Neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:48 schreef Superheld het volgende:
Is dit spel zonder 3d (gaat mijn pc niet redden vrees ik) ook nog leuk / goed?
Maar dan is het spel oersaai. Ik vind die menu's enzo oersaai iig. Actie is het leukste.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Alleen in Carriere modus gok ik. Je hebt dan nog wat uitdaging in de trainingsschema's, vormcurves, enz.. Wordt alleen moeilijk om je doelen te halen door alles te simuleren. Misschien dat andere mensen daar meer ervaring in hebben?
http://www.pcmdaily.com/i(...)download.php?did=637quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:28 schreef henry23 het volgende:
waar vind je die van 2009
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.pcmdaily.com/i(...)download.php?did=637
kweetet nu ma kweetnie wa da ze bedoelen metquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef henry23 het volgende:
[..]
merci maar kweet nie wa da je moet doen me die pre-season velodrome
wa kan ik doen da ik nie zoveel van computers afweetquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef Atreidez het volgende:
Zeg Henry.. het is bij jou wel een opeenstapeling van het niet snappen van redelijk simpele stappen, en daarbij komt dan nog dat het lijkt alsof je nauwelijks zelf onderzoekt hoe het dan zou moetenIn jou geval misschien beter gewoon de standaard versie te spelen? ... ja ik roep maar wat hoor..
zeg gewoon oe dak de rest verder moe doen pleasequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef henry23 het volgende:
[..]
wa kan ik doen da ik nie zoveel van computers afweet
Heeft niet zoveel met kennis van computers te maken, maar meer met een kwestie van begrijpend lezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef henry23 het volgende:
[..]
wa kan ik doen da ik nie zoveel van computers afweet
Ik laat computer bijna alle wedstrijden de renners selecteren. Met trainingsschema's doe ik niks.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef Atreidez het volgende:
Je moet zorgen dat je renners wedstrijdvorm opbouwen, icm trainingsschema's kan je ze op bepaalde punten in t jaar laten pieken. Rij je teveel met bepaalde renners, worden ze te moe (al is dat erg variabel per renner). Als ze rond de 90 zijn aan t begin van je belangrijkste wedstrijden (giro, tour, vuelta?) kunnen ze tijdens de ronde nog groeien tot 99 (mits niet te vermoeid en juiste training), waardoor je winkansen natuurlijk veel groter worden.
Als ik met menchov de Tour en de Vuelta wil rijden, hoeveel andere wedstrijden moet ik hem dan nog laten rijden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef Atreidez het volgende:
Je moet zorgen dat je renners wedstrijdvorm opbouwen, icm trainingsschema's kan je ze op bepaalde punten in t jaar laten pieken. Rij je teveel met bepaalde renners, worden ze te moe (al is dat erg variabel per renner). Als ze rond de 90 zijn aan t begin van je belangrijkste wedstrijden (giro, tour, vuelta?) kunnen ze tijdens de ronde nog groeien tot 99 (mits niet te vermoeid en juiste training), waardoor je winkansen natuurlijk veel groter worden.
Dan zou ik pas in April/Mei beginnen met de eerste opbouw van wedstrijdvorm, zo'n 15/20 dagen. Volta cyclista en Dauphine Libere enzo. En dan trainingsschema op de tour, en als de tour afgelopen is trainingsschema op vuelta zetten.. Of ie dat kan volhouden weet ik niet, ik rij zelf met Astana. Maar ik had bv. Gregory Rast de voorjaars en kasseien klassiekers laten rijden, en die heeft er nu in totaal zo'n 30 dagen opzitten en is 80% vermoeid. Zijn training stond op Roubaix, dus veel training begin van t jaar (Roubaix overigens dik verlorenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:12 schreef Zwoerd het volgende:
Als ik met menchov de Tour en de Vuelta wil rijden, hoeveel andere wedstrijden moet ik hem dan nog laten rijden.
Bedanktquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan zou ik pas in April/Mei beginnen met de eerste opbouw van wedstrijdvorm, zo'n 15/20 dagen. Volta cyclista en Dauphine Libere enzo. En dan trainingsschema op de tour, en als de tour afgelopen is trainingsschema op vuelta zetten.. Of ie dat kan volhouden weet ik niet, ik rij zelf met Astana. Maar ik had bv. Gregory Rast de voorjaars en kasseien klassiekers laten rijden, en die heeft er nu in totaal zo'n 30 dagen opzitten en is 80% vermoeid. Zijn training stond op Roubaix, dus veel training begin van t jaar (Roubaix overigens dik verloren), maar Popovych heeft al over de 45 wedstrijddagen en is nog maar een kwart vermoeid omdat zijn trainingsschema naar de tdf werkt.
Geloof dat jonge renners eerder vermoeid raken, en je moet bij je talenten zeker voorkomen dat ze over de vermoeidheid heengaan omdat ze dan blijvend stats kunnen verliezen..
Hey, een aanpassing t.o.v. 2008quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:18 schreef Roberto258 het volgende:
[ afbeelding ]
Contador viel op de één na laatste dag uit
Sastre 3 etappezeges (o.a. Mont Ventoux), Hushovd 2 (o.a. Champ Elysees) en Haussler 1
Freire het groen en Evans de bollen...
Ja, gewoon bij opties.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:27 schreef Atreidez het volgende:
Kan je de moeilijkheidsgraad verhogen tijdens de Carriere? Net de Giro afgerond en Leipi heeft met 6 min voor gewonnen op Di Luca6 Etappezeges voor hem, 2 voor Vaitkus in de sprint en 2 voor Popovych in afdalingsfinish. De vorm was wel super, waarbij Leip rond etappe 10 piekte tot 99 en de rest van de ploeg is ook niet onder de 89 geweest. Hopen dat de andere ploegen in de Tour een wat sterker deelnemersveld opstellen!
http://www.procyclingmana(...)ion-Pack-t70480.htmlquote:Op zondag 19 juli 2009 23:49 schreef JStyler het volgende:
Beste mensen,,
ben net nieuw hier , en heb beetje topic doorgelezen..
Ik zelf speel ook PCM 09. gekocht.
Maar maken jullie gebruik van de Benelux Database??.. of een andere database, OF spelen jullie gewoon met de namen Ovans enzo..
Ik vind die database niet zo super omdat volgens mij daar Menchov Tijdrijden 84 ofzo heb?.. en de stats allemaal beetje overdreven zijn?..
Heb ik het nou over hetzelfde database of niet. en komt het bij jullie voor dat sommige etappes het niet doen? bijvoorbeeld uitvallen..
Owjah, als jullie een andere database gebruiken die je kan downloaden, zou ik dan de link toegestuurd mogen hebben?
Check je boekjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:32 schreef Jiveje het volgende:
Ik speel dit voor het eerst, maar hoe kom ik er achter wat al die 'buttons' betekenen? Het meerendeel is logisch maar er zijn een aantal functies waarvan ik echt niet weet wat het doet, ik zie dan ook niet direct iets gebeuren. Is er een site waarop al die knoppen worden toegelicht?
Australische kampioenschappen zijn mooi, daar start je met een peloton van 40 man.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:25 schreef Roberto258 het volgende:
Rij nu ook de Ronde van Californië, met marliefst een peloton van 65 man
120 dagen? Ben je gek, als een renner 80 wedstrijddagen heeft is dat al erg veel. Ik kan me herinneren dat Nardello in 2004 (volgens mij) bijna 100 koersdagen had, waaronder Giro, Tour, Vuelta, WK, Parijs-Nice, Ronde van Zwitserland + alle grote klassiekers.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:28 schreef Atreidez het volgende:
De vorm liep terug doordat ik m al teveel dagen had opgesteld. Tour is nu over, en hij heeft er 78 racedagen op zitten dit jaar.. In t echt doen ze er rustig 120 als ze geen blessures hebben, maar in het spel is rond de 60 de max geloof ik, daarna loopt vorm terug (niet zozeer de vorm, maar de mogelijkheid tot een bepaalde hoogte van vorm) en had ik dus nog maar 87 (77/80 - 10/10).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PCM09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
Jaa, dat heb ik ook echt te vaakquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:24 schreef Roberto258 het volgende:
Pffff, laatste 20 km van de Ronde van Mallorca, trek ik alles in waaiers. Allemaal groepjes.. echt alles verspreid, en wat doet het spel? Zet alle renners in dezelfde tijd, terwijl de laatste renner op 16 minuten binnen kwam
Klopt. zo vervelend is dat. Denk je alle klassementsmannen te pakken te hebben, nee hoor... Zwaar minpuntquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:10 schreef Saninl het volgende:
[..]
Jaa, dat heb ik ook echt te vaakop 1:08 de laatste x.. echt alle andere renners
Op die link van bol.com staat dat de installatie in het frans is? Dit is gemeldt bij de klantenbeoordelingenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:07 schreef icebliss het volgende:
Ik heb 'm afgekeurdEn een tip voor andere mensen die niet helemaal tevreden zijn:
Voor 6 euro heb je PCM 2006. Ziet er qua graphics helemaal niet slecht uit, veel betere gameplay (overzichtelijker, realistischer) en er worden nog steeds updates voor gemaakt. Zo kan je hier een 2009 update downloaden. Volgens mij wordt deze versie binnen de 'community' als het beste gezien. Ik ga 'm nu in ieder geval weer installeren![]()
Geen idee, ik heb het spel gekocht toen het uitkwam. Maar het lijkt me raar dat een Nederlandse website een puur Franse versie levert eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Op die link van bol.com staat dat de installatie in het frans is? Dit is gemeldt bij de klantenbeoordelingen
"geen engelse versie
Dit is geen engelse versie van het spel. Op de achterkant staat een stukje tekst in het engels maar daar houdt het mee op. Het installatieprogramma kan alleen maar frans en in het spel kun je alleen frans en tsjechies kiezen."
Klopt dit, of jij weet??
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |