abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70790047
Tijd voor een FOK! League
pi_70790252
Net de rit naar de Mont Ventoux gespeeld, werd 2e met Sastre achter (uiteraard) Contador

Kan iemand mij vertellen wat ik moet downloaden en waar?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_70790454
Ik ben online bij GameCentre, dus als iemand een potje wil spelen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70790488
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
Ik ben online bij GameCentre, dus als iemand een potje wil spelen?
Onder welke naam?
pi_70790512
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Onder welke naam?
RayMania.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70790628
Ik ben er. Kun jij hosten?
pi_70791128
Iemand die kan hosten en zin heeft om mee te doen?
pi_70796569
Ik wil wel een keer potje spelen ook, maar heb wel de pcmdaily geinstalleerd, dus kan volgens mij niet meer samenspelen met mensen die de orig. db hebben (pcmdaily vervangt de orig. db).
Where facts are few, experts are many.
pi_70796633
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil wel een keer potje spelen ook, maar heb wel de pcmdaily geinstalleerd, dus kan volgens mij niet meer samenspelen met mensen die de orig. db hebben (pcmdaily vervangt de orig. db).
Dan gaat het over idd.
pi_70800723
Je kan toch gewoon online spelen? Je speelt dan toch gewoon met de database van de host? Zo ging dat 3 of 4 PCM's geleden tenminste.

Overigens ook begonnen met mijn Tour, met Cervelo Ik heb de echte startlijst enzo gedownload (PCM Daily). Alleen heb ik de nieuwste patch nog niet, komt wel.

Proloog, Monaco:
1 Cadel Evans SILENCE-LOTTO 22'27
2 Fabian Cancellara TEAM SAXO BANK + 11
3 Alberto Contador ASTANA + 14
4 Andreas Klöden ASTANA + 23
5 Levi Leipheimer ASTANA + 30
6 Denis Menchov RABOBANK + 35
7 David Zabriskie GARMIN - SLIPSTREAM + 37
8 Lance Armstrong ASTANA + 38
9 Stijn Devolder QUICK STEP + 43
10 Sylvain Chavanel QUICK STEP + 44

22 Carlos Sastre CERVELO TEST TEAM + 56

Gat op Evans wel groot, maar op Menchov en Armstrong valt het goed mee

Rit 1, Monaco - Brignoles:
1 Tom Boonen QUICK STEP 4h12'07
2 Oscar Freire RABOBANK s.t.
3 Daniele Bennati LIQUIGAS s.t.
4 Mark Cavendish TEAM COLUMBIA - HIGH ROAD s.t.
5 Thor Hushovd CERVELO TEST TEAM s.t.
6 José Joaquin Rojas Gil CAISSE D'EPARGNE s.t.
7 Heinrich Haussler CERVELO TEST TEAM s.t.
8 Filippo Pozzato TEAM KATUSHA s.t.
9 Tyler Farrar GARMIN - SLIPSTREAM s.t.
10 Anthony Geslin FRANÇAISE DES JEUX s.t.

Ik zat in de trein bij Pozzato, die eerst iedereen voorbij reed, maar daarna stil viel Zat net te ver en kon de overwinning vergeten. Casar uitgevallen in de rit, en Leipheimer verloor gelijk 10 minuten!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_70803808
Ben benieuwd hoeveel je gaat worden met Sastre, Roberto Iig 2 leuke sprinters erbij. Als je zeker weten met 1 vooraan wil zitten bij de sprint kan je hem laten beschermen door die andere sprinter. Als je dan degene die beschermd wordt op bolletje zet, kan je hem zo op 99% inspanning naar voren laten rijden, en alleen de beschermer wordt moe. Je hebt dan zoiezo nog 3 tactieken, want als je beschermer niet te moe is kan hij ook de sprint nog aantrekken, is hij wel moe dan sprint je zelf weg, of als er een andere trein eerder gaat sprinten spring je daar in t wiel. Met die tactiek won ik gisteren met Rojas (uit vorm) een etappe in de giro
pi_70803947
Ik heb een andere tactiek mbt sprinten. Met Freire heb ik alle massasprints gewonnen in de tour. Op 20 km laat ik Flecha en Freire beschermt naar voren komen met het overname pijltje. Als ze dan voorin zitten dan laat ik Freire op 12km voor de finish Flecha volgen op 65%. Flecha zet ik dan op 90% met het pijltje naar voren. Op de laatste 5 km zet ik Flecha op 100% en Freire op 70%. Als iedereen gaat sprinten wacht ik nog zo'n 500 meter voordat ik aanga om krachten te sparen en omdat Flecha dan al voor zo'n hoge topsnelheid heeft gezorgd rij ik even hard als de andere sprinters.
Ik win elke sprint met minimaal 1 tot 2 fietslengte voorsprong.
pi_70806732
Met Freire noem je dan ook wel een sprinter Als je daarmee de verkeerde trein kiest kan je alsnog winnen, althans, in 2008 lukte dat.. Maar met beschermers die goeie waardes hebben op vlak terrein wordt het iig een stuk makkelijker te controleren en je eigen trein op te zetten
pi_70806896
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:25 schreef Atreidez het volgende:
Met Freire noem je dan ook wel een sprinter Als je daarmee de verkeerde trein kiest kan je alsnog winnen, althans, in 2008 lukte dat.. Maar met beschermers die goeie waardes hebben op vlak terrein wordt het iig een stuk makkelijker te controleren en je eigen trein op te zetten
Straks een online etappe doen?
pi_70806916
Onee jij hebt pcmdaily helaas.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:34:01 #116
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_70808996
Hmm ik ben mijn eigen team opgestart met Gesink als kopman, sebastien Lang voor de tijdritten en van Hummel als sprinter.

Tot op heden gaat het aardig Aantal keer top 5 geeindigd met gesink en wat tijdritten gewonnen, maar van hummel heeft nog geen etappewinst kunnen pakken.

Ik simuleer met deze carriere overigens alles, dus nog geen rit zelf gereden. Even de pure manager spelen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_70809593
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Onee jij hebt pcmdaily helaas.
Kwestie van een keer proberen, je schijnt de database van de host te gebruiken. Maar buiten pcmdaily heb ik ook een baan, tot minimaal 5 uur vanmiddag Morgen vrij natuurlijk, bergetappe! Dus dan ff proberen?
pi_70810877
Ik vind het sprinten een stuk moeilijker geworden. Bij PCM 2008 had ik nog regelmatig dat mijn treintje gewoon wegreed uit het peloton, nu zie ik dat alleen andere ploegen doen, terwijl ook ook wel een paar hardrijders heb...
pi_70811396
Kan iemand mij vertellen hoe ik die energy gel het beste kan gebruiken?
pi_70811477
Op momenten dat je gele balk en rode balk leeglopen, en je hartslag naar de 180 gaat, maar hij moet nog ff volhouden... Dan weet je dat je te laat ben met je gel Ik gebruik hem meestal halverwege de beslissende klim of bij het eind van een etappe als het tempo erg omhoog gaat. Voor de sprinter is t makkelijk, 7km voor t einde. Voor je kopman is t wat moeilijk gokken, je wil hem t liefst actief op t moment dat de concurrent probeert weg te springen
pi_70822929
Patch 1.0.3.3 is uit
pi_70835834
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die energy gel het beste kan gebruiken?
Met PCM 2008 reed ik de slotklim altijd op bolletje met de hartslag op max. 166. Als de concurrentie demarreerde reed ik toch gewoon op bolletje door en liet ik ze gaan. Op 5 km van de streep pakte ik een gelletje dat op 3km van de streep begon te werken. Op dat moment liet ik mijn renner zijn volle energie balen helemaal leeg demarreren en zodra die leeg waren kon ik op 1km van de streep meteen doorsprinten. Op deze manier verloor ik nooit tijd en won ik in ruim 75% van alle berg etappes tijd. In de nieuwe versie heb ik nog geen echte grote bergetappes gereden dus ik kan geen garanties geven dat deze tactiek werkt.
pi_70841901
Version 1.0.2.3 to 1.0.3.3 (09/07/2009)
---------------------------------------------------

+ GUI

* Correction to display of partially achieved objectives

+ OTHER MODES

* Correction to possibility of releasing a rider who is currently in a race
* Correction to loss of attribute points after a training camp

+ MULTI

* Correction to crashes specific to track mode

+ 3D

* Correction to gel icon which did not blink
* Save of command given before a feed
* Correction to protect command which blinked
pi_70842098
En in het Nederlands:

Van versie 1.0.2.3 naar 1.0.3.3 (09/07/2009)

+ GUI

* Gefixte weergave van gedeeltelijke gehaalde doelstellingen

+ Overige modussen

* Mogelijkheid toegevoegd om een rijder vrij te geven tijdens een wedstrijd(?) (Correction to possibility of releasing a rider who is currently in a race)
* Gefixte bug die er voor zorgde dat statistieken omlaag gingen na een trainingskamp

+ Multi

* Crashes gefixt die alleen voorkwamen bij baanwielrennen

+ 3D

* Energiegel icoon gefixt dat niet knipperde
* Save of command given before a feed(?)
* Het beschermingsicoon gefixt dat knipperde
pi_70843334
* Save of command given before a feed(?)

Als je mannetje op bolletje staat, of op kort overnemen, en je laat hem water halen, dan neemt hij zijn oude rol weer in na het water halen. Waar hij voorheen terugsprong naar "in groep blijven".

* Correction to possibility of releasing a rider who is currently in a race

Dit heeft te maken met het ontslaan van je mannetje uit de ploeg. Je kan dus geen rijders ontslaan die op dat moment in een wedstrijd zitten (voor jou ploeg).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')