abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70544787
Ja, die originele is dus vervangen door de pcmdaily db bij mij Ik had ook een Benelux db geinstalleerd, en die moest je los kiezen onder "options - > database". Maargoed, als we met Fok! iets willen organiseren kunnen we natuurlijk ook afspreken dat iedereen die pcmdaily addon installeerd.
Where facts are few, experts are many.
pi_70545958
Inmiddels 15 etappes ver in mijn Tour en gaat boven verwachting (Rabobank).

Met Freire drie keer massasprint gewonnen (en een keer tweede).
En net de 15e etappe (finish bergop) echt net aan gewonnen met Menchov (voor Valverde en Contador)!

Zijn hele balk was leeg bij zijn demarrage uit het peloton, maar hij had nog net genoeg over.

Sta nu op 5'10 van Contador (8e plek), dus dat wordt lastig.
Won ook nog een tussensprint met Freire en hij staat nu 2e achter Bennati voor het groen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70550265
hoe zit dat met die extra addons? met je eerst de benelux en daarna die pcmdaily doen of.. ? ben nu d egame aan het installeren, voor 30 euro bij intertoys gekocht. scheelt toch weer 10 euri..
Hooray for boobies!
pi_70552333
Het zijn beide losse toevoegingen, maar de pcmdaily is een completere met fietsen, banden, materiaal , extra kampioenschappen en dan een real name db met shirtjes, waardes enz. Die benelux is ook een real name db, maar dan alleen de namen en shirtjes geloof ik. De fietsen blijven dan kaal

Grappig dat Valverde trouwens meedoet in jullie tours Ik speel dus met die PCMdaily, en in onze tour was Pereiro kopman van Caisse D'epargne
pi_70559140
Ik heb hem zojuist besteld
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_70575714
Een na laatste bergetappe gisteren, in de tour.

Op de tweede berg blijft er al een groep over van zo'n 20 man met de grote kanshebbers en wat entourage die de achtervolging in hebben gezet op Voight (nr 5 in klassement en bolletjes). De groep wordt teruggepakt net voor de top van de tweede berg. Op de derde klim gaat Contador, die met 2m20 op een tweede plaats staat, er vandoor (ik dacht huh?!, hij had kloden en leipheimer nog bij zich!). Andy en Frank proberen er achter aan te gaan (die vriend van mij speelde met SAXO) en ik hang in het wiel met Evans in het geel. Op de een na laatste klim was t tempo van de schlecks mij te laag en ging ik trekken om t gat met Contador, nu al 1m50, dicht te maken. Ik rij meteen de schlecks eraf die t niet meer konden bijhouden. In de kleine afdaling naar de laatste klim heb ik het gat op 1m20. Steeds wordt t gat kleiner naarmate de top van de columbiere dichterbij komt, en op de top van die laatste berg is het gat nog maar 13 secondes. Ik ben boven en wil het laatste stukje dicht demareren, demareer voorbij Contador de afdaling in en ga over op eigen tempo. Kennelijk had Contador zich de vernieling in gereden icm slechte afdaal kwaliteiten, en dus kom ik met 2 minuten voorsprong over de meet (jammer, geen foto gemaakt ), Sastre die nog even de Schlecks had ingehaald en t gat naar Contador had dichtgereden werd tweede, nipt voor Contador. F Schleck alsnog 4e maar wel op 3m50.. Was mooie rit, maar volgens mij is Evans een beetje te sterk in de PCMdaily db
pi_70577119
Ik ben een carrière gestart met Trek Livestrong. Het is opzicht best lastig om de doelstellingen te halen. Mijn oudste renner is namelijk nog maar 21 en het is voor de toekomst het beste om jonge renners niet meer dan 50 koersdagen per jaar te laten rijden. De eerste drie doelstellingen zijn binnen, maar nu moet ik de overige doelstelling slecht voorbereid beginnen met gemiddeld nog geen 60 racepunten per renner. Hopen dat er binnenkort een fatsoenlijke editor voor PCM 2009 uitkomt waardoor ik die waardes een beetje kan opwaarderen...
pi_70579267
Er is een db manager bijgeleverd toch? Wat zijn je doelstellingen dan, of iig degene die je nu moet doen ?
pi_70579852
Top 10 in de Tour van Calafornia (9 etappes) gehaald
Top 10 circuit de Saryhe (4 etappes) gehaald
Top 10 Us Open of cycling gehaald
Top 10 Giro Dell'Apennini
Etappezege in de Tour Missouri (5 etappes)
Etappezege in de Tour van Slovenië (etappes)

Dan zit je al op 21 van de 50 koersdagen die in de doelstellingen opgaan. Als je dan ook maar over 12 coreurs beschikt kun je wel nagaan dat het een lastige opgave is.
pi_70579899
Heb je wel een scout aan t werk? Op zich kan je natuurlijk genoeg nieuwe renners aantrekken om de etappes te vullen. Ze zullen geen hoge stats hebben, maar dat hoeven ze ook niet allemaal te hebben.
pi_70585172
Je hoeft toch ook niet alle doelstellingen te halen? Je hebt de helft tenslotte al gehaald.
pi_70641386
Eerste Tour de France met Rabobank uitgereden. In totaal 4 etappes (3x Freire, 1x Menchov) gewonnen.

Verder nog redelijk vaak tweede geworden; 2x met Freire (in Parijs, dat is wel een lastige etappe!) en met Menchov 2e geeindigd op de Mont Ventoux en in de laatste tijdrit.

En de groene trui gewonnen met Freire (235 punten).
pi_70641421
Dit was de top tien. Beetje jammer dat Contador zo extreem goed is.
quote:
1 Alberto Contador ASTANA 87h28'13
2 Alejandro Valverde CAISSE D'EPARGNE + 10'13
3 Ivan Basso LIQUIGAS + 10'46
4 Andy Schleck TEAM SAXO BANK + 14'25
5 Linus Gerdemann TEAM MILRAM + 14'41
6 Denis Menchov RABOBANK s.t.
7 Samuel Sánchez G. EUSKALTEL - EUSKADI + 14'44
8 Carlos Sostre CAR&VELO TEST TEAM + 14'58
9 Andreas Klöden ASTANA + 16'09
10 Fränk Schleck TEAM SAXO BANK + 16'59
quote:
1 Oscar Freire RABOBANK 235
2 Daniele Bennati LIQUIGAS 201
3 Allan Davis QUICK STEP 201
4 Greg Van Avermaet SILENCE-LOTTO 187
5 Alejandro Valverde CAISSE D'EPARGNE 184
6 Alberto Contador ASTANA 165
7 Robbie McEwun TEAM CATYOUCHA 160
8 André Greipel TEAM COLUMBIA - HIGH ROAD 153
9 Denis Menchov RABOBANK 145
10 Heinrich Hiussler CAR&VELO TEST TEAM 123
pi_70641761
10 minuten
pi_70665741
Waar is Evans in jou tour Daar won ik t algemeen klassement mee op Contador (3min) en de puntentrui met 300+ punten.. Beetje belachelijk eigenlijk, maar bij jou deed hij kennelijk helemaal niet mee? Gesink finishte trouwens beter als Menchov ook, p6 geloof ik. Menchov was denk ik betrokken bij een valpartij en stond buiten de top 10 ergens op 20+ min.

Ik ben nu voornamelijk met Carriere bezig met Astana. Wilde veel verschillende wedstrijden rijden en niet hoeven te kiezen, dus dan is dit wel handig. Nadeel is natuurlijk dat iedereen uit vorm is en je het spelletje moet spelen de juiste piek te vinden op t juiste moment, en m dan nog vast kunnen houden. Goals zijn ; Giro winnen, Tour winnen, top 3 Vuelta, Paris Roubaix winnen, en de Volta Pais Vasco. Jammerlijk had Astana niet een echte sprinter, maar net in de Tireno Adriatico op een vlakke rit toch Thomas Vaitkus in stelling kunnen brengen, en toen Cancellara de surprise sprint inzette psies goed aangehaakt en de overwinning weggekaapt

Rij met een andere ploeg in Paris - Nice met Leipi in het geel, 3 secondes voor Chavanel met nog 2 heuveletappes te gaan Dat wordt nog wel close. Als hij de goede vorm kan vasthouden wil ik de Giro met m proberen te winnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Atreidez op 05-07-2009 14:14:33 ]
pi_70670079
Heb hem nog steeds niet, klote bol.com
pi_70670851
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:51 schreef Atreidez het volgende:
Waar is Evans in jou tour Daar won ik t algemeen klassement mee op Contador (3min) en de puntentrui met 300+ punten.. Beetje belachelijk eigenlijk, maar bij jou deed hij kennelijk helemaal niet mee?
Evans ging bij mij op zijn bek en kwam ergens op tien minuten binnen. Eindigde buiten de top tien in mijn Tour.
pi_70679422
wat zijn de stats van Gesink in vergelijking met een Contador, Sastre, Evans, Schlecks e.d. ?
pi_70702869
Hmmm, denk dat ik me Carriere binnenkort alweer naar de prullenbak kan verwijzen. Heb net pas het gedoe gelezen waar je bij een carriere rekening mee moet houden, en heb niets gedaan met trainingen enzo Er is dus een soort trainingsfitness en vermoeidheid en racefitness en vermoeidheid. Ik zat alleen maar naar die blokjes bij de renners te kijken, en als ze dicht bij de 100 waren dan is de vorm goed. Maar kennelijk zit er een nog diepere tactiek achter.. Vanavond maar eens kijken thuis.
pi_70708373
Met Taylor Phinney Amerikaans kampioenschap tijdrijden en met Ryan Baumann het Amerikaans kampioenschap op de weg gewonnen! Bovendien 4 van de 6 doelstellingen behaald. Voor komend seizoen heb ik met Gianni Meersman (Bel), Jerôme Coppel (Fra) en Ángel Madrazo (Spa) al drie ronderenners binnen gehaald. Ik ben nu nog op zoek naar een tweede sprinter...
pi_70712193
Kan ik PCM 2009 draaien.
Met:
Moederbord: Pentium 4 3.2GHz
Intern geheugen: 1024 MB
Videokaart:ATI MOBILITY RADEON 9000 IGP
pi_70712480
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef Jonckhere het volgende:
Kan ik PCM 2009 draaien.
Met:
Moederbord: Pentium 4 3.2GHz
Intern geheugen: 1024 MB
Videokaart:ATI MOBILITY RADEON 9000 IGP
Denk het niet.
pi_70723420
Je kan het wel draaien, maar niet de 3d races spelen. Er zit ook een simulatie optie in.. Die videokaart nekt gewoon het goed kunnen draaien van 3d, het is gewoon een zwaar spel om te draaien (wat mijn flinke beest al laat puffen, omdat alle bomen als losse objecten staan),
pi_70734887
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef Atreidez het volgende:
Je kan het wel draaien, maar niet de 3d races spelen. Er zit ook een simulatie optie in.. Die videokaart nekt gewoon het goed kunnen draaien van 3d, het is gewoon een zwaar spel om te draaien (wat mijn flinke beest al laat puffen, omdat alle bomen als losse objecten staan),
En wat zijn die 3D Races?
Maar kan ik het spelen op mijn laptop zoals de PCM 2008?
pi_70735685
Als je PCM08 kan draaien, dan kan je 09 ook draaien want ze zijn nagenoeg hetzelfde. De 3d races zijn dus wanneer je uiteindelijk met je fietsers op de weg rijdt, je ze commando's kan geven als volgen, aanvallen, water halen of treintje rijden. Als je 3d kaart het niet trekt, zoals een mobility vga kaart vaak, kan je races simuleren waarna je de uitslag te zien krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')