Ik vind het wel een tof idee om als Fok!/3FMvolgtopic-team het popduel te spelenquote:Hoi RabRadio-hyver!
Speel je vaak mee met pub/popquizzen? Heb je een vriendengroep die alles van popmuziek weet? Of speel je al jaren iedere dag met je collega’s het popduel? Dan is dit jullie kans!
Zomereditie
Deze zomer krijgt het popduel voor 10 weken een andere wending. Geen Popduel XL zoals vorig jaar maar het POPDUEL TEAMS!
Vanaf maandag 29 juni kun je met een eigen team, bestaande uit 3 tot 5 personen, meespelen in PopDuel Teams!
In deze zomerse editie van het Popduel spelen wekelijks twee teams tegen elkaar met iedere dag een ander thema. De teams kunnen in die week punten verdienen. Het team met de meeste punten ontvangt niet alleen een uitgebreid prijzenpakket, maar wint ook een leuk teamuitje!
Categorieën
Elke week strijden twee nieuwe teams van 3/5 personen tegen elkaar. De week is opgesplitst in thema’s en elke dag speelt een ander lid van het team na de aftrap op maandag van de teamcaptain.
Van tevoren moet je als team beslissen wie, welke categorie voor zijn rekening neemt! De weekindeling ziet er als volgt uit:
Maandag: Algemene ronde (teamcaptain)
Dinsdag: 80’s
Woensdag: 90’s
Donderdag: 00’s
Vrijdag: Verassing (Denk bijv. aan: Nr1 hits, instrumentale platen, zomerhits, tekstvastheid)
De punten van de gehele week worden opgeteld en deze eindscore komt in een klassement. Het winnende team wint een leuk teamuitje! Elke deelnemer die meedoet krijgt sowieso het RabRadio strandlaken!
Geef je snel op!
Lijkt het je geweldig om met de hele vriendengroep mee te doen aan Popduel Teams?
Geef je team dan snel op.
Hoe? Mail snel je teamgegevens naar rabradio@kro.nl!
Vergeet niet de volgende zaken te vermelden:
* Jullie teamnaam
* Naam, leeftijd en telefoonnummer van de teamcaptain
* Naam, leeftijd en telefoonnummers van de teamleden
* Jullie onderlinge relatie (vrienden/ collega's/ familie/ klasgenoten enz.)
* De verdeling over de categorieën (Wie speelt welke dag)
* En als laatste: een motivatie waarom jullie als groep willen meedoen!
Wie weet bellen we jullie dan wel om mee te doen aan het Popduel Teams!
Het RabRadio team
Ken jij ook maar iemand die Barbera heet?quote:
Zeker wel, lijkt mij ook wel tof. Animo hierrrquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef 3FMaster het volgende:
Maar om even terug te komen op mijn superidee
Ik citeer van hyves:
[..]
Ik vind het wel een tof idee om als Fok!/3FMvolgtopic-team het popduel te spelen
Jullie???
zkrquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef 3FMaster het volgende:
Ik citeer van hyves:
[..]
Ik vind het wel een tof idee om als Fok!/3FMvolgtopic-team het popduel te spelen
Jullie???
ik weet t alweerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
juist
ik had....euh
*i prommised myself...pomtiepom*..naja gaat ook ongeveer zo, kweetniet wie dat zijn
Ik denk dat ze aan een kapper dacht, en wel een Engelse: "Barber A".quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ken jij ook maar iemand die Barbera heet?
Barberaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorig topic zei ik heb zeker interessequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef 3FMaster het volgende:
Ik citeer van hyves:
[..]
Jullie???
lijkt me heul cool, maar ik kan gewoon niet meedoen.... Als je in een winkel werkt, kan je niet even je klanten laten staan voor een (superleuk) spelletjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef 3FMaster het volgende:
Ik citeer van hyves:
[..]
Jullie???
Ik zou graag meedoen (en ben ook zo arrogant om te melden da'k in elke categorie de punten wel binnen sleepquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef 3FMaster het volgende:
Ik citeer van hyves:
[..]
Jullie???
Ik zag 'et ja, maar aangezien er niet heul veel mensen het zagen, post ik et ff opnieuwquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorig topic zei ik heb zeker interesse
met de klanten mee doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lijkt me heul cool, maar ik kan gewoon niet meedoen.... Als je in een winkel werkt, kan je niet even je klanten laten staan voor een (superleuk) spelletje
Tjah, dat moeten we dan nog even bekijken, aangezien ik me dan ook wil opgeven voor de jaren 00quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zkrde laatste jaren van de 00s ken ik goed
Dat zei je alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tjah, dat moeten we dan nog even bekijken, aangezien ik me dan ook wil opgeven voor de jaren 00
okquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Mijn klanten zijn niet echt van het tiepe *3FM luisteraar* of *pop-achtige muziek*
En je werkte in een brillenzaak tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Mijn klanten zijn niet echt van het tiepe *3FM luisteraar* of *pop-achtige muziek*
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef borisz het volgende:
Net thuis. Van 10.30 t/m 20.30 op de VU aan een paper gezeten. Nu wel zo goed als af.
jahquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En je werkte in een brillenzaak toch![]()
Hoi Borisquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef borisz het volgende:
Net thuis. Van 10.30 t/m 20.30 op de VU aan een paper gezeten. Nu wel zo goed als af.
Hanna-Barbera, het koppel dat vroeger een pallet aan tekenfilms heeft geproduceerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien zou dat een te lange TT zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:38 schreef Bill_Board het volgende:
Volgende TT: Waar we Hans nog meer missen dan bij Barbara zal gebeuren
Examens ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je moest toch ook examens doen ofzo? *iets met een klepel enzo*
Ff scrollen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:47 schreef 3FMaster het volgende:
Roel / Borisz
Lees even mijn post, bovenste
Dan zijn het of 40-plussers of alto's.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh tentamensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Examens ?Dat is twee jaar geleden
.
Neuh ik had een hoop tentamens. Bijna hetzelfde.
Al moet ik er over twee weken nog twee herren.
Vanwaar die plotselinge interesse in Ray Charles?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
deze muziek kennen mijn klanten vast wel
naja het grootste gedeelte van mij klanten is *dankzij de vergrijzing en de daarbij horende leesproblemen* 40+ laten we zeggen 70% de rest is gewoon normaal volkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zijn het of 40-plussers of alto's.
In Augustus is primaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:47 schreef 3FMaster het volgende:
Roel / Borisz
Lees even mijn post, bovenste
Ook die generatie is gevoelig voor 3FM, als we het hebben over goede muziek (imho).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja het grootste gedeelte van mij klanten is *dankzij de vergrijzing en de daarbij horende leesproblemen* 40+ laten we zeggen 70% de rest is gewoon normaal volk
Nou, ik wil graag de jaren 00 doen, eind jaren 90 ken ik wel, maar vanaf 1990 - 1996 weet ik nietsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
In Augustus is primaHet liefst 90 of 00
.
Klopt, 40+ is meer Radio 2-publiek.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
naja enquette's zeggen dat de 40+ mensen niet echt de luisteraars zijn waar 3FM ghet van moet hebben
Overigens ook geen straf om Radio 2 te luisteren tussen 26 en 31 december.quote:
Dat klopt ook wel, een groot deel van die groep is muzikaal ingedut. Ik ben wat meer als mijn moeder: volg zoveel mogelijk wat er nieuw wordt uit gebracht, en hou er vast aan het verleden, vooral aan die bijna vergeten juweeltjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
naja enquette's zeggen dat de 40+ mensen niet echt de luisteraars zijn waar 3FM ghet van moet hebben
Logisch. Tour.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overigens ook geen straf om Radio 2 te luisteren tussen 26 en 31 december.
Volgende maand luister ik echter tussen 14:00 en 18:30 naar Radio 1, gedurende drie weken.
wordt er gevoetbald?quote:
Realiseer ik mij nu pas: voor het eerst in ijn leven geen Radio Tour de France, omdat ik de complete Tour in Frankrijk zitquote:
Vast wel. Maar ik ga pas kijken als ze die toeters hebben verbannen.quote:
even kaas maken, en dan gaat de radio weer uit....quote:
Ik zit in Denemarken tijdens de tour dit jaar. Deense TV zal wel wat uitzendenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Realiseer ik mij nu pas: voor het eerst in ijn leven geen Radio Tour de France, omdat ik de complete Tour in Frankrijk zit
En ik ga als het even lukt ook voor het eerst bij de koers kijken
Klopt, had ik over het hoofd gezien.quote:
Die verrekte vuvuzela's toch ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik ga pas kijken als ze die toeters hebben verbannen.
Japanners waren ook altijd zo erg, zaten met het hele stadion op van die persluchttoeters te blazen. Klonk ook als een continue storing op de lijn, alsof er een misselijke koe bij de microfoon stondquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, had ik over het hoofd gezien.
[..]
Die verrekte vuvuzela's toch ook.
Ik moet er wel om lachen, ik dacht de eerste keer dat iemand een bijenzwerm had losgelaten op het stadion.
Was toch vanmorgen ook op 3FM?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, had ik over het hoofd gezien.
[..]
Die verrekte vuvuzela's toch ook.
Ik moet er wel om lachen, ik dacht de eerste keer dat iemand een bijenzwerm had losgelaten op het stadion.
Ik vind het heul erg irritant. Als ze dit ook op het WK gaan doen, dan zet ik het geluid uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Japanners waren ook altijd zo erg, zaten met het hele stadion op van die persluchttoeters te blazen. Klonk ook als een continue storing op de lijn, alsof er een misselijke koe bij de microfoon stond
Hmmm, hier staan ze (nog?) niet bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Timo20 het volgende:
Nee Eric Just Jack is geen rap
De Staat op Glastonbury![]()
![]()
ik zuip mij medestal klem als het echt ergens om gaat, dus dan heb ik het niet echt meer doorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vind het heul erg irritant. Als ze dit ook op het WK gaan doen, dan zet ik het geluid uit
Toffe band.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:33 schreef Bill_Board het volgende:
En nu Keane, ik dacht al dat er een addertje onder het gras zat
Haha grapje hoor
Wie niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toffe band.
Al is Tom Chaplin af en toe een snuiverd.
issie op vakantie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:38 schreef Bill_Board het volgende:
Volgende TT: Waar we Hans nog meer missen dan bij Barbara zal gebeuren
Nee spoorloos verdwenenquote:
Op Fok hequote:
ah ja, had het net gevonden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Op Fok hehij zei een dag van te voren wel dat hij toe was aan een sabbatical van Fok en 3FM en toen was hij zonder iets te zeggen verdwenen jammer want hij was best een aardige kerel
Nu al?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Bill_Board het volgende:
Ik doe het licht zo wel uit trouwens.
ik vrees dat ik nog wat af moet maken voor morgenvroeg..quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Ik ga over 20 minuten ofzo slapen ja. Jij niet dan?
och arme. Dat is toch geen tijd voor een fatsoenlijk mensch!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, nu al.
Mijn wekker gaat weer om 6 uur...
oh fuk. de mijne om 7 uur. Dat scheelt maar 60 minuten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
och arme. Dat is toch geen tijd voor een fatsoenlijk mensch!
* Againzender doet het licht weer aanquote:
* Sirolf doet de lichten aan die AZ vergeten is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender doet het licht weer aan
Is er een normale versie van Haus am See dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer die debiele NL versie van Haus am See![]()
. Denkt men dat dat grappig is ofzo?
* Roel_Jewel neemt z'n ziel onder de arm en zapt maar weer naar KX
Daarna bewusteloos omgevallenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef Dandelion het volgende:
oh, misschien maar ff t topic vol spammen om 1500 te kunnen openen zo dan![]()
pfff
eerst maar drank
Ongelooflijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef borisz het volgende:
Fortuna mag gewoon jupiler league spelen volgend seizoen. Bron BNR.
Dat zijn de media van tegenwoordig: proberen er via suggestieve, misleidende en vaak ook nog foutieve berichtgeving een mooi verhaaltje van te maken. Dat ze zich lekker bij feiten houden. De brutaliteit ook. Om 6:45 uurquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Effe mezelf crossposten uit het Benno L. topic
Ik werd vanmorgen om 6.45 uit bed gebeld door de redactie van Giel om commentaar te geven op die zedenzaak van mijn buurman... uiteraard NEE verkocht... ik weet niks van die vent en alsof mijn mening er toe doet... snap ook niet wat die media allemaal van de buren willen: Iets in de trant "Ja hij speelde altijd met kleine meisjes"
En bovendien is Giel een enorme lul dus daar had ik sowieso al geen zin in...
Voorall het eerste, om 06:45 uit je bed gebeld worden om zoiets onnuttigsquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Effe mezelf crossposten uit het Benno L. topic
Ik werd vanmorgen om 6.45 uit bed gebeld door de redactie van Giel om commentaar te geven op die zedenzaak van mijn buurman... uiteraard NEE verkocht... ik weet niks van die vent en alsof mijn mening er toe doet... snap ook niet wat die media allemaal van de buren willen: Iets in de trant "Ja hij speelde altijd met kleine meisjes"
En bovendien is Giel een enorme lul dus daar had ik sowieso al geen zin in...
Nou de grap is dat het AD en Hart van Nederland vandeweek dus al hetzelfde hebben geflikt bij mijn ouders, blijkbaar de nieuwe mediatrendquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voorall het eerste, om 06:45 uit je bed gebeld worden om zoiets onnuttigs. Mèn, hebben ze niets beters te doen daar (schijnbaar niet
)
quote:DOOR-MIDDEN gaat de week! WOENS-DAG is HAKKUH-DAG! Jij bepaalt 't..
Gabber Piet - Love you hardcore
Body Lotion - Always hardcore
Speedy J - Pull over
Speedy J is weer eens iets anders dan Paul's HHC top100 cd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef borisz het volgende:
Straks het grote Cos mist Hans moment.
[..]
Maar die andere twee dieptepunten compenseren het geheel weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Speedy J is weer eens iets anders dan Paul's HHC top100 cd.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef themauster het volgende:
Genesis![]()
Ik wou een tvptje zetten bij het de rellen in iran topic in NWS zette ik per ongeluk dus bovenstaande er neer![]()
Lijkt me wel, want Gerard laat de Freaknacht lopen omdat ie zaterdag het Indian Summer Festival presenteert.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Owja Coen Swijnenberg vervangt Gerard vrijdag bij de Freaknacht hopelijk is Gerard er wel tijden Ekstra Weekend
Da's toch vanaf laat (02:00u) oid?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Owja Coen Swijnenberg vervangt Gerard vrijdag bij de Freaknacht hopelijk is Gerard er wel tijden Ekstra Weekend
Gerard vanaf 04.00 Giel vanaf 01.00 en op tv ongeveer 01.15quote:
Shame on youquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Gerard vanaf 04.00 Giel vanaf 01.00 en op tv ongeveer 01.15
Nee man. Ik mag die Bart wel. Rob Stenders kan ik gewoon niet aanhoren. Gelukkig zit Jelmer er nog maar anders is het echt niksquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Shame on you![]()
Rob Stenders is een radioheld Bart is verschrikkelijk
Ned3 ik kijk het altijd graag zelfs met Gielquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan lig ik volgens mij allang op 1 oor. Is 't te zien via Ned 1/2/3?
Oh wacht.. heb een verjaardag.. Misschien is er toch nog mogelijkheid tot..
Je vloekt in de kerk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Nee man. Ik mag die Bart wel. Rob Stenders kan ik gewoon niet aanhoren. Gelukkig zit Jelmer er nog maar anders is het echt niks
Levende legendes vallen buiten het fenomeen "smaak".quote:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Levende legendes vallen buiten het fenomeen "smaak".
Rob een legende noemenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Levende legendes vallen buiten het fenomeen "smaak".
Ga jij je maar eens beter inlezen dan weet je dat Rob Stenders een legende isquote:
Ontopic maar weer. Dit kan een lange discussie wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga jij je maar eens beter inlezen dan weet je dat Rob Stenders een legende is
Prima, dan slaap ik toch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Bartquote:
Om rob nou daarom een legende te noemen gaat mij iets te ver.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga jij je maar eens beter inlezen dan weet je dat Rob Stenders een legende is
Nou ja, de Gossip-sound heeft ie iig mooi in stand gehouden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Jep, klinkt alleen niet als een Rick Rubin productie...
Fuck You? Ja, een van de meest vreselijke nummers allertijdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
Vanaf dag 1 al een dramatische plaat
Ook goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Fuck You? Ja, een van de meest vreselijke nummers allertijden.
Oh Yeah I took your love for grantedquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duh, alle Metallica nummers herken ik ook wel a.d.h. van de tekst
Echt heel erg. Gelukkig is het bijna weer tijd voor Rabbering weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bart, flikker een eind op. Wat een C&S-niveau.
Mama Said natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oh Yeah I took your love for granted
And all the things you said to me
I need your arms to welcome me
But a cold stone's all I see
Nou nou nou nou?!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mama Said natuurlijkNummer 11 op de CD Load
Niet eens!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarna bewusteloos omgevallen
je vloekt inderdaad in de kerkquote:
Inkel zit bij KXquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:55 schreef Stefan het volgende:
Rob is toch al wat jaartjes bezig en nog steeds goed beluisterd. Doorgebroken met Stenders en Van Inkel, het Ekstra Weekend van de jaren 80. Ik weet niet hoe populair Van Inkel nog is, maar Curry, De Zwart, Van Diepen, en al die andere VOO-jocks hoor je nergens meer. Maar dat kan ook komen omdat die laatste drie inmiddels multimuljonair zijn en Stenders niet
Het is mischien wel zielig maar echt ik heb mij gewoon verschrikkelijk zitten ergeren aan haar presentatie en slechte interviews . ik heb het programma een paar kansen gegeven maar ga nu echt niet meer kijken dan kijk ik wel naar de herhaling van Friendsquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Froukje eigenlijk.
Hebben ze haar al uit dat programma getieft? Gewoon belachelijk dat ze DZDD nog doet. Oefenen doe je maar lekker ergens anders; niet in zo'n tv-programma. Mag toch wel duidelijk voor haar zijn dat dit 't niet is.... Een reisprogramma als 3 op Reis doet ze wel wat beter...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Froukje eigenlijk.
Gielquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan die doos niet helemaal optiefen?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer die debiele NL versie van Haus am See![]()
. Denkt men dat dat grappig is ofzo?
* Roel_Jewel neemt z'n ziel onder de arm en zapt maar weer naar KX
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bart, flikker een eind op. Wat een C&S-niveau.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor geschreeuw?
* Roel_Jewel zapt maar weer naar KX.
Tering hequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben ze haar al uit dat programma getieft? Gewoon belachelijk dat ze DZDD nog doet. Oefenen doe je maar lekker ergens anders; niet in zo'n tv-programma. Mag toch wel duidelijk voor haar zijn dat dit 't niet is.... Een reisprogramma als 3 op Reis doet ze wel wat beter...
Klotekutzooi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef borisz het volgende:
Fortuna mag gewoon jupiler league spelen volgend seizoen. Bron BNR.
Is dat niet per definitie zo bij elke bewindsman/-vrouw?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kutstem heeft die van Bijsterveld
Maar dat hele album van haar is zo goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als denieuwe
van Adele volgende week MH wordt, stijgt 3FM heel wat in aanzien. Schitterende plaat, net uit, dus prima moment om die te kiezen.
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tering he, je hoeft niet te luisteren. In elk 3FM topic staan minimaal 10 zeik opmerkingen van jou. Ga dan lekker KX luisteren als dat toch 10x beter is maar val mij er niet mee lastig
Een aantal maanden geleden had ik dat bijna voor elkaar gekregen, zij het dan per ongeluk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Maak dan een 3FM-topic in KLB en gebruik die om te klagen. Met zoveel zeikposts kan dat nog best een succesvolle reeks worden...
Sure, af en toe klagen kan best, maar bijna alleen maar negatief posten begint heel erg te vervelen.
En volgens mij was dat op vrijdag, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een aantal maanden geleden had ik dat bijna voor elkaar gekregen, zij het dan per ongeluk.
Ah, de TS-die-het-forum-kwijt is. Die blunder herinner ik me nog wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een aantal maanden geleden had ik dat bijna voor elkaar gekregen, zij het dan per ongeluk.
Dat was inderdaad op een vrijdagavond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En volgens mij was dat op vrijdag, toch?
Jouw grootste blunder, volgens jouw sig
WOOW!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tering he, je hoeft niet te luisteren. In elk 3FM topic staan minimaal 10 zeik opmerkingen van jou. Ga dan lekker KX luisteren als dat toch 10x beter is maar val mij er niet mee lastig
quote:
voorspelbare post 2:quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Voorspelbare post:
Tijd voor 3,5 minuut MP3FM!
+ 23 secondequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Voorspelbare post:
Nu al praten over bedjes? Die ga ik op z'n vroegst pas aan het eind van deze avond gebruiken hoor...quote:
Hopelijk komt mijn voorspelling uit dat het volgende album van Lisa pas in 2059 uitkomt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Voorspelbare post:
Vandaag wordt de stilte bij mij opgevuld door Bat For Lashes - Daniel.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk komt mijn voorspelling uit dat het volgende album van Lisa pas in 2059 uitkomt.
Volgens mij had Eric Corton deze megahit eerder in 3VOOR12 op een ongezond maniakale manier gepromoot dat het zonder meer in de Hall Of Fame opgenomen werd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:26 schreef gerbenp het volgende:
Voorspelbare reactie (als hans erwas):
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
De megahit...
Vind je haar zo slecht zingen dan? Die single is ook niet echt mijn ding, maar ik ben wel benieuwd naar haar album..quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk komt mijn voorspelling uit dat het volgende album van Lisa pas in 2059 uitkomt.
Het is weer een vijftien-in-een-dozijn-zangeresje, en bovendien heb ik mijn bedenkingen over het succes van talentenshows.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef June. het volgende:
[..]
Vind je haar zo slecht zingen dan? Die single is ook niet echt mijn ding, maar ik ben wel benieuwd naar haar album..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 van de gebroeders Ko(boten anna)
Dat is toch helemaal niet erg , iedereen is newbie geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef June. het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik ben nogal een newbie.
nouw, je doet #twittertunes en dan een leuk liedje dat een vervoersmiddel in de titel heeft, en misschien draait Michiel die welquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef June. het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik ben nogal een newbie.
Ach soquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw, je doet #twittertunes en dan een leuk liedje dat een vervoersmiddel in de titel heeft, en misschien draait Michiel die wel
stand my sidequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw, je doet #twittertunes en dan een leuk liedje dat een vervoersmiddel in de titel heeft, en misschien draait Michiel die wel
A2?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stand my side
leuk in de file staan
zoals je merkt doet internet alquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heuj Djurre!!! hoe ist in je nieuwe huis?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoals je merkt doet internet al
alles gaat langzaam aan richting af, onze badkamerman heeft het zover moeten brengen dat ik rechtsbijstand moest inschakelen. de keuken is super.
gisteren de inloopkast laten maken.
mag het nu officieel door een ander laten doen. en hij krijgt een berg minder geld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar nu krijg je wel een badkamer?
een teringzooi, alles ligt overhoop. Er ligt al een nieuwe vloer in, morgen word er geschilderd, en kom ik ff kijken hoe het verder gaat daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe is het met jouw brillenzaak Eliza ?
Sta je in de file, met z'n allen op een rij .quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Coen en Sander fileliedkom ik net op
voor twittertunes
Heb je een ander merk brillenzaak overgenomen en wordt het nu een eye wish ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een teringzooi, alles ligt overhoop. Er ligt al een nieuwe vloer in, morgen word er geschilderd, en kom ik ff kijken hoe het verder gaat daar
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je een ander merk brillenzaak overgenomen en wordt het nu een eye wish ?
Woerden is best leuk wonen , dus als je er wat kan krijgen, gewoon doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah het heette eerst Ruijten optiek. De eigenaar had niemand die hem op kon volgen, dus heeft Eyewish het gekocht en mag ik de baas spelen daar
![]()
ik ga op zoek naar iets leuks in Gouda de binnenstad of evt Alphen ad rijn. Woerden is euh...naja niet echt mijn plaatsjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Woerden is best leuk wonen , dus als je er wat kan krijgen, gewoon doen.
Harmelen is ook best oke.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ga op zoek naar iets leuks in Gouda de binnenstad of evt Alphen ad rijn. Woerden is euh...naja niet echt mijn plaatsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |