abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72143233
Ja, maar ik had meteen erna ook problemen om eerlijk te zijn, weet alleen niet meer welke. Is wel vanzelf weggegaan. Heb je je pc al een keer geherstart?
Where facts are few, experts are many.
pi_72143334
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Ja, maar ik had meteen erna ook problemen om eerlijk te zijn, weet alleen niet meer welke. Is wel vanzelf weggegaan. Heb je je pc al een keer geherstart?
Het gebeurde niet direct na de update, maar de keer dat ik daarna wou spelen dus..
pi_72143620
Hij doet het nu ineens wel
pi_72146627
Kijk, wat ik al zei.. het lost zichzelf op
pi_72292888
Nieuwe videocard en wat extra werkgeheugen en kan hem nu eindelijk weer op het hoogste soepeltjes spelen
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72361144
Wtf Ik ben inmiddels aanbeland bij de Tour, valt Robert Gesink ineens uit in de eerste week, na de etappe zie ik de blessure, je raadt het al... gebroken pols
pi_72361258
Dat meen je niet Das wel sneu, maar ja.. realisme in spellen he, je ziet t steeds vaker.
pi_72368683
quote:
Op woensdag 2 september 2009 01:47 schreef Roberto258 het volgende:
Wtf Ik ben inmiddels aanbeland bij de Tour, valt Robert Gesink ineens uit in de eerste week, na de etappe zie ik de blessure, je raadt het al... gebroken pols

Wat een realisme

Zonde natuurlijk, of je nu met Rabo speelt of niet.
pi_72376262
ik wil de tour van 2011 gaan winnen met gesink, gaat moeilijk worden om contador te verslaan met 1 proloog en 3 tijdritten
Цой жив
pi_72432892
Na 1,5 week in de Tour sta ik al ruim 2 minuten voor op Contador met Menchov, dus dat gaat goed

Voor het volgende seizoen heb ik Boasson Hagen en Vladimir Efimkin vastgelegd. Minpunt is wel dat Freire (3 etappezeges al) naar Lampre gaat, en dat Boom en Gesink nog niet hebben bijgetekend. Ook heb ik Farrar een contractvoorstel gedaan
pi_72538984
Beste Fokkers,

Ik heb nu een aantal dagen PCM 2009 in huis. Vandaag kreeg ik echter plotseling problemen met het spel. Als ik het spel opstart verschijnt de volgende melding:

Failed to initialize the 3d engine. Please make sure that your video and motherboard drivers up to date.

Ik heb de laatste drivers geinstalleerd, dus dit zou volgens mij niet de oorzaak zijn. Ook voldoet mijn computer ruim aan de systeemseisen.

Soms start het spel wel op, maar sluit het zichzelf tijdens het spelen automatisch af en reageert het niet meer.

Wie kan mij helpen met dit probleem???
pi_72544184
heb dit ook geregeld. bij mij is het dan spel stoppen, opnieuw opstatren en de options weer opnieuw instellen in de game zelf. Gebeurt vooral na de checkdisk die je eens in de zoveel tijd krijgt
Hooray for boobies!
pi_72708747
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:55 schreef Roberto258 het volgende:
Na 1,5 week in de Tour sta ik al ruim 2 minuten voor op Contador met Menchov, dus dat gaat goed

Voor het volgende seizoen heb ik Boasson Hagen en Vladimir Efimkin vastgelegd. Minpunt is wel dat Freire (3 etappezeges al) naar Lampre gaat, en dat Boom en Gesink nog niet hebben bijgetekend. Ook heb ik Farrar een contractvoorstel gedaan
Tour gewonnen, en ook de Vuelta lijkt naar Menchov te gaan. Sowieso domineer ik het hele najaar. Zo won Ten Dam de GP Plouay en Langeveld de Vattenfall Cyclassics Hamburg en Parijs-Brussel.

Hopelijk kan ik Gesink wereldkampioen laten worden, al vertrekt hij naar Katusha, samen met Kozontchuck.
pi_72729143
Speel nu de orginele utivoering maar blijf het gevoel houden dat de specs niet overeenkomen met de werkelijkheid. Wellicht toch de pcm update erover heen gooien?
Hooray for boobies!
pi_73278927
Heb de Vuelta net afgemaakt. 1 etappe eindigde onder water
Was wel een leuk gezicht.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:08:08 #266
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_73279402
Komend week komt waarschijnlijk ook de DB van PPDB uit. Een zeer goede DB met veel meer teams en wedstrijden.
Net efkes anges
pi_73280604
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef Madhouse11 het volgende:
Heb de Vuelta net afgemaakt. 1 etappe eindigde onder water
Was wel een leuk gezicht.
Haha inderdaad! Jens Voigt kon bij mij het beste zwemmen
pi_73445390
2010:

pi_73445485
Ziet er leuk uit, maar ik vind gameplay veel belangrijker dan hoe het eruit ziet. Mijn pc trekt die dikke shit toch niet . Ik zou tegen Cyanide zeggen dat ze eens wat meer naar Football Manager moeten kijken bijvoorbeeld.
pi_73447504
Voor de mensen die willen aanvallen bergop, of die met een groepje mee willen springen in het begin van een etappe hier een aantal tips:

aanvallen bergop gaat het beste als je ff 1 a 2 sec aanzet en dan weer op bolletje 65 of 70 verdergaat voor een paar sec. Dan weer ff aanzetten en weer bolletje. Zo kan je zorgen dat je snelheid hoog blijft en je kan veel langer blijven demareren. Tis misschien niet helemaal eerlijk wka gevoel alleen als je het goed doet win je er bijna elke etappe mee. Dit kan je uiteraard ook gebruiken in heuveligge etappes en in vlakke etappes zelfs als je weet hoe het te gebruiken.

Daarnaast voor als je mee wilt n een groepje. Als je dit met een rennen met goede stats doet, of met een hoog geklasseerde renner laten ze je bijna nooit rijden. Vandaar dat je dan vaak niet meer dan 2 min krijgt.

Succes allen.
pi_73449965
Je kan idd met een goeie renner een Cunego'otje uithalen.. Gewoon je ver af laten zakken in een begin etappe waardoor je 15 min. aan je broek hebt, en die renner kan dan mooi in andere ritten wegspringen en een leuke voorsprong krijgen. Zo had ik met Kreuziger een koninginnerit gewonnen toen hij met een groepje van 5 een voorsprong had van 20min, en op de laatste klim er vandoor ging. 7Min terug gewonnen en de leiders werder 2, 3, 4 enz..
pi_73455972
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 01:06 schreef Sautor het volgende:
Ziet er leuk uit, maar ik vind gameplay veel belangrijker dan hoe het eruit ziet. Mijn pc trekt die dikke shit toch niet . Ik zou tegen Cyanide zeggen dat ze eens wat meer naar Football Manager moeten kijken bijvoorbeeld.
Mee eens, maar moet zeggen dat ik de tweede screen toch erg mooi vind
pi_74814527
Volg mijn twee carrières!
Sunweb - Projob is via deze link te volgen
Silence - Lotto dan weer via deze link
pi_74815174
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef JohnnyWilkinson het volgende:
Volg mijn twee carrières!
Sunweb - Projob is via deze link te volgen
Silence - Lotto dan weer via deze link
Zo kijkt er natuurlijk geen hond naar..
Als je nou eens kort uitlegt waarom we moeten kijken, wat er zo bijzonder is aan je carrières, hoe je dingen hebt aangepakt, en wat je hebt bereikt... dát maakt het misschien al een stuk interessanter..
pi_74815486
Sunweb - Projob, een alom bekende cylocrossploeg, is te volgen onder leiding van ploegleider Etienne Koekkoek, die de ploeg niet alleen successen wil bezorgen in het veld, maar ook op de weg.
Silence - Lotto, de bekende ploeg van Thomas Dekker, Cadel Evans en Philippe Gilbert. Ook onder leiding van Etienne Koekkoek, op weg naar een Tour zege?
pi_74819778
zijn er nog nieuwe pc updates? sta nu op database 15

ik speel inderdaad ook de 2009 uitvoering met pcm 15 database. nu 3e seizoen rabobank maar win eigenlijk alle grote races dus tijd voor een nieuwe uitdaging. Ga denk ik voor een kleine ploeg uit de pro tour of een topper uit de continantel
Hooray for boobies!
pi_76017421
Mogelijk om met volledig scherm terug naar windos kunnen gaan ?
pi_76019474
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:32 schreef Visual het volgende:
Mogelijk om met volledig scherm terug naar windos kunnen gaan ?
Alt-tab werkt niet? Evt. windowed draaien (instellingen), dan kan je m ook redelijk vol scherm hebben, maar draait hij iig door als je even naar een browser gaat..
pi_76019853
Op het windows knopje op je toetsenbord rammen deed het hem bij mij altijd.
pi_76022094
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef Sautor het volgende:
Op het windows knopje op je toetsenbord rammen deed het hem bij mij altijd.
Dat is bij PCM 09 niet meer. Ik meen dat je de optie introfilmpje in het hoofdmenu even moet uitvinken.
Net efkes anges
pi_76030439
quote:
Dat is bij PCM 09 niet meer. Ik meen dat je de optie introfilmpje in het hoofdmenu even moet uitvinken.
Bedankt
pi_80442294
2010 update
http://www.pcmdaily.com/infusions/pr...ad.php?did=694 (account nodig)

Classification fix
http://pcmdaily.com/forum/viewthread...getfile=261817
Program Files/Cyanide/Pro Cycling Manager 2009/Classifications

Ziet er goed uit!
pi_80465413
Nog nieuws over 2010?
2009 was een update van 2008 toch. 2010 helemaal nieuw?
U MAD?
pi_84403779
Hey,

ik heb een vraag,
wie heeft er wel eens renners gescout die al bijna op het begin goed genoeg waren om met de top mee te doen en ritten winnen?

ik heb nu iemand gescout hij heet riki hickley
hij is 18 jaar en heeft een redelijk goede sprint (74)
maar dit is maar de 2e keer dat ik zo'n goede gescout heb.

hoe gaat dat bij jullie

gr,
pi_84407249
PCM09?
U MAD?
pi_84417683
ja srry was vergeten bij te zetten
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:58:45 #287
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_84423576
Beter dan dat ga je niet scouten hoor... maar binnen 2 jaar zou hij normaal gesproken al iets van 79/80 moeten zijn, en nog een paar seizoenen later en het is een topspurter.
pi_84429707
ik had de belofte die eerste op de belofte ranglijst stond miss was hij daarom goed
  zondag 25 juli 2010 @ 00:03:35 #289
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_84454918
Voor 2010 is 23/7 een nieuwe patch gereleased, 1.0.2.2
quote:

Improved game performances and memory management - Improved sprints gameplay (fixed issues with "trains" and team mates) - New A.I. in season mode, when selecting riders (improved contestants selection when there are only a few riders for each team) - Several improvements in detailed simulation (Possibility to change the riders role in the bottom of the page and fixed the issue with the selection of a leader not registered in the race) - Fixed the number of riders affected to a training during season two and the following ones - Fixed a bug that could prevent to go through the listing of world championships - Fixed the list of winners : top 25 is displayed on important races - Fixed the goals difficulty for weak custom teams - Several improvements in multiplayer interface - Fixed an issue in multiplayer when loading a season or stage race - Fixed a protection issue which detected the use of an emulation software
Ik heb geen signature.
pi_84494844
Weekend 2010 zitten spelen nadat de nieuwe patch me toegang gaf tot het spel.. Ben niet echt onder de indruk, al ziet het er wel lekker gelikt uit. Maar beetje balen dat de PCMDaily 2010 db me nog steeds APPCRASH geeft 50% van de etappes. Met de orig. heb ik vooralsnog geen problemen, maar ziet er niet uit.. Als ik op XP speelde met custom databases was er ook geen vuiltje aan de lucht, maar sinds ik 64bit gebruik is het een grote ramp met cycling manager en custom db's ;(
pi_84498042
ben er nog steeds niet achter hoe ik in 2010 online tegen mensen kan spelen. op dit moment kom ik steeds in etappes terecht waar niemand behalve ik meedoet... ;)
Hooray for boobies!
pi_84498285
Voor je begint in Gamecenter zie je toch de mensen die ook in de lobby zitten en waartegen je gaat spelen. Als je een langame doet en dan gewoon start kan ik t me voorstellen ja :D
  maandag 26 juli 2010 @ 12:39:08 #293
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_84500073
Ik ben er denk ik een jaartje geleden mee gestopt. Gewoon omdat ik het spel noooooit "normaal" heb kunnen winnen... Ik begrijp het gewoon niet... Zowel 09 als 10 gekocht...
pi_84500680
Begrijp je echt wielrennen wel, op tv enzo? Tis nl. psies t zelfde :')
  maandag 26 juli 2010 @ 13:05:00 #295
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_84501056
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Atreidez het volgende:
Begrijp je echt wielrennen wel, op tv enzo? Tis nl. psies t zelfde :')
Jawel :P Ik ben geen aap ;)

Maar je moest altijd iets met die energybalk doen, en die deed ik of te hoog.. (zodat aan het einde ze allemaal stil stonden :') ) Of te laag, en dan bleef ik altijd gewoon in het peloton en zodoende nooit echt verder gekomen.. ;(

Edit: Ik heb btw 2007 gekocht (en omdat ik dat dus niet kon) 2008 en 2009 niet gekocht, maar wel gespeeld.. Maar goed ook, anders was ik weer 60,- armer (en ik speel het nu toch niet omdat ik het niet kan ;( )
pi_84505581
gamecenter... laat maar, zit te prutsen in pcm zelf...
Hooray for boobies!
  maandag 26 juli 2010 @ 15:09:03 #297
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_84505960
Wat ik overigens nog het "moeilijkst" vind is dat ik 6 man tegelijk moet besturen... Was het er eentje geweest was het misschien nog iets overzichtelijker enzo :o
  maandag 26 juli 2010 @ 15:23:55 #298
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84506543
Je kunt toch wel 2 rijders tegelijk managen? Desnoods zet je de rit af en toe op pauze ;)

De rest kun je gewoon lekker mee laten hobbelen in het peloton tot later in de rit. Het is natuurlijk niet zo dat je op elk moment in de rit met alle 6 de rijders bezig bent ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84507122
Idd, en pauze is je vriend.. Gewoon zorgen dat iedereen beetje lekker voorin het peletoon zit en dan hoef je alleen maar op te letten als de hartslag boven de 180 komt, als er iemand wegspringt die gevaarlijk is voor je klassement of als je bijna bij de finish bent ;)
  maandag 26 juli 2010 @ 15:39:03 #300
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_84507147
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:23 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt toch wel 2 rijders tegelijk managen? Desnoods zet je de rit af en toe op pauze ;)

De rest kun je gewoon lekker mee laten hobbelen in het peloton tot later in de rit. Het is natuurlijk niet zo dat je op elk moment in de rit met alle 6 de rijders bezig bent ;)
Maar stel ik zet er 4 ofzo op 50 en dan gewoon op plaats blijven hangen en het peloton verhoogt het tempo, dan ben ik die mannen kwijt toch? (dan rijden die dus echt helemaal onderaan de rit)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')