Wat is de fout?quote:
Het is 'burgemeester'. Zonder r.quote:
Eh, dat is ook zo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens het sportjournaal scoorde Rossi gisteren 2 keer tegen de VS
Verrek jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:11 schreef Zjakkie het volgende:
Eh, dat is ook zo?
1-0 Donovan (pen.)
1-1 Rossi
1-2 De Rossi
1-3 Rossi
Ik had gister de 2e helft niet gekeken en moest ook even goed nadenken voor ik het door kreegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verrek jaIk dacht dat ze dachten dat de Rossi en Rossi dezelfde persoon waren. Was ik vast even afgeleid door die toeters
Het grote 'de plank wordt helemaal misgeslagen'-topic #2.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het grote 'de plank wordt helemaal misgeslagen'-topic #2..
Indeedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het grote 'de plank wordt helemaal misgeslagen'-topic #2..
Failquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
quote:Heracles Almelo heeft middenvelder Elias Pech vastgelegd. De 20-jarige Duitser heeft voor twee seizoenen getekend met een optie voor nog een jaar. Dat meldt de eredivisionist op de website. Pech speelde afgelopen seizoen in het beloftenelftal van Hertha BSC.
Heracles heeft verder twee talenten uit de gezamenlijke voetbalacademie met FC Twente een contract aangeboden. Linksback Gaby Jallo (20) heeft voor één seizoen getekend, middenvelder Erwin Nieuwboer (19) voor twee. Zij beginnen vooralsnog in het tweede elftal.
quote:Op maandag 29 juni 2009 01:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Van AFC Ajax #1347: Wachten op nieuwe spelers.
quote:Op maandag 29 juni 2009 01:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Van AFC Ajax #1347: Wachten op nieuwe spelers.
Registreer je je hier speciaal om je gal te spuwen over die site?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:47 schreef nosnah het volgende:
Hebben jullie de nieuwe site van Elf gezien? Ik heb echt nog nooit zo'n klunzig ontwerp gezien![]()
Ze zijn er ook apetrots op, terwijl het nu gewoon een soort van hobbysite is geworden. Type soccernews of voetbalcentraal. Die hebben ook zoveel (ahum) reacties.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)voetbal-enorm-succes (staat professioneel)
De reactie van de beheerder van Elf bij http://www.elfvoetbal.nl/(...)ite-elf-voetbal-live is ook een topper:
[me=nosnah]butchztm24/06/2009 09:22 uur
Mooie site, lekker veel info en laat de rest van de voetbalsites nu maar flink gaan huilen, want dit gaan ze nooit evenaren![/me]
Bovendien worden de artikels letterlijk gekopieerd van de bekendere sites, en zijn ze daar bovendien ontzettend laat mee. Echt een waardeloze innovatie dus
quote:za 04 jul 2009, 05:30
Sparta Praag wil Calabro
Van onze sportcorrespondent
VENLO - VVV-spits Sandro Calabro heeft de interesse gewekt van het grote Sparta Praag. De kampioen van Tsjechië heeft inmiddels een eerste bod uitgebracht op de 26-jarige aanvaller, maar een overeenkomst is er nog niet gesloten.
Calabro werd het afgelopen seizoen topscorer in de Jupiler League.
bron: telegraaf.nl
Ze tellen eigenlijk ook niet mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef MMUFC het volgende:
Kan er geen screenshot van maken maar onder het stukje op VI.nl: "Keepersleed steekt alweer de kop op in de Eredivisie."
Als je dit lijstje mag geloven bestond de eredivisie vorig seizoen uit 16 clubs en telden Sparta Rotterdam en Roda JC schijnbaar niet mee...
Als je zo onduidelijk post dan krijg je dat jah.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:40 schreef Zapper het volgende:
GVD dus jij denkt dat ik niet weet wat een arbiter is?
http://www.linkedin.com/pub/marloes-van-der-laan/b/890/283quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:45 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-Haarlem-en-Ajax.htm
KNVB-woordvoerder Marloes?
Hoeft niet persé. Een vrouwelijke bakker is toch ook geen bakster?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:53 schreef kevin6188 het volgende:
Een woordvoerder is een man, een woordvoerster een vrouw...
Toch zou ik het nooit zo opschrijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoeft niet persé. Een vrouwelijke bakker is toch ook geen bakster?
VZ.quote:Het hoogtepunt van het laatste kwartier was dan ook de invalbeurten van Van Nistelrooij en Mahamadou Diarra. Laatstgenoemde speelde in maart 2008 voor het laatst een officieel duel voor Real en kwam binnen de lijnen voor zijn landgenoot Lassana Diarra, terwijl Van Nistelrooij (die in oktober 2008 zijn laatste duel speelde) Kaká verving.
als je betere hebt, je weet waar je ze kwijt kunt !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef Yeahinho het volgende:
Ze worden steeds matiger jongens, de fouten die worden genoemd.
Dit kan geen toeval zijn. Kijk eens wat ik zojuist tegen kom...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je betere hebt, je weet waar je ze kwijt kunt !
Bij ELF houden ze ons topic goed in de gaten, het is inmiddels aangepast.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval zijn. Kijk eens wat ik zojuist tegen kom...
[ afbeelding ]
Benjamin Martha?!Angelo Martha speelt bij ons. Dus ook de speler op de foto is iemand anders
.
Unirea jaquote:Ajax-trainer Martin Jol is redelijk tevreden over de loting voor de Europa League. "Het had slechter gekund, maar ook iets beter." Ajax speelt in de groepsfase tegen Anderlecht, Dinamo Zagreb en Unirea.
Maar Recreativo speelt niet in de Primera Divisionquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sampdoria en Genoa spelen komend seizoen toch in de Serie A..?
vi.nlquote:FC Zwolle-De Graafschap 2-2
In de laatste tien minuten van de eerste helft legde De Graafschap de basis voor zijn vierde overwinning van het seizoen. Op aangeven van Jhonny van Beukering luisterde Berry Powel zijn rentree op met de openingstreffer, drie minuten later gevolgd door de 0-2 van Jordy Buijs. Na de treffer van Eldridge Rojer in de 69ste minuut kreeg Albert van der Haar een klein kwartier later een uitgelezen mogelijkheid op de gelijkmaker, maar de aanvoerder van Zwolle wilde de toegekende strafschop te mooi afronden. Zijn panenka mislukte jammerlijk en ging over het doel. Cecilio Lopes kopte kort voor tijd echter toch de 2-2 achter De Graafschap-doelman Joos Terrol.
Weet niet wat hier mis mee is, Hogewoning is ook een speelster van Oranjequote:Op donderdag 3 september 2009 20:42 schreef MMUFC het volgende:
Live uitzending van het duel op het vrouwen EK:
De commentator zei onder andere het volgende:
- Bal gaat halverwege de Franse helft over de zijlijn: "Nederland verdient een corner, Hogewoning gooit in."
- "Voorin heeft Nederland twee speelsters, Stevens, Smit en Melis" Hij herstelde het zelf door daarna te zeggen dat dit er natuurlijk geen 2 maar 3 zijn.
- Owja en Manon Melis lijkt wel een GTV...
Hij gaat over de zijlijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Weet niet wat hier mis mee is, Hogewoning is ook een speelster van Oranje
quote:Door de nederlaag Guinee tegen Malawi (2-1) is Ivoorkust nu niet bijna meer te achterhalen door Burkino Faso.
Misschien heeft het iets te maken met de zijlijn en een corner?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Weet niet wat hier mis mee is, Hogewoning is ook een speelster van Oranje
Deze is toch wel heel ergquote:
Het was ook nog eens een aflevering voor Bollebozenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:58 schreef DIGGER het volgende:
Dat is wel een zeer grove onzorgvuldigheid voor een kennis quiz ja
Dat blijkt niet uit de tactiek van die vrouw. Passen betekende uitschakeling en dan gewoon vrolijk passen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het was ook nog eens een aflevering voor Bollebozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit de tactiek van die vrouw. Passen betekende uitschakeling en dan gewoon vrolijk passen.Dat was natuurlijk de meest briljante actie van die afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Volgens mij zei de TV-commentator ook nog dat Honda dit seizoen in elke competitiewedstrijd gescoord had voor VVV.quote:
Inmiddels drie weken terug met Heracles en de interlands ertussen...quote:Op dat moment had Ajax al enkele honderd procent kansen achter de naam staan. Luis Suárez mocht tot twee keer toe alleen af op Ten Rouwelaar. De eerste keer had de Uruguayaan het vizier te hoog staan, de tweede maal was het de doelman die goed ingreep. De gedachten van de fans in de Arena zullen op dat moment wel even teruggegaan zijn naar een week eerder, toen Ajax ondanks talloze doelkansen het net niet wist te vinden in het duel met Sparta Rotterdam (0-0). Cvitanich maakte aan die onzekerheid in elk geval een eind.
Vandaag hadden ze het er ook over dat er 'geen verassingen' waren in het elftal van Ajax (dacht ik)quote:Op zondag 13 september 2009 16:55 schreef Saekerhett het volgende:
Voetbalprimeur heeft weer eens geen idee:
http://www.voetbalprimeur(...)nadeloos_af_6_0.html
[..]
Inmiddels drie weken terug met Heracles en de interlands ertussen...
Ook slecht inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze het er ook over dat er 'geen verassingen' waren in het elftal van Ajax (dacht ik)
Lijkt me knap als je pas in de 80e minuut de 2-0 maakte.quote:Vitesse laat rivaal NEC in extremis langszij komen
De slag van Gelderland is zonder winnaar gebleven. Vitesse koesterde lang een comfortabele 2-0 voorsprong, maar zag in de extra tijd een punt naar NEC gaan: 2-2.
ze hebben het inmiddels al aangepast.. het was toch een punt wat ze weggehaald hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:09 schreef WeebI het volgende:
Ze hebben een weg uit Berlijn gehaald, duidelijk toch. Ik vermoed een autoweg.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:38 schreef MMUFC het volgende:
VI weet niet of Barcelona nu thuis of uit speelde..
Een interland tegen jezelfquote:Denemarken moet zich zonder Jesper Gronkjaer zien te plaatsen voor het WK. De oud-speler van Ajax meldde zich woensdag af vanwege een knieblessure.
Het verlies van de routinier komt Denemarken ongelegen aangezien het de komende dagen twee cruciale duels wacht om WK-kwalificatie. Zaterdag is rivaal Denemarken de tegenstander, terwijl enkele dagen later Hongarije langskomt. Beide duels worden in Kopenhagen gespeeld.
Ik zie de fout niet.. wat is er fout aan dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef -J-D- het volgende:
Joos Valgaeren beëindigd voetballoopbaan
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zie de fout niet.. wat is er fout aan dan?
quote:
wtf dan ben je dronken of zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Ik mis hem volgen mij
ja dat zal wel, of het is zo obv dat ik er overheen kijk, wie helpt mij?quote:
Als ik niet weet waarvoor ik me moet schamen ga ik het het ook lekker niet doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:48 schreef Zapper het volgende:
NiemandJe gaat je maar lekker schamen
eendje kijk eens naar de titelquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik niet weet waarvoor ik me moet schamen ga ik het het ook lekker niet doen
Ideeëloos kan gewoon hoor, volgens het Groenje Boekje.quote:
Probeer het nog eens, 11-jarig redactielidje van voetbalzonequote:“Ik moet het echter wel zelf laten zien op het veld. Ik moet laten zien dat ik er klaar voor ben. En dan zullen we wel zien wat er gebeurd.”
Wel knap dat ze na 3 weken al Ajax - Twente zijn vergetenquote:FC Twente vestigde zondag een clubrecord, de overwinning op NEC (2-1) betekende de 26e competitiewedstrijd op rij die ongeslagen werd afgesloten
Het was dan ook een record van 26 thuiswedstrijden zonder nederlaag.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)end-twente-overeind/
[..]
Wel knap dat ze na 3 weken al Ajax - Twente zijn vergeten
Maar dát staat er niet...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Het was dan ook een record van 26 thuiswedstrijden zonder nederlaag.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:13 schreef Herr_Munk het volgende:
Vers van Tilbo.com:
Het heeft er alle schijn van dat we aanstaande de zondag de scheidsrechter tegen krijgen. Wat AZ dan hier overigens komt doen is me nog een raadsel.
drie debutantenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik zie em niet? De Oekraine is gewoon goed en Jeremain Lens ook.
Tja, als je al niet in de basis staat.....quote:Op woensdag 1 september 2010 15:43 schreef MMUFC het volgende:
VI.nl ziet Ibrahim Afellay over het hoofd. Die zit bij de selectie en is aanvoerder bij PSV.
Orlando Engelaar was het in de 1e 5 duels(3 competitie en 2 EL) omdat Afellay niet in de basis begon. In het 6e duel was toevallig Afellay er wel weer bij en was Engelaar afwezig.
Ik kwam er later achter dat Ron Vlaar ook bij Oranje zit en aanvoerder is bij Feyenoord..quote:Op donderdag 2 september 2010 08:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Tja, als je al niet in de basis staat.....
Maar gebaseerd op deze gegevens snap ik best dat men hem niet als aanvoerder ziet (1 uit 6 en dan ook nog maar als de aanvoerder van de eerste 5 wedstrijden ontbreekt)
Dit moet haast wel een grap zijnquote:Op zondag 28 november 2010 10:23 schreef J83 het volgende:
[ afbeelding ]
Drie pogingen om 'Heerkes' goed te schrijven
Hahaha!quote:
De waarheid is misschien ver te zoeken, maar zie ik een enorme fout over het hoofd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
Topartikel weer:
[ afbeelding ]
De eerste en de laatste alinea is nou niet echt zonder foutenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De waarheid is misschien ver te zoeken, maar zie ik een enorme fout over het hoofd?
Spaanse avontuur en Petic.. Ach.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De eerste en de laatste alinea is nou niet echt zonder fouten
"De 34-jarige spits zou belangstelling hebben getoond voor de Brabander"quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spaanse avontuur en Petic.. Ach.
De 34 jarige spits zou interesse hebben in de brabander.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De waarheid is misschien ver te zoeken, maar zie ik een enorme fout over het hoofd?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-op-handhaving.dhtmlquote:Velthuizen houdt de nul én de hoop op handhaving
Hij heeft er ruim 6 maanden op moeten wachten, maar vanavond mocht Piet Velthuizen weer eens keepen bij Hercules Alicante. De voormalig doelman van Vitesse hield prompt de nul in de thuiswedstrijd tegen Real Mallorca (2-0), waardoor Hercules nog niet gedegradeerd is.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
De 34 jarige spits zou interesse hebben in de brabander.
Hij scoorde al vijf duels in 14 wedstrijden.
http://www.givemefootball(...)fer-move-this-summerquote:Manchester United boss Sir Alex Ferguson has hinted at three transfer moves this summer.
After securing the club's 19th English league championship last weekend, the Red Devils appear set to strengthen further when the window re-opens in what could be a daunting message of intent from the Old Trafford outfit.
"We have some ideas in mind and hopefully can get them put in place," Ferguson told MUTV.
"I am looking at maybe three signings which would boost our overall quality in our team. We have Ryan Giggs and Paul Scholes coming towards the end of their careers, Gary Neville has already retired and Edwin Van der Sar is retiring, so there are holes we want to plug up in terms of the safety and security of the team for the next few years.
"Of course, we have some excellent young players and a lot of them have progressed, which gives us a great, powerful squad."
A goalkeeper is known to be high on the agenda, with the United boss admitting in the past that he has learnt from the mistakes made following Peter Schmeichel's exit in 1999.
David De Gea and Martin Stekelenberg are thought to be potential candidates to fill the departing Dutchman's shoes at the No.1 spot, while Ashley Young and Wesley Sneijder have also been linked with moves in the British press.
Zo kan ik de CL ook winnen, gewoon lekker tegen jezelf spelen.. Dan win je toch welquote:'Cristiano heeft de laatste tijd veel goals gemaakt en ik feliciteer hem'
De strijd om de Spaanse topscorertitel ging dit seizoen slechts tussen twee spelers: Cristiano Ronaldo en Lionel Messi. De race ging lang gelijk op, maar in de slotfase van het seizoen kon Messi zijn concurrent van Real Madrid niet meer bijhouden. “Ik heb geprobeerd om te winnen, maar het was niet mogelijk. Cristiano Ronaldo heeft de laatste tijd veel goals gemaakt en ik feliciteer hem.”
/
Messi eindigde op 31 competitietreffers, terwijl Ronaldo veertig doelpunten in de Primera División maakte. Liefst elf van die doelpunten maakte de duurste speler ter wereld in de laatste vier competitiewedstrijden, terwijl Messi in de laatste vier competitieduels maar één keer scoorde. De topscorertitel ging daardoor naar Ronaldo, maar Messi werd kampioen van Spanje en hoopt aankomende zaterdag ook de Champions League te pakken.
Evenals twee jaar geleden is Barcelona de tegenstander in de eindstrijd: “In een finale is er nooit een duidelijke favoriet aan te wijzen”, meent Messi. “Het is een speciale wedstrijd, die iedereen kan winnen. Manchester United heeft de Premier League gewonnen en staat ook in de finale van de Champions League, dus we kunnen niet praten over een zwakke ploeg. Ik weet ook niet of ze minder zijn dan twee jaar geleden. Chicharito, Wayne Rooney en Antonio Valencia zijn erg belangrijk.”
Voetbalzone weet niet precies wat Kalisse nu is.. Middenvelder(titel) of Aanvaller(1e alinea)quote:Middenvelder verkiest Roemeens avontuur boven Excelsior
Excelsior heeft naast Moussa Kalisse gegrepen. De Rotterdammers toonden onlangs nog belangstelling in de aanvaller van FC Dordrecht, maar Kalisse heeft gekozen voor een avontuur in Roemenië. De Marokkaan zal deze zomer transfervrij naar Targu Mures vertrekken, dat de tiende plek in de Roemeense competitie bezet.
Kalisse kon naast Roemenië ook volgend seizoen in de Eredivisie uitkomen, zo weet RTV Rijnmond. John Lammers hoopte Kalisse over te halen om een tweejarig contract te ondertekenen bij Excelsior. De Marokkaan sprak met de nieuwe trainer van de Rotterdammers, maar gaf uiteindelijk toch de voorkeur voor het buitenlandse avontuur.
De 28-jarige Kalisse speelde in totaal zes seizoenen voor FC Dordrecht en kwam daarvoor uit voor Sparta Rotterdam. Kalisse speelde in Nederland in totaal 246 wedstrijden en scoorde daarin 56 doelpunten. Vorig jaar was Kalisse voor VVV-Venlo nog de beoogde opvolger van de naar Feyenoord vertrokken Adil Auassar.
Dan zeg je er wat van, worden die kneusjes boos, halen je reactie weg en laten de fout gewoon staanquote:Chadli krijgt applaus na doelpunt: 'Altijd mooi als zoiets gebeurd'
Nacer Chadli verzorgde woensdagavond het hoogtepunt van de oefenwedstrijd tussen AA Gent en FC Twente. De aanvaller van laatstgenoemde ploeg maakte op schitterende wijze het tweede doelpunt van de avond, door met een fijn schot de kruising te vinden. De supporters van Gent konden het doelpunt van hun landgenoot wel waarderen en reageerden met applaus.
Voor Chadli was het een mooi moment: “Het is altijd mooi dat zoiets gebeurd”, zei de aanvaller tegen TC/Tubantia. “Dat geeft je als voetballer een goed gevoel. Zeker omdat het hier in Gent gebeurde. Het stadion waar ik mijn debuut heb gemaakt in de nationale ploeg van België.''
De Belgisch international speelde niet zoals vorig seizoen links voorin, maar als aanvallende middenvelder. “Dat is geen probleem'', vertelde hij. “Tot drie jaar geleden speelde ik daar altijd. Waar ik het liefst speel? Dat maakt me niets uit. Het belangrijkste is dat ik zo snel mogelijk in conditie raak, want ik ben nog niet helemaal fit.''
En hij is blijkbaar goed in spellenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:09 schreef MMUFC het volgende:
'Anzhi-delegatie reist naar Rome voor medische keuring Eto'o
Volgens Corriere dello Sport wordt Samuel Eto'o dinsdagmorgen medisch gekeurd door Anzhi Makhachkala. De steenrijke Russen, die de spits een contract van vier jaar willen geven waarin hij ettelijke miljoenen euro's gaat verdienen, reizen af naar de Italiaanse hoofdstad Rome. Daar zullen zij de dertig jaar oude aanvaller uit Kameroen onderwerpen aan de nodige medische tests.
Vorige week kwam naar buiten dat Anzhi succes had geboekt met een bod van liefst veertig miljoen euro op Eto'o. Ook de spits zelf kan de verleiding van het grote geld bij de Russen niet weerstaan. Hij gaat bij Anzhi naar verluidt vijftien miljoen euro per seizoen incasseren. Eerder haalde de club, die nota bene als promovendus meedoet aan de Premjer Liga, al menig andere speler naar Rusland. Onder meer Balázs Dzsudzsák en Roberto Carlos vervoegden zich bij de club.
Aangezien alleen de medische keuring en het zetten van een handtekening Anzhi en Eto'o nog van elkaar kan scheiden, lijkt het ondenkbaar dat de Kameroener níet verder gaat in Rusland. Mogelijk komt er dinsdag al witte rook uit het kamp en maakt Anzhi zijn komst bekend. Eto'o maakte 33 doelpunten in 67 Serie A-duels voor Inter. Eerder spelde hij Barcelona, Real Mallorca en Real Madrid.
Voetbalzone is weer eens bezig.. Anzhi promoveerde in 2009, het is nu 2011 dus vorig seizoen waren ze promovendus en dit seizoen dus niet meer..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En hij is blijkbaar goed in spellen
Het werd 1-3.quote:Last van de vertraging leek AZ toen niet te hebben, het won met 0-3.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is 24 februari 2011 - 18 oktober 2011 een kleine acht maandenquote:Ajax maakte dinsdagavond in het Champions League-duel bij Dinamo Zagreb (2-0 zege) een einde aan een negatieve recordreeks. De Amsterdammers kwamen voor het eerst sinds tien maanden weer eens tot scoren in een Europese wedstrijd.
De 0-1 van linksbuiten Derk Boerrigter in de 49ste minuut zette voor Ajax een punt achter een reeks van 482 minuten Europees voetbal. Vóór Boerrigter was Miralem Sulejmani de laatste doelpuntenmakers van de Amsterdammers geweest. De Serviër maakte de 2-0 in de thuiswedstrijd tegen Anderlecht (2-0 zege) van 24 februari van dit jaar.
In de maanden daarna bleef Ajax droog staan tegen achtereenvolgens Spartak Moskou (0-1 thuis en 3-0 uit), Olympique Lyon (0-0 thuis) en Real Madrid (2-0 uit). Niet eerder in de rijke Europa Cup-historie van Ajax bleef de ploeg zo lang verstoken van een treffer.
Ajax hield in Zagreb ook eindelijk weer eens zijn doel schoon. Dat was in de dertien voorgaande officiële wedstrijden van dit seizoen pas één keer gelukt (thuis tegen Olympique Lyon). In de overige twaalf wedstrijden van deze jaargang kreeg Ajax in totaal negentien doelpunten te verwerken. (Ramon Min)
Notabene Berg.. die vent is al een jaar wegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef rubbereend het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-join-Newcastle.html
[ afbeelding ]
Berg op de foto
Hoe kan 4 vEL spelen en 5 nietquote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
AD denkt dat sommige clubs geen voorronde EL hoeven te spelen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |