je vloekt inderdaad in de kerkquote:
Inkel zit bij KXquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:55 schreef Stefan het volgende:
Rob is toch al wat jaartjes bezig en nog steeds goed beluisterd. Doorgebroken met Stenders en Van Inkel, het Ekstra Weekend van de jaren 80. Ik weet niet hoe populair Van Inkel nog is, maar Curry, De Zwart, Van Diepen, en al die andere VOO-jocks hoor je nergens meer. Maar dat kan ook komen omdat die laatste drie inmiddels multimuljonair zijn en Stenders niet
Het is mischien wel zielig maar echt ik heb mij gewoon verschrikkelijk zitten ergeren aan haar presentatie en slechte interviews . ik heb het programma een paar kansen gegeven maar ga nu echt niet meer kijken dan kijk ik wel naar de herhaling van Friendsquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Froukje eigenlijk.
Hebben ze haar al uit dat programma getieft? Gewoon belachelijk dat ze DZDD nog doet. Oefenen doe je maar lekker ergens anders; niet in zo'n tv-programma. Mag toch wel duidelijk voor haar zijn dat dit 't niet is.... Een reisprogramma als 3 op Reis doet ze wel wat beter...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Froukje eigenlijk.
Gielquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan die doos niet helemaal optiefen?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer die debiele NL versie van Haus am See![]()
. Denkt men dat dat grappig is ofzo?
* Roel_Jewel neemt z'n ziel onder de arm en zapt maar weer naar KX
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bart, flikker een eind op. Wat een C&S-niveau.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor geschreeuw?
* Roel_Jewel zapt maar weer naar KX.
Tering hequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben ze haar al uit dat programma getieft? Gewoon belachelijk dat ze DZDD nog doet. Oefenen doe je maar lekker ergens anders; niet in zo'n tv-programma. Mag toch wel duidelijk voor haar zijn dat dit 't niet is.... Een reisprogramma als 3 op Reis doet ze wel wat beter...
Klotekutzooi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef borisz het volgende:
Fortuna mag gewoon jupiler league spelen volgend seizoen. Bron BNR.
Is dat niet per definitie zo bij elke bewindsman/-vrouw?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kutstem heeft die van Bijsterveld
Maar dat hele album van haar is zo goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als denieuwe
van Adele volgende week MH wordt, stijgt 3FM heel wat in aanzien. Schitterende plaat, net uit, dus prima moment om die te kiezen.
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tering he, je hoeft niet te luisteren. In elk 3FM topic staan minimaal 10 zeik opmerkingen van jou. Ga dan lekker KX luisteren als dat toch 10x beter is maar val mij er niet mee lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |