Het gebeurde niet direct na de update, maar de keer dat ik daarna wou spelen dus..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Ja, maar ik had meteen erna ook problemen om eerlijk te zijn, weet alleen niet meer welke. Is wel vanzelf weggegaan. Heb je je pc al een keer geherstart?
quote:Op woensdag 2 september 2009 01:47 schreef Roberto258 het volgende:
WtfIk ben inmiddels aanbeland bij de Tour, valt Robert Gesink ineens uit in de eerste week, na de etappe zie ik de blessure, je raadt het al... gebroken pols
Tour gewonnen, en ook de Vuelta lijkt naar Menchov te gaan. Sowieso domineer ik het hele najaar. Zo won Ten Dam de GP Plouay en Langeveld de Vattenfall Cyclassics Hamburg en Parijs-Brussel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:55 schreef Roberto258 het volgende:
Na 1,5 week in de Tour sta ik al ruim 2 minuten voor op Contador met Menchov, dus dat gaat goed
Voor het volgende seizoen heb ik Boasson Hagen en Vladimir Efimkin vastgelegd. Minpunt is wel dat Freire (3 etappezeges al) naar Lampre gaat, en dat Boom en Gesink nog niet hebben bijgetekend. Ook heb ik Farrar een contractvoorstel gedaan
Haha inderdaad! Jens Voigt kon bij mij het beste zwemmenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef Madhouse11 het volgende:
Heb de Vuelta net afgemaakt. 1 etappe eindigde onder water![]()
Was wel een leuk gezicht.
Mee eens, maar moet zeggen dat ik de tweede screen toch erg mooi vindquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:06 schreef Sautor het volgende:
Ziet er leuk uit, maar ik vind gameplay veel belangrijker dan hoe het eruit ziet. Mijn pc trekt die dikke shit toch niet. Ik zou tegen Cyanide zeggen dat ze eens wat meer naar Football Manager moeten kijken bijvoorbeeld.
Zo kijkt er natuurlijk geen hond naar..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef JohnnyWilkinson het volgende:
Volg mijn twee carrières!
Sunweb - Projob is via deze link te volgen
Silence - Lotto dan weer via deze link
Alt-tab werkt niet? Evt. windowed draaien (instellingen), dan kan je m ook redelijk vol scherm hebben, maar draait hij iig door als je even naar een browser gaat..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:32 schreef Visual het volgende:
Mogelijk om met volledig scherm terug naar windos kunnen gaan ?
Dat is bij PCM 09 niet meer. Ik meen dat je de optie introfilmpje in het hoofdmenu even moet uitvinken.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef Sautor het volgende:
Op het windows knopje op je toetsenbord rammen deed het hem bij mij altijd.
Bedanktquote:Dat is bij PCM 09 niet meer. Ik meen dat je de optie introfilmpje in het hoofdmenu even moet uitvinken.
quote:
Improved game performances and memory management - Improved sprints gameplay (fixed issues with "trains" and team mates) - New A.I. in season mode, when selecting riders (improved contestants selection when there are only a few riders for each team) - Several improvements in detailed simulation (Possibility to change the riders role in the bottom of the page and fixed the issue with the selection of a leader not registered in the race) - Fixed the number of riders affected to a training during season two and the following ones - Fixed a bug that could prevent to go through the listing of world championships - Fixed the list of winners : top 25 is displayed on important races - Fixed the goals difficulty for weak custom teams - Several improvements in multiplayer interface - Fixed an issue in multiplayer when loading a season or stage race - Fixed a protection issue which detected the use of an emulation software
Jawelquote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Atreidez het volgende:
Begrijp je echt wielrennen wel, op tv enzo? Tis nl. psies t zelfde
Maar stel ik zet er 4 ofzo op 50 en dan gewoon op plaats blijven hangen en het peloton verhoogt het tempo, dan ben ik die mannen kwijt toch? (dan rijden die dus echt helemaal onderaan de rit)quote:Op maandag 26 juli 2010 15:23 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt toch wel 2 rijders tegelijk managen? Desnoods zet je de rit af en toe op pauze
De rest kun je gewoon lekker mee laten hobbelen in het peloton tot later in de rit. Het is natuurlijk niet zo dat je op elk moment in de rit met alle 6 de rijders bezig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |