quote:In Pro Cycling Manager staat de speler aan de leiding van een wielerteam. Hij moet er voor zorgen dat de trainingsschema's in orde zijn, het juiste personeel aannemen, de renners van het correcte materiaal voorzien, contracten verlengen en natuurlijk tijdens de vele wielerwedstrijden de juiste tactiek inzetten. Zonder dat win je namelijk nooit iets!
De game maakt gebruik van de officiële licenties van de wielerteams, waaronder Rabobank en Skil-Shimano, de officiële rondes zoals de Giro, de Vuelta en de Tour de France en de officiële renners. De Track Cycling-modus van Pro Cycling Manager 2008 is weer terug en bevat vier nieuwe events. Dit zijn Scrath Race, Flying 200m Time Trail, Points Race en Omnium.
18 juni is de releasedatum.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
al verkrijgbaar?
Valt voor die prijs nog wel te doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
18 juni is de releasedatum.
Bij Intertoys kun je hem al bestellen en dan krijg je hem de 18de via de post. Bij Intertoys is hij tevens het goedkoopst namelijk 29,95.
Daarom. In eerste instantie was ik niet van plan het spel te kopen omdat er niet heel erg veel veranderd is dan in PCM 2008. Maar nu ik zie dat hij geen 50 maar 30 euro kost heb ik hem toch maar besteld.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Valt voor die prijs nog wel te doen. Geen demo beschikbaar zo te zien...
altijd een gedoe om die te omzeilenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:56 schreef Rucebo het volgende:
Laatste versie die ik gespeeld heb is 2006. Was altijd een leuk spel, maar er zaten ook altijd flink wat bugs in. En hebben ze nog steeds die vervelende Starforce beveiliging?
Er zitten wel wat verbeterpunten in hoor. Alleen het grafische gedeelte is hetzelfde gebleven.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
Heb 2008... Als 2009 niet uitgebreider is vind ik het zonde geld.
quote:Minimale systeemeisen voor PCM2009.
Windowsversie: Windows XP SP2/VISTA
Moederbord/CPU: PENTIUM4 2.2GHZ/ATHLONXP 2200+
Intern geheugen: 1 GB
Videokaart: NVIDIA GEFORCEFX 5900/ATI RADEON 9600
Vereiste harddiskruimte: 6 GB
DirectX-versie: 9
Dat zou idd top zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef Atreidez het volgende:
En aangezien ik deze offi ga halen hoop ik van de zomer met mijn mede fokkers een multiplayer tour de france te kunnen spelen
quote:- Create and share your own 3D stages thanks to the race editor.
Datum een week verschoven dus. Raar dat de website van PCM wel gewoon dat aftelklokje op vanavond 12 uur heeft staan.quote:Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bestelling van de game Pro Cycling Manager 2009 voor de PC
Helaas moeten wij u mededelen dat de Nationale release datum is verschoven naar 26 Juni. Hierdoor kunnen wij deze titel dan ook niet eerder bij u aanleveren dan deze datum.
Indien u heeft gekozen voor een betaling met acceptgiro, dan zult u deze eerder ontvangen dan het artikel zelf. Gelieve wel graag de voorwaarden die gebonden zitten aan de betalingsmethode acceptgiro te accepteren.
Hopelijk heb ik u hier voldoende mee geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze Service Desk (webshop@intertoys.nl / 0180-330770)
Met vriendelijke groet,
Kevin van Leeuwen
Klopt, ze hebben voor 2009 precies dezelfde specs opgegeven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:17 schreef Roberto258 het volgende:
Als 2008 op je PC loopt, dan 2009 toch ook?
Denk dat ik hem toch maar haalVanmiddag ff Ronde van Zwitserland op TV gekeken en heb nu alweer zin in de Tour, en dan heb ik ook weer zin om dit spel te spelen. Tot nu toe heb ik elk jaar als eerste in het spel de Tour gereden. Ik kan me er nog een paar herinneren (2001 met Euskaltel en 2005 met Cofidis, bv...).
Alleen de intertoys zal hem wel later krijgen. Hoe duur was die bij de Mediamarkt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ja die uitgestelde Release snap ik ook niks van. Bij de Mediamarkt in Roermond lag hij vanmiddag gewoon in de schappen, en heb hem dan ook direct gekocht.
Na problemen met installeren (cyclische redudantiecontrole) de game toch geinstalleerd gekregen.
Op het eerst oog ziet het er erg mooi uit. Bij de tour heb je dus ook de echte boog van de laatste kilometer. Bij Tussensprints de reclameborden van PMU (sponser groene trui).
Helaas weer diversen teams en renners zonder echte namen. En wedstrijden zonder de echte namen. (Amstel Gold Race is bv Maastricht-Valkenburg, ENECO tour = Benelux tour etc)
Maargoed, op het forum van procyclingmanager zullen binnenkort wel weer de nodige 'updates' en real name patches worden gemaakt door liefhebbers van het spel. En daardoor is het spel HELEMAAL de moeite waard.
Wat is het probleem. Qua systeemeisen is hij identiek aan PCM08quote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb hem binnen! Alleen draait mijn computer hem niet.
Je kan beter 2008 ergens vandaan vissen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik twijfel of ik hem legaal zal kopen of legaal zal downloaden. Heb cycling manager 3 / 4, en pro cycling manager 1 gekocht destijds voor de volle prijs twijfel daar nu alleen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |