Vandaag hadden ze het er ook over dat er 'geen verassingen' waren in het elftal van Ajax (dacht ik)quote:Op zondag 13 september 2009 16:55 schreef Saekerhett het volgende:
Voetbalprimeur heeft weer eens geen idee:
http://www.voetbalprimeur(...)nadeloos_af_6_0.html
[..]
Inmiddels drie weken terug met Heracles en de interlands ertussen...
Ook slecht inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze het er ook over dat er 'geen verassingen' waren in het elftal van Ajax (dacht ik)
Lijkt me knap als je pas in de 80e minuut de 2-0 maakte.quote:Vitesse laat rivaal NEC in extremis langszij komen
De slag van Gelderland is zonder winnaar gebleven. Vitesse koesterde lang een comfortabele 2-0 voorsprong, maar zag in de extra tijd een punt naar NEC gaan: 2-2.
ze hebben het inmiddels al aangepast.. het was toch een punt wat ze weggehaald hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:09 schreef WeebI het volgende:
Ze hebben een weg uit Berlijn gehaald, duidelijk toch. Ik vermoed een autoweg.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:38 schreef MMUFC het volgende:
VI weet niet of Barcelona nu thuis of uit speelde..
Een interland tegen jezelfquote:Denemarken moet zich zonder Jesper Gronkjaer zien te plaatsen voor het WK. De oud-speler van Ajax meldde zich woensdag af vanwege een knieblessure.
Het verlies van de routinier komt Denemarken ongelegen aangezien het de komende dagen twee cruciale duels wacht om WK-kwalificatie. Zaterdag is rivaal Denemarken de tegenstander, terwijl enkele dagen later Hongarije langskomt. Beide duels worden in Kopenhagen gespeeld.
Ik zie de fout niet.. wat is er fout aan dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef -J-D- het volgende:
Joos Valgaeren beëindigd voetballoopbaan
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zie de fout niet.. wat is er fout aan dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |