Gewoon tegen niemand zeggen...ssstquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oeh. Laat dan maar.![]()
[..]
Mag dat dan?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat we alsnog geen relatie hebben omdat hij dat niet zou willen.
Het ligt ongetwijfeld allemaal wat anders, maar ik ben blij dat je het iig in overweging wil nemenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt wellicht wel een punt. Iets om morgen nog ff na te gaan lezen. Maar dit gaat ervanuit dat scharrel 0,0 gevoelens voor me heeft. En hetgeen ik wil, getroost worden door hem omdat ik me klote voelde, ga ik zeker van hem krijgen. Het ligt wat genuanceerder dan jij zegt. Wat niet wegneemt dat we alsnog geen relatie hebben en dat hij dat niet zou willen.
Daarom werken mijn reclasseringsambtenaar en ik nog aan mijn probleemquote:
Voordat je zulke diagnoses gaat stellen, moet je mijn hele geschiedenis ook weten, there is more to the story.quote:
Ik zeg altijd dat ik er voor ben behandeldquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daarom werken mijn reclasseringsambtenaar en ik nog aan mijn probleem
Vooruit; dramaqueen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voordat je zulke diagnoses gaat stellen, moet je mijn hele geschiedenis ook weten, there is more to the story.
ik ben liever eerlijk dan dat ik achter te horen krijg dat ik gelogen heb over mijn verledenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik er voor ben behandeld
Dat dus. Maar helaas zit niet iedereen zo in elkaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben liever eerlijk dan dat ik achter te horen krijg dat ik gelogen heb over mijn verleden
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben liever eerlijk dan dat ik achter te horen krijg dat ik gelogen heb over mijn verleden
dat... is helaas waar ja.. mensen liegen graag, dat is makkelijker dan de waarheid vertellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat dus. Maar helaas zit niet iedereen zo in elkaar.
Ik bedoelde meer te zeggen dat er gewoon erg veel is gebeurd dat mij heeft gemaakt zoals ik nu ben, het zijn te lange verhalen voor nu (als je het echt wilt weten kun je Singles teruglezen).quote:
Voor mij wel. En ik ben idd wat rustigerquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Voor mij is het niet hetzelfde.
Voel je je alweer wat beter?
Ja en het is kennelijk een manier om confrontaties te vermijden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat... is helaas waar ja.. mensen liegen graag, dat is makkelijker dan de waarheid vertellen.
Ik vind nog steeds dat je een schop nodig hebtquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
I bedoelde meer te zeggen dat er gewoon erg veel is gebeurd dat mij heeft gemaakt zoals ik nu ben, het zijn te lange verhalen voor nu (als je het echt wilt weten kun je Singles teruglezen).
Slaap lekker kwaak!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
oh ja slapen.. goed plan... mijn kop is nu ook weer wat rustiger... kan ik nu wel gaan slapen
Dat hoeft natuurlijk niet altijd de rede te zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja en het is kennelijk een manier om confrontaties te vermijden.
Dat vind jij altijd, heb niet zoveel aan enkel dat constant aanhoren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je een schop nodig hebt
Wanneer is dit dan niet de reden? Ik bedoel, kun je een voorbeeld noemen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet altijd de rede te zijn natuurlijk.
Gelukkig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij wel. En ik ben idd wat rustiger.
Trustenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
oh ja slapen.. goed plan... mijn kop is nu ook weer wat rustiger... kan ik nu wel gaan slapen
tuurlijk je doet je voor als iets wat je niet bent, en niets is makkelijker dan in je eigen fantasie jezelf creeeren zoals jij zou willen dat mensen je graag zien. Helaas komt het een keertje uit, en dan zijn ze verder van huis dan dat ze in eerste instantie gewoon de waarheid verteld hadden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja en het is kennelijk een manier om confrontaties te vermijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |