Check je boekjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:32 schreef Jiveje het volgende:
Ik speel dit voor het eerst, maar hoe kom ik er achter wat al die 'buttons' betekenen? Het meerendeel is logisch maar er zijn een aantal functies waarvan ik echt niet weet wat het doet, ik zie dan ook niet direct iets gebeuren. Is er een site waarop al die knoppen worden toegelicht?
Australische kampioenschappen zijn mooi, daar start je met een peloton van 40 man.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:25 schreef Roberto258 het volgende:
Rij nu ook de Ronde van Californië, met marliefst een peloton van 65 man
120 dagen? Ben je gek, als een renner 80 wedstrijddagen heeft is dat al erg veel. Ik kan me herinneren dat Nardello in 2004 (volgens mij) bijna 100 koersdagen had, waaronder Giro, Tour, Vuelta, WK, Parijs-Nice, Ronde van Zwitserland + alle grote klassiekers.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:28 schreef Atreidez het volgende:
De vorm liep terug doordat ik m al teveel dagen had opgesteld. Tour is nu over, en hij heeft er 78 racedagen op zitten dit jaar.. In t echt doen ze er rustig 120 als ze geen blessures hebben, maar in het spel is rond de 60 de max geloof ik, daarna loopt vorm terug (niet zozeer de vorm, maar de mogelijkheid tot een bepaalde hoogte van vorm) en had ik dus nog maar 87 (77/80 - 10/10).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PCM09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
Jaa, dat heb ik ook echt te vaakquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:24 schreef Roberto258 het volgende:
Pffff, laatste 20 km van de Ronde van Mallorca, trek ik alles in waaiers. Allemaal groepjes.. echt alles verspreid, en wat doet het spel? Zet alle renners in dezelfde tijd, terwijl de laatste renner op 16 minuten binnen kwam
Klopt. zo vervelend is dat. Denk je alle klassementsmannen te pakken te hebben, nee hoor... Zwaar minpuntquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:10 schreef Saninl het volgende:
[..]
Jaa, dat heb ik ook echt te vaakop 1:08 de laatste x.. echt alle andere renners
Op die link van bol.com staat dat de installatie in het frans is? Dit is gemeldt bij de klantenbeoordelingenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:07 schreef icebliss het volgende:
Ik heb 'm afgekeurdEn een tip voor andere mensen die niet helemaal tevreden zijn:
Voor 6 euro heb je PCM 2006. Ziet er qua graphics helemaal niet slecht uit, veel betere gameplay (overzichtelijker, realistischer) en er worden nog steeds updates voor gemaakt. Zo kan je hier een 2009 update downloaden. Volgens mij wordt deze versie binnen de 'community' als het beste gezien. Ik ga 'm nu in ieder geval weer installeren![]()
Geen idee, ik heb het spel gekocht toen het uitkwam. Maar het lijkt me raar dat een Nederlandse website een puur Franse versie levert eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Op die link van bol.com staat dat de installatie in het frans is? Dit is gemeldt bij de klantenbeoordelingen
"geen engelse versie
Dit is geen engelse versie van het spel. Op de achterkant staat een stukje tekst in het engels maar daar houdt het mee op. Het installatieprogramma kan alleen maar frans en in het spel kun je alleen frans en tsjechies kiezen."
Klopt dit, of jij weet??
Alvast bedankt!
Heb ik ook last van. Dan krijg je een of andere dll error geloof ik ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:58 schreef Philip96 het volgende:
Hebben jullie ook dat het spel soms vast loopt tijdens een race??
Want ik heb 08 en daar liep ik de heletijd vast na 150 kilometer.
Ligt dat gewoon aan mij computer??
Ik weet niet of ik 09 ga kopen. Toen ik 08 had speelde ik het heel vaak. Maar na een paar weken het ik het wel weer gezien.
Nog 1 vraag. Spelen jullie de hele race. of doen jullie de tijd soms ook op 8X
Als je een bestaand team neemt dan staat je kalender al goed gevuld als je begint. Maak je een nieuw team, dan niet denk ik, maar dan kan je bij algemene kalender wildcards aanvragen e.d. Verder hebben renners altijd favoriete races die ze willen rijden, maar daar hoef je niet perse naar te luisteren en soms kan dat ook helemaal niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:37 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik ben een carriere begonnen, maar hoe weet ik voor welke race ik me moet inschrijven en wie ik moet opstellen. Je kan niet aan de renners vragen welke koers ze graag willen rijden toch? Of moet je het allemaal zelf een beetje inschatten?
Ik ben een eigen team begonnen en ook daar staat er al wedstrijden geselecteerd. Daar kan je dus het beste op afgaan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je een bestaand team neemt dan staat je kalender al goed gevuld als je begint. Maak je een nieuw team, dan niet denk ik, maar dan kan je bij algemene kalender wildcards aanvragen e.d. Verder hebben renners altijd favoriete races die ze willen rijden, maar daar hoef je niet perse naar te luisteren en soms kan dat ook helemaal niet.
Doe ik wel, een heel enkele keer verander ik eens iets.. Heb zelf een team met alleen nederlanders, en laat een Maaskant uiteraard begin seizoen alle kasseiwedstrijden rijden of ie wil of nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:26 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik ben een eigen team begonnen en ook daar staat er al wedstrijden geselecteerd. Daar kan je dus het beste op afgaan?
Dat had ik eerst dus ook... Heb jij die update ook gedaan waar het spel zelf om vraagt als je op spelen drukt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb helemaal geen keyHij checkt bij mij steeds de dvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |