Onder welke naam?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
Ik ben online bij GameCentre, dus als iemand een potje wil spelen?
RayMania.quote:
Dan gaat het over idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil wel een keer potje spelen ook, maar heb wel de pcmdaily geinstalleerd, dus kan volgens mij niet meer samenspelen met mensen die de orig. db hebben (pcmdaily vervangt de orig. db).
Straks een online etappe doen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:25 schreef Atreidez het volgende:
Met Freire noem je dan ook wel een sprinterAls je daarmee de verkeerde trein kiest kan je alsnog winnen, althans, in 2008 lukte dat.. Maar met beschermers die goeie waardes hebben op vlak terrein wordt het iig een stuk makkelijker te controleren en je eigen trein op te zetten
Kwestie van een keer proberen, je schijnt de database van de host te gebruiken. Maar buiten pcmdaily heb ik ook een baan, tot minimaal 5 uur vanmiddagquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Onee jij hebt pcmdaily helaas.
Met PCM 2008 reed ik de slotklim altijd op bolletje met de hartslag op max. 166. Als de concurrentie demarreerde reed ik toch gewoon op bolletje door en liet ik ze gaan. Op 5 km van de streep pakte ik een gelletje dat op 3km van de streep begon te werken. Op dat moment liet ik mijn renner zijn volle energie balen helemaal leeg demarreren en zodra die leeg waren kon ik op 1km van de streep meteen doorsprinten. Op deze manier verloor ik nooit tijd en won ik in ruim 75% van alle berg etappes tijd. In de nieuwe versie heb ik nog geen echte grote bergetappes gereden dus ik kan geen garanties geven dat deze tactiek werkt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die energy gel het beste kan gebruiken?
Iets met torrents enzo? En het wordt een beetje FIFA achtig, ieder jaar een nieuwe versie eruit stampen. Meer namen bij de juiste teams ipv gameplay veranderingen bijv. Ik moet wel zeggen, mn laatste PCM komt uit 05 of 06, en ik vind deze 2009 versie wel een verademing.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:13 schreef Saninl het volgende:
Potverdorie,, door de Tour wil ik ook weer PCM ´09 gaan spelen, maar omdat eerdere versie´s niet te winnen waren voor mij (zoveel geprobeerd, nooit hebben kunnen winnen) wil ik hem eerst even "uitproberen" alvorens ik er 50,- aan ga besteden, maar is er al een Crack voor uit?
Hm,, weer even gespeeld.. En weer lukt het mij gewoon niet..quote:Op maandag 13 juli 2009 11:47 schreef Beezz het volgende:
[..]
Iets met torrents enzo? En het wordt een beetje FIFA achtig, ieder jaar een nieuwe versie eruit stampen. Meer namen bij de juiste teams ipv gameplay veranderingen bijv. Ik moet wel zeggen, mn laatste PCM komt uit 05 of 06, en ik vind deze 2009 versie wel een verademing.
Afin, ik zag hem van de week staan voor 30,- bij de Intertoys en heb 'em maar meteen meegenomen. Milan-San Remo met de Rabo's gereden om even te checken of alles het deed.
Sprintte op 10km weg met Gesink, haalde vlak voor de finish Schleck in en nog geen halve seconde later passeert Freire de lijn en wordt Schleck 3e. Nummer 1 en 2 voor de Rabobank
Ik weet niet precies of het hetzelfde systeem is als 2008, maar daar doe ik in sprints hetvolgende:quote:Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hm,, weer even gespeeld.. En weer lukt het mij gewoon niet..
Als ik gewoon rustig blijf rijden, rustig in het peleton blijf dan word ik met die sprint nooit eerste..
als ik met een aantal, of alleen eerder ontsnap haal ik qua energie de finish nooit
Elke gezonde man wel, lijkt mequote:Op maandag 13 juli 2009 14:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik speel met een carriere wel alles, maar met Astana zijn dat toch allemaal wel grote wedstrijden.. Je kan trouwens gewoon meelullen in 09 topic hoor, want afgezien van de interface is er nauwelijks iets veranderd naar mijn idee.
Let bij je rijders iig op welk trainingsschema ze zitten. Dit heeft ook weer invloed op de fatigue en wanneer ze hun piekvorm qua training krijgen. Aan jou dan de taak ook de wedstrijdvorm te pieken op dat moment om zoveel mogelijk overwinningen te halen..
Ik heb trouwens t vermoeden dat ik t meisje in jou avatar weleens eerder heb gezien
crackquote:Op maandag 13 juli 2009 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bah mijn DVD rom speler heeft het begeven, maar wachten totdat ik genog geld bijelkaar heb voor een nieuwe drive, voordat ik het kan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |