselijke brein.
# Seksuele voorkeur? hetero
# Lengte en postuur? 1.82m en 75kg
# Hoe lang single? zo'n 2 jaar
Welkomquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Fredmeister het volgende:
Hallo![]()
# Hoe oud ben je? 23
# Sekse? Man
# Interesses? Gitaren, muziek in het algemeen, kunst, filosofie, psychedelica en het menselijke brein.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja hoor.. ik bijt niet... althans niet altijd.. maar daar werkt mijn reclasseringsambtenaar nog aan met mij
Auto_ !quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Fredmeister het volgende:
Hallo![]()
# Hoe oud ben je? 23
# Sekse? Man
filosofie, psychedelica en het menselijke brein. Perfecte kandidaat ja voor autoquote:
Dat is het punt. Je wilt nu graag getroost worden door je scharrel. Dat gaat dus niet gebeuren zoals je het graag ziet, want je hebt geen relatie. Rationeel weet je dat ook, want je hebt je hele scharrel onder het mom van wederzijds belang weggerationaliseert. Je emoties zeggen je iets anders alleen, want je bent steeds intiem met iemand waar je blijkbaar meer mee wilt, je behoeftes passen zich daar op aan. Je creeert een afhankelijkheid voor jezelf die ook nog eens niet ingevuld wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is alleen hetzelfde als weer een hoop mis gaat, maar dat hoef dan niet te liggen aan scharrel, wat het vandaag dus ook niet was.
uhu.. als je mij aanraakt en ik heb het niet door.. Soort paniek reactie,, uit zich meestal in bijten rondom de oor/nek omgeving van meestal vrouwelijke slachtoffers vreemd genoeg.quote:
Borderlinequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Tegan het volgende:
Ik ben iemand van extremen, of het gaat geweldig, of het gaat onwijs klote, er zit niets tussen. Dat is hoe ik ben. Ik ben dus ook sneller pissed dan anderen.
Oeh. Laat dan maar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu.. als je mij aanraakt en ik heb het niet door.. Soort paniek reactie,, uit zich meestal in bijten rondom de oor/nek omgeving van meestal vrouwelijke slachtoffers vreemd genoeg.
Mag dat dan?quote:
Je hebt wellicht wel een punt. Iets om morgen nog ff na te gaan lezen. Maar dit gaat ervanuit dat scharrel 0,0 gevoelens voor me heeft. En hetgeen ik wil, getroost worden door hem omdat ik me klote voelde, ga ik zeker van hem krijgen. Het ligt wat genuanceerder dan jij zegt. Wat niet wegneemt dat we alsnog geen relatie hebben en dat hij dat niet zou willen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is het punt. Je wilt nu graag getroost worden door je scharrel. Dat gaat dus niet gebeuren zoals je het graag ziet, want je hebt geen relatie. Rationeel weet je dat ook, want je hebt je hele scharrel onder het mom van wederzijds belang weggerationaliseert. Je emoties zeggen je iets anders alleen, want je bent steeds intiem met iemand waar je blijkbaar meer mee wilt, je behoeftes passen zich daar op aan. Je creeert een afhankelijkheid voor jezelf die ook nog eens niet ingevuld wordt.
/filosofiemode
Je niet rationele brein leeft namelijk wel in de indruk dat je een relatie hebt. Een conflict tussen je rationele en niet rationele behoeften is de grootste bron van ongeluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |