quote:In Pro Cycling Manager staat de speler aan de leiding van een wielerteam. Hij moet er voor zorgen dat de trainingsschema's in orde zijn, het juiste personeel aannemen, de renners van het correcte materiaal voorzien, contracten verlengen en natuurlijk tijdens de vele wielerwedstrijden de juiste tactiek inzetten. Zonder dat win je namelijk nooit iets!
De game maakt gebruik van de officiële licenties van de wielerteams, waaronder Rabobank en Skil-Shimano, de officiële rondes zoals de Giro, de Vuelta en de Tour de France en de officiële renners. De Track Cycling-modus van Pro Cycling Manager 2008 is weer terug en bevat vier nieuwe events. Dit zijn Scrath Race, Flying 200m Time Trail, Points Race en Omnium.
18 juni is de releasedatum.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
al verkrijgbaar?
Valt voor die prijs nog wel te doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
18 juni is de releasedatum.
Bij Intertoys kun je hem al bestellen en dan krijg je hem de 18de via de post. Bij Intertoys is hij tevens het goedkoopst namelijk 29,95.
Daarom. In eerste instantie was ik niet van plan het spel te kopen omdat er niet heel erg veel veranderd is dan in PCM 2008. Maar nu ik zie dat hij geen 50 maar 30 euro kost heb ik hem toch maar besteld.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Valt voor die prijs nog wel te doen. Geen demo beschikbaar zo te zien...
altijd een gedoe om die te omzeilenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:56 schreef Rucebo het volgende:
Laatste versie die ik gespeeld heb is 2006. Was altijd een leuk spel, maar er zaten ook altijd flink wat bugs in. En hebben ze nog steeds die vervelende Starforce beveiliging?
Er zitten wel wat verbeterpunten in hoor. Alleen het grafische gedeelte is hetzelfde gebleven.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
Heb 2008... Als 2009 niet uitgebreider is vind ik het zonde geld.
quote:Minimale systeemeisen voor PCM2009.
Windowsversie: Windows XP SP2/VISTA
Moederbord/CPU: PENTIUM4 2.2GHZ/ATHLONXP 2200+
Intern geheugen: 1 GB
Videokaart: NVIDIA GEFORCEFX 5900/ATI RADEON 9600
Vereiste harddiskruimte: 6 GB
DirectX-versie: 9
Dat zou idd top zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef Atreidez het volgende:
En aangezien ik deze offi ga halen hoop ik van de zomer met mijn mede fokkers een multiplayer tour de france te kunnen spelen
quote:- Create and share your own 3D stages thanks to the race editor.
Datum een week verschoven dus. Raar dat de website van PCM wel gewoon dat aftelklokje op vanavond 12 uur heeft staan.quote:Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bestelling van de game Pro Cycling Manager 2009 voor de PC
Helaas moeten wij u mededelen dat de Nationale release datum is verschoven naar 26 Juni. Hierdoor kunnen wij deze titel dan ook niet eerder bij u aanleveren dan deze datum.
Indien u heeft gekozen voor een betaling met acceptgiro, dan zult u deze eerder ontvangen dan het artikel zelf. Gelieve wel graag de voorwaarden die gebonden zitten aan de betalingsmethode acceptgiro te accepteren.
Hopelijk heb ik u hier voldoende mee geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze Service Desk (webshop@intertoys.nl / 0180-330770)
Met vriendelijke groet,
Kevin van Leeuwen
Klopt, ze hebben voor 2009 precies dezelfde specs opgegeven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:17 schreef Roberto258 het volgende:
Als 2008 op je PC loopt, dan 2009 toch ook?
Denk dat ik hem toch maar haalVanmiddag ff Ronde van Zwitserland op TV gekeken en heb nu alweer zin in de Tour, en dan heb ik ook weer zin om dit spel te spelen. Tot nu toe heb ik elk jaar als eerste in het spel de Tour gereden. Ik kan me er nog een paar herinneren (2001 met Euskaltel en 2005 met Cofidis, bv...).
Alleen de intertoys zal hem wel later krijgen. Hoe duur was die bij de Mediamarkt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ja die uitgestelde Release snap ik ook niks van. Bij de Mediamarkt in Roermond lag hij vanmiddag gewoon in de schappen, en heb hem dan ook direct gekocht.
Na problemen met installeren (cyclische redudantiecontrole) de game toch geinstalleerd gekregen.
Op het eerst oog ziet het er erg mooi uit. Bij de tour heb je dus ook de echte boog van de laatste kilometer. Bij Tussensprints de reclameborden van PMU (sponser groene trui).
Helaas weer diversen teams en renners zonder echte namen. En wedstrijden zonder de echte namen. (Amstel Gold Race is bv Maastricht-Valkenburg, ENECO tour = Benelux tour etc)
Maargoed, op het forum van procyclingmanager zullen binnenkort wel weer de nodige 'updates' en real name patches worden gemaakt door liefhebbers van het spel. En daardoor is het spel HELEMAAL de moeite waard.
Wat is het probleem. Qua systeemeisen is hij identiek aan PCM08quote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb hem binnen! Alleen draait mijn computer hem niet.
Je kan beter 2008 ergens vandaan vissen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik twijfel of ik hem legaal zal kopen of legaal zal downloaden. Heb cycling manager 3 / 4, en pro cycling manager 1 gekocht destijds voor de volle prijs twijfel daar nu alleen over.
Ja op internet zetten en hem dan betaald downloaden is natuurlijk niet zon moeite als dat Cyanide z'n best doet om een leuk dvdeetje voor de fans in elkaar te zetten, anders zitten ze straks met die lading dvd's van PCM 2009 waar ze niks mee kunnenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:14 schreef RubenSosa het volgende:
Ik wilde hem downloaden (legaal) kost ie gewoon duurder dan in de winkels. Waarom is dat nou weer?
Ik neem aan dat je de tour bedoelt? En het lijkt op een heuvelige aankomst overigens.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:49 schreef RayMania het volgende:
Net mijn eerste massasprint gewonnen met Freire. En hoe, meer dan een fietslengte.
Sta nu vijfde in het puntenklassement (na tien etappes). Hopelijk win ik het.
Menchov staat al op vijf minuten, ergens rond de tiende plek.
[ afbeelding ]
Ik deed het altijd wel vrij aardig, maar een echte tour winnen nee, klassiekers soms wel. Probleem bij een tour is vaak dat je bij het verneuken van een tijdrit of dat je te vroeg aanvalt bij een berg etappe direct 5 minuten aan je broek hebtquote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef Saninl het volgende:
Ik heb 2008 en 2007 gehad... Maar ik heb het nooooit kunnen winnen![]()
Ik snap ook niet wat ik moest doen om mijn energy beter te verdelen,, dan fietste ik kilometers achter het peloton
Heb je een link naar die uitbreiding?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:21 schreef JLSB het volgende:
Ik moet wel even wennen aan dat nieuwe race scherm. Nu even die uitbreiding van PCM daily downloaden en dan maar eens een carrière beginnen....
Ja met een stuk of 8 mensen de hele Tour de France rijden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:27 schreef RayMania het volgende:
Ik, jij. Wat bedoel je met een league? Dat we tegelijk spelen?
Lijkt mij leuk in ieder geval.
Via Gamecenter is dat mogelijk ja. Ik speel wel vaker online een race (nog geen hele tour gedaan).quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef RayMania het volgende:
Dat lijkt me gaaf, maar is dat wel mogelijk? Wordt het dan niet ongelooflijk traag met lag enzo?
Bij mij is Valverde erg sterk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:56 schreef Atreidez het volgende:
Ben met een maat nu in etappe 18, je kan nl. gewoon stoppen en de volgende keer een savegame laden. Moet wel zeggen dat Contador en Evans supersterk zijn, en dat er verder weinig mensen aan kunnen tippen. Elkaars team de klote inrijden en ontsnappen is dan wel weer erg leuk
PCMdaily was idd gelukt. Als je een multiplayer gaat spelen lijkt het me dat je idd dezelfde database moet hebben. In dat geval ga ik gewoon weer terug naar de orginele database.quote:Was de dl van pcmdaily nog gelukt Dirk? Hij vervangt volgens mij de original db, dus met die addon van pcmdaily kan ik denk ik niet meer multiplayeren tegen mensen met standaard versie.
quote:1 Alberto Contador ASTANA 87h28'13
2 Alejandro Valverde CAISSE D'EPARGNE + 10'13
3 Ivan Basso LIQUIGAS + 10'46
4 Andy Schleck TEAM SAXO BANK + 14'25
5 Linus Gerdemann TEAM MILRAM + 14'41
6 Denis Menchov RABOBANK s.t.
7 Samuel Sánchez G. EUSKALTEL - EUSKADI + 14'44
8 Carlos Sostre CAR&VELO TEST TEAM + 14'58
9 Andreas Klöden ASTANA + 16'09
10 Fränk Schleck TEAM SAXO BANK + 16'59
quote:1 Oscar Freire RABOBANK 235
2 Daniele Bennati LIQUIGAS 201
3 Allan Davis QUICK STEP 201
4 Greg Van Avermaet SILENCE-LOTTO 187
5 Alejandro Valverde CAISSE D'EPARGNE 184
6 Alberto Contador ASTANA 165
7 Robbie McEwun TEAM CATYOUCHA 160
8 André Greipel TEAM COLUMBIA - HIGH ROAD 153
9 Denis Menchov RABOBANK 145
10 Heinrich Hiussler CAR&VELO TEST TEAM 123
Evans ging bij mij op zijn bek en kwam ergens op tien minuten binnen. Eindigde buiten de top tien in mijn Tour.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:51 schreef Atreidez het volgende:
Waar is Evans in jou tourDaar won ik t algemeen klassement mee op Contador (3min) en de puntentrui met 300+ punten.. Beetje belachelijk eigenlijk, maar bij jou deed hij kennelijk helemaal niet mee?
Denk het niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef Jonckhere het volgende:
Kan ik PCM 2009 draaien.
Met:
Moederbord: Pentium 4 3.2GHz
Intern geheugen: 1024 MB
Videokaart:ATI MOBILITY RADEON 9000 IGP
En wat zijn die 3D Races?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef Atreidez het volgende:
Je kan het wel draaien, maar niet de 3d races spelen. Er zit ook een simulatie optie in.. Die videokaart nekt gewoon het goed kunnen draaien van 3d, het is gewoon een zwaar spel om te draaien (wat mijn flinke beest al laat puffen, omdat alle bomen als losse objecten staan),
Onder welke naam?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
Ik ben online bij GameCentre, dus als iemand een potje wil spelen?
RayMania.quote:
Dan gaat het over idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil wel een keer potje spelen ook, maar heb wel de pcmdaily geinstalleerd, dus kan volgens mij niet meer samenspelen met mensen die de orig. db hebben (pcmdaily vervangt de orig. db).
Straks een online etappe doen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:25 schreef Atreidez het volgende:
Met Freire noem je dan ook wel een sprinterAls je daarmee de verkeerde trein kiest kan je alsnog winnen, althans, in 2008 lukte dat.. Maar met beschermers die goeie waardes hebben op vlak terrein wordt het iig een stuk makkelijker te controleren en je eigen trein op te zetten
Kwestie van een keer proberen, je schijnt de database van de host te gebruiken. Maar buiten pcmdaily heb ik ook een baan, tot minimaal 5 uur vanmiddagquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Onee jij hebt pcmdaily helaas.
Met PCM 2008 reed ik de slotklim altijd op bolletje met de hartslag op max. 166. Als de concurrentie demarreerde reed ik toch gewoon op bolletje door en liet ik ze gaan. Op 5 km van de streep pakte ik een gelletje dat op 3km van de streep begon te werken. Op dat moment liet ik mijn renner zijn volle energie balen helemaal leeg demarreren en zodra die leeg waren kon ik op 1km van de streep meteen doorsprinten. Op deze manier verloor ik nooit tijd en won ik in ruim 75% van alle berg etappes tijd. In de nieuwe versie heb ik nog geen echte grote bergetappes gereden dus ik kan geen garanties geven dat deze tactiek werkt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die energy gel het beste kan gebruiken?
Iets met torrents enzo? En het wordt een beetje FIFA achtig, ieder jaar een nieuwe versie eruit stampen. Meer namen bij de juiste teams ipv gameplay veranderingen bijv. Ik moet wel zeggen, mn laatste PCM komt uit 05 of 06, en ik vind deze 2009 versie wel een verademing.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:13 schreef Saninl het volgende:
Potverdorie,, door de Tour wil ik ook weer PCM ´09 gaan spelen, maar omdat eerdere versie´s niet te winnen waren voor mij (zoveel geprobeerd, nooit hebben kunnen winnen) wil ik hem eerst even "uitproberen" alvorens ik er 50,- aan ga besteden, maar is er al een Crack voor uit?
Hm,, weer even gespeeld.. En weer lukt het mij gewoon niet..quote:Op maandag 13 juli 2009 11:47 schreef Beezz het volgende:
[..]
Iets met torrents enzo? En het wordt een beetje FIFA achtig, ieder jaar een nieuwe versie eruit stampen. Meer namen bij de juiste teams ipv gameplay veranderingen bijv. Ik moet wel zeggen, mn laatste PCM komt uit 05 of 06, en ik vind deze 2009 versie wel een verademing.
Afin, ik zag hem van de week staan voor 30,- bij de Intertoys en heb 'em maar meteen meegenomen. Milan-San Remo met de Rabo's gereden om even te checken of alles het deed.
Sprintte op 10km weg met Gesink, haalde vlak voor de finish Schleck in en nog geen halve seconde later passeert Freire de lijn en wordt Schleck 3e. Nummer 1 en 2 voor de Rabobank
Ik weet niet precies of het hetzelfde systeem is als 2008, maar daar doe ik in sprints hetvolgende:quote:Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hm,, weer even gespeeld.. En weer lukt het mij gewoon niet..
Als ik gewoon rustig blijf rijden, rustig in het peleton blijf dan word ik met die sprint nooit eerste..
als ik met een aantal, of alleen eerder ontsnap haal ik qua energie de finish nooit
Elke gezonde man wel, lijkt mequote:Op maandag 13 juli 2009 14:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik speel met een carriere wel alles, maar met Astana zijn dat toch allemaal wel grote wedstrijden.. Je kan trouwens gewoon meelullen in 09 topic hoor, want afgezien van de interface is er nauwelijks iets veranderd naar mijn idee.
Let bij je rijders iig op welk trainingsschema ze zitten. Dit heeft ook weer invloed op de fatigue en wanneer ze hun piekvorm qua training krijgen. Aan jou dan de taak ook de wedstrijdvorm te pieken op dat moment om zoveel mogelijk overwinningen te halen..
Ik heb trouwens t vermoeden dat ik t meisje in jou avatar weleens eerder heb gezien
crackquote:Op maandag 13 juli 2009 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bah mijn DVD rom speler heeft het begeven, maar wachten totdat ik genog geld bijelkaar heb voor een nieuwe drive, voordat ik het kan spelen.
Neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:48 schreef Superheld het volgende:
Is dit spel zonder 3d (gaat mijn pc niet redden vrees ik) ook nog leuk / goed?
Maar dan is het spel oersaai. Ik vind die menu's enzo oersaai iig. Actie is het leukste.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Alleen in Carriere modus gok ik. Je hebt dan nog wat uitdaging in de trainingsschema's, vormcurves, enz.. Wordt alleen moeilijk om je doelen te halen door alles te simuleren. Misschien dat andere mensen daar meer ervaring in hebben?
http://www.pcmdaily.com/i(...)download.php?did=637quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:28 schreef henry23 het volgende:
waar vind je die van 2009
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.pcmdaily.com/i(...)download.php?did=637
kweetet nu ma kweetnie wa da ze bedoelen metquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef henry23 het volgende:
[..]
merci maar kweet nie wa da je moet doen me die pre-season velodrome
wa kan ik doen da ik nie zoveel van computers afweetquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef Atreidez het volgende:
Zeg Henry.. het is bij jou wel een opeenstapeling van het niet snappen van redelijk simpele stappen, en daarbij komt dan nog dat het lijkt alsof je nauwelijks zelf onderzoekt hoe het dan zou moetenIn jou geval misschien beter gewoon de standaard versie te spelen? ... ja ik roep maar wat hoor..
zeg gewoon oe dak de rest verder moe doen pleasequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef henry23 het volgende:
[..]
wa kan ik doen da ik nie zoveel van computers afweet
Heeft niet zoveel met kennis van computers te maken, maar meer met een kwestie van begrijpend lezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef henry23 het volgende:
[..]
wa kan ik doen da ik nie zoveel van computers afweet
Ik laat computer bijna alle wedstrijden de renners selecteren. Met trainingsschema's doe ik niks.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef Atreidez het volgende:
Je moet zorgen dat je renners wedstrijdvorm opbouwen, icm trainingsschema's kan je ze op bepaalde punten in t jaar laten pieken. Rij je teveel met bepaalde renners, worden ze te moe (al is dat erg variabel per renner). Als ze rond de 90 zijn aan t begin van je belangrijkste wedstrijden (giro, tour, vuelta?) kunnen ze tijdens de ronde nog groeien tot 99 (mits niet te vermoeid en juiste training), waardoor je winkansen natuurlijk veel groter worden.
Als ik met menchov de Tour en de Vuelta wil rijden, hoeveel andere wedstrijden moet ik hem dan nog laten rijden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef Atreidez het volgende:
Je moet zorgen dat je renners wedstrijdvorm opbouwen, icm trainingsschema's kan je ze op bepaalde punten in t jaar laten pieken. Rij je teveel met bepaalde renners, worden ze te moe (al is dat erg variabel per renner). Als ze rond de 90 zijn aan t begin van je belangrijkste wedstrijden (giro, tour, vuelta?) kunnen ze tijdens de ronde nog groeien tot 99 (mits niet te vermoeid en juiste training), waardoor je winkansen natuurlijk veel groter worden.
Dan zou ik pas in April/Mei beginnen met de eerste opbouw van wedstrijdvorm, zo'n 15/20 dagen. Volta cyclista en Dauphine Libere enzo. En dan trainingsschema op de tour, en als de tour afgelopen is trainingsschema op vuelta zetten.. Of ie dat kan volhouden weet ik niet, ik rij zelf met Astana. Maar ik had bv. Gregory Rast de voorjaars en kasseien klassiekers laten rijden, en die heeft er nu in totaal zo'n 30 dagen opzitten en is 80% vermoeid. Zijn training stond op Roubaix, dus veel training begin van t jaar (Roubaix overigens dik verlorenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:12 schreef Zwoerd het volgende:
Als ik met menchov de Tour en de Vuelta wil rijden, hoeveel andere wedstrijden moet ik hem dan nog laten rijden.
Bedanktquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan zou ik pas in April/Mei beginnen met de eerste opbouw van wedstrijdvorm, zo'n 15/20 dagen. Volta cyclista en Dauphine Libere enzo. En dan trainingsschema op de tour, en als de tour afgelopen is trainingsschema op vuelta zetten.. Of ie dat kan volhouden weet ik niet, ik rij zelf met Astana. Maar ik had bv. Gregory Rast de voorjaars en kasseien klassiekers laten rijden, en die heeft er nu in totaal zo'n 30 dagen opzitten en is 80% vermoeid. Zijn training stond op Roubaix, dus veel training begin van t jaar (Roubaix overigens dik verloren), maar Popovych heeft al over de 45 wedstrijddagen en is nog maar een kwart vermoeid omdat zijn trainingsschema naar de tdf werkt.
Geloof dat jonge renners eerder vermoeid raken, en je moet bij je talenten zeker voorkomen dat ze over de vermoeidheid heengaan omdat ze dan blijvend stats kunnen verliezen..
Hey, een aanpassing t.o.v. 2008quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:18 schreef Roberto258 het volgende:
[ afbeelding ]
Contador viel op de één na laatste dag uit
Sastre 3 etappezeges (o.a. Mont Ventoux), Hushovd 2 (o.a. Champ Elysees) en Haussler 1
Freire het groen en Evans de bollen...
Ja, gewoon bij opties.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:27 schreef Atreidez het volgende:
Kan je de moeilijkheidsgraad verhogen tijdens de Carriere? Net de Giro afgerond en Leipi heeft met 6 min voor gewonnen op Di Luca6 Etappezeges voor hem, 2 voor Vaitkus in de sprint en 2 voor Popovych in afdalingsfinish. De vorm was wel super, waarbij Leip rond etappe 10 piekte tot 99 en de rest van de ploeg is ook niet onder de 89 geweest. Hopen dat de andere ploegen in de Tour een wat sterker deelnemersveld opstellen!
http://www.procyclingmana(...)ion-Pack-t70480.htmlquote:Op zondag 19 juli 2009 23:49 schreef JStyler het volgende:
Beste mensen,,
ben net nieuw hier , en heb beetje topic doorgelezen..
Ik zelf speel ook PCM 09. gekocht.
Maar maken jullie gebruik van de Benelux Database??.. of een andere database, OF spelen jullie gewoon met de namen Ovans enzo..
Ik vind die database niet zo super omdat volgens mij daar Menchov Tijdrijden 84 ofzo heb?.. en de stats allemaal beetje overdreven zijn?..
Heb ik het nou over hetzelfde database of niet. en komt het bij jullie voor dat sommige etappes het niet doen? bijvoorbeeld uitvallen..
Owjah, als jullie een andere database gebruiken die je kan downloaden, zou ik dan de link toegestuurd mogen hebben?
Check je boekjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:32 schreef Jiveje het volgende:
Ik speel dit voor het eerst, maar hoe kom ik er achter wat al die 'buttons' betekenen? Het meerendeel is logisch maar er zijn een aantal functies waarvan ik echt niet weet wat het doet, ik zie dan ook niet direct iets gebeuren. Is er een site waarop al die knoppen worden toegelicht?
Australische kampioenschappen zijn mooi, daar start je met een peloton van 40 man.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:25 schreef Roberto258 het volgende:
Rij nu ook de Ronde van Californië, met marliefst een peloton van 65 man
120 dagen? Ben je gek, als een renner 80 wedstrijddagen heeft is dat al erg veel. Ik kan me herinneren dat Nardello in 2004 (volgens mij) bijna 100 koersdagen had, waaronder Giro, Tour, Vuelta, WK, Parijs-Nice, Ronde van Zwitserland + alle grote klassiekers.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:28 schreef Atreidez het volgende:
De vorm liep terug doordat ik m al teveel dagen had opgesteld. Tour is nu over, en hij heeft er 78 racedagen op zitten dit jaar.. In t echt doen ze er rustig 120 als ze geen blessures hebben, maar in het spel is rond de 60 de max geloof ik, daarna loopt vorm terug (niet zozeer de vorm, maar de mogelijkheid tot een bepaalde hoogte van vorm) en had ik dus nog maar 87 (77/80 - 10/10).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PCM09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
Jaa, dat heb ik ook echt te vaakquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:24 schreef Roberto258 het volgende:
Pffff, laatste 20 km van de Ronde van Mallorca, trek ik alles in waaiers. Allemaal groepjes.. echt alles verspreid, en wat doet het spel? Zet alle renners in dezelfde tijd, terwijl de laatste renner op 16 minuten binnen kwam
Klopt. zo vervelend is dat. Denk je alle klassementsmannen te pakken te hebben, nee hoor... Zwaar minpuntquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:10 schreef Saninl het volgende:
[..]
Jaa, dat heb ik ook echt te vaakop 1:08 de laatste x.. echt alle andere renners
Op die link van bol.com staat dat de installatie in het frans is? Dit is gemeldt bij de klantenbeoordelingenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:07 schreef icebliss het volgende:
Ik heb 'm afgekeurdEn een tip voor andere mensen die niet helemaal tevreden zijn:
Voor 6 euro heb je PCM 2006. Ziet er qua graphics helemaal niet slecht uit, veel betere gameplay (overzichtelijker, realistischer) en er worden nog steeds updates voor gemaakt. Zo kan je hier een 2009 update downloaden. Volgens mij wordt deze versie binnen de 'community' als het beste gezien. Ik ga 'm nu in ieder geval weer installeren![]()
Geen idee, ik heb het spel gekocht toen het uitkwam. Maar het lijkt me raar dat een Nederlandse website een puur Franse versie levert eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Op die link van bol.com staat dat de installatie in het frans is? Dit is gemeldt bij de klantenbeoordelingen
"geen engelse versie
Dit is geen engelse versie van het spel. Op de achterkant staat een stukje tekst in het engels maar daar houdt het mee op. Het installatieprogramma kan alleen maar frans en in het spel kun je alleen frans en tsjechies kiezen."
Klopt dit, of jij weet??
Alvast bedankt!
Heb ik ook last van. Dan krijg je een of andere dll error geloof ik ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:58 schreef Philip96 het volgende:
Hebben jullie ook dat het spel soms vast loopt tijdens een race??
Want ik heb 08 en daar liep ik de heletijd vast na 150 kilometer.
Ligt dat gewoon aan mij computer??
Ik weet niet of ik 09 ga kopen. Toen ik 08 had speelde ik het heel vaak. Maar na een paar weken het ik het wel weer gezien.
Nog 1 vraag. Spelen jullie de hele race. of doen jullie de tijd soms ook op 8X
Als je een bestaand team neemt dan staat je kalender al goed gevuld als je begint. Maak je een nieuw team, dan niet denk ik, maar dan kan je bij algemene kalender wildcards aanvragen e.d. Verder hebben renners altijd favoriete races die ze willen rijden, maar daar hoef je niet perse naar te luisteren en soms kan dat ook helemaal niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:37 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik ben een carriere begonnen, maar hoe weet ik voor welke race ik me moet inschrijven en wie ik moet opstellen. Je kan niet aan de renners vragen welke koers ze graag willen rijden toch? Of moet je het allemaal zelf een beetje inschatten?
Ik ben een eigen team begonnen en ook daar staat er al wedstrijden geselecteerd. Daar kan je dus het beste op afgaan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je een bestaand team neemt dan staat je kalender al goed gevuld als je begint. Maak je een nieuw team, dan niet denk ik, maar dan kan je bij algemene kalender wildcards aanvragen e.d. Verder hebben renners altijd favoriete races die ze willen rijden, maar daar hoef je niet perse naar te luisteren en soms kan dat ook helemaal niet.
Doe ik wel, een heel enkele keer verander ik eens iets.. Heb zelf een team met alleen nederlanders, en laat een Maaskant uiteraard begin seizoen alle kasseiwedstrijden rijden of ie wil of nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:26 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik ben een eigen team begonnen en ook daar staat er al wedstrijden geselecteerd. Daar kan je dus het beste op afgaan?
Dat had ik eerst dus ook... Heb jij die update ook gedaan waar het spel zelf om vraagt als je op spelen drukt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb helemaal geen keyHij checkt bij mij steeds de dvd.
Het gebeurde niet direct na de update, maar de keer dat ik daarna wou spelen dus..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Ja, maar ik had meteen erna ook problemen om eerlijk te zijn, weet alleen niet meer welke. Is wel vanzelf weggegaan. Heb je je pc al een keer geherstart?
quote:Op woensdag 2 september 2009 01:47 schreef Roberto258 het volgende:
WtfIk ben inmiddels aanbeland bij de Tour, valt Robert Gesink ineens uit in de eerste week, na de etappe zie ik de blessure, je raadt het al... gebroken pols
Tour gewonnen, en ook de Vuelta lijkt naar Menchov te gaan. Sowieso domineer ik het hele najaar. Zo won Ten Dam de GP Plouay en Langeveld de Vattenfall Cyclassics Hamburg en Parijs-Brussel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:55 schreef Roberto258 het volgende:
Na 1,5 week in de Tour sta ik al ruim 2 minuten voor op Contador met Menchov, dus dat gaat goed
Voor het volgende seizoen heb ik Boasson Hagen en Vladimir Efimkin vastgelegd. Minpunt is wel dat Freire (3 etappezeges al) naar Lampre gaat, en dat Boom en Gesink nog niet hebben bijgetekend. Ook heb ik Farrar een contractvoorstel gedaan
Haha inderdaad! Jens Voigt kon bij mij het beste zwemmenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef Madhouse11 het volgende:
Heb de Vuelta net afgemaakt. 1 etappe eindigde onder water![]()
Was wel een leuk gezicht.
Mee eens, maar moet zeggen dat ik de tweede screen toch erg mooi vindquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:06 schreef Sautor het volgende:
Ziet er leuk uit, maar ik vind gameplay veel belangrijker dan hoe het eruit ziet. Mijn pc trekt die dikke shit toch niet. Ik zou tegen Cyanide zeggen dat ze eens wat meer naar Football Manager moeten kijken bijvoorbeeld.
Zo kijkt er natuurlijk geen hond naar..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef JohnnyWilkinson het volgende:
Volg mijn twee carrières!
Sunweb - Projob is via deze link te volgen
Silence - Lotto dan weer via deze link
Alt-tab werkt niet? Evt. windowed draaien (instellingen), dan kan je m ook redelijk vol scherm hebben, maar draait hij iig door als je even naar een browser gaat..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:32 schreef Visual het volgende:
Mogelijk om met volledig scherm terug naar windos kunnen gaan ?
Dat is bij PCM 09 niet meer. Ik meen dat je de optie introfilmpje in het hoofdmenu even moet uitvinken.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef Sautor het volgende:
Op het windows knopje op je toetsenbord rammen deed het hem bij mij altijd.
Bedanktquote:Dat is bij PCM 09 niet meer. Ik meen dat je de optie introfilmpje in het hoofdmenu even moet uitvinken.
quote:
Improved game performances and memory management - Improved sprints gameplay (fixed issues with "trains" and team mates) - New A.I. in season mode, when selecting riders (improved contestants selection when there are only a few riders for each team) - Several improvements in detailed simulation (Possibility to change the riders role in the bottom of the page and fixed the issue with the selection of a leader not registered in the race) - Fixed the number of riders affected to a training during season two and the following ones - Fixed a bug that could prevent to go through the listing of world championships - Fixed the list of winners : top 25 is displayed on important races - Fixed the goals difficulty for weak custom teams - Several improvements in multiplayer interface - Fixed an issue in multiplayer when loading a season or stage race - Fixed a protection issue which detected the use of an emulation software
Jawelquote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Atreidez het volgende:
Begrijp je echt wielrennen wel, op tv enzo? Tis nl. psies t zelfde
Maar stel ik zet er 4 ofzo op 50 en dan gewoon op plaats blijven hangen en het peloton verhoogt het tempo, dan ben ik die mannen kwijt toch? (dan rijden die dus echt helemaal onderaan de rit)quote:Op maandag 26 juli 2010 15:23 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt toch wel 2 rijders tegelijk managen? Desnoods zet je de rit af en toe op pauze
De rest kun je gewoon lekker mee laten hobbelen in het peloton tot later in de rit. Het is natuurlijk niet zo dat je op elk moment in de rit met alle 6 de rijders bezig bent
Probeer bij het begin van de wedstrijd alle mannen op 99 te zetten en op overnemen, wanneer ze voorin het peloton zitten (na een paar seconden) stel je ze in op volgen en ongeveer 65%. Dan blijven ze de rest van de race normaal gezien wel voorin het peloton zitten en hoef je je daar even niet druk om te makenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Saninl het volgende:
[..]
Maar stel ik zet er 4 ofzo op 50 en dan gewoon op plaats blijven hangen en het peloton verhoogt het tempo, dan ben ik die mannen kwijt toch? (dan rijden die dus echt helemaal onderaan de rit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |