Een aantal maanden geleden had ik dat bijna voor elkaar gekregen, zij het dan per ongeluk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Maak dan een 3FM-topic in KLB en gebruik die om te klagen. Met zoveel zeikposts kan dat nog best een succesvolle reeks worden...
Sure, af en toe klagen kan best, maar bijna alleen maar negatief posten begint heel erg te vervelen.
En volgens mij was dat op vrijdag, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een aantal maanden geleden had ik dat bijna voor elkaar gekregen, zij het dan per ongeluk.
Ah, de TS-die-het-forum-kwijt is. Die blunder herinner ik me nog wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een aantal maanden geleden had ik dat bijna voor elkaar gekregen, zij het dan per ongeluk.
Dat was inderdaad op een vrijdagavond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En volgens mij was dat op vrijdag, toch?
Jouw grootste blunder, volgens jouw sig
WOOW!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tering he, je hoeft niet te luisteren. In elk 3FM topic staan minimaal 10 zeik opmerkingen van jou. Ga dan lekker KX luisteren als dat toch 10x beter is maar val mij er niet mee lastig
quote:
voorspelbare post 2:quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Voorspelbare post:
Tijd voor 3,5 minuut MP3FM!
+ 23 secondequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Voorspelbare post:
Nu al praten over bedjes? Die ga ik op z'n vroegst pas aan het eind van deze avond gebruiken hoor...quote:
Hopelijk komt mijn voorspelling uit dat het volgende album van Lisa pas in 2059 uitkomt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Voorspelbare post:
Vandaag wordt de stilte bij mij opgevuld door Bat For Lashes - Daniel.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk komt mijn voorspelling uit dat het volgende album van Lisa pas in 2059 uitkomt.
Volgens mij had Eric Corton deze megahit eerder in 3VOOR12 op een ongezond maniakale manier gepromoot dat het zonder meer in de Hall Of Fame opgenomen werd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:26 schreef gerbenp het volgende:
Voorspelbare reactie (als hans erwas):
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
De megahit...
Vind je haar zo slecht zingen dan? Die single is ook niet echt mijn ding, maar ik ben wel benieuwd naar haar album..quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk komt mijn voorspelling uit dat het volgende album van Lisa pas in 2059 uitkomt.
Het is weer een vijftien-in-een-dozijn-zangeresje, en bovendien heb ik mijn bedenkingen over het succes van talentenshows.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef June. het volgende:
[..]
Vind je haar zo slecht zingen dan? Die single is ook niet echt mijn ding, maar ik ben wel benieuwd naar haar album..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |