Gerard vanaf 04.00 Giel vanaf 01.00 en op tv ongeveer 01.15quote:
Shame on youquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Gerard vanaf 04.00 Giel vanaf 01.00 en op tv ongeveer 01.15
Nee man. Ik mag die Bart wel. Rob Stenders kan ik gewoon niet aanhoren. Gelukkig zit Jelmer er nog maar anders is het echt niksquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Shame on you![]()
Rob Stenders is een radioheld Bart is verschrikkelijk
Ned3 ik kijk het altijd graag zelfs met Gielquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan lig ik volgens mij allang op 1 oor. Is 't te zien via Ned 1/2/3?
Oh wacht.. heb een verjaardag.. Misschien is er toch nog mogelijkheid tot..
Je vloekt in de kerk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Nee man. Ik mag die Bart wel. Rob Stenders kan ik gewoon niet aanhoren. Gelukkig zit Jelmer er nog maar anders is het echt niks
Levende legendes vallen buiten het fenomeen "smaak".quote:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Levende legendes vallen buiten het fenomeen "smaak".
Rob een legende noemenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Levende legendes vallen buiten het fenomeen "smaak".
Ga jij je maar eens beter inlezen dan weet je dat Rob Stenders een legende isquote:
Ontopic maar weer. Dit kan een lange discussie wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga jij je maar eens beter inlezen dan weet je dat Rob Stenders een legende is
Prima, dan slaap ik toch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Owja Coen Swijnenberg vervangt Gerard vrijdag bij de Freaknacht hopelijk is Gerard er wel tijden Ekstra Weekend
Bartquote:
Om rob nou daarom een legende te noemen gaat mij iets te ver.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga jij je maar eens beter inlezen dan weet je dat Rob Stenders een legende is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |