abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70959491
OK. Zal het eens proberen.

De eerste keer bleef hij hangen bij het laden van de etappe. De tweede en derde keer ongeveer op hetzelfde moment in de etappe.....
Dan maar simuleren... jammer. Had net zo'n lekker team opgesteld voor die ronde
U MAD?
pi_70960729
Je kan ook winnen door simulatie Ik had een of andere vage kasseien race gesimuleerd, en die was toen gewonnen door Muravyev Ok, het was niet het meest sterke veld, maar toch leuk dat hij samen met 1 andere op 22'' voorspring eindigde op p1. En ik had niet eens veel gesleuteld aan die simulatie opties.
Where facts are few, experts are many.
pi_70961390
Is dit spel zonder 3d (gaat mijn pc niet redden vrees ik) ook nog leuk / goed?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_70961460
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:48 schreef Superheld het volgende:
Is dit spel zonder 3d (gaat mijn pc niet redden vrees ik) ook nog leuk / goed?
Nee
pi_70961475
Alleen in Carriere modus gok ik. Je hebt dan nog wat uitdaging in de trainingsschema's, vormcurves, enz.. Wordt alleen moeilijk om je doelen te halen door alles te simuleren. Misschien dat andere mensen daar meer ervaring in hebben?
pi_70961521
Hmmkay, gaat hem dan helaas niet worden .

Toch bedankt!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_70961523
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Alleen in Carriere modus gok ik. Je hebt dan nog wat uitdaging in de trainingsschema's, vormcurves, enz.. Wordt alleen moeilijk om je doelen te halen door alles te simuleren. Misschien dat andere mensen daar meer ervaring in hebben?
Maar dan is het spel oersaai. Ik vind die menu's enzo oersaai iig. Actie is het leukste.
U MAD?
pi_70961545
Ik denk dat ik t zonder 3D ook niet langer als een half uur uithou
pi_70976318
heb de pcmdaily addon gedownload en weet niet wat ik nu moet doen
pi_70976431
Simuleren werkt idd Atreidez.
Kon nu gewoon weer verder en won zojuist Kuurne-Brussel-Kuurne met Cancellara.
U MAD?
pi_70977416
Goed nieuws

@henry23
Installeren? Je hebt wel opgelet dat je niet die van de vorige pagina hebt genomen he. Die waar boven staat dat t voor 2008 is.. De versie voor 2009 die ik heb van pcmdaily is een final en een zelf installeerbare exe, weinig om niet aan te snappen.

Gisteren nog de Vuelta ciclista al Pais Vasco gewonnen met Leipheimer en daar had ik nog een plaatje van geschoten. Hij is klaar voor de Giro waar ik net in begonnen ben, met kanshebbers als Di Luca, Basso en Cunego wordt dat nog een hele kluif.

pi_70979430
waar vind je die van 2009
pi_70979498
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:28 schreef henry23 het volgende:
waar vind je die van 2009
http://www.pcmdaily.com/i(...)download.php?did=637
pi_70997843
quote:

merci zal het eens proberen
pi_70998454
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef henry23 het volgende:

[..]

merci zal het eens proberen
heb het gedownload maar weet niet wat ik nu moet doen
pi_70998622
De Read me.txt lezen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_70999928
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:26 schreef Roberto258 het volgende:
De Read me.txt lezen.
merci maar kweet nie wa da je moet doen me die pre-season velodrome
pi_71000086
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef henry23 het volgende:

[..]

merci maar kweet nie wa da je moet doen me die pre-season velodrome
kweetet nu ma kweetnie wa da ze bedoelen met

Kies in het hoofdmenu te spelen online / offline
pi_71003082
Zeg Henry.. het is bij jou wel een opeenstapeling van het niet snappen van redelijk simpele stappen, en daarbij komt dan nog dat het lijkt alsof je nauwelijks zelf onderzoekt hoe het dan zou moeten In jou geval misschien beter gewoon de standaard versie te spelen? ... ja ik roep maar wat hoor..
pi_71003190
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef Atreidez het volgende:
Zeg Henry.. het is bij jou wel een opeenstapeling van het niet snappen van redelijk simpele stappen, en daarbij komt dan nog dat het lijkt alsof je nauwelijks zelf onderzoekt hoe het dan zou moeten In jou geval misschien beter gewoon de standaard versie te spelen? ... ja ik roep maar wat hoor..
wa kan ik doen da ik nie zoveel van computers afweet
pi_71003458
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef henry23 het volgende:

[..]

wa kan ik doen da ik nie zoveel van computers afweet
zeg gewoon oe dak de rest verder moe doen please
pi_71012530
De eerste week van de Giro zit erop. Niet slecht geweest met 1 sprintwinst voor Vaitkus die met een aanloopje in de juiste trein terechtkomt, en beide aankomsten bergop voor Leipheimer met beide keren Di Luca op +0''. Di Luca pakte later nog een etappe in de afdaling en kreeg toen 10 sec. kado in de sprint. Rij wel in het roze maar de nummer 3 staat op anderhalve minuut en Di Luca staat maar op 6'' Kennelijk is die ook in vorm.
Vaitkus sprint (11mb)
pi_71017681
Hoe doen jullie dat eigelijk bij carriere met selecties, gewoon alleen voor de belangrijke wedstrijden selecties maken?
Цой жив
pi_71020905
Je moet zorgen dat je renners wedstrijdvorm opbouwen, icm trainingsschema's kan je ze op bepaalde punten in t jaar laten pieken. Rij je teveel met bepaalde renners, worden ze te moe (al is dat erg variabel per renner). Als ze rond de 90 zijn aan t begin van je belangrijkste wedstrijden (giro, tour, vuelta?) kunnen ze tijdens de ronde nog groeien tot 99 (mits niet te vermoeid en juiste training), waardoor je winkansen natuurlijk veel groter worden.
pi_71021191
Heb ff een tijdje alleen toegang tot m'n laptop, dus ik zit vast aan simuleren for now .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')