Afhankelijk van je database, zou er op zich al wat leuks contractloos rondlopen in het begin van het spel. Die kan je voor 15 Januari dan binnenhalen. Lasis, Sagan(heel groot talent) had ik zelf gehaald met Adria Mobil. (2 à 3 sterren).quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:43 schreef aapjeschipz het volgende:
hoe kan je een slecht team met 1 sterretje heel goed maken?
Ze moeten eens een versie maken die bij de launch niet vol met bugs zit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Vorig jaar eigenlijk de game gekocht en echt weinig gespeeld, terwijl het een vette game is en blijft.
Dat zeker, is elke keer nog vrij lastig gebleken. Kan me niet voorstellen dat dat zo moeilijk is. VOlgens mij werken ze met een HEUL klein team.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze moeten eens een versie maken die bij de launch niet vol met bugs zit.
Eind deze maand.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hey maar komt de nieuwe al bijna uit dan ?.!!!
Weinig over bekend. De minimale systeemeisen zijn wel hetzelfde. Ik verwacht een getweakte '08 eerlijk gezegd. Vandaar dat ik ook PCM '08 heb gehaald een week geleden.quote:
ziet er grafisch toch wel een stukje beter uitquote:Op maandag 15 juni 2009 19:58 schreef Roberto258 het volgende:
valt ook wel mee eigelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
ziet er grafisch toch wel een stukje beter uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |