Waar is Evans in jou tour

Daar won ik t algemeen klassement mee op Contador (3min) en de puntentrui met 300+ punten.. Beetje belachelijk eigenlijk, maar bij jou deed hij kennelijk helemaal niet mee? Gesink finishte trouwens beter als Menchov ook, p6 geloof ik. Menchov was denk ik betrokken bij een valpartij en stond buiten de top 10 ergens op 20+ min.
Ik ben nu voornamelijk met Carriere bezig met Astana. Wilde veel verschillende wedstrijden rijden en niet hoeven te kiezen, dus dan is dit wel handig. Nadeel is natuurlijk dat iedereen uit vorm is en je het spelletje moet spelen de juiste piek te vinden op t juiste moment, en m dan nog vast kunnen houden. Goals zijn ; Giro winnen, Tour winnen, top 3 Vuelta, Paris Roubaix winnen, en de Volta Pais Vasco. Jammerlijk had Astana niet een echte sprinter, maar net in de Tireno Adriatico op een vlakke rit toch Thomas Vaitkus in stelling kunnen brengen, en toen Cancellara de surprise sprint inzette psies goed aangehaakt en de overwinning weggekaapt

![]()
![]()
Rij met een andere ploeg in Paris - Nice met Leipi in het geel, 3 secondes voor Chavanel met nog 2 heuveletappes te gaan

Dat wordt nog wel close. Als hij de goede vorm kan vasthouden wil ik de Giro met m proberen te winnen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Atreidez op 05-07-2009 14:14:33 ]