Tja, als je al niet in de basis staat.....quote:Op woensdag 1 september 2010 15:43 schreef MMUFC het volgende:
VI.nl ziet Ibrahim Afellay over het hoofd. Die zit bij de selectie en is aanvoerder bij PSV.
Orlando Engelaar was het in de 1e 5 duels(3 competitie en 2 EL) omdat Afellay niet in de basis begon. In het 6e duel was toevallig Afellay er wel weer bij en was Engelaar afwezig.
Ik kwam er later achter dat Ron Vlaar ook bij Oranje zit en aanvoerder is bij Feyenoord..quote:Op donderdag 2 september 2010 08:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Tja, als je al niet in de basis staat.....
Maar gebaseerd op deze gegevens snap ik best dat men hem niet als aanvoerder ziet (1 uit 6 en dan ook nog maar als de aanvoerder van de eerste 5 wedstrijden ontbreekt)
Dit moet haast wel een grap zijnquote:Op zondag 28 november 2010 10:23 schreef J83 het volgende:
[ afbeelding ]
Drie pogingen om 'Heerkes' goed te schrijven
Hahaha!quote:
De waarheid is misschien ver te zoeken, maar zie ik een enorme fout over het hoofd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
Topartikel weer:
[ afbeelding ]
De eerste en de laatste alinea is nou niet echt zonder foutenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De waarheid is misschien ver te zoeken, maar zie ik een enorme fout over het hoofd?
Spaanse avontuur en Petic.. Ach.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De eerste en de laatste alinea is nou niet echt zonder fouten
"De 34-jarige spits zou belangstelling hebben getoond voor de Brabander"quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spaanse avontuur en Petic.. Ach.
De 34 jarige spits zou interesse hebben in de brabander.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De waarheid is misschien ver te zoeken, maar zie ik een enorme fout over het hoofd?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-op-handhaving.dhtmlquote:Velthuizen houdt de nul én de hoop op handhaving
Hij heeft er ruim 6 maanden op moeten wachten, maar vanavond mocht Piet Velthuizen weer eens keepen bij Hercules Alicante. De voormalig doelman van Vitesse hield prompt de nul in de thuiswedstrijd tegen Real Mallorca (2-0), waardoor Hercules nog niet gedegradeerd is.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
De 34 jarige spits zou interesse hebben in de brabander.
Hij scoorde al vijf duels in 14 wedstrijden.
http://www.givemefootball(...)fer-move-this-summerquote:Manchester United boss Sir Alex Ferguson has hinted at three transfer moves this summer.
After securing the club's 19th English league championship last weekend, the Red Devils appear set to strengthen further when the window re-opens in what could be a daunting message of intent from the Old Trafford outfit.
"We have some ideas in mind and hopefully can get them put in place," Ferguson told MUTV.
"I am looking at maybe three signings which would boost our overall quality in our team. We have Ryan Giggs and Paul Scholes coming towards the end of their careers, Gary Neville has already retired and Edwin Van der Sar is retiring, so there are holes we want to plug up in terms of the safety and security of the team for the next few years.
"Of course, we have some excellent young players and a lot of them have progressed, which gives us a great, powerful squad."
A goalkeeper is known to be high on the agenda, with the United boss admitting in the past that he has learnt from the mistakes made following Peter Schmeichel's exit in 1999.
David De Gea and Martin Stekelenberg are thought to be potential candidates to fill the departing Dutchman's shoes at the No.1 spot, while Ashley Young and Wesley Sneijder have also been linked with moves in the British press.
Zo kan ik de CL ook winnen, gewoon lekker tegen jezelf spelen.. Dan win je toch welquote:'Cristiano heeft de laatste tijd veel goals gemaakt en ik feliciteer hem'
De strijd om de Spaanse topscorertitel ging dit seizoen slechts tussen twee spelers: Cristiano Ronaldo en Lionel Messi. De race ging lang gelijk op, maar in de slotfase van het seizoen kon Messi zijn concurrent van Real Madrid niet meer bijhouden. “Ik heb geprobeerd om te winnen, maar het was niet mogelijk. Cristiano Ronaldo heeft de laatste tijd veel goals gemaakt en ik feliciteer hem.”
/
Messi eindigde op 31 competitietreffers, terwijl Ronaldo veertig doelpunten in de Primera División maakte. Liefst elf van die doelpunten maakte de duurste speler ter wereld in de laatste vier competitiewedstrijden, terwijl Messi in de laatste vier competitieduels maar één keer scoorde. De topscorertitel ging daardoor naar Ronaldo, maar Messi werd kampioen van Spanje en hoopt aankomende zaterdag ook de Champions League te pakken.
Evenals twee jaar geleden is Barcelona de tegenstander in de eindstrijd: “In een finale is er nooit een duidelijke favoriet aan te wijzen”, meent Messi. “Het is een speciale wedstrijd, die iedereen kan winnen. Manchester United heeft de Premier League gewonnen en staat ook in de finale van de Champions League, dus we kunnen niet praten over een zwakke ploeg. Ik weet ook niet of ze minder zijn dan twee jaar geleden. Chicharito, Wayne Rooney en Antonio Valencia zijn erg belangrijk.”
Voetbalzone weet niet precies wat Kalisse nu is.. Middenvelder(titel) of Aanvaller(1e alinea)quote:Middenvelder verkiest Roemeens avontuur boven Excelsior
Excelsior heeft naast Moussa Kalisse gegrepen. De Rotterdammers toonden onlangs nog belangstelling in de aanvaller van FC Dordrecht, maar Kalisse heeft gekozen voor een avontuur in Roemenië. De Marokkaan zal deze zomer transfervrij naar Targu Mures vertrekken, dat de tiende plek in de Roemeense competitie bezet.
Kalisse kon naast Roemenië ook volgend seizoen in de Eredivisie uitkomen, zo weet RTV Rijnmond. John Lammers hoopte Kalisse over te halen om een tweejarig contract te ondertekenen bij Excelsior. De Marokkaan sprak met de nieuwe trainer van de Rotterdammers, maar gaf uiteindelijk toch de voorkeur voor het buitenlandse avontuur.
De 28-jarige Kalisse speelde in totaal zes seizoenen voor FC Dordrecht en kwam daarvoor uit voor Sparta Rotterdam. Kalisse speelde in Nederland in totaal 246 wedstrijden en scoorde daarin 56 doelpunten. Vorig jaar was Kalisse voor VVV-Venlo nog de beoogde opvolger van de naar Feyenoord vertrokken Adil Auassar.
Dan zeg je er wat van, worden die kneusjes boos, halen je reactie weg en laten de fout gewoon staanquote:Chadli krijgt applaus na doelpunt: 'Altijd mooi als zoiets gebeurd'
Nacer Chadli verzorgde woensdagavond het hoogtepunt van de oefenwedstrijd tussen AA Gent en FC Twente. De aanvaller van laatstgenoemde ploeg maakte op schitterende wijze het tweede doelpunt van de avond, door met een fijn schot de kruising te vinden. De supporters van Gent konden het doelpunt van hun landgenoot wel waarderen en reageerden met applaus.
Voor Chadli was het een mooi moment: “Het is altijd mooi dat zoiets gebeurd”, zei de aanvaller tegen TC/Tubantia. “Dat geeft je als voetballer een goed gevoel. Zeker omdat het hier in Gent gebeurde. Het stadion waar ik mijn debuut heb gemaakt in de nationale ploeg van België.''
De Belgisch international speelde niet zoals vorig seizoen links voorin, maar als aanvallende middenvelder. “Dat is geen probleem'', vertelde hij. “Tot drie jaar geleden speelde ik daar altijd. Waar ik het liefst speel? Dat maakt me niets uit. Het belangrijkste is dat ik zo snel mogelijk in conditie raak, want ik ben nog niet helemaal fit.''
En hij is blijkbaar goed in spellenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:09 schreef MMUFC het volgende:
'Anzhi-delegatie reist naar Rome voor medische keuring Eto'o
Volgens Corriere dello Sport wordt Samuel Eto'o dinsdagmorgen medisch gekeurd door Anzhi Makhachkala. De steenrijke Russen, die de spits een contract van vier jaar willen geven waarin hij ettelijke miljoenen euro's gaat verdienen, reizen af naar de Italiaanse hoofdstad Rome. Daar zullen zij de dertig jaar oude aanvaller uit Kameroen onderwerpen aan de nodige medische tests.
Vorige week kwam naar buiten dat Anzhi succes had geboekt met een bod van liefst veertig miljoen euro op Eto'o. Ook de spits zelf kan de verleiding van het grote geld bij de Russen niet weerstaan. Hij gaat bij Anzhi naar verluidt vijftien miljoen euro per seizoen incasseren. Eerder haalde de club, die nota bene als promovendus meedoet aan de Premjer Liga, al menig andere speler naar Rusland. Onder meer Balázs Dzsudzsák en Roberto Carlos vervoegden zich bij de club.
Aangezien alleen de medische keuring en het zetten van een handtekening Anzhi en Eto'o nog van elkaar kan scheiden, lijkt het ondenkbaar dat de Kameroener níet verder gaat in Rusland. Mogelijk komt er dinsdag al witte rook uit het kamp en maakt Anzhi zijn komst bekend. Eto'o maakte 33 doelpunten in 67 Serie A-duels voor Inter. Eerder spelde hij Barcelona, Real Mallorca en Real Madrid.
Voetbalzone is weer eens bezig.. Anzhi promoveerde in 2009, het is nu 2011 dus vorig seizoen waren ze promovendus en dit seizoen dus niet meer..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En hij is blijkbaar goed in spellen
Het werd 1-3.quote:Last van de vertraging leek AZ toen niet te hebben, het won met 0-3.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is 24 februari 2011 - 18 oktober 2011 een kleine acht maandenquote:Ajax maakte dinsdagavond in het Champions League-duel bij Dinamo Zagreb (2-0 zege) een einde aan een negatieve recordreeks. De Amsterdammers kwamen voor het eerst sinds tien maanden weer eens tot scoren in een Europese wedstrijd.
De 0-1 van linksbuiten Derk Boerrigter in de 49ste minuut zette voor Ajax een punt achter een reeks van 482 minuten Europees voetbal. Vóór Boerrigter was Miralem Sulejmani de laatste doelpuntenmakers van de Amsterdammers geweest. De Serviër maakte de 2-0 in de thuiswedstrijd tegen Anderlecht (2-0 zege) van 24 februari van dit jaar.
In de maanden daarna bleef Ajax droog staan tegen achtereenvolgens Spartak Moskou (0-1 thuis en 3-0 uit), Olympique Lyon (0-0 thuis) en Real Madrid (2-0 uit). Niet eerder in de rijke Europa Cup-historie van Ajax bleef de ploeg zo lang verstoken van een treffer.
Ajax hield in Zagreb ook eindelijk weer eens zijn doel schoon. Dat was in de dertien voorgaande officiële wedstrijden van dit seizoen pas één keer gelukt (thuis tegen Olympique Lyon). In de overige twaalf wedstrijden van deze jaargang kreeg Ajax in totaal negentien doelpunten te verwerken. (Ramon Min)
Notabene Berg.. die vent is al een jaar wegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef rubbereend het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-join-Newcastle.html
[ afbeelding ]
Berg op de foto
Hoe kan 4 vEL spelen en 5 nietquote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
AD denkt dat sommige clubs geen voorronde EL hoeven te spelen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |