abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70959491
OK. Zal het eens proberen.

De eerste keer bleef hij hangen bij het laden van de etappe. De tweede en derde keer ongeveer op hetzelfde moment in de etappe.....
Dan maar simuleren... jammer. Had net zo'n lekker team opgesteld voor die ronde
U MAD?
pi_70960729
Je kan ook winnen door simulatie Ik had een of andere vage kasseien race gesimuleerd, en die was toen gewonnen door Muravyev Ok, het was niet het meest sterke veld, maar toch leuk dat hij samen met 1 andere op 22'' voorspring eindigde op p1. En ik had niet eens veel gesleuteld aan die simulatie opties.
Where facts are few, experts are many.
pi_70961390
Is dit spel zonder 3d (gaat mijn pc niet redden vrees ik) ook nog leuk / goed?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_70961460
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:48 schreef Superheld het volgende:
Is dit spel zonder 3d (gaat mijn pc niet redden vrees ik) ook nog leuk / goed?
Nee
pi_70961475
Alleen in Carriere modus gok ik. Je hebt dan nog wat uitdaging in de trainingsschema's, vormcurves, enz.. Wordt alleen moeilijk om je doelen te halen door alles te simuleren. Misschien dat andere mensen daar meer ervaring in hebben?
pi_70961521
Hmmkay, gaat hem dan helaas niet worden .

Toch bedankt!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_70961523
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Alleen in Carriere modus gok ik. Je hebt dan nog wat uitdaging in de trainingsschema's, vormcurves, enz.. Wordt alleen moeilijk om je doelen te halen door alles te simuleren. Misschien dat andere mensen daar meer ervaring in hebben?
Maar dan is het spel oersaai. Ik vind die menu's enzo oersaai iig. Actie is het leukste.
U MAD?
pi_70961545
Ik denk dat ik t zonder 3D ook niet langer als een half uur uithou
pi_70976318
heb de pcmdaily addon gedownload en weet niet wat ik nu moet doen
pi_70976431
Simuleren werkt idd Atreidez.
Kon nu gewoon weer verder en won zojuist Kuurne-Brussel-Kuurne met Cancellara.
U MAD?
pi_70977416
Goed nieuws

@henry23
Installeren? Je hebt wel opgelet dat je niet die van de vorige pagina hebt genomen he. Die waar boven staat dat t voor 2008 is.. De versie voor 2009 die ik heb van pcmdaily is een final en een zelf installeerbare exe, weinig om niet aan te snappen.

Gisteren nog de Vuelta ciclista al Pais Vasco gewonnen met Leipheimer en daar had ik nog een plaatje van geschoten. Hij is klaar voor de Giro waar ik net in begonnen ben, met kanshebbers als Di Luca, Basso en Cunego wordt dat nog een hele kluif.

pi_70979430
waar vind je die van 2009
pi_70979498
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:28 schreef henry23 het volgende:
waar vind je die van 2009
http://www.pcmdaily.com/i(...)download.php?did=637
pi_70997843
quote:

merci zal het eens proberen
pi_70998454
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef henry23 het volgende:

[..]

merci zal het eens proberen
heb het gedownload maar weet niet wat ik nu moet doen
pi_70998622
De Read me.txt lezen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_70999928
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:26 schreef Roberto258 het volgende:
De Read me.txt lezen.
merci maar kweet nie wa da je moet doen me die pre-season velodrome
pi_71000086
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef henry23 het volgende:

[..]

merci maar kweet nie wa da je moet doen me die pre-season velodrome
kweetet nu ma kweetnie wa da ze bedoelen met

Kies in het hoofdmenu te spelen online / offline
pi_71003082
Zeg Henry.. het is bij jou wel een opeenstapeling van het niet snappen van redelijk simpele stappen, en daarbij komt dan nog dat het lijkt alsof je nauwelijks zelf onderzoekt hoe het dan zou moeten In jou geval misschien beter gewoon de standaard versie te spelen? ... ja ik roep maar wat hoor..
pi_71003190
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef Atreidez het volgende:
Zeg Henry.. het is bij jou wel een opeenstapeling van het niet snappen van redelijk simpele stappen, en daarbij komt dan nog dat het lijkt alsof je nauwelijks zelf onderzoekt hoe het dan zou moeten In jou geval misschien beter gewoon de standaard versie te spelen? ... ja ik roep maar wat hoor..
wa kan ik doen da ik nie zoveel van computers afweet
pi_71003458
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef henry23 het volgende:

[..]

zeg gewoon oe dak de rest verder moe doen please
pi_71012530
De eerste week van de Giro zit erop. Niet slecht geweest met 1 sprintwinst voor Vaitkus die met een aanloopje in de juiste trein terechtkomt, en beide aankomsten bergop voor Leipheimer met beide keren Di Luca op +0''. Di Luca pakte later nog een etappe in de afdaling en kreeg toen 10 sec. kado in de sprint. Rij wel in het roze maar de nummer 3 staat op anderhalve minuut en Di Luca staat maar op 6'' Kennelijk is die ook in vorm.
Vaitkus sprint (11mb)
pi_71017681
Hoe doen jullie dat eigelijk bij carriere met selecties, gewoon alleen voor de belangrijke wedstrijden selecties maken?
Цой жив
pi_71020905
Je moet zorgen dat je renners wedstrijdvorm opbouwen, icm trainingsschema's kan je ze op bepaalde punten in t jaar laten pieken. Rij je teveel met bepaalde renners, worden ze te moe (al is dat erg variabel per renner). Als ze rond de 90 zijn aan t begin van je belangrijkste wedstrijden (giro, tour, vuelta?) kunnen ze tijdens de ronde nog groeien tot 99 (mits niet te vermoeid en juiste training), waardoor je winkansen natuurlijk veel groter worden.
pi_71021191
Heb ff een tijdje alleen toegang tot m'n laptop, dus ik zit vast aan simuleren for now .
  donderdag 16 juli 2009 @ 07:26:57 #176
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_71023458
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef henry23 het volgende:

[..]

Heeft niet zoveel met kennis van computers te maken, maar meer met een kwestie van begrijpend lezen.
Net efkes anges
  donderdag 16 juli 2009 @ 07:28:18 #177
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_71023466
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef Atreidez het volgende:
Je moet zorgen dat je renners wedstrijdvorm opbouwen, icm trainingsschema's kan je ze op bepaalde punten in t jaar laten pieken. Rij je teveel met bepaalde renners, worden ze te moe (al is dat erg variabel per renner). Als ze rond de 90 zijn aan t begin van je belangrijkste wedstrijden (giro, tour, vuelta?) kunnen ze tijdens de ronde nog groeien tot 99 (mits niet te vermoeid en juiste training), waardoor je winkansen natuurlijk veel groter worden.
Ik laat computer bijna alle wedstrijden de renners selecteren. Met trainingsschema's doe ik niks.
Net efkes anges
pi_71025778
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef Atreidez het volgende:
Als ik met menchov de Tour en de Vuelta wil rijden, hoeveel andere wedstrijden moet ik hem dan nog laten rijden.
Цой жив
pi_71026537
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:12 schreef Zwoerd het volgende:
Als ik met menchov de Tour en de Vuelta wil rijden, hoeveel andere wedstrijden moet ik hem dan nog laten rijden.
Dan zou ik pas in April/Mei beginnen met de eerste opbouw van wedstrijdvorm, zo'n 15/20 dagen. Volta cyclista en Dauphine Libere enzo. En dan trainingsschema op de tour, en als de tour afgelopen is trainingsschema op vuelta zetten.. Of ie dat kan volhouden weet ik niet, ik rij zelf met Astana. Maar ik had bv. Gregory Rast de voorjaars en kasseien klassiekers laten rijden, en die heeft er nu in totaal zo'n 30 dagen opzitten en is 80% vermoeid. Zijn training stond op Roubaix, dus veel training begin van t jaar (Roubaix overigens dik verloren ), maar Popovych heeft al over de 45 wedstrijddagen en is nog maar een kwart vermoeid omdat zijn trainingsschema naar de tdf werkt.

Geloof dat jonge renners eerder vermoeid raken, en je moet bij je talenten zeker voorkomen dat ze over de vermoeidheid heengaan omdat ze dan blijvend stats kunnen verliezen..
pi_71031112
Kan de vermoeidheid ook weer teruglopen door geen wedstrijden te rijden?

M'n Tour is bijna klaar (zal uitslagen enzo nog wel ff meedelen ) en wil daarna een carrière starten, weet alleen nog niet met welk team
pi_71031215
Ja, theoretisch moet t minder worden als je niet met m koerst en je ze trainingsschema op rust zet. Ik heb ze zelf op een custom training met niets erin gezet, maar ik heb nog niet echt een vermindering in vermoeidheid gezien
pi_71060522
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dan zou ik pas in April/Mei beginnen met de eerste opbouw van wedstrijdvorm, zo'n 15/20 dagen. Volta cyclista en Dauphine Libere enzo. En dan trainingsschema op de tour, en als de tour afgelopen is trainingsschema op vuelta zetten.. Of ie dat kan volhouden weet ik niet, ik rij zelf met Astana. Maar ik had bv. Gregory Rast de voorjaars en kasseien klassiekers laten rijden, en die heeft er nu in totaal zo'n 30 dagen opzitten en is 80% vermoeid. Zijn training stond op Roubaix, dus veel training begin van t jaar (Roubaix overigens dik verloren ), maar Popovych heeft al over de 45 wedstrijddagen en is nog maar een kwart vermoeid omdat zijn trainingsschema naar de tdf werkt.

Geloof dat jonge renners eerder vermoeid raken, en je moet bij je talenten zeker voorkomen dat ze over de vermoeidheid heengaan omdat ze dan blijvend stats kunnen verliezen..
Bedankt

En hoe zit het met trainingskampen? Hoevaak, hoelang en wanneer moet ik ze houden?
Цой жив
pi_71071482
Yep ook goeie vraag. Wat ik begreep van trainingskampen is dat ze je rijders extra stats geven tot wel 3 weken na het kamp. Een bergtrainingskamp geeft dus extra klimpunten voor een paar weken, en zo heb je andere kampen die andere specifieke eigenschappen kunnen verhogen.

Er was met de standaard versie echter wel een bug, dat na de weken met de extra punten het spel terugvalt naar geboortewaardes ipv de waardes die er waren voor het trainingskamp. Bv. Zubeldia heeft 77 klimmen, je stuurt m op kamp en daarna heeft hij 79 klimmen, maar na 3 weken heeft hij ineens 71 klimmen.. Dat is met de eerste patch aangepast. Als je echter met gecrackte versie werkt heb je geen patch, en moet je dus ook geen trainingskampen uitvoeren.
pi_71075534

Contador viel op de één na laatste dag uit

Sastre 3 etappezeges (o.a. Mont Ventoux), Hushovd 2 (o.a. Champ Elysees) en Haussler 1

Freire het groen en Evans de bollen...
pi_71075806
En waar stond Contador in het klassement toen ie uitviel? Gz iig!
pi_71075934
Hij had de gele trui met bijna 9 minuten voorsprong
pi_71076152
Omg Zou wel in t echt ook leuke tour zijn
pi_71087283
Tour down under gewonnen met Nuyens en Ronde van Qatar met Freire
Цой жив
pi_71089001
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:18 schreef Roberto258 het volgende:
[ afbeelding ]

Contador viel op de één na laatste dag uit

Sastre 3 etappezeges (o.a. Mont Ventoux), Hushovd 2 (o.a. Champ Elysees) en Haussler 1

Freire het groen en Evans de bollen...
Hey, een aanpassing t.o.v. 2008
U MAD?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:23:50 #190
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71092198
Ik ben ook maar eens aan de Tour begonnen. Mijn keuze is gevallen op Euskaltel en omdat ik met de startlijst van 2009 speel dus geen Samu Sánchez.

Astarloza, Anton, Txurruka, Koldo Fernandez, A. Perez, R. Perez, Oroz, Verdugo en Martinez moeten het gaan doen.

De tijdrit ging heel aardig. Astarloza werd zevende op op een halve minuut van Cancellarra en een aantal seconden op medeklassementrenners.

Etappe twee ben ik vroeg in de aanval gegaan met Anton om de bergtrui te pakken. Met succes. Daarna terug laten vallen en gewacht op de massaspurt met Koldo Fernandez en ook dat ging redelijk. Hij werd zevende.

Hopelijk weet ik met hem een podium en misschien wel een rit te winnen. De doelstelling met Astarloza is top-10, terwijl Anton voor de bolletjestrui gaat.
pi_71094855
Kan je de moeilijkheidsgraad verhogen tijdens de Carriere? Net de Giro afgerond en Leipi heeft met 6 min voor gewonnen op Di Luca 6 Etappezeges voor hem, 2 voor Vaitkus in de sprint en 2 voor Popovych in afdalingsfinish. De vorm was wel super, waarbij Leip rond etappe 10 piekte tot 99 en de rest van de ploeg is ook niet onder de 89 geweest. Hopen dat de andere ploegen in de Tour een wat sterker deelnemersveld opstellen!
pi_71094935
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:27 schreef Atreidez het volgende:
Kan je de moeilijkheidsgraad verhogen tijdens de Carriere? Net de Giro afgerond en Leipi heeft met 6 min voor gewonnen op Di Luca 6 Etappezeges voor hem, 2 voor Vaitkus in de sprint en 2 voor Popovych in afdalingsfinish. De vorm was wel super, waarbij Leip rond etappe 10 piekte tot 99 en de rest van de ploeg is ook niet onder de 89 geweest. Hopen dat de andere ploegen in de Tour een wat sterker deelnemersveld opstellen!
Ja, gewoon bij opties.
pi_71095596
net met contador de tour gewonnen, ging vrij gemakkelijk. Carriere met de rabo begonnen zit nu in de februari bij de tour in san francisco. Voorlopig gaat het aardig maar qua trainingen is het nog ff vogelen. hebben net zoals ik voor elke rijder een trainier geselecteerd? heb er 2 bijgekocht eentje voor het klimmen/rondewerk en eentje voor het sprinten.
Hooray for boobies!
pi_71136674
Beste mensen,,

ben net nieuw hier , en heb beetje topic doorgelezen..
Ik zelf speel ook PCM 09. gekocht.

Maar maken jullie gebruik van de Benelux Database??.. of een andere database, OF spelen jullie gewoon met de namen Ovans enzo..

Ik vind die database niet zo super omdat volgens mij daar Menchov Tijdrijden 84 ofzo heb?.. en de stats allemaal beetje overdreven zijn?..

Heb ik het nou over hetzelfde database of niet . en komt het bij jullie voor dat sommige etappes het niet doen? bijvoorbeeld uitvallen..

Owjah, als jullie een andere database gebruiken die je kan downloaden, zou ik dan de link toegestuurd mogen hebben?
  maandag 20 juli 2009 @ 00:54:37 #195
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71138076
quote:
Op zondag 19 juli 2009 23:49 schreef JStyler het volgende:
Beste mensen,,

ben net nieuw hier , en heb beetje topic doorgelezen..
Ik zelf speel ook PCM 09. gekocht.

Maar maken jullie gebruik van de Benelux Database??.. of een andere database, OF spelen jullie gewoon met de namen Ovans enzo..

Ik vind die database niet zo super omdat volgens mij daar Menchov Tijdrijden 84 ofzo heb?.. en de stats allemaal beetje overdreven zijn?..

Heb ik het nou over hetzelfde database of niet . en komt het bij jullie voor dat sommige etappes het niet doen? bijvoorbeeld uitvallen..

Owjah, als jullie een andere database gebruiken die je kan downloaden, zou ik dan de link toegestuurd mogen hebben?
http://www.procyclingmana(...)ion-Pack-t70480.html

Deze gebruik ik.
pi_71142571
GebRUIK je dan die van SnelleJus?
pi_71182349
Ben een nieuwe carriere begonnen met Rabobank, eerste prijs is binnen: Hayman wint het Australisch kampioenschap.
Na ongeveer 15 km demarreerden er wat renners, liet ik Hayman meespringen. Een echte voorsprong kwam er niet van, maar toen een ander groepje, met onder andere Evans en McEwen, uit het peloton sprong, liet ik Hayman weer demarreren. En Terwijl de anderen weer door het peloton werden opgeslokt, liep Hayman uit naar een voorsprong van 10 minuten. Toen heb ik Hayman de race rustig uit laten rijden om vervolgens met ruim 4 minuten voorsprong over de streep te komen
Цой жив
pi_71183964
Gaan we nog een league beginnen of wordt het lastig?
Hooray for boobies!
pi_71185836
Ik ga morgen 2 weken op vakantie. Daarna wil ik zeker mee doen met een league
pi_71190437
Ik speel dit voor het eerst, maar hoe kom ik er achter wat al die 'buttons' betekenen? Het meerendeel is logisch maar er zijn een aantal functies waarvan ik echt niet weet wat het doet, ik zie dan ook niet direct iets gebeuren. Is er een site waarop al die knoppen worden toegelicht?
pi_71190714
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:32 schreef Jiveje het volgende:
Ik speel dit voor het eerst, maar hoe kom ik er achter wat al die 'buttons' betekenen? Het meerendeel is logisch maar er zijn een aantal functies waarvan ik echt niet weet wat het doet, ik zie dan ook niet direct iets gebeuren. Is er een site waarop al die knoppen worden toegelicht?
Check je boekje
pi_71197103
Pffff, laatste 20 km van de Ronde van Mallorca, trek ik alles in waaiers. Allemaal groepjes.. echt alles verspreid, en wat doet het spel? Zet alle renners in dezelfde tijd, terwijl de laatste renner op 16 minuten binnen kwam
pi_71199045
Gisteren wat baanwerk gedaan, vandaag eerste gewone etappe.. eigen ploeg opgezet, allemaal leuk en aardig. Australian Championship mocht er eentje meedoen, een jonkie met alle stats 55, volkomen kansloos dus. stage afgelopen en hoppa, CRASH. lekker, Cyanide leert het ook nooit.. en heb de instellingen al veel te laag staan omdat ik ervaring met PCM heb..
pi_71218055
Waarom werkt een ontsnapping vedomme nooit als ik er een renner bij heb. Echt als ik een renner mee laat demmareren, krijgen we nooit meer dan 2 minuten voorsprong en worden we meteen terug gepakt, maar elke AI ontsnapping loopt zo uit tot bijna 10 minuten
Цой жив
pi_71222785
Ja, dat is in dit deel echt minder goed dan in de vorige delen
pi_71223745
Nou hij had mijn eerste rit dus toch gewoon opgeslagen en ook meteen de eerste etappe van de ronde van Australië gespeeld, dik gewonnen met Boonen die absoluut nog niet in vorm is maar wel 18sec pakt in een sprint..

Met dat wegspringen, ik stuurde iemand mee en die kregen gewoon 6 minuten.. werden wel later teruggepakt maar beide bergjes waren voor mij
pi_71231989
Ik krijg ook vaak genoeg een groepje weg met iemand erin, maar je moet wel doorzetten.. Het is nooit het eerste groepje wat wegkomt (wat in t echt vaak ook zo is, al koersen ze daar nog wat langer door.. ). Het is wel jammer dat er geen middenweg is. Of het peleton gaat vol gas om een groep terug te pakken, of ze doen niets en rijden met 30 inspanning. Maar als er mensen wegspringen gaan ze altijd eerst proberen ze terug te pakken.. Zoiezo ook weinig kans om weg te blijven in 1 daagse ritten of klassementskoersen waarbij degene die wegspringt op minder dan 10 min. staat van de gele trui (ook al heb je zelf de gele trui ).
pi_71236168

Ook tour gewonnen in Carreermode.. Ok, winnen met Contador is natuurlijk niet zo ultiem moeilijk, maar ik heb gelezen dat je max race dagen van renners rond de 60 ligt. Ik was gaan zoeken nadat de vorm na dag 5 ging teruglopen in plaats van op. Bij wedstrijdvorm (X/20) liep de 20 terug en aan t eind van de tour had Contador nog maar een vorm van 86.. Ik heb ook maar 2 ritten gewonnen, die naar Verbiers en die van vandaag. Sastre pakte Andorra en de Ventoux. Meeste tijd heb ik dan ook gepakt in de tijdritten en de ploegentijdrit (die overigens wel gepakt). Evans won beide ITT's.
pi_71236515
Dus je moet aan het begin van de Tour eigenlijk maar 8/20 ofzo hebben?

Overigens net een solo gewonnen met Tjallingi, terwijl die nog wel goed stond in het klassement

Rij nu ook de Ronde van Californië, met marliefst een peloton van 65 man
pi_71239934
De vorm liep terug doordat ik m al teveel dagen had opgesteld. Tour is nu over, en hij heeft er 78 racedagen op zitten dit jaar.. In t echt doen ze er rustig 120 als ze geen blessures hebben, maar in het spel is rond de 60 de max geloof ik, daarna loopt vorm terug (niet zozeer de vorm, maar de mogelijkheid tot een bepaalde hoogte van vorm) en had ik dus nog maar 87 (77/80 - 10/10).
pi_71244602
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:25 schreef Roberto258 het volgende:
Rij nu ook de Ronde van Californië, met marliefst een peloton van 65 man
Australische kampioenschappen zijn mooi, daar start je met een peloton van 40 man. En allemaal eenlingen die toch niet gaan rijden, dus je weet dat je in de eerste ontsnapping mee moet zitten
pi_71248436
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:28 schreef Atreidez het volgende:
De vorm liep terug doordat ik m al teveel dagen had opgesteld. Tour is nu over, en hij heeft er 78 racedagen op zitten dit jaar.. In t echt doen ze er rustig 120 als ze geen blessures hebben, maar in het spel is rond de 60 de max geloof ik, daarna loopt vorm terug (niet zozeer de vorm, maar de mogelijkheid tot een bepaalde hoogte van vorm) en had ik dus nog maar 87 (77/80 - 10/10).
120 dagen? Ben je gek, als een renner 80 wedstrijddagen heeft is dat al erg veel. Ik kan me herinneren dat Nardello in 2004 (volgens mij) bijna 100 koersdagen had, waaronder Giro, Tour, Vuelta, WK, Parijs-Nice, Ronde van Zwitserland + alle grote klassiekers.

Ik denk dat die 60 best aardig in de beurt komt van de werkelijkheid. Al verschilt het natuurlijk per renner (leeftijd).
pi_71252312
Dat zei Boogerd tijdens de etappe naar, ik dacht, Andorra Arcalis
pi_71255418
Zoek maar eens op google, dan zie je het meerdere keren staan dat het gemiddelde ongeveer 65 is met uitschieters naar de 70/80
pi_71287722
Heb die database gedownload en zelf nog iets aan aangepast bv nieuwe renner aanmaken. En heb mijn nieuwe renner wel in het spel en de namen van de andere renners en ploegen kloppen ook wel maar je hebt dan weer alleen maar de standaardfietsen. Weet iem. hoe je al die andere fietsen er inhoud?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 23:06:12 #216
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_71302619
Ik heb sinds een minuut of 10 het spel op venster gezet, en nu loopt het programma vast na een aantal minuten, en krijg ik deze melding:

Wat moet ik ermee

Ik wil weer spelen
pi_71303383
Heb ik een keer gehad toen me database corrupt was.
pi_71327849
Paris - Nice gewonnen met Gesink
Цой жив
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:07:11 #219
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_71438381
Ik heb 'm afgekeurd En een tip voor andere mensen die niet helemaal tevreden zijn:
Voor 6 euro heb je PCM 2006. Ziet er qua graphics helemaal niet slecht uit, veel betere gameplay (overzichtelijker, realistischer) en er worden nog steeds updates voor gemaakt. Zo kan je hier een 2009 update downloaden. Volgens mij wordt deze versie binnen de 'community' als het beste gezien. Ik ga 'm nu in ieder geval weer installeren

Ter vergelijking even de systeem eisen van PCM06 en PCM09, en een screenshot erbij:

PCM06:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PCM09
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tranquillo
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:10:01 #220
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_71440126
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:24 schreef Roberto258 het volgende:
Pffff, laatste 20 km van de Ronde van Mallorca, trek ik alles in waaiers. Allemaal groepjes.. echt alles verspreid, en wat doet het spel? Zet alle renners in dezelfde tijd, terwijl de laatste renner op 16 minuten binnen kwam
Jaa, dat heb ik ook echt te vaak op 1:08 de laatste x.. echt alle andere renners
pi_71440252
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:10 schreef Saninl het volgende:

[..]

Jaa, dat heb ik ook echt te vaak op 1:08 de laatste x.. echt alle andere renners
Klopt. zo vervelend is dat. Denk je alle klassementsmannen te pakken te hebben, nee hoor... Zwaar minpunt
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:23:32 #222
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71440530
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:07 schreef icebliss het volgende:
Ik heb 'm afgekeurd En een tip voor andere mensen die niet helemaal tevreden zijn:
Voor 6 euro heb je PCM 2006. Ziet er qua graphics helemaal niet slecht uit, veel betere gameplay (overzichtelijker, realistischer) en er worden nog steeds updates voor gemaakt. Zo kan je hier een 2009 update downloaden. Volgens mij wordt deze versie binnen de 'community' als het beste gezien. Ik ga 'm nu in ieder geval weer installeren
Op die link van bol.com staat dat de installatie in het frans is? Dit is gemeldt bij de klantenbeoordelingen

"geen engelse versie
Dit is geen engelse versie van het spel. Op de achterkant staat een stukje tekst in het engels maar daar houdt het mee op. Het installatieprogramma kan alleen maar frans en in het spel kun je alleen frans en tsjechies kiezen."

Klopt dit, of jij weet??

Alvast bedankt!
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_71448022
Ik heb hem via bol.com en speel gewoon in het Nederlands.

In mijn carriére met Rabo is het inmiddels begin April aan het eind van het seizoen geef ik wel ff een grote update
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:00:50 #224
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_71457793
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:23 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Op die link van bol.com staat dat de installatie in het frans is? Dit is gemeldt bij de klantenbeoordelingen

"geen engelse versie
Dit is geen engelse versie van het spel. Op de achterkant staat een stukje tekst in het engels maar daar houdt het mee op. Het installatieprogramma kan alleen maar frans en in het spel kun je alleen frans en tsjechies kiezen."

Klopt dit, of jij weet??

Alvast bedankt!
Geen idee, ik heb het spel gekocht toen het uitkwam. Maar het lijkt me raar dat een Nederlandse website een puur Franse versie levert eigenlijk.
Tranquillo
pi_71585374
Hebben jullie ook dat het spel soms vast loopt tijdens een race??

Want ik heb 08 en daar liep ik de heletijd vast na 150 kilometer.

Ligt dat gewoon aan mij computer??

Ik weet niet of ik 09 ga kopen. Toen ik 08 had speelde ik het heel vaak. Maar na een paar weken het ik het wel weer gezien.

Nog 1 vraag. Spelen jullie de hele race. of doen jullie de tijd soms ook op 8X

[ Bericht 10% gewijzigd door Philip96 op 04-08-2009 09:08:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')