Welk een armoedige treurnis, nietwaar?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef Seam het volgende:
3 FMis het wel de beste radiostation van Nederland
Ik snap echter niet wat hier anders aan is dan 75% van de hiphop, rnb en dance nummers; die ook allemaal geripte samples hebben omdat die artiesten zelf geen muziek kunnen schrijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef hoerezooi het volgende:
Ik hoorde dat tiefes nummer net ook en wilde er net een topic over openen. Wat ben je dan een kansloze "artiest" als je zon nummer gewoon dik gaat zitten kopieren
Je wordt dan ook gedwongen te luisterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:00 schreef Afwazig het volgende:
3FM
Soms `s ochtends naar werk toe rond 6 uur dan staat het aan, de tering wat een kankerzender zeg. Die Giel Beelen met zijn domme gelul en kutmuziek, teringmongool.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:00 schreef Seam het volgende:
Giel Beelen is wel een kankerpatient trouwens ja
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Peter Vos moeten ze afknallen, echt waar.
Weet je wie erachter schijnt te zitten ? Een van die gozerts van Guillermo & Tropical Danny![]()
![]()
Oh echt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je wordt dan ook gedwongen te luisteren
Er zit een knop op je radio waarmee hij uit kan, en ook één waarmee je andere zenders kan opzoeken droeftoeter.
Als jij rijdt beslis jij toch wat je wilt horen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh echt?
Mijn collega luistert het graag, daar over ik me dan maar voor op.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef JeMoeder het volgende:
Ja...
Peter Fox - Haus am See
wordt
Peter Vos - Huis aan Zee
1. Die gast is zo niet origineel dat hij gekruisigd dient te worden;
2. See = Meer in het Nederlands NEPPE LUTSERDT!
offerquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh echt?
Mijn collega luistert het graag, daar over ik me dan maar voor op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |