quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 van de gebroeders Ko(boten anna)
Dat is toch helemaal niet erg , iedereen is newbie geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef June. het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik ben nogal een newbie.
nouw, je doet #twittertunes en dan een leuk liedje dat een vervoersmiddel in de titel heeft, en misschien draait Michiel die welquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef June. het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik ben nogal een newbie.
Ach soquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw, je doet #twittertunes en dan een leuk liedje dat een vervoersmiddel in de titel heeft, en misschien draait Michiel die wel
stand my sidequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw, je doet #twittertunes en dan een leuk liedje dat een vervoersmiddel in de titel heeft, en misschien draait Michiel die wel
A2?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stand my side
leuk in de file staan
zoals je merkt doet internet alquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heuj Djurre!!! hoe ist in je nieuwe huis?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoals je merkt doet internet al
alles gaat langzaam aan richting af, onze badkamerman heeft het zover moeten brengen dat ik rechtsbijstand moest inschakelen. de keuken is super.
gisteren de inloopkast laten maken.
mag het nu officieel door een ander laten doen. en hij krijgt een berg minder geld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar nu krijg je wel een badkamer?
een teringzooi, alles ligt overhoop. Er ligt al een nieuwe vloer in, morgen word er geschilderd, en kom ik ff kijken hoe het verder gaat daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe is het met jouw brillenzaak Eliza ?
Sta je in de file, met z'n allen op een rij .quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Coen en Sander fileliedkom ik net op
voor twittertunes
Heb je een ander merk brillenzaak overgenomen en wordt het nu een eye wish ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een teringzooi, alles ligt overhoop. Er ligt al een nieuwe vloer in, morgen word er geschilderd, en kom ik ff kijken hoe het verder gaat daar
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je een ander merk brillenzaak overgenomen en wordt het nu een eye wish ?
Woerden is best leuk wonen , dus als je er wat kan krijgen, gewoon doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah het heette eerst Ruijten optiek. De eigenaar had niemand die hem op kon volgen, dus heeft Eyewish het gekocht en mag ik de baas spelen daar
![]()
ik ga op zoek naar iets leuks in Gouda de binnenstad of evt Alphen ad rijn. Woerden is euh...naja niet echt mijn plaatsjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Woerden is best leuk wonen , dus als je er wat kan krijgen, gewoon doen.
Harmelen is ook best oke.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ga op zoek naar iets leuks in Gouda de binnenstad of evt Alphen ad rijn. Woerden is euh...naja niet echt mijn plaatsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |