Ze tellen eigenlijk ook niet mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef MMUFC het volgende:
Kan er geen screenshot van maken maar onder het stukje op VI.nl: "Keepersleed steekt alweer de kop op in de Eredivisie."
Als je dit lijstje mag geloven bestond de eredivisie vorig seizoen uit 16 clubs en telden Sparta Rotterdam en Roda JC schijnbaar niet mee...
Als je zo onduidelijk post dan krijg je dat jah.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:40 schreef Zapper het volgende:
GVD dus jij denkt dat ik niet weet wat een arbiter is?
http://www.linkedin.com/pub/marloes-van-der-laan/b/890/283quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:45 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-Haarlem-en-Ajax.htm
KNVB-woordvoerder Marloes?
Hoeft niet persé. Een vrouwelijke bakker is toch ook geen bakster?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:53 schreef kevin6188 het volgende:
Een woordvoerder is een man, een woordvoerster een vrouw...
Toch zou ik het nooit zo opschrijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoeft niet persé. Een vrouwelijke bakker is toch ook geen bakster?
VZ.quote:Het hoogtepunt van het laatste kwartier was dan ook de invalbeurten van Van Nistelrooij en Mahamadou Diarra. Laatstgenoemde speelde in maart 2008 voor het laatst een officieel duel voor Real en kwam binnen de lijnen voor zijn landgenoot Lassana Diarra, terwijl Van Nistelrooij (die in oktober 2008 zijn laatste duel speelde) Kaká verving.
als je betere hebt, je weet waar je ze kwijt kunt !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef Yeahinho het volgende:
Ze worden steeds matiger jongens, de fouten die worden genoemd.
Dit kan geen toeval zijn. Kijk eens wat ik zojuist tegen kom...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je betere hebt, je weet waar je ze kwijt kunt !
Bij ELF houden ze ons topic goed in de gaten, het is inmiddels aangepast.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval zijn. Kijk eens wat ik zojuist tegen kom...
[ afbeelding ]
Benjamin Martha?!Angelo Martha speelt bij ons. Dus ook de speler op de foto is iemand anders
.
Unirea jaquote:Ajax-trainer Martin Jol is redelijk tevreden over de loting voor de Europa League. "Het had slechter gekund, maar ook iets beter." Ajax speelt in de groepsfase tegen Anderlecht, Dinamo Zagreb en Unirea.
Maar Recreativo speelt niet in de Primera Divisionquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sampdoria en Genoa spelen komend seizoen toch in de Serie A..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |