Ja op internet zetten en hem dan betaald downloaden is natuurlijk niet zon moeite als dat Cyanide z'n best doet om een leuk dvdeetje voor de fans in elkaar te zetten, anders zitten ze straks met die lading dvd's van PCM 2009 waar ze niks mee kunnenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:14 schreef RubenSosa het volgende:
Ik wilde hem downloaden (legaal) kost ie gewoon duurder dan in de winkels. Waarom is dat nou weer?
Ik neem aan dat je de tour bedoelt? En het lijkt op een heuvelige aankomst overigens.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:49 schreef RayMania het volgende:
Net mijn eerste massasprint gewonnen met Freire. En hoe, meer dan een fietslengte.
Sta nu vijfde in het puntenklassement (na tien etappes). Hopelijk win ik het.
Menchov staat al op vijf minuten, ergens rond de tiende plek.
[ afbeelding ]
Ik deed het altijd wel vrij aardig, maar een echte tour winnen nee, klassiekers soms wel. Probleem bij een tour is vaak dat je bij het verneuken van een tijdrit of dat je te vroeg aanvalt bij een berg etappe direct 5 minuten aan je broek hebtquote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef Saninl het volgende:
Ik heb 2008 en 2007 gehad... Maar ik heb het nooooit kunnen winnen![]()
Ik snap ook niet wat ik moest doen om mijn energy beter te verdelen,, dan fietste ik kilometers achter het peloton
Heb je een link naar die uitbreiding?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:21 schreef JLSB het volgende:
Ik moet wel even wennen aan dat nieuwe race scherm. Nu even die uitbreiding van PCM daily downloaden en dan maar eens een carrière beginnen....
Ja met een stuk of 8 mensen de hele Tour de France rijden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:27 schreef RayMania het volgende:
Ik, jij. Wat bedoel je met een league? Dat we tegelijk spelen?
Lijkt mij leuk in ieder geval.
Via Gamecenter is dat mogelijk ja. Ik speel wel vaker online een race (nog geen hele tour gedaan).quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef RayMania het volgende:
Dat lijkt me gaaf, maar is dat wel mogelijk? Wordt het dan niet ongelooflijk traag met lag enzo?
Bij mij is Valverde erg sterk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:56 schreef Atreidez het volgende:
Ben met een maat nu in etappe 18, je kan nl. gewoon stoppen en de volgende keer een savegame laden. Moet wel zeggen dat Contador en Evans supersterk zijn, en dat er verder weinig mensen aan kunnen tippen. Elkaars team de klote inrijden en ontsnappen is dan wel weer erg leuk
PCMdaily was idd gelukt. Als je een multiplayer gaat spelen lijkt het me dat je idd dezelfde database moet hebben. In dat geval ga ik gewoon weer terug naar de orginele database.quote:Was de dl van pcmdaily nog gelukt Dirk? Hij vervangt volgens mij de original db, dus met die addon van pcmdaily kan ik denk ik niet meer multiplayeren tegen mensen met standaard versie.
quote:1 Alberto Contador ASTANA 87h28'13
2 Alejandro Valverde CAISSE D'EPARGNE + 10'13
3 Ivan Basso LIQUIGAS + 10'46
4 Andy Schleck TEAM SAXO BANK + 14'25
5 Linus Gerdemann TEAM MILRAM + 14'41
6 Denis Menchov RABOBANK s.t.
7 Samuel Sánchez G. EUSKALTEL - EUSKADI + 14'44
8 Carlos Sostre CAR&VELO TEST TEAM + 14'58
9 Andreas Klöden ASTANA + 16'09
10 Fränk Schleck TEAM SAXO BANK + 16'59
quote:1 Oscar Freire RABOBANK 235
2 Daniele Bennati LIQUIGAS 201
3 Allan Davis QUICK STEP 201
4 Greg Van Avermaet SILENCE-LOTTO 187
5 Alejandro Valverde CAISSE D'EPARGNE 184
6 Alberto Contador ASTANA 165
7 Robbie McEwun TEAM CATYOUCHA 160
8 André Greipel TEAM COLUMBIA - HIGH ROAD 153
9 Denis Menchov RABOBANK 145
10 Heinrich Hiussler CAR&VELO TEST TEAM 123
Evans ging bij mij op zijn bek en kwam ergens op tien minuten binnen. Eindigde buiten de top tien in mijn Tour.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:51 schreef Atreidez het volgende:
Waar is Evans in jou tourDaar won ik t algemeen klassement mee op Contador (3min) en de puntentrui met 300+ punten.. Beetje belachelijk eigenlijk, maar bij jou deed hij kennelijk helemaal niet mee?
Denk het niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef Jonckhere het volgende:
Kan ik PCM 2009 draaien.
Met:
Moederbord: Pentium 4 3.2GHz
Intern geheugen: 1024 MB
Videokaart:ATI MOBILITY RADEON 9000 IGP
En wat zijn die 3D Races?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef Atreidez het volgende:
Je kan het wel draaien, maar niet de 3d races spelen. Er zit ook een simulatie optie in.. Die videokaart nekt gewoon het goed kunnen draaien van 3d, het is gewoon een zwaar spel om te draaien (wat mijn flinke beest al laat puffen, omdat alle bomen als losse objecten staan),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |