vi.nlquote:FC Zwolle-De Graafschap 2-2
In de laatste tien minuten van de eerste helft legde De Graafschap de basis voor zijn vierde overwinning van het seizoen. Op aangeven van Jhonny van Beukering luisterde Berry Powel zijn rentree op met de openingstreffer, drie minuten later gevolgd door de 0-2 van Jordy Buijs. Na de treffer van Eldridge Rojer in de 69ste minuut kreeg Albert van der Haar een klein kwartier later een uitgelezen mogelijkheid op de gelijkmaker, maar de aanvoerder van Zwolle wilde de toegekende strafschop te mooi afronden. Zijn panenka mislukte jammerlijk en ging over het doel. Cecilio Lopes kopte kort voor tijd echter toch de 2-2 achter De Graafschap-doelman Joos Terrol.
Weet niet wat hier mis mee is, Hogewoning is ook een speelster van Oranjequote:Op donderdag 3 september 2009 20:42 schreef MMUFC het volgende:
Live uitzending van het duel op het vrouwen EK:
De commentator zei onder andere het volgende:
- Bal gaat halverwege de Franse helft over de zijlijn: "Nederland verdient een corner, Hogewoning gooit in."
- "Voorin heeft Nederland twee speelsters, Stevens, Smit en Melis" Hij herstelde het zelf door daarna te zeggen dat dit er natuurlijk geen 2 maar 3 zijn.
- Owja en Manon Melis lijkt wel een GTV...
Hij gaat over de zijlijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Weet niet wat hier mis mee is, Hogewoning is ook een speelster van Oranje
quote:Door de nederlaag Guinee tegen Malawi (2-1) is Ivoorkust nu niet bijna meer te achterhalen door Burkino Faso.
Misschien heeft het iets te maken met de zijlijn en een corner?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Weet niet wat hier mis mee is, Hogewoning is ook een speelster van Oranje
Deze is toch wel heel ergquote:
Het was ook nog eens een aflevering voor Bollebozenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:58 schreef DIGGER het volgende:
Dat is wel een zeer grove onzorgvuldigheid voor een kennis quiz ja
Dat blijkt niet uit de tactiek van die vrouw. Passen betekende uitschakeling en dan gewoon vrolijk passen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het was ook nog eens een aflevering voor Bollebozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit de tactiek van die vrouw. Passen betekende uitschakeling en dan gewoon vrolijk passen.Dat was natuurlijk de meest briljante actie van die afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Volgens mij zei de TV-commentator ook nog dat Honda dit seizoen in elke competitiewedstrijd gescoord had voor VVV.quote:
Inmiddels drie weken terug met Heracles en de interlands ertussen...quote:Op dat moment had Ajax al enkele honderd procent kansen achter de naam staan. Luis Suárez mocht tot twee keer toe alleen af op Ten Rouwelaar. De eerste keer had de Uruguayaan het vizier te hoog staan, de tweede maal was het de doelman die goed ingreep. De gedachten van de fans in de Arena zullen op dat moment wel even teruggegaan zijn naar een week eerder, toen Ajax ondanks talloze doelkansen het net niet wist te vinden in het duel met Sparta Rotterdam (0-0). Cvitanich maakte aan die onzekerheid in elk geval een eind.
Vandaag hadden ze het er ook over dat er 'geen verassingen' waren in het elftal van Ajax (dacht ik)quote:Op zondag 13 september 2009 16:55 schreef Saekerhett het volgende:
Voetbalprimeur heeft weer eens geen idee:
http://www.voetbalprimeur(...)nadeloos_af_6_0.html
[..]
Inmiddels drie weken terug met Heracles en de interlands ertussen...
Ook slecht inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze het er ook over dat er 'geen verassingen' waren in het elftal van Ajax (dacht ik)
Lijkt me knap als je pas in de 80e minuut de 2-0 maakte.quote:Vitesse laat rivaal NEC in extremis langszij komen
De slag van Gelderland is zonder winnaar gebleven. Vitesse koesterde lang een comfortabele 2-0 voorsprong, maar zag in de extra tijd een punt naar NEC gaan: 2-2.
ze hebben het inmiddels al aangepast.. het was toch een punt wat ze weggehaald hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:09 schreef WeebI het volgende:
Ze hebben een weg uit Berlijn gehaald, duidelijk toch. Ik vermoed een autoweg.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:38 schreef MMUFC het volgende:
VI weet niet of Barcelona nu thuis of uit speelde..
Een interland tegen jezelfquote:Denemarken moet zich zonder Jesper Gronkjaer zien te plaatsen voor het WK. De oud-speler van Ajax meldde zich woensdag af vanwege een knieblessure.
Het verlies van de routinier komt Denemarken ongelegen aangezien het de komende dagen twee cruciale duels wacht om WK-kwalificatie. Zaterdag is rivaal Denemarken de tegenstander, terwijl enkele dagen later Hongarije langskomt. Beide duels worden in Kopenhagen gespeeld.
Ik zie de fout niet.. wat is er fout aan dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef -J-D- het volgende:
Joos Valgaeren beëindigd voetballoopbaan
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zie de fout niet.. wat is er fout aan dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |