abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70790047
Tijd voor een FOK! League
pi_70790252
Net de rit naar de Mont Ventoux gespeeld, werd 2e met Sastre achter (uiteraard) Contador

Kan iemand mij vertellen wat ik moet downloaden en waar?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_70790454
Ik ben online bij GameCentre, dus als iemand een potje wil spelen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70790488
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
Ik ben online bij GameCentre, dus als iemand een potje wil spelen?
Onder welke naam?
pi_70790512
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Onder welke naam?
RayMania.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70790628
Ik ben er. Kun jij hosten?
pi_70791128
Iemand die kan hosten en zin heeft om mee te doen?
pi_70796569
Ik wil wel een keer potje spelen ook, maar heb wel de pcmdaily geinstalleerd, dus kan volgens mij niet meer samenspelen met mensen die de orig. db hebben (pcmdaily vervangt de orig. db).
Where facts are few, experts are many.
pi_70796633
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil wel een keer potje spelen ook, maar heb wel de pcmdaily geinstalleerd, dus kan volgens mij niet meer samenspelen met mensen die de orig. db hebben (pcmdaily vervangt de orig. db).
Dan gaat het over idd.
pi_70800723
Je kan toch gewoon online spelen? Je speelt dan toch gewoon met de database van de host? Zo ging dat 3 of 4 PCM's geleden tenminste.

Overigens ook begonnen met mijn Tour, met Cervelo Ik heb de echte startlijst enzo gedownload (PCM Daily). Alleen heb ik de nieuwste patch nog niet, komt wel.

Proloog, Monaco:
1 Cadel Evans SILENCE-LOTTO 22'27
2 Fabian Cancellara TEAM SAXO BANK + 11
3 Alberto Contador ASTANA + 14
4 Andreas Klöden ASTANA + 23
5 Levi Leipheimer ASTANA + 30
6 Denis Menchov RABOBANK + 35
7 David Zabriskie GARMIN - SLIPSTREAM + 37
8 Lance Armstrong ASTANA + 38
9 Stijn Devolder QUICK STEP + 43
10 Sylvain Chavanel QUICK STEP + 44

22 Carlos Sastre CERVELO TEST TEAM + 56

Gat op Evans wel groot, maar op Menchov en Armstrong valt het goed mee

Rit 1, Monaco - Brignoles:
1 Tom Boonen QUICK STEP 4h12'07
2 Oscar Freire RABOBANK s.t.
3 Daniele Bennati LIQUIGAS s.t.
4 Mark Cavendish TEAM COLUMBIA - HIGH ROAD s.t.
5 Thor Hushovd CERVELO TEST TEAM s.t.
6 José Joaquin Rojas Gil CAISSE D'EPARGNE s.t.
7 Heinrich Haussler CERVELO TEST TEAM s.t.
8 Filippo Pozzato TEAM KATUSHA s.t.
9 Tyler Farrar GARMIN - SLIPSTREAM s.t.
10 Anthony Geslin FRANÇAISE DES JEUX s.t.

Ik zat in de trein bij Pozzato, die eerst iedereen voorbij reed, maar daarna stil viel Zat net te ver en kon de overwinning vergeten. Casar uitgevallen in de rit, en Leipheimer verloor gelijk 10 minuten!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_70803808
Ben benieuwd hoeveel je gaat worden met Sastre, Roberto Iig 2 leuke sprinters erbij. Als je zeker weten met 1 vooraan wil zitten bij de sprint kan je hem laten beschermen door die andere sprinter. Als je dan degene die beschermd wordt op bolletje zet, kan je hem zo op 99% inspanning naar voren laten rijden, en alleen de beschermer wordt moe. Je hebt dan zoiezo nog 3 tactieken, want als je beschermer niet te moe is kan hij ook de sprint nog aantrekken, is hij wel moe dan sprint je zelf weg, of als er een andere trein eerder gaat sprinten spring je daar in t wiel. Met die tactiek won ik gisteren met Rojas (uit vorm) een etappe in de giro
pi_70803947
Ik heb een andere tactiek mbt sprinten. Met Freire heb ik alle massasprints gewonnen in de tour. Op 20 km laat ik Flecha en Freire beschermt naar voren komen met het overname pijltje. Als ze dan voorin zitten dan laat ik Freire op 12km voor de finish Flecha volgen op 65%. Flecha zet ik dan op 90% met het pijltje naar voren. Op de laatste 5 km zet ik Flecha op 100% en Freire op 70%. Als iedereen gaat sprinten wacht ik nog zo'n 500 meter voordat ik aanga om krachten te sparen en omdat Flecha dan al voor zo'n hoge topsnelheid heeft gezorgd rij ik even hard als de andere sprinters.
Ik win elke sprint met minimaal 1 tot 2 fietslengte voorsprong.
pi_70806732
Met Freire noem je dan ook wel een sprinter Als je daarmee de verkeerde trein kiest kan je alsnog winnen, althans, in 2008 lukte dat.. Maar met beschermers die goeie waardes hebben op vlak terrein wordt het iig een stuk makkelijker te controleren en je eigen trein op te zetten
pi_70806896
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:25 schreef Atreidez het volgende:
Met Freire noem je dan ook wel een sprinter Als je daarmee de verkeerde trein kiest kan je alsnog winnen, althans, in 2008 lukte dat.. Maar met beschermers die goeie waardes hebben op vlak terrein wordt het iig een stuk makkelijker te controleren en je eigen trein op te zetten
Straks een online etappe doen?
pi_70806916
Onee jij hebt pcmdaily helaas.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:34:01 #116
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_70808996
Hmm ik ben mijn eigen team opgestart met Gesink als kopman, sebastien Lang voor de tijdritten en van Hummel als sprinter.

Tot op heden gaat het aardig Aantal keer top 5 geeindigd met gesink en wat tijdritten gewonnen, maar van hummel heeft nog geen etappewinst kunnen pakken.

Ik simuleer met deze carriere overigens alles, dus nog geen rit zelf gereden. Even de pure manager spelen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_70809593
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Onee jij hebt pcmdaily helaas.
Kwestie van een keer proberen, je schijnt de database van de host te gebruiken. Maar buiten pcmdaily heb ik ook een baan, tot minimaal 5 uur vanmiddag Morgen vrij natuurlijk, bergetappe! Dus dan ff proberen?
pi_70810877
Ik vind het sprinten een stuk moeilijker geworden. Bij PCM 2008 had ik nog regelmatig dat mijn treintje gewoon wegreed uit het peloton, nu zie ik dat alleen andere ploegen doen, terwijl ook ook wel een paar hardrijders heb...
pi_70811396
Kan iemand mij vertellen hoe ik die energy gel het beste kan gebruiken?
pi_70811477
Op momenten dat je gele balk en rode balk leeglopen, en je hartslag naar de 180 gaat, maar hij moet nog ff volhouden... Dan weet je dat je te laat ben met je gel Ik gebruik hem meestal halverwege de beslissende klim of bij het eind van een etappe als het tempo erg omhoog gaat. Voor de sprinter is t makkelijk, 7km voor t einde. Voor je kopman is t wat moeilijk gokken, je wil hem t liefst actief op t moment dat de concurrent probeert weg te springen
pi_70822929
Patch 1.0.3.3 is uit
pi_70835834
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die energy gel het beste kan gebruiken?
Met PCM 2008 reed ik de slotklim altijd op bolletje met de hartslag op max. 166. Als de concurrentie demarreerde reed ik toch gewoon op bolletje door en liet ik ze gaan. Op 5 km van de streep pakte ik een gelletje dat op 3km van de streep begon te werken. Op dat moment liet ik mijn renner zijn volle energie balen helemaal leeg demarreren en zodra die leeg waren kon ik op 1km van de streep meteen doorsprinten. Op deze manier verloor ik nooit tijd en won ik in ruim 75% van alle berg etappes tijd. In de nieuwe versie heb ik nog geen echte grote bergetappes gereden dus ik kan geen garanties geven dat deze tactiek werkt.
pi_70841901
Version 1.0.2.3 to 1.0.3.3 (09/07/2009)
---------------------------------------------------

+ GUI

* Correction to display of partially achieved objectives

+ OTHER MODES

* Correction to possibility of releasing a rider who is currently in a race
* Correction to loss of attribute points after a training camp

+ MULTI

* Correction to crashes specific to track mode

+ 3D

* Correction to gel icon which did not blink
* Save of command given before a feed
* Correction to protect command which blinked
pi_70842098
En in het Nederlands:

Van versie 1.0.2.3 naar 1.0.3.3 (09/07/2009)

+ GUI

* Gefixte weergave van gedeeltelijke gehaalde doelstellingen

+ Overige modussen

* Mogelijkheid toegevoegd om een rijder vrij te geven tijdens een wedstrijd(?) (Correction to possibility of releasing a rider who is currently in a race)
* Gefixte bug die er voor zorgde dat statistieken omlaag gingen na een trainingskamp

+ Multi

* Crashes gefixt die alleen voorkwamen bij baanwielrennen

+ 3D

* Energiegel icoon gefixt dat niet knipperde
* Save of command given before a feed(?)
* Het beschermingsicoon gefixt dat knipperde
pi_70843334
* Save of command given before a feed(?)

Als je mannetje op bolletje staat, of op kort overnemen, en je laat hem water halen, dan neemt hij zijn oude rol weer in na het water halen. Waar hij voorheen terugsprong naar "in groep blijven".

* Correction to possibility of releasing a rider who is currently in a race

Dit heeft te maken met het ontslaan van je mannetje uit de ploeg. Je kan dus geen rijders ontslaan die op dat moment in een wedstrijd zitten (voor jou ploeg).
pi_70844117
Even een niet PCM09 gerelateerde vraag, maar meer 2008.

Heb door de tour weer zin gekregen om 08 te spelen. Zijn er patches beschikbaar en teamchanges om 08 in 09-formatie te krijgen ?
En zo ja, kan iemand me vertellen waar en welke goed zijn ?

Tnx
U MAD?
pi_70844231
!!! Voor PCM2008 !!!
PCMDaily 2009 pack V2 Self Installer
http://www.pcmdaily.com/infusions/pro_download_panel/file.php?did=605&file_id=609
PCMDaily 2009 pack V2 -> V2.1
http://www.pcmdaily.com/infusions/pro_download_panel/file.php?did=606&file_id=610

Werken deze links bij jou? Zo niet, dan zou je moeten registreren bij PCMDaily.com
pi_70844299
Er staat wel 2009 pack voor
Of is dat om 08 09 te krijgen ?

beiden installeren ? En zijn daarmee ook shirts, teams etc. aangepast ?
Ook TdF09 speelbaar ?
U MAD?
pi_70844623
Yep, yep, yep en yep Dit was de uitbreiding waar iedereen mee speelde voor PCM2009 uitkwam.
pi_70857680
Hij geeft bij installatie van de eerste link aan dat ik eerst een patch moet installeren alvoren door te gaan met de installatie....

Help me eens
U MAD?
pi_70858035
Je PCM is niet geupdate
pi_70865834
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Atreidez het volgende:
Je PCM is niet geupdate
Nee moet um opnieuw installeren
U MAD?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:13:22 #133
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_70872732
Potverdorie,, door de Tour wil ik ook weer PCM ´09 gaan spelen, maar omdat eerdere versie´s niet te winnen waren voor mij (zoveel geprobeerd, nooit hebben kunnen winnen) wil ik hem eerst even "uitproberen" alvorens ik er 50,- aan ga besteden, maar is er al een Crack voor uit?
pi_70873010
pcm09 = pcm08, dus als je daar niet kon winnen, hoef je t niet te proberen.
pi_70873111
Ik wil eigenlijk ook wel eens eerst zien of er veel veranderd is voor ik hem koop!
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_70907149
Gisteren allereerst de patch gedownload voor 2008 en vervolgens de 2 links van Atreidaz geinstalleerd. Vervolgens begonnen met het rijden van de Tour de France met Rabo.

Menchov: 9e ....
Freire: 2 etappezeges
Boom: 1 etappezege
Posthuma: 1 etappezege

Mooiste:

U MAD?
  maandag 13 juli 2009 @ 11:47:31 #137
2618 Beezz
Criticaster
pi_70928934
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:13 schreef Saninl het volgende:
Potverdorie,, door de Tour wil ik ook weer PCM ´09 gaan spelen, maar omdat eerdere versie´s niet te winnen waren voor mij (zoveel geprobeerd, nooit hebben kunnen winnen) wil ik hem eerst even "uitproberen" alvorens ik er 50,- aan ga besteden, maar is er al een Crack voor uit?
Iets met torrents enzo? En het wordt een beetje FIFA achtig, ieder jaar een nieuwe versie eruit stampen. Meer namen bij de juiste teams ipv gameplay veranderingen bijv. Ik moet wel zeggen, mn laatste PCM komt uit 05 of 06, en ik vind deze 2009 versie wel een verademing.

Afin, ik zag hem van de week staan voor 30,- bij de Intertoys en heb 'em maar meteen meegenomen. Milan-San Remo met de Rabo's gereden om even te checken of alles het deed.
Sprintte op 10km weg met Gesink, haalde vlak voor de finish Schleck in en nog geen halve seconde later passeert Freire de lijn en wordt Schleck 3e. Nummer 1 en 2 voor de Rabobank
  maandag 13 juli 2009 @ 14:22:10 #138
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_70933426
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:47 schreef Beezz het volgende:

[..]

Iets met torrents enzo? En het wordt een beetje FIFA achtig, ieder jaar een nieuwe versie eruit stampen. Meer namen bij de juiste teams ipv gameplay veranderingen bijv. Ik moet wel zeggen, mn laatste PCM komt uit 05 of 06, en ik vind deze 2009 versie wel een verademing.

Afin, ik zag hem van de week staan voor 30,- bij de Intertoys en heb 'em maar meteen meegenomen. Milan-San Remo met de Rabo's gereden om even te checken of alles het deed.
Sprintte op 10km weg met Gesink, haalde vlak voor de finish Schleck in en nog geen halve seconde later passeert Freire de lijn en wordt Schleck 3e. Nummer 1 en 2 voor de Rabobank
Hm,, weer even gespeeld.. En weer lukt het mij gewoon niet..

Als ik gewoon rustig blijf rijden, rustig in het peleton blijf dan word ik met die sprint nooit eerste..
als ik met een aantal, of alleen eerder ontsnap haal ik qua energie de finish nooit
pi_70933789
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef Saninl het volgende:

[..]

Hm,, weer even gespeeld.. En weer lukt het mij gewoon niet..

Als ik gewoon rustig blijf rijden, rustig in het peleton blijf dan word ik met die sprint nooit eerste..
als ik met een aantal, of alleen eerder ontsnap haal ik qua energie de finish nooit
Ik weet niet precies of het hetzelfde systeem is als 2008, maar daar doe ik in sprints hetvolgende:

Ben zelf geen treintjes fan omdat ik dan teveel man moet opofferen.
Laat mijn sprinter op 15 km van het einde naar voren komen en zet ijn balk op 65 en blijven overnemen. De sprinter nestelt zich vooraan in het peleton.
Op 10 Km van de meet laat ik hem zijn energygel nemen en zet sprinten op agressief.
Op ong. 6 KM voor de meet zet ik de inspanningsbalk op max. (99). De sprinter zit dan goed vooraan in het peleton.
Je kan ervoor kiezen om hem een wiel van een andere topper te laten nemen of om hem zelfstandig te laten sprinten. Bij ongev. 1.7 KM van de finish druk ik dan de sprint button in en moet indien ik een goede sprinter heb een overwinning erin zitten.

Lukt ook niet altijd he Maar goed. Een Cavendish wint ook niet alles in het echt. (of is dit nou juist het verkeerde voorbeeld ).
U MAD?
pi_70933887
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik speel met een carriere wel alles, maar met Astana zijn dat toch allemaal wel grote wedstrijden.. Je kan trouwens gewoon meelullen in 09 topic hoor, want afgezien van de interface is er nauwelijks iets veranderd naar mijn idee.

Let bij je rijders iig op welk trainingsschema ze zitten. Dit heeft ook weer invloed op de fatigue en wanneer ze hun piekvorm qua training krijgen. Aan jou dan de taak ook de wedstrijdvorm te pieken op dat moment om zoveel mogelijk overwinningen te halen..

Ik heb trouwens t vermoeden dat ik t meisje in jou avatar weleens eerder heb gezien
Elke gezonde man wel, lijkt me

Maar goed om even op de rest van je post terug te komen. Waar verander ik de individuele training in het carrieremenu en hoe kan ik zien hoe goed ze het doen ? Zijn er do's en dont's ????
U MAD?
  maandag 13 juli 2009 @ 14:40:23 #141
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_70933895
Bah mijn DVD rom speler heeft het begeven, maar wachten totdat ik genog geld bijelkaar heb voor een nieuwe drive, voordat ik het kan spelen.
pi_70934302
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bah mijn DVD rom speler heeft het begeven, maar wachten totdat ik genog geld bijelkaar heb voor een nieuwe drive, voordat ik het kan spelen.
crack

Ik heb hem gisterenavond eventjes gespeeld. Het is bijna hetzelfde als 2008, alleen het eigen team maken is een leuke feature. Voor de rest heb ik behalve in de 3D wedstrijd, niet veel nieuwe dingen kunnen ontdekken. Ohja, de sponsors zijn anders, ook dat nog.
  maandag 13 juli 2009 @ 14:55:49 #143
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_70934356
nah, ik heb geen zin om te gaan kraken, ik wacht wel een weekje of 3, dan is de aankoop iig niet voor niks geweest.
pi_70934666
ff alles opnieuw geïnstalleerd met alleen de update van pcm zelf. Dus ben vanaf nu ook beschikbaar voor de multiplayer league..
Hooray for boobies!
  maandag 13 juli 2009 @ 19:16:06 #145
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_70942110
Nice!

Ik ga hem waarschijnlijk morgen kopen, maar ik twijfel of mijn laptop het aankan. Ik heb hier wel 2GB RAM, maar slechts een Intel T2080 1.73GHz.

Zou het kunnen als ik alle instellingen op het laagst zet?
pi_70943883
denk wel het spel op zich maar 3d zal lastig worden
Hooray for boobies!
  maandag 13 juli 2009 @ 20:53:10 #147
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_70945451
Meh, volgens PCM-forum zal het wss niet lukken vanwege mijn processor.
  maandag 13 juli 2009 @ 22:32:55 #148
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_70949310
Zojuist omgekeerd Realisme meegemaakt in de 3e etappe van de tour.
Waar in de echte tour Armstrong als enige van de toppers in de juiste waaier zat, gebeurde bij mij iets bijzonders.
Circa 15km voor de finish een massale valpartij.
De raboploeg zit nu wel voor de breuk en kan dus in de 1e groep (met grotendeels sprinters) naar de aankomst rijden. Van de toppers zitten naast Menchov en Gesink alleen de broers Schleck, en Sastre in deze 1e groep.
Van Astana zitten alleen Popovych en Leipheimer in deze groep.
Armstrong zat ook vlak voor de valpartij, maar wacht op Contador die gevallen is.
Verder is ook nog de leider in het Bergklassement (Ivanov) en wereldkampioen Ballan vallen (en moeten beide afstappen).
Hushovd wint uiteindelijk de sprint (zijn 2e op rij) voor Freire en Cavendish.

Uiteindelijk finisht de groep Armstrong op 3:26
Net efkes anges
pi_70959217
Ik krijg ineens in mijn carriere een runtime.dll error ......

Meer mensen die hier last van hebben en zo ja: Wat is ertegen te doen?
Game sluit zich steeds in dezelfde etappe af (terug naar Windows)....

En kan iemand me vertellen hoe ik een goede TTT kan rijden ? Wordt zelfs met SAXObank steeds laatste....
U MAD?
pi_70959400
Je kan proberen 1 race te simuleren, en kijken of je dan verder kan? Ik heb weleens meer iets gelezen over bepaalde savegames die vastlopen, maar simuleren zou iig er voor moeten zorgen dat je weer verder kan. Wel jammer als dat dan net midden in de Tour is ofzo. Ik kopieer altijd me savegame van me carriere ergens naartoe voor ik meerdaagse rondes begin, gewoon voor de zekerheid.

Die TTT, das een ander verhaal.. Ik ben toevallig gisteren met de Giro begonnen, moet je ook een TTT doen. Maar er is nog een andere ronde die tegelijk met de Giro loopt, en kan dus niet al me toppers meenemen.. Werd uiteindelijk op 20km 7e met Astana, op 24'' .. De betere laat ik hogere inspanning leveren, en degene die bijna totaal niet kunnen volgen laat ik al niet eens overnemen. Op die manier is het een beetje nursen zodat er minimaal 5 aankomen. In een ploeg van 9 hoef je je echt niet druk te maken over het lossen van 4 man, de tijd van de eerste 5 geldt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')