Klopt, 40+ is meer Radio 2-publiek.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
naja enquette's zeggen dat de 40+ mensen niet echt de luisteraars zijn waar 3FM ghet van moet hebben
Overigens ook geen straf om Radio 2 te luisteren tussen 26 en 31 december.quote:
Dat klopt ook wel, een groot deel van die groep is muzikaal ingedut. Ik ben wat meer als mijn moeder: volg zoveel mogelijk wat er nieuw wordt uit gebracht, en hou er vast aan het verleden, vooral aan die bijna vergeten juweeltjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
naja enquette's zeggen dat de 40+ mensen niet echt de luisteraars zijn waar 3FM ghet van moet hebben
Logisch. Tour.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overigens ook geen straf om Radio 2 te luisteren tussen 26 en 31 december.
Volgende maand luister ik echter tussen 14:00 en 18:30 naar Radio 1, gedurende drie weken.
wordt er gevoetbald?quote:
Realiseer ik mij nu pas: voor het eerst in ijn leven geen Radio Tour de France, omdat ik de complete Tour in Frankrijk zitquote:
Vast wel. Maar ik ga pas kijken als ze die toeters hebben verbannen.quote:
even kaas maken, en dan gaat de radio weer uit....quote:
Ik zit in Denemarken tijdens de tour dit jaar. Deense TV zal wel wat uitzendenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Realiseer ik mij nu pas: voor het eerst in ijn leven geen Radio Tour de France, omdat ik de complete Tour in Frankrijk zit
En ik ga als het even lukt ook voor het eerst bij de koers kijken
Klopt, had ik over het hoofd gezien.quote:
Die verrekte vuvuzela's toch ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik ga pas kijken als ze die toeters hebben verbannen.
Japanners waren ook altijd zo erg, zaten met het hele stadion op van die persluchttoeters te blazen. Klonk ook als een continue storing op de lijn, alsof er een misselijke koe bij de microfoon stondquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, had ik over het hoofd gezien.
[..]
Die verrekte vuvuzela's toch ook.
Ik moet er wel om lachen, ik dacht de eerste keer dat iemand een bijenzwerm had losgelaten op het stadion.
Was toch vanmorgen ook op 3FM?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, had ik over het hoofd gezien.
[..]
Die verrekte vuvuzela's toch ook.
Ik moet er wel om lachen, ik dacht de eerste keer dat iemand een bijenzwerm had losgelaten op het stadion.
Ik vind het heul erg irritant. Als ze dit ook op het WK gaan doen, dan zet ik het geluid uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Japanners waren ook altijd zo erg, zaten met het hele stadion op van die persluchttoeters te blazen. Klonk ook als een continue storing op de lijn, alsof er een misselijke koe bij de microfoon stond
Hmmm, hier staan ze (nog?) niet bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Timo20 het volgende:
Nee Eric Just Jack is geen rap
De Staat op Glastonbury![]()
![]()
ik zuip mij medestal klem als het echt ergens om gaat, dus dan heb ik het niet echt meer doorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vind het heul erg irritant. Als ze dit ook op het WK gaan doen, dan zet ik het geluid uit
Toffe band.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:33 schreef Bill_Board het volgende:
En nu Keane, ik dacht al dat er een addertje onder het gras zat
Haha grapje hoor
Wie niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toffe band.
Al is Tom Chaplin af en toe een snuiverd.
issie op vakantie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:38 schreef Bill_Board het volgende:
Volgende TT: Waar we Hans nog meer missen dan bij Barbara zal gebeuren
Nee spoorloos verdwenenquote:
Op Fok hequote:
ah ja, had het net gevonden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Op Fok hehij zei een dag van te voren wel dat hij toe was aan een sabbatical van Fok en 3FM en toen was hij zonder iets te zeggen verdwenen jammer want hij was best een aardige kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |