quote:
wtf dan ben je dronken of zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Ik mis hem volgen mij
ja dat zal wel, of het is zo obv dat ik er overheen kijk, wie helpt mij?quote:
Als ik niet weet waarvoor ik me moet schamen ga ik het het ook lekker niet doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:48 schreef Zapper het volgende:
NiemandJe gaat je maar lekker schamen
eendje kijk eens naar de titelquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik niet weet waarvoor ik me moet schamen ga ik het het ook lekker niet doen
Ideeëloos kan gewoon hoor, volgens het Groenje Boekje.quote:
Probeer het nog eens, 11-jarig redactielidje van voetbalzonequote:“Ik moet het echter wel zelf laten zien op het veld. Ik moet laten zien dat ik er klaar voor ben. En dan zullen we wel zien wat er gebeurd.”
Wel knap dat ze na 3 weken al Ajax - Twente zijn vergetenquote:FC Twente vestigde zondag een clubrecord, de overwinning op NEC (2-1) betekende de 26e competitiewedstrijd op rij die ongeslagen werd afgesloten
Het was dan ook een record van 26 thuiswedstrijden zonder nederlaag.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)end-twente-overeind/
[..]
Wel knap dat ze na 3 weken al Ajax - Twente zijn vergeten
Maar dát staat er niet...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Het was dan ook een record van 26 thuiswedstrijden zonder nederlaag.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:13 schreef Herr_Munk het volgende:
Vers van Tilbo.com:
Het heeft er alle schijn van dat we aanstaande de zondag de scheidsrechter tegen krijgen. Wat AZ dan hier overigens komt doen is me nog een raadsel.
drie debutantenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik zie em niet? De Oekraine is gewoon goed en Jeremain Lens ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |