Nu al?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Bill_Board het volgende:
Ik doe het licht zo wel uit trouwens.
ik vrees dat ik nog wat af moet maken voor morgenvroeg..quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Ik ga over 20 minuten ofzo slapen ja. Jij niet dan?
och arme. Dat is toch geen tijd voor een fatsoenlijk mensch!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, nu al.
Mijn wekker gaat weer om 6 uur...
oh fuk. de mijne om 7 uur. Dat scheelt maar 60 minuten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
och arme. Dat is toch geen tijd voor een fatsoenlijk mensch!
* Againzender doet het licht weer aanquote:
* Sirolf doet de lichten aan die AZ vergeten is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender doet het licht weer aan
Is er een normale versie van Haus am See dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer die debiele NL versie van Haus am See![]()
. Denkt men dat dat grappig is ofzo?
* Roel_Jewel neemt z'n ziel onder de arm en zapt maar weer naar KX
Daarna bewusteloos omgevallenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef Dandelion het volgende:
oh, misschien maar ff t topic vol spammen om 1500 te kunnen openen zo dan![]()
pfff
eerst maar drank
Ongelooflijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef borisz het volgende:
Fortuna mag gewoon jupiler league spelen volgend seizoen. Bron BNR.
Dat zijn de media van tegenwoordig: proberen er via suggestieve, misleidende en vaak ook nog foutieve berichtgeving een mooi verhaaltje van te maken. Dat ze zich lekker bij feiten houden. De brutaliteit ook. Om 6:45 uurquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Effe mezelf crossposten uit het Benno L. topic
Ik werd vanmorgen om 6.45 uit bed gebeld door de redactie van Giel om commentaar te geven op die zedenzaak van mijn buurman... uiteraard NEE verkocht... ik weet niks van die vent en alsof mijn mening er toe doet... snap ook niet wat die media allemaal van de buren willen: Iets in de trant "Ja hij speelde altijd met kleine meisjes"
En bovendien is Giel een enorme lul dus daar had ik sowieso al geen zin in...
Voorall het eerste, om 06:45 uit je bed gebeld worden om zoiets onnuttigsquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Effe mezelf crossposten uit het Benno L. topic
Ik werd vanmorgen om 6.45 uit bed gebeld door de redactie van Giel om commentaar te geven op die zedenzaak van mijn buurman... uiteraard NEE verkocht... ik weet niks van die vent en alsof mijn mening er toe doet... snap ook niet wat die media allemaal van de buren willen: Iets in de trant "Ja hij speelde altijd met kleine meisjes"
En bovendien is Giel een enorme lul dus daar had ik sowieso al geen zin in...
Nou de grap is dat het AD en Hart van Nederland vandeweek dus al hetzelfde hebben geflikt bij mijn ouders, blijkbaar de nieuwe mediatrendquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voorall het eerste, om 06:45 uit je bed gebeld worden om zoiets onnuttigs. Mèn, hebben ze niets beters te doen daar (schijnbaar niet
)
quote:DOOR-MIDDEN gaat de week! WOENS-DAG is HAKKUH-DAG! Jij bepaalt 't..
Gabber Piet - Love you hardcore
Body Lotion - Always hardcore
Speedy J - Pull over
Speedy J is weer eens iets anders dan Paul's HHC top100 cd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef borisz het volgende:
Straks het grote Cos mist Hans moment.
[..]
Maar die andere twee dieptepunten compenseren het geheel weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Speedy J is weer eens iets anders dan Paul's HHC top100 cd.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef themauster het volgende:
Genesis![]()
Ik wou een tvptje zetten bij het de rellen in iran topic in NWS zette ik per ongeluk dus bovenstaande er neer![]()
Lijkt me wel, want Gerard laat de Freaknacht lopen omdat ie zaterdag het Indian Summer Festival presenteert.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Owja Coen Swijnenberg vervangt Gerard vrijdag bij de Freaknacht hopelijk is Gerard er wel tijden Ekstra Weekend
Da's toch vanaf laat (02:00u) oid?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Owja Coen Swijnenberg vervangt Gerard vrijdag bij de Freaknacht hopelijk is Gerard er wel tijden Ekstra Weekend
Gerard vanaf 04.00 Giel vanaf 01.00 en op tv ongeveer 01.15quote:
Shame on youquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Gerard vanaf 04.00 Giel vanaf 01.00 en op tv ongeveer 01.15
Nee man. Ik mag die Bart wel. Rob Stenders kan ik gewoon niet aanhoren. Gelukkig zit Jelmer er nog maar anders is het echt niksquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Shame on you![]()
Rob Stenders is een radioheld Bart is verschrikkelijk
Ned3 ik kijk het altijd graag zelfs met Gielquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan lig ik volgens mij allang op 1 oor. Is 't te zien via Ned 1/2/3?
Oh wacht.. heb een verjaardag.. Misschien is er toch nog mogelijkheid tot..
Je vloekt in de kerk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Nee man. Ik mag die Bart wel. Rob Stenders kan ik gewoon niet aanhoren. Gelukkig zit Jelmer er nog maar anders is het echt niks
Levende legendes vallen buiten het fenomeen "smaak".quote:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Levende legendes vallen buiten het fenomeen "smaak".
Rob een legende noemenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Levende legendes vallen buiten het fenomeen "smaak".
Ga jij je maar eens beter inlezen dan weet je dat Rob Stenders een legende isquote:
Ontopic maar weer. Dit kan een lange discussie wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga jij je maar eens beter inlezen dan weet je dat Rob Stenders een legende is
Prima, dan slaap ik toch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Bartquote:
Om rob nou daarom een legende te noemen gaat mij iets te ver.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga jij je maar eens beter inlezen dan weet je dat Rob Stenders een legende is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |